Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Anime > Overige Anime
Deze pagina opnieuw laden Fairy Tail #3

Onderwerp gesloten

Onderwerptools Weergave
Chef
Veni, Vidi, Vici

Chef's avatar
Standaard geplaatst op 19 april 2014 @ 21:00

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Chopstick Bekijk bericht
Meh, FT had als het goed is geen top 10 ranking, dus er is nogal weinig info over de viewer ratings van de serie.
Sowieso geen top 10 nee, anders had ik het geweten, helaas.

Drie mooie episodes op een rij. Ik ben alweer helemaal gewend aan ft op de zaterdagochtend!

Chopstick
(`_´)ゞ

Chopstick's avatar
Standaard geplaatst op 20 april 2014 @ 00:05

Ik erger me nog steeds aan die rare gezichten, waarbij de ogen van personages op vreemde groottes en posities hebben. En het gebrek aan schaduw op de gezichten...

ಠ‿ಠ
Chef
Veni, Vidi, Vici

Chef's avatar
Standaard geplaatst op 20 april 2014 @ 00:09

Enige wat me opviel: de ogen die achter het haar nogsteeds zichtbaar zijn, beetje vreemd. Voor de rest erg blij met nieuwe animatiestyle

Cursed_snorlax
Anime Forum Lid

Cursed_snorlax's avatar
Standaard geplaatst op 20 april 2014 @ 03:04

Quote:
Ik erger me nog steeds aan die rare gezichten, waarbij de ogen van personages op vreemde groottes en posities hebben. En het gebrek aan schaduw op de gezichten...
Vooral Juvia en happy

Mijn Animelijst!
Lets Facebook!
Cursed_snorlax 0619-4428-4720 pokemon x
kenpachi h.
Anime Forum Lid

kenpachi h.'s avatar
Standaard geplaatst op 20 april 2014 @ 14:29

Quote:
Zo een hoe wel. Ik vind het wel jammer dat je een andere character designer hebben genomen. Voor de rest ben ik wel blij dat het weer is begonnen.

Try being open to new things.
Chef
Veni, Vidi, Vici

Chef's avatar
Standaard geplaatst op 26 april 2014 @ 12:08

Episode 4:

In de manga vond ik het al niet veel aan, nu helaas ook niet. Teveel magie in gevechten maakt het ook een sloom gevecht,en Rufus praat sowieso irritant. Dit was een één chapter episode, vreemd genoeg vond ik het filler gedeelte het leukst =P. 5.5/10

*zucht* volgende week de hungry wolfs, dit vond ik ook niet bepaald veel aan, maarja nog even geduld en de goede episodes komen weer!

Cursed_snorlax
Anime Forum Lid

Cursed_snorlax's avatar
Standaard geplaatst op 26 april 2014 @ 18:25

Lucy had wel brede heupen in haar bikini outfit.

Mijn Animelijst!
Lets Facebook!
Chef
Veni, Vidi, Vici

Chef's avatar
Standaard geplaatst op 03 mei 2014 @ 11:28

Hmm. Deze episode was beter dan ik had verwacht. Het gevecht met de Garou knights is nu al beter dan dat van Gray. Nogsteeds zonde dat er zoveel stills en zwakke animatie momenten in de gevechten zitten, had gehoopt dat de nieuwe animatie dit mooier zou maken. Toch wel een leuke episode 7/10

Chef
Veni, Vidi, Vici

Chef's avatar
Standaard geplaatst op 10 mei 2014 @ 13:08

Episode 6:

Die eerste 12 minute o.i.d. gingen wel, maar daarna ging het nergens meer om. De Gerou knights werden gewoon voor de tweede keer in twee episodes in zes minuten voorgesteld.. Einde was wel te doen, voor een niet manga-lezer >.>

4.5/10

Binnenkort wordt het beter...

Cursed_snorlax
Anime Forum Lid

Cursed_snorlax's avatar
Standaard geplaatst op 10 mei 2014 @ 21:58

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Chef Bekijk bericht
Episode 6:

Die eerste 12 minute o.i.d. gingen wel, maar daarna ging het nergens meer om. De Gerou knights werden gewoon voor de tweede keer in twee episodes in zes minuten voorgesteld.. Einde was wel te doen, voor een niet manga-lezer >.>

4.5/10

Binnenkort wordt het beter...
Ja ik dacht al waar slaat dat op

Mijn Animelijst!
Lets Facebook!
Chef
Veni, Vidi, Vici

Chef's avatar
Standaard geplaatst op 17 mei 2014 @ 11:12

Weer een zeer matige episode, zoals verwacht.
Dit duurt veelste lang en wordt eigenlijk nooit spannend. Het voelt aan als een filler arcje in de mainarc (ook al is het dat niet)... kunnen we plz zo snel mogelijk terug naar de magic games, het is al drie weken saai. 4/10

Chef
Veni, Vidi, Vici

Chef's avatar
Standaard geplaatst op 24 mei 2014 @ 11:28

eindelijk is het voorbij...Klein stukje Mirajne was wel leuk... Het gevecht miste ' het ' gewoon. Er zat geen verhaal, drama of opbouw in. Ze waren er ineens en zijn nu ook weer weg.

Maar THAT PREVIEW. DIE ANIMATIE. Ik wist het, ze sparen gewoon budget voor goede stukken, de preview zag er super goed uit (animatie wise). ik denk dat deze net zo goed wordt geanimeerd als episode 1! Ik ben zeer benieuwd... Fairy tail is back on track

5/10 voor episode 8

Chopstick
(`_´)ゞ

Chopstick's avatar
Standaard geplaatst op 24 mei 2014 @ 12:51

Veel geswitch zeg in de laatste episode, maar gelukkig is het gevecht voorbij, zodat we door kunnen met de goeie gevechten. :d

ಠ‿ಠ
Chef
Veni, Vidi, Vici

Chef's avatar
Standaard geplaatst op 31 mei 2014 @ 11:58

Eindelijk! deze episode maakte me 'fired up' again.
De animatie van het kort durende gevecht was zoals ik al dacht bovengemiddeld (voor FT standaard) en zeker beter dan de teleurstelling van Gray. Goede muziek, voelde af en toe een tikje traag (herhalen?), maar bovenal zeer vermakelijke episode. 8/10

Volgende week wordt een TOP episode!

Cursed_snorlax
Anime Forum Lid

Cursed_snorlax's avatar
Standaard geplaatst op 31 mei 2014 @ 21:53

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Chef Bekijk bericht
Eindelijk! deze episode maakte me 'fired up' again.
De animatie van het kort durende gevecht was zoals ik al dacht bovengemiddeld (voor FT standaard) en zeker beter dan de teleurstelling van Gray. Goede muziek, voelde af en toe een tikje traag (herhalen?), maar bovenal zeer vermakelijke episode. 8/10

Volgende week wordt een TOP episode!
Happy: Maybe it is like Edolas lucy?
???: I think it is a little more complicated then that (Vergeten wie dat zei)

Alsof Edolas niet raar was Maar Lucy uit te toekomst is ook raar.
Animatie was echt geweldig. Hoe kunnen ze wel niet zo switchen van slecht naar goed

Mijn Animelijst!
Lets Facebook!
Onderwerp gesloten

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten