Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Overige > Overige Praat
Deze pagina opnieuw laden Lelijk aan de zijkant

Antwoord

Onderwerptools Weergave
Ecaluptus
Lid

Standaard geplaatst op 21 februari 2011 @ 17:36
Met quote antwoorden

Ik zette vandaag eens een spiegel voor mijn spiegel, en ik zag voor de eerste keer de zijkant van mijn gezicht.. (volledige zijkant, dus niet gewoon mijn hoofd omdraaien, want dan zie ik er nog mooi uit)
Ik zag er totaal anders uit, echt lelijk.. Is dit normaal? Ik word niet echt gezien als iemand die lelijk is, maar ik begin aan mezelf te twijfelen...

Roselia
Woosh.

Roselia's avatar
Standaard geplaatst op 21 februari 2011 @ 17:37
Met quote antwoorden

Ik dacht ook van: wtf. Toen ik de zijkant van m'n gezicht zag. Ach ja, het zal wel normaal zijn dat je dat eng vindt bij jezelf. xD Maar dat boeit toch verder niet? ;<

KABOEM.
Kast
Hiephiep.

Kast's avatar
Standaard geplaatst op 21 februari 2011 @ 18:36
Met quote antwoorden

Show it?

Bloedserieus
the creatorx

Standaard geplaatst op 22 februari 2011 @ 01:01
Met quote antwoorden

Ik vind mijn zijkant juist mooi.

Mad cuz' I'm hotter than the dude that's with ya
T. Tapes
Member of Kingdoms

T. Tapes's avatar
Standaard geplaatst op 22 februari 2011 @ 15:23
Met quote antwoorden

Dit moet ik serieus eens doen. :')

't.tapes visitor messages best visitor messages' - Hawk, 2012
Gyard
Pessimist

Gyard's avatar
Standaard geplaatst op 22 februari 2011 @ 15:48
Met quote antwoorden

Meisje kijkt naar jongen: "Hmm, oh zijn voorkant ziet er goed uit. Oh, hij heeft een lelijke zijkant, dumpen maarr."

Liek srsly wat is dit voor een topic?

Ecaluptus
Lid

Standaard geplaatst op 22 februari 2011 @ 16:35
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Gyard Bekijk bericht
Meisje kijkt naar jongen: "Hmm, oh zijn voorkant ziet er goed uit. Oh, hij heeft een lelijke zijkant, dumpen maarr."

Liek srsly wat is dit voor een topic?
Er is toch niks raar aan dit topic, gedrag wordt beïnvloed door je uiterlijk (bv. zelfvertrouwen) en als je dan plots ziet dat de zijkant van je gezicht lelijk is (voor mij toch) dan schrik je toch wel een beetje, ik voelde me een beetje bedrogen. Ik heb er even over nagedacht en mijn gezicht is verticaal niet zo symmetrisch, maar horizontaal juist heel symmetrisch. Mijn jukbeenderen zijn te hoog, kin is niet groot genoeg (is gemiddeld maar, wijst naar beneden in de plaats van vooruit), mijn kaaklijn is wel goed zichtbaar (geen typische Amerikaanse kaak, maar wel een mooie rechte).

Ik ben iemand die van natuur totaal geen zelfvertrouwen heeft, daarom probeer ik zo knap mogelijk te zijn, dat ik een soort van zelfvertrouwen kan hebben.

[ Laatst gewijzigd door Ecaluptus; 22 februari 2011 om 16:40 ]

AngelQuique
Pon Pon Pon

AngelQuique's avatar
Standaard geplaatst op 22 februari 2011 @ 20:22
Met quote antwoorden

Ik heb hetzelfde, helemaal van de zijkant vind ik mezelf vrij lelijk. Maar ach, ik zou er niet zoveel bij stil gaan staan :>

TWITTER | 愛というものは探すのを止めた時に見つかるものだ
Count
Chu

Count's avatar
Standaard geplaatst op 22 februari 2011 @ 23:44
Met quote antwoorden

Het is wel zo dat mensen je vaker van de zijkant zien dan je denkt. Ik vond het eerst ook raar om mezelf van de zijkant te zien, maar ben er nu wel aan gewend.
Dat jij opeens een ander beeld van jezelf hebt en jij vindt je zijkant lelijk, hoeft niet te zeggen dat anderen dat ook vinden. Jij zegt het heel erg van 'OH NEE, mijn zijkant is lelijk, help!'. En tegelijk zeg je 'Van de voorkant zie ik er mooi uit' (ook dat hoeft niet iedereen te vinden hè).. komt heel erg over alsof alles wat jij vindt maar gewoon een feit is, terwijl we allemaal weten dat lelijk/mooi zijn subjectief is.

Kast
Hiephiep.

Kast's avatar
Standaard geplaatst op 22 februari 2011 @ 23:56
Met quote antwoorden

Zoals ik al zei, foto's!

Basel
~Basel

Basel's avatar
Standaard geplaatst op 23 februari 2011 @ 01:57
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Kast Bekijk bericht
Zoals ik al zei, foto's!
Dude, mischien wilt hij dat niet.

Smouvy
Len-Kyun~

Smouvy's avatar
Standaard geplaatst op 23 februari 2011 @ 02:02
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door AngelQuique Bekijk bericht
Ik heb hetzelfde, helemaal van de zijkant vind ik mezelf vrij lelijk. Maar ach, ik zou er niet zoveel bij stil gaan staan :>
^Dit, woord voor woord.

Turn that frown, iuʍop-ǝpısdn
Ecaluptus
Lid

Standaard geplaatst op 23 februari 2011 @ 13:19
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Count Bekijk bericht
Het is wel zo dat mensen je vaker van de zijkant zien dan je denkt. Ik vond het eerst ook raar om mezelf van de zijkant te zien, maar ben er nu wel aan gewend.
Dat jij opeens een ander beeld van jezelf hebt en jij vindt je zijkant lelijk, hoeft niet te zeggen dat anderen dat ook vinden. Jij zegt het heel erg van 'OH NEE, mijn zijkant is lelijk, help!'. En tegelijk zeg je 'Van de voorkant zie ik er mooi uit' (ook dat hoeft niet iedereen te vinden hè).. komt heel erg over alsof alles wat jij vindt maar gewoon een feit is, terwijl we allemaal weten dat lelijk/mooi zijn subjectief is.
Wat heeft subjectief en objectief nu te maken met de post die ik gemaakt had? Ik vertelde hoe ik daarover dacht, waarom zou ik dit nu laten overkomen als een feit?!
Alles wat je me vertelde wist ik eigenlijk best wel al een beetje.

Ik zei gewoon dat ik de zijkant van mijn gezicht lelijker vind dan mijn voorkant om te horen of anderen dit misschien ook zo zien.

Count
Chu

Count's avatar
Standaard geplaatst op 23 februari 2011 @ 13:38
Met quote antwoorden

Ik vertel ook alleen maar hoe het op mij overkwam. Je gebruik in je post helemaal geen 'ik vind' oid, dus moet je niet zeggen dat je dat wel deed

Maargoed, het verschilt per persoon... het is niet alsof iedereen hun eigen zijkant lelijk vind. Ikzelf vond het eerst wel raar om te zien, maar ben er wel aan gewend.

Aqualyx™

Aqualyx™'s avatar
Standaard geplaatst op 23 februari 2011 @ 13:47
Met quote antwoorden

Ik ken het niet, want ik vind mezelf sozwiezo lelijk.

Antwoord

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten