Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Overige > Discussie & Actueel
Deze pagina opnieuw laden Wanneer zijn mannen "verwijfd"?

Antwoord

Onderwerptools Weergave
Princess-MJ
Just a Girl

Princess-MJ's avatar
Standaard geplaatst op 16 april 2009 @ 21:00
Met quote antwoorden

De titel zegt het al een beetje.
Ik had laatst een heel lang gesprek met een docent van mij. En het ging erover wanneer je je "gay" gedraagde of verwijfd was.
Bijvoorbeeld :
Bij een man : Je zit in het leger, en een van je goede vrienden is uitgezonden naar een land waar oorlog is ( neem irak) Je mist hem HEEL erg. Als ie terug is zeg je : "Wow, ik heb je egt gemist jonge!" Dan gaat de hele kazerne je raar aankijken, en homobewegingen maken.

Bij een vrouw : Je hebt (zomer)vakantie gehad en een vriendin van je was de hele tijd in het buitenland en kon geen contact opnemen. Dan zien je haar op school weer en schreeuwje:
Ohh schatjee, ik heb je ZOOO gemisd, kom hier (big hug&drie zoenen)
Dan kijkt niemand je raar aan, want dat is gewoon "normaal"

Nog een voorbeeld:
Bij een man: Je zit een film te kijken, bijv. prison break, samen met wat vrienden. En je zegt: "goh, dat is wel een knappe man, mooi gespierd en mooie ogen" Dan kijken je vrienden je egt zoo aan van "WTF "

Bij een vrouw: Je zit een film te kijken, en er zit een knappe vrouw in, en je zegt:" Goh, wat een mooi meisje" Dan zeggen je vriendinnen gwn : "Ja, idd wel een mooi meisje" Dan is dat gewoon "normaal"

Wat vinden jullie? Waar ligt "de grens" ?

Yeah, i'm smiling.. but inside i'm dieing..
Cursed_snorlax
Anime Forum Lid

Cursed_snorlax's avatar
Standaard geplaatst op 16 april 2009 @ 21:04
Met quote antwoorden

Als een vriend van mij lang is weg geweest zal ik niet zeggen: Wow, ik heb je egt gemist jonge.
meer zoiets als Goed dat je er weet bent man.
Ik zal ook niet snel zeggen dat ik een man knap vindt.

Maar als iemand echt gay is dan zie je dat wel hoor
aan de manier hoe die beweegt en praat.

Faunaat
Yoshi~

Faunaat's avatar
Standaard geplaatst op 16 april 2009 @ 21:06
Met quote antwoorden

Als een man een handtasje bij zich heeft is hij gaaaay. : D

(Behalve Joey) xD

Dresta
GESTOPT

Standaard geplaatst op 16 april 2009 @ 21:08
Met quote antwoorden

Een man is pas ''verwijfd'' als hij anaal genomen is.

Oja..ik heb besloten om hier toch te blijven trouwens

Princess-MJ
Just a Girl

Princess-MJ's avatar
Standaard geplaatst op 16 april 2009 @ 21:09
Met quote antwoorden

Ja, das bijv. een voorbeeld ;P waarom is dat gay? Ik bdoel meisjes hebben toch ook wel eens een pet op ofzo.

Ik vind het zelf trouwens ook gay een handtasje..

chipmunk.
Cap.

chipmunk.'s avatar
Standaard geplaatst op 16 april 2009 @ 21:18
Met quote antwoorden

meh sorry

handtasje:
verwijfd; ja best wel
gay; nee, ik zie niet waarom

[A]

Surosu Rasuto
Love at last sight

Surosu Rasuto's avatar
Standaard geplaatst op 16 april 2009 @ 21:18
Met quote antwoorden

Ik vind het heel erg liggen aan het gebruik van de stem. Je hoort vaak overduidelijk wanneer iemand verwijfd praat en wanneer niet.
Sommige mensen kunnen dingen zoals een handtasje of heel erg strakke (glinsterende) t-shirtjes hebben vind ik en sommigen niet. Ik ken verwijfde mensen waar ik heel erg mee kan lachen en er zijn verwijfde mensen die ik het liefst met kop en al de grond in zou willen stampen (bij wijze van spreken). xD
Maar sommige mensen zijn van zichzelf gewoon vrouwelijk, en sommigen doen net en overdreven en daar kan ik niet tegen. Je hebt ook een middenmoot, dan vallen andere dingen weer snel op.

Over de voorbeelden gesproken, het laatste voorbeeld van de man is ook wel weer wat euhm overdrevener dan het laatste voorbeeld van de vrouw =p
Maar ja het is wel zo dat mannen minder op zo'n manier over andere mannen praten dan vrouwen denk ik. Qua hoe ze erover denken zal het denk ik niet ontzettend veel verschillen. Ik denk dat veel mannen er niet zo open over zijn omdat ze bang zijn dat meisjes dat niet aantrekkelijk vinden, terwijl jongens het niet meer dan normaal vinden als meisjes zo over elkaar praten (de meesten dan).

Saskia
Diva.

Saskia's avatar
Standaard geplaatst op 16 april 2009 @ 21:29
Met quote antwoorden

Maargoed, dan is iemand verwijfd.. En dan?

Failing to catch me at first keep encouraged,
Missing me one place search another,
I stop somewhere waiting for you.
Princess-MJ
Just a Girl

Princess-MJ's avatar
Standaard geplaatst op 16 april 2009 @ 21:42
Met quote antwoorden

Dan zijn er mensen die gaan zeggen dat ze homo zijn.. terwijl ze gwn hetero zijn
Maar waarom is dat zo weetje.. want waarom is iets verwijfd, ik bedoel meisjes kunnen gwn alles zeggen enzoo. Maar bij jongens ligt er een grens. Nja, er is eigenlijk geen grens die hebben jongens zegmaar "zelf gemaakt" Want ik heb er geen problemen mee als een jongen zegt: "goh, wat een knappe man" Maar dat doen ze niet, want dan gaan hun vrienden weer zeggen : Ben je homo ofzo ?

musicangel
nothing left to say

musicangel's avatar
Standaard geplaatst op 16 april 2009 @ 21:43
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Saskia Bekijk bericht
Maargoed, dan is iemand verwijfd.. En dan?
Dan wordt diegene vaak voor homo aangezien als het een man is? Terwijl er ook in een homo-paar toch echt een 'mannelijke' en een 'vrouwelijke' persoonlijkheid zit.

Titelloze digimon fanfic

En verder heb ik weinig te melden denk ik
Eoin
Hedonist

Eoin's avatar
Standaard geplaatst op 16 april 2009 @ 21:44
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Princess-MJ Bekijk bericht
De titel zegt het al een beetje.
Ik had laatst een heel lang gesprek met een docent van mij. En het ging erover wanneer je je "gay" gedraagde of verwijfd was.
Bijvoorbeeld :
Bij een man : Je zit in het leger, en een van je goede vrienden is uitgezonden naar een land waar oorlog is ( neem irak) Je mist hem HEEL erg. Als ie terug is zeg je : "Wow, ik heb je egt gemist jonge!" Dan gaat de hele kazerne je raar aankijken, en homobewegingen maken.

Bij een vrouw : Je hebt (zomer)vakantie gehad en een vriendin van je was de hele tijd in het buitenland en kon geen contact opnemen. Dan zien je haar op school weer en schreeuwje:
Ohh schatjee, ik heb je ZOOO gemisd, kom hier (big hug&drie zoenen)
Dan kijkt niemand je raar aan, want dat is gewoon "normaal"

Nog een voorbeeld:
Bij een man: Je zit een film te kijken, bijv. prison break, samen met wat vrienden. En je zegt: "goh, dat is wel een knappe man, mooi gespierd en mooie ogen" Dan kijken je vrienden je egt zoo aan van "WTF "

Bij een vrouw: Je zit een film te kijken, en er zit een knappe vrouw in, en je zegt:" Goh, wat een mooi meisje" Dan zeggen je vriendinnen gwn : "Ja, idd wel een mooi meisje" Dan is dat gewoon "normaal"

Wat vinden jullie? Waar ligt "de grens" ?
Bij mij is het normaal om tegen mijn geliefde te zeggen dat ik d'r ontzettend gemist heb... goed, ik gil het niet. Maar ik zeg het wel.

Van een man zeggen dat hij "mooi gespierd" is, is gay. Daar is niets ergs aan, maar het is gay. Als ik een gespierd lichaam zie, is het een "gespierd lichaam". Ook "mooie ogen" is een twijfelgeval. Ik zeg zelf altijd: "Heldere ogen". Een man doet over het algemeen niet zo aan "mooi" of "knap".

Het gaat er om hóe je het zegt. Als ik later net zo oud ben als George Clooney, zou ik er ook graag zo uit willen zien. Hiermee zeg ik dat hij er niet verkeerd uitziet, zonder de woorden: "Mooi" "knap" etc.

Zodra je gaat beschrijven, wordt het verwijft denk ik.

Nu is de vraag: Who cares?

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door musicangel
Dan wordt diegene vaak voor homo aangezien als het een man is?
En dan? Wat is daar erg aan?

'You've blocked me on Facebook, and now you're going to die!'
Follow me, or Watch me!
Surosu Rasuto
Love at last sight

Surosu Rasuto's avatar
Standaard geplaatst op 16 april 2009 @ 21:51
Met quote antwoorden

Ach, als een hetero iemand wordt gezien als een homoseksueel is dat voor die hetero niet heel fijn, want mocht er opeens een verhaal de ronde gaan doen dat die hetero homo is, worden de kansen bij de vrouwen in principe verkleind, en dat vindt zo iemand natuurlijk niet zo leuk :)

Ligt er idd ook wel aan hoe het gezegd word denk ik. Ooit stond ik op de tram te wachten, stond er een beetje zo'n stoer mannetje met zijn (vermoedelijke maar imo overduidelijke) vriendin, zegt ie opeens tegen me 'So! Jij hebt felle ogen man! Echt niet normaal man!'
Ik zat niet van 'oke...verwijfd' (klonk het niet, was het niet etc.) en ook niet echt van 'gay' maar je gaat toch wel bij jezelf denken 'niet veel jongens zeggen dat' en zeker niet zulke types. Het klonk toch complimenteus en je hoort het bijna nooit. En zn vriendin keek me ook een beetje apart aan xD
Eigenlijk vind ik dat het moet kunnen. Maar als zoiets eenmaal een stempel heeft dan is het heel moeilijk om die (inter)nationaal te veranderen.

Saskia
Diva.

Saskia's avatar
Standaard geplaatst op 16 april 2009 @ 22:41
Met quote antwoorden

En dan zijn ze homo, en dan?
X"D

je kan altijd wel aanmerkingen hebben over hoe iemand zich kleedt of gedraagt.
Maar het zou mij niet zoveel uitmaken zouden mensen denken dat ik lesbisch ben.
Ik weet wel beter, en daar draait het toch om?

Als een man zich goed kleedt, zich verzorgt, soms zonnebank bezoekt en let op zijn lijn. Wordt hij vaak aangezien als homo. Want t standaart hetero type is: Lax, beetje onverzorgd: Het intereseert me geen ene malle moer, houding. (stereotype he )

Live it your way. het zou mij geen drol uitmaken

Failing to catch me at first keep encouraged,
Missing me one place search another,
I stop somewhere waiting for you.
Het_Papiertje
Pantsu?

Het_Papiertje's avatar
Standaard geplaatst op 17 april 2009 @ 07:01
Met quote antwoorden

Verwijfde mannen? bullshit. Voor mij bestaan ze niet echt (dat, en ik val over het algemeen op 'verwijfde' mannen). Er zijn ook genoeg vrouwen met hele mannelijke trekjes, maar omdat mannen TESTOSTERON moeten hebben en MANNELIJK over moeten komen van de medemens uit hun geslacht, is het verboden om verwijfd te doen, zo lijkt het.

Mijn vriend bijvoorbeeld: hij heeft veel van de 'homotrekjes' qua bewegingen (hij rookt zelfs als een vrouw, maarja. Hij is ook biseksueel...) en doet totaal geen moeite om mannelijk over te komen, waar ik alleen maar blij mee ben. Ik vind mannen die expres 'mannelijk' gaan doen - terwijl dat niet in hun aard ligt - alleen maar vervelend en daar stoor ik me meer aan dan jongens die vrouwelijk zijn.

Jongens die veel aan hun uiterlijk besteden, vind ik alleen maar een pluspunt. Lichaamshaar laten wegharsen/zelf wegscheren: geweldig! Naveltruitjes dragen? Ze doen maar. Ik vind het vaak nog mooi ook.

Nu komt het ook dat ik dit beeld heb omdat ik binnen de Gothic cultuur veel contacten heb. Jongens dragen daar veelal make-up, lopen in naveltruitjes rond en besteden veel tijd aan hun uiterlijk. Een ex van me stond voor we uitgingen langer voor de spiegel dan ik. -.-"

Nee, 'verwijfde' mannen mogen van mij best. Ik vind ze niet vies of homo, wel vaak heel erg mooi. ^__^

Pantsu misete moratte yoroshii desu ka?
And at the end of the tour there will be free happily ever afters for everyone
E-boy
Back. Feels good, man

Standaard geplaatst op 17 april 2009 @ 13:14
Met quote antwoorden

Volgens de natuur moeten mannen nog steeds stoer en mannelijk overkomen. Vrouwen hoeven dat niet.

Nog een voorbeeld: een man die vrouwenkleren draagt wordt aangezien als homo.
een vrouw die mannenkleren draagt, wordt vaak als sexy aangezien (door mannen)

Lady Renarde: Dan trouw je maar met een opblaaspop.
Cursed_snorlax: Sinds wanneer maakt een opblaaspop het huis schoon?
Antwoord

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten