Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Anime > Overige Anime > Shin Chan
Deze pagina opnieuw laden Shin Chan op jetix

Antwoord

Onderwerptools Weergave
Gurenn
Otaking

Gurenn's avatar
Standaard geplaatst op 11 juli 2007 @ 23:30
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Floortje=pokemon Bekijk bericht
jetix is egt raar, de programma's die geen succes hebben die laten ze, en programma's zoals shin chan zijn weg, bijv. de bende van vijf, dat kwam elke dag geregeld voorbij, de meeste kinderen vonden het ook leuk om te kijken, elke leeftijdcategorie, nou ik heb het al een tijd niet meer gezien Ô_Ô
Dat denk jij, maar televisiezenders zijn alleen op winst belust dus ze laten wel degelijk de programma's met de meeste kijkcijfers (*kuch* Totally Spies *kuch* Beugelbekkie *kuch*) spelen.

Atsusacon, join our next edition on 28-29 July 2018!
dragon master x
Que?

dragon master x's avatar
Standaard geplaatst op 12 juli 2007 @ 20:07
Met quote antwoorden

[QUOTE=Floortje=pokemon;1190914]jetix is egt raar, de programma's die geen succes hebben die laten ze, en programma's zoals shin chan zijn weg, bijv. de bende van vijf, dat kwam elke dag geregeld voorbij, de meeste kinderen vonden het ook leuk om te kijken, elke leeftijdcategorie, nou ik heb het al een tijd niet meer gezien Ô_Ô

En de naam jetix vind ik btw helemaal geen rekening houden met het vrouwelijke geslacht die jetix kijkt, ik bedoel: foxkids is voor iedereen, jongen meisjes, oud jong, jetix is egt: Jongens en kleine kinderen... (voornamenlijk "kleine jongens" )

En dan denken ze met horseland de vrouwelijke aandacht terug te krijgen, terwijl dat programma zuigt[/QUOTE

even een fvraagje wat betekend jetix eigenlijk.
trouwens jetix is inderdaad voor kleine jongetjes vroeger was foxkids veel succesvoller en betere series (voor de animefans dan :P ) in elk geval jetix word steeds kinderachtiger en smeriger kijk dan toch naar die babies geval brrrrrr het smerigste serie die ik ooit heb gezien en ik zal het ook niet meer te doen...

☆☆☆☆☆
GoldenDragon
Mysterie of Fire

Standaard geplaatst op 13 juli 2007 @ 22:39
Met quote antwoorden

[QUOTE=dragon master x;1191723]
Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Floortje=pokemon Bekijk bericht
jetix is egt raar, de programma's die geen succes hebben die laten ze, en programma's zoals shin chan zijn weg, bijv. de bende van vijf, dat kwam elke dag geregeld voorbij, de meeste kinderen vonden het ook leuk om te kijken, elke leeftijdcategorie, nou ik heb het al een tijd niet meer gezien Ô_Ô

En de naam jetix vind ik btw helemaal geen rekening houden met het vrouwelijke geslacht die jetix kijkt, ik bedoel: foxkids is voor iedereen, jongen meisjes, oud jong, jetix is egt: Jongens en kleine kinderen... (voornamenlijk "kleine jongens" )

En dan denken ze met horseland de vrouwelijke aandacht terug te krijgen, terwijl dat programma zuigt[/QUOTE

even een fvraagje wat betekend jetix eigenlijk.
trouwens jetix is inderdaad voor kleine jongetjes vroeger was foxkids veel succesvoller en betere series (voor de animefans dan :P ) in elk geval jetix word steeds kinderachtiger en smeriger kijk dan toch naar die babies geval brrrrrr het smerigste serie die ik ooit heb gezien en ik zal het ook niet meer te doen...
Ben het helemaal met je eens.
Vroeger gaven er zulke leuke series. En nu hebben ze dat allemaal voor kinderen van 10 á 8- series van gemaakt. Waarschijnlijks laat Jetix geen leuke series meer zien, omdat de wat oudere mensen toch nauwlijks kunnen kijken, omdat ze te veel huiswerk hebben.
Nou dat hebben ze dus mooi mis, ik zit op de middelbare en heb altijd nog genoeg tijd over om tv te kijken, ook al doe ik vwo. Maar kijk nu toch nooit meer naar Jetix. Koop gewoon alles op dvd. Alle tv series die nu geven zuigen echt verschrikkelijk, ik zou de teletubies zelfs interessanter vinden om te kijken i.p.v die debiele series die er nu geven.

ice-Cream
Luv me ! Luv Me !

Standaard geplaatst op 14 juli 2007 @ 14:45
Met quote antwoorden

weet je.. kdwong mezelf gewoon een keer om naar horseland te kijken. En kmoest janken wtH is er gebeurt met shin chan.. kwil die kleine drillbill terug!! kdoe ook vwo en jua idd je hebt natuurlijk tijd om tv te kijke. Maar nee hoor jetix laat het je niet toe.

Dan maar mtv,tmf of comedycentral

fakemon
Lid van 23 september 2005

fakemon's avatar
Standaard geplaatst op 14 juli 2007 @ 20:14
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door ice-Cream Bekijk bericht
weet je.. kdwong mezelf gewoon een keer om naar horseland te kijken. En kmoest janken wtH is er gebeurt met shin chan.. kwil die kleine drillbill terug!! kdoe ook vwo en jua idd je hebt natuurlijk tijd om tv te kijke. Maar nee hoor jetix laat het je niet toe.

Dan maar mtv,tmf of comedycentral
Horseland is gewoon een idioot programma >=l.

We are the people that rule the world.
noor-manga
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 14 juli 2007 @ 22:12
Met quote antwoorden

het enige wat ik nu nog kijk is mtv en comedey central,
héél Jetix én nickelodeon is verneukt
als iedereen hier op 't forum nu geen jetix en nickelodeon zouden kijken, zou dat veel verschil maken met de kijkcijfers? want dan hoop ik dat ze flink dalen en dat die mensen eindelijk beseffen dat ze beter leuke programma's kunnen uitzenden..
kheb vandaag trouwens shin shan gezien en ik mis het echt doordeweeks..

kunnen we anders niet opnieuw beginnen met die mailtjes naar Jetix & Nickelodeon>
als we met z'n allen gelijk mailtjes versturen moet dat toch echt wel doordringen!.
^^ is maar een suggestie.
x

GoldenDragon
Mysterie of Fire

Standaard geplaatst op 15 juli 2007 @ 00:01
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door noor-manga Bekijk bericht
kunnen we anders niet opnieuw beginnen met die mailtjes naar Jetix & Nickelodeon>
als we met z'n allen gelijk mailtjes versturen moet dat toch echt wel doordringen!.
^^ is maar een suggestie.
x
Dat zouden we wel kunnen doen, maar of het werkt....
Ik heb trouwens d'r net een beetje reserche gedaan en het blijkt dat de nieuwe tekenfilms zoals *kots* atomic betty *kots* bijna 2x zo goedkoper zijn om uit te zenden voor Jetix dan de andere leuke series die er vroeger allemaal gaven.

Maar heb gelukkig de beste oplossing voor me eigen youtube.com

Maar om alles gewoon goed samen te vatten, jetix zuigt

Gurenn
Otaking

Gurenn's avatar
Standaard geplaatst op 15 juli 2007 @ 10:24
Met quote antwoorden

Televisie in België en Nederland zuigt in het algemeen.

dragon master x
Que?

dragon master x's avatar
Standaard geplaatst op 15 juli 2007 @ 12:02
Met quote antwoorden

nou ik betwijfel wel of brieven sturen helpt
zoiets hebben we al meegemaakt met digimon shin chan word gelukkig nog wel uitgezonden (maar helaas alleen in het weekend maar gelukkig zenden 2 afleveringen uit! )
zoals gezegd JETIX ZUIGT!!!!!

☆☆☆☆☆
Firefree
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 15 juli 2007 @ 14:31
Met quote antwoorden

Ik zag dat er gister op Jetix Shin Chan was, klopte dat

Black-P!rate
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 15 juli 2007 @ 18:41
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Firefree Bekijk bericht
Ik zag dat er gister op Jetix Shin Chan was, klopte dat
idd, :P 4 over 2 of zo iets :P

Maar op vorige basis school was iedere ouder aan het klagen dat chinchan van de buis moest, omdat hij zijn kont lied zien, d88 ze dat hun kindere dat na gingen doen -,-
Het is ze dan toch gelukt :S
ALS ZIJ HUN KUT KINDEREN GEWOON OPVOEDEN DAN DOEN ZE ZO IETS NIET NA (A)

Alhoewel het best een leerzaam programma is

GoldenDragon
Mysterie of Fire

Standaard geplaatst op 15 juli 2007 @ 20:44
Met quote antwoorden

Elk ouder hoort hun kind wat lol toe te laten....
dit is nou ook echt wat kinderen leuk vinden.
Er geeft op youtube de nederlandse versies van shin chan, zowat alle aflevering

Maar ik weet zelf al heel zeker dat Jetix binnenkort falliet gaat, want bijna alle mensen zoeken hun favo series gewoon op youtube, is jetix's eigen schuld.

Ik weet zeker dat ze de series zoals Horseland hartstikke onnodig zijn, wie komt er eigenlijk op zo'n idee zeg, verhalen over kindjes die op paardjes rijden, mega spannend hoor uhmmm....
Volgens mij zou het leuker zijn als mensen dat zelf doen in plaats van er een tekenfilm over te maken. Deze serie kunnen ze echt wel verplaatsen voor ECHTE leuke series.

Als Jetix nou gewoon een keer naar ons zouden luistert....

Gurenn
Otaking

Gurenn's avatar
Standaard geplaatst op 15 juli 2007 @ 21:04
Met quote antwoorden

Jij keek toen je 4 jaar oud was natuurlijk ook nooit naar dat soort tekenfilms.

GoldenDragon
Mysterie of Fire

Standaard geplaatst op 15 juli 2007 @ 21:06
Met quote antwoorden

Ik begrijp je niet helemaal

Ohh wacht je bedoelt series zoals Horseland.

neej, eigelijk niet. toen gaven er zulke series niet, maar keek wel naar teletubies, vond ik vroeger mega cool.

Maar Jetix heeft zo'n speciale Jetix play time of zoiets s'morgen voor de kinderen rond 4- jaar. Horseland wordt bedoeld voor kinderen rond de tien...
Maar ik ben een jongen dus ik val sowieso niet voor deze series

[ Laatst gewijzigd door GoldenDragon; 15 juli 2007 om 21:09 ]

Floortje
love the way you lie

Floortje's avatar
Standaard geplaatst op 16 juli 2007 @ 12:40
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door GoldenDragon Bekijk bericht

Maar Jetix heeft zo'n speciale Jetix play time of zoiets s'morgen voor de kinderen rond 4- jaar. Horseland wordt bedoeld voor kinderen rond de tien...
Maar ik ben een jongen dus ik val sowieso niet voor deze series
en ik als meisje wil je zeggen dat ik wel voor dat soort programma's val? xD

eindelijk gisteren weer eens shin chan gezien, zoals gewoonlijk een bekende aflevering, maar toch weer super leuk om hem te kijken (de aflevering of airconditioning)

Antwoord

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten