Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Overige > Liefde en relaties
Deze pagina opnieuw laden Vrijgezel, verkering, wat is je sociale status? #42

Onderwerp gesloten

Onderwerptools Weergave
pro
Spritemaster

pro's avatar
Standaard geplaatst op 30 juli 2012 @ 09:25

Vorige week op kamp een meisje leren kennen dat ik eigenlijk best wel heel leuk vind. Jammer genoeg is ze bezet..
(wel vroeg ze me vaak om met haar te dansen en zelfs te slowen, gaf ze me complimentjes over dat ik er goed uitzag en kwam ze aan het station nog helemaal naar mij toegelopen voor een afscheidszoen (op de wang) ^^)

I have no idea what to do.. =(

Memory is a way of holding onto the things you love,
the things you are, the things you never want to lose.
~The Wonder Years
Anime!
abortuskoningin 2013

Anime!'s avatar
Standaard geplaatst op 30 juli 2012 @ 10:54

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door pro Bekijk bericht
Vorige week op kamp een meisje leren kennen dat ik eigenlijk best wel heel leuk vind. Jammer genoeg is ze bezet..
(wel vroeg ze me vaak om met haar te dansen en zelfs te slowen, gaf ze me complimentjes over dat ik er goed uitzag en kwam ze aan het station nog helemaal naar mij toegelopen voor een afscheidszoen (op de wang) ^^)

I have no idea what to do.. =(
Als zij het uit heeft gelokt moet jij er gewoon voor gaan. Persoonlijk komt ze voor mij over als zo'n meid die je liever niet als vriendin hebt omdat ze dan ook weer met andere jongens gaat flirten maar je kan er vast wel een keer seks uit halen.

Joodse leugens
pro
Spritemaster

pro's avatar
Standaard geplaatst op 30 juli 2012 @ 11:10

Nu ik m'n bericht nog eens nalees, snap ik dat het zo kan overkomen, maar zo is ze eigenlijk helemaal niet. Je kan het het best interpreteren als het vriendelijke type meisje, een niet-mannenverslindster.

~The Wonder Years
Ravons J. Daro
Quite.

Ravons J. Daro's avatar
Standaard geplaatst op 30 juli 2012 @ 11:39

Sorry hoor, maar heb jullie ondertussen zelf ook door hoe respectloos jullie overkomen? En ze is bezet, kerel. Dus laten gaan.

Maar goed:

Ik heb geen idee wat ik moet voelen. Hoera voor 't vrijgezel zijn.

I've traced your shadows on the wall. Now I kiss them.
pro
Spritemaster

pro's avatar
Standaard geplaatst op 30 juli 2012 @ 11:52

Dat is dus de reden waarom ik niet weet wat te doen. Ik vind haar heel leuk (en echt serieus heel leuk, seks heeft hier helemaal niks mee te maken), maar ze is bezet.. >.< Ik vind trouwens ook niet snel iemand echt leuk.. =/

[ Laatst gewijzigd door pro; 30 juli 2012 om 11:57 ]

~The Wonder Years
Ravons J. Daro
Quite.

Ravons J. Daro's avatar
Standaard geplaatst op 30 juli 2012 @ 11:56

Dus? Dan heb je verder geen zaken met haar. Als je al respect hebt voor d'r, dan ga je niet in d'r relatie lopen kloten. Simpel. En ik ben dan geen full-grown paragon maar ethisch is 't niet om zoiets te gaan doen.

I've traced your shadows on the wall. Now I kiss them.
pro
Spritemaster

pro's avatar
Standaard geplaatst op 30 juli 2012 @ 12:01

Zei ik dat ik in haar relatie wil liggen kloten? Nee. Ik vraag enkel hoe ik hiermee om moet gaan. Enkel idioten geloven dat je zo'n zware crush gewoon links kan laten liggen van de ene op de andere moment.

~The Wonder Years
Cobpyth
As Time Goes By

Cobpyth's avatar
Standaard geplaatst op 30 juli 2012 @ 12:04

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door pro Bekijk bericht
Zei ik dat ik in haar relatie wil liggen kloten? Nee. Ik vraag enkel hoe ik hiermee om moet gaan. Enkel idioten geloven dat je zo'n zware crush gewoon links kan laten liggen van de ene op de andere moment.
Je doet er niks mee, want ze heeft een lief. Het is niet omdat een meisje vriendelijk doet tegen je, dat ze meteen met haar vriendje gaat breken en iets gaat beginnen met jou. Laat het voor wat het is, want er zit geen toekomst in.

“Get out of here and move forward. This never happened. It will shock you how much it never happened.”
Anime!
abortuskoningin 2013

Anime!'s avatar
Standaard geplaatst op 30 juli 2012 @ 12:17

Wat een onzin allemaal. Niets mee doen want ze heeft een relatie? Als je respect voor haar hebt doe je niets?
Als zij met jou loopt te flirten dan betekent dat ze wil dat je voor haar gaat, als ze zo'n niet-mannenverslindend meisje is.

Joodse leugens
Gurenn
Otaking

Gurenn's avatar
Standaard geplaatst op 30 juli 2012 @ 12:19

Ik zie wel op z'n minst interesse, ik zou tot actie overgaan als haar relatie verbroken wordt. 't Is enkel aan haar.

Atsusacon, join our next edition on 28-29 July 2018!
Cobpyth
As Time Goes By

Cobpyth's avatar
Standaard geplaatst op 30 juli 2012 @ 12:19

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Anime! Bekijk bericht
Als zij met jou loopt te flirten dan betekent dat ze wil dat je voor haar gaat, als ze zo'n niet-mannenverslindend meisje is.
Bij vrijgezelle meisjes is dat inderdaad het geval. Meisjes in een relatie zoeken echter gewoon vaak naar wat aandacht bij andere jongens dan haar lief, maar daar blijft het ook bij. Het is ook nie omdat een meisje afscheid wilt nemen of eens wilt dansen dat ze daarom meteen aan het flirten is, dat is echt onzin.

De grootste idioten zijn trouwens niet diegenen die de crush links laten liggen, maar zij die denken meer te bereiken en dan hard falen.

“Get out of here and move forward. This never happened. It will shock you how much it never happened.”
Henduluin
た~る!

Henduluin's avatar
Standaard geplaatst op 30 juli 2012 @ 12:20

*edit*

Cobpyth was me voor :x

Anime!
abortuskoningin 2013

Anime!'s avatar
Standaard geplaatst op 30 juli 2012 @ 12:22

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Cobpyth Bekijk bericht
Bij vrijgezelle meisjes is dat inderdaad het geval. Meisjes in een relatie zoeken echter gewoon vaak naar wat aandacht bij andere jongens dan haar lief, maar daar blijft het ook bij. Het is ook nie omdat een meisje afscheid wilt nemen of eens wilt dansen dat ze daarom meteen aan het flirten is, dat is echt onzin.

De grootste idioten zijn trouwens niet diegenen die de crush links laten liggen, maar zij die denken meer te bereiken en dan hard falen.
Tja, uit zijn verhaal dacht ik op te kunnen maken dat die meid met hem flirtte, maar enige die hier echt over kan beslissen of dat waar is of of dat iets heel anders is, is hij zelf.

Joodse leugens
Gohma
Parasitic Arachnid

Gohma's avatar
Standaard geplaatst op 30 juli 2012 @ 12:39

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Anime! Bekijk bericht
Tja, uit zijn verhaal dacht ik op te kunnen maken dat die meid met hem flirtte, maar enige die hier echt over kan beslissen of dat waar is of of dat iets heel anders is, is hij zelf.
Ik weet het niet, ik dacht ook dat ze met hem zat te flirten, zoals pro het opschreef.
En schuifelen doe je toch sowieso alleen met je vriend(in)? Of zie ik dat verkeerd? Het lijkt me in ieder geval niet iets dat je met zomaar iemand doet (behalve als je nog op de basisschool zit).

Eigenlijk is de enige die dat kan beslissen het meisje, want zij weet precies wat ze deed. Of misschien ook wel niet...

@pro:
Ik zou het gewoon afwachten en zien wat het wordt/wat er gebeurd. Ik zou er in ieder geval niet op hopen...

Design - Tekeningen - Animelijst ^_^
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
pro
Spritemaster

pro's avatar
Standaard geplaatst op 30 juli 2012 @ 12:41

Kijk, ik weet dat dit alles voor hetzelfde geld gewoon vriendschappelijk kan zijn, maar zoals Gurenn zegt leek het mij alsof ze interesse aanwezig is. Hoe dan ook, dit verandert niks aan mijn gevoelens voor haar, of er nu wederzijdse interesse is of niet.
Trouwens, ik had de mogelijkheden om moves te maken, ik heb haar bijvoorbeeld expres niet gevraagd om te slowen omdat ik wist dat ze een vriendje had, maar zij vroeg mij wel (en kwam dicht tegen me aanplakken). Mij moet je niet veel over respect leren, geloof me.

~The Wonder Years
Onderwerp gesloten

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten