Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Algemeen > Art & Fiction
Deze pagina opnieuw laden Yayakoma's art

Antwoord

Onderwerptools Weergave
Yayakoma
Aquamenti

Yayakoma's avatar
Standaard geplaatst op 27 februari 2014 @ 16:42
Met quote antwoorden

Ik zie heel veel goede tekenaars op AWF! Zelf hou ik ook erg van tekenen. Hier een paar tekeningen.

Fletchling:

Flethling is mijn favoriete Pokémon vanwege zijn schattige cry, simpele look en omdat het een bekend vogeltje is, namelijk roodborstje!

Voor mijn broertje:

Mijn broertje was een paar dagen geleden nog jarig. Hij houdt niet zo van Pokémon, dat liet hij op een gemene manier uiten, dus pakte ik hem een soort van terug, maar dan op een leuke manier!

Magisch boek:

Dit boek heb ik een tijdje geleden getekend, ik wil deze delen omdat ik er erg trots op ben. Het gedicht heb ik zelf verzonnen. Ik hoop dat je het leuk vind!

Naast tekenen hou ik ook van schrijven! Fantasie vind ik het mooist, mijn grote voorbeeld is Harry Potter. Ik hoop dat er op een dag een succesvol boek in de winkel ligt onder mijn naam!

In mijn art topic ga ik verhalen en tekeningen plaatsen, enjoy it! Oja! Tips en requests zijn welkom!

The Pretender
Forgotten

The Pretender's avatar
Standaard geplaatst op 27 februari 2014 @ 20:59
Met quote antwoorden

Prachtig. <3

Dat boek had ik nog niet gezien, erg mooi!

These are my famous last words.
Yayakoma
Aquamenti

Yayakoma's avatar
Standaard geplaatst op 28 februari 2014 @ 13:40
Met quote antwoorden

Dank je! <3

Yayakoma
Aquamenti

Yayakoma's avatar
Standaard geplaatst op 07 maart 2014 @ 16:05
Met quote antwoorden

(gemaakt met Adobe Photoshop Elements 11)

Een traan loopt langs mijn wang als ik een foto voorzichtig oppak die vergeleken met de andere dierbaren foto's nog 'heel' is. De helft van het grote fotoboek waar onze herinneringen in geplakt waren, van mij en van mijn man, is bijna compleet vernietigd door het vuur. Niet alleen dat, eigenlijk alles wat in onze slaapkamer stond heeft het niet overleeft. De sterke geur van verbrand hout is bijna niet uit te houden. 'Laten we gaan, lieverd..' stelt mijn man Aadan zachtjes voor en we nemen afscheid van de linker toren van ons kasteel, waar de rode vuurdraak niet lang geleden had toegeslagen.

kenpachi h.
Anime Forum Lid

kenpachi h.'s avatar
Standaard geplaatst op 08 maart 2014 @ 16:45
Met quote antwoorden

Je tekeningen zijn erg goed maar zoals mijn tekendocent zeg "Niet echt iets van jou".
Dit laatste stuk vind ik erg mooi, volgens mij was het ook iets waar je echt je tijd voor heb genomen.

respect

Yayakoma
Aquamenti

Yayakoma's avatar
Standaard geplaatst op 08 maart 2014 @ 18:43
Met quote antwoorden

Dank je kenpachi h.

Antwoord

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten