Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Overige > Liefde en relaties
Deze pagina opnieuw laden Vrijgezel, verkering, wat is je sociale status? #42

Onderwerp gesloten

Onderwerptools Weergave
Cobpyth
As Time Goes By

Cobpyth's avatar
Standaard geplaatst op 30 juli 2012 @ 12:57

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door pro Bekijk bericht
Kijk, ik weet dat dit alles voor hetzelfde geld gewoon vriendschappelijk kan zijn, maar zoals Gurenn zegt leek het mij alsof ze interesse aanwezig is. Hoe dan ook, dit verandert niks aan mijn gevoelens voor haar, of er nu wederzijdse interesse is of niet.
Trouwens, ik had de mogelijkheden om moves te maken, ik heb haar bijvoorbeeld expres niet gevraagd om te slowen omdat ik wist dat ze een vriendje had, maar zij vroeg mij wel (en kwam dicht tegen me aanplakken). Mij moet je niet veel over respect leren, geloof me.
Ik heb het niet over respect. Ik heb het over dat het feit dat ze een vriendje heeft al een afwijzing is op zich. Als ze jou zou willen, zou ze niet samen zijn met iemand anders.

Als ze toch per se meer zou willen doen met jou dan een beetje flirten, moet ze maar zelf beginnen.

@Gohma: Dansen/slowen is niet iets dat je enkel met je lief doet. Het lijkt me eerder dat ze wat aandacht nodig had en dat ze graag wou dansen en omdat haar lief er niet was, heeft ze maar een vriend gekozen om wat mee te schuifelen. Het probleem is dat pro gevoelens voor haar heeft en dat dit soort moves van meisjes sommige jongens hoop geeft, terwijl er eigenlijk geen hoop is. Zeker bij jongens die normaal gezien niet veel aandacht krijgen van meisjes (ik zeg niet dat dit zo is bij pro).

“Get out of here and move forward. This never happened. It will shock you how much it never happened.”
Digger Nick
8 equals equals D

Standaard geplaatst op 30 juli 2012 @ 13:12

Ik ben er juist van uit gegaan dat het aan de partij die bezet is om te voorkomen dat er nare dingen gebeuren. pro mag doen wat hij wil, zij moet zich inhouden.

Anime!
abortuskoningin 2013

Anime!'s avatar
Standaard geplaatst op 30 juli 2012 @ 13:34

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Digger Nick Bekijk bericht
Ik ben er juist van uit gegaan dat het aan de partij die bezet is om te voorkomen dat er nare dingen gebeuren. pro mag doen wat hij wil, zij moet zich inhouden.
Precies dit. Ik vind het echt onzin dat pro zich helemaal in bedwang moet houden voor iets wat iemand anders uitlokt en misschien wil. Dat moet zij doen. En als zij het niet wil, dan kan ze pro toch gewoon afwijzen? Om dit nou 'respectloos' te noemen vind ik een beetje vreemd.

Joodse leugens
pro
Spritemaster

pro's avatar
Standaard geplaatst op 30 juli 2012 @ 19:23

Meh, ik zal maar blijven dromen, of misschien beter van dit net niet te doen. Ze is al 2,5 jaar samen met haar vriend en hoewel ik echt stapelgek van haar ben, wil ik niet gekwetst worden/alles veranderen wat betreft ons en onze gemeenschappelijke vrienden... Dit doet echt wel pijn, maar is het ook echt het beste om te doen..?

Memory is a way of holding onto the things you love,
the things you are, the things you never want to lose.
~The Wonder Years
Anime!
abortuskoningin 2013

Anime!'s avatar
Standaard geplaatst op 30 juli 2012 @ 19:41

Als ik jou was dan zou ik een smsje sturen met "Ik weet dat je een vriend hebt, maar ik vind je leuk. Maak ik kans? Antwoord alleen met ja en nee. Als je nee zegt dan zal ik er nooit meer op terugkomen".
Dan moet je natuurlijk wel sterk genoeg zijn om er ook echt niet meer op terug te komen als ze je afwijst. Zolang je er niet meer op terugkomt zal er ook niets veranderd worden in je vriendengroep.

En mensen die bang zijn om gekwetst te worden kunnen maar beter de hele dag zonder vrienden in hun kamer zitten en niets doen imo. Gekwetst worden hoort bij het leven, en als je er bang voor bent komt het alleen harder aan. Daarom ga ik dus altijd head-on als het om liefde gaat.

Maarja. /mening

Joodse leugens
WhiteAbsol

Standaard geplaatst op 31 juli 2012 @ 00:07

Relatie vanaf vandaag,(Ofnja, eigenlijk gisteren) die hopelijk erg lang gaat duren.
30-07-12, Ik hou van je Morris~! ♥

[ Laatst gewijzigd door WhiteAbsol; 31 juli 2012 om 20:39 ]

If you ever walk alone, take my hand. Because you never walk alone. ~♥
Cobpyth
As Time Goes By

Cobpyth's avatar
Standaard geplaatst op 31 juli 2012 @ 01:45

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Anime! Bekijk bericht
Als ik jou was dan zou ik een smsje sturen met "Ik weet dat je een vriend hebt, maar ik vind je leuk. Maak ik kans? Antwoord alleen met ja en nee. Als je nee zegt dan zal ik er nooit meer op terugkomen".
Dan moet je natuurlijk wel sterk genoeg zijn om er ook echt niet meer op terug te komen als ze je afwijst. Zolang je er niet meer op terugkomt zal er ook niets veranderd worden in je vriendengroep.

En mensen die bang zijn om gekwetst te worden kunnen maar beter de hele dag zonder vrienden in hun kamer zitten en niets doen imo. Gekwetst worden hoort bij het leven, en als je er bang voor bent komt het alleen harder aan. Daarom ga ik dus altijd head-on als het om liefde gaat.

Maarja. /mening
Head-on via sms? Tuurlijk zegt ze dan nee. Als hij het haar toch wil melden, doet hij dit best oog in oog met haar. Zo kan hij zijn gevoelens voor haar beter en gedetailleerder duidelijk maken. Dus als hij toch per se zijn kans wilt wagen, doet hij dit best met een drankje ergens in een café waar niemand anders bij is.

De kans dat het echter iets fortuinlijk opbrengt is enorm klein, aangezien ze al 2,5 jaar samen is met haar vriend. Een jongen waar ze eens mee slowt, zal dat niet veranderen, vrees ik.

“Get out of here and move forward. This never happened. It will shock you how much it never happened.”
Gurenn
Otaking

Gurenn's avatar
Standaard geplaatst op 31 juli 2012 @ 08:10

^ Hangt er vanaf, misschien botert het niet meer zo in die relatie.

Atsusacon, join our next edition on 28-29 July 2018!
Anime!
abortuskoningin 2013

Anime!'s avatar
Standaard geplaatst op 31 juli 2012 @ 09:11

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Cobpyth Bekijk bericht
Head-on via sms? Tuurlijk zegt ze dan nee. Als hij het haar toch wil melden, doet hij dit best oog in oog met haar. Zo kan hij zijn gevoelens voor haar beter en gedetailleerder duidelijk maken. Dus als hij toch per se zijn kans wilt wagen, doet hij dit best met een drankje ergens in een café waar niemand anders bij is.

De kans dat het echter iets fortuinlijk opbrengt is enorm klein, aangezien ze al 2,5 jaar samen is met haar vriend. Een jongen waar ze eens mee slowt, zal dat niet veranderen, vrees ik.
Ik denk dat als je het oog in oog doet en ze nee zegt, dat het haar dan beter zal bijblijven en dan zal er misschien wel iets veranderen in de groep. Vandaar lijkt het me slim via sms 'toestemming' te vragen voordat je dingen oog in oog doet.

Joodse leugens
Cobpyth
As Time Goes By

Cobpyth's avatar
Standaard geplaatst op 31 juli 2012 @ 16:47

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Anime! Bekijk bericht
Ik denk dat als je het oog in oog doet en ze nee zegt, dat het haar dan beter zal bijblijven en dan zal er misschien wel iets veranderen in de groep. Vandaar lijkt het me slim via sms 'toestemming' te vragen voordat je dingen oog in oog doet.
Uit het verhaal leid ik af dat ze niet echt tot zijn vriendengroep behoort, aangezien hij ze nog maar net heeft leren kennen op dat kamp. Nog een reden volgens mij waarom ze zou weigeren, maar als je toch wilt proberen, doe je het naar mijn mening beter oog in oog. Het komt zelfzekerder over en dan is er ook geen schriftelijk overblijfsel zoals een sms. Gewoon recht in het gezicht je gevoelens bekennen en vragen hoe zij hierover denkt, lijkt me het beste. Al raad ik een poging sowieso al af in dit geval.

Esp
Om nom! <3

Esp's avatar
Standaard geplaatst op 31 juli 2012 @ 16:51

5 dagen geleden ons eenjarig samenzijn mogen vieren!

Bloedserieus
the creatorx

Standaard geplaatst op 31 juli 2012 @ 21:50

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door pro Bekijk bericht
Meh, ik zal maar blijven dromen, of misschien beter van dit net niet te doen. Ze is al 2,5 jaar samen met haar vriend en hoewel ik echt stapelgek van haar ben, wil ik niet gekwetst worden/alles veranderen wat betreft ons en onze gemeenschappelijke vrienden... Dit doet echt wel pijn, maar is het ook echt het beste om te doen..?
misschien neemt ze haar relatie gewoon niet zo serieus? En wacht ze gewoon tot ze zeker weet dat ze beter kan krijgen? Genoeg voorbeelden van meisjes die maar uit gewoonte bij hun lelijke vriend blijven, omdat ze best onzeker zijn en niet alleen willen zijn.

Je hebt niets te verliezen man.

Mad cuz' I'm hotter than the dude that's with ya
Irri
bouwvakker

Irri's avatar
Standaard geplaatst op 31 juli 2012 @ 22:48

2,5 jaar is wel erg lang voor 'kijken wat er langs komt.' Ik zou er eigen uit de buurt blijven.. 2,5 jaar is niet zomaar iets en het is niet heel respectvol om daar tussen proberen te komen imo.
Daarbij, veel meisjes flirten gewoon veel ook al hebben ze een relatie. En ja, ze zal je wel interessant vinden, maar dat kan ook gewoon terwijl ze blij is met haar relatie...

Why take the stairs when I got a perfectly good canoe?
Eoin
Hedonist

Eoin's avatar
Standaard geplaatst op 01 augustus 2012 @ 14:28

Er zijn genoeg meisjes die ik beter wil leren kennen, omdat ze me... intrigeren. En natuurlijk toon ik dan interesse... maar ik bedoel er niets mee. Dit klinkt als zo'n geval tbh.

'You've blocked me on Facebook, and now you're going to die!'
Follow me, or Watch me!
Irri
bouwvakker

Irri's avatar
Standaard geplaatst op 03 augustus 2012 @ 15:24

11 maanden vandaag! Jammer dat ik hem niet zie

Onderwerp gesloten

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten