Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Pokemon > Fakemon
Deze pagina opnieuw laden Morris' faketopic no. #016

Antwoord

Onderwerptools Weergave
Morris
[insert facepalm here]

Morris's avatar
Standaard geplaatst op 24 juni 2012 @ 11:31
Met quote antwoorden

Wauw, ben ik de persoon met de meeste faketopics op AWF? Jeetje, wat doe ik het dan toch al lang, hč? Alsof ik het al eeuwen doe. En ja, ik ben best wel vooruit gegaan in mijn spriten en ontwerpen van mijn fakemon. En in de loop van de tijd heb ik er ook een paar opnieuw ontworpen en verbeterd.

Slimiel en Slimazel moest en zou ik vorig jaar gewoon redesignen. Ik vond de namen leuk, en ik vond het zonde om die weg te gooien. Nu is het toch wel een van mijn favo's uit de dex. Gewoon die blik en zo. Ik vind ze leuk xD
Die sneeuwpop uit 2007 was een mixje tussen Electrode, Dugtrio, Voltorb, Porygon 2, Murkrow en de sjaal weet ik even niet meer xD In 2010 had ik hem opnieuw ontworpen voor een wedstrijd op dA die vervolgens nooit meer is afgemaakt xD
De hamerhaai had ik na vier jaar ook weer herontworpen. Best wel grote veranderingen, maar de kleurencombinatie is min of meer hetzelfde gebleven, maar alleen wat donkerder geworden. De staart is mee veranderd met zijn pre-evo, waarvan ik alleen de shading en staart wat van heb aangepast in de loop der tijd.
Eukoala is tot nu toe degene waar het minste tijd tussen zit. Voorheen mijn starter, maar omdat ik leerde dat volgens het systeem de grassstarter een reptiel moest zijn, werd het een gewone wilde Pokémon. Grote verschillen zijn er niet, al heb ik het tuinbroekje verruild voor een soort zakje om zijn nek gemaakt van een blad, en heb ik zijn handen helemaal bruin gemaakt.
Acaperrot, mijn Chatot-evolutie heeft niet heel veel verandering doorgemaakt. Ik heb hem een soort jasje gegeven, de vlaggetjes op elkaar gestapeld en de pose veranderd. De Acaperrot uit 2007 (mijn eerste zelfgemaakte evolutie op een bestaande Pokémon, toen nog onder de naam Chatara/Chacaw) was gewoon een vergrote Chatot, en was weinig speciaal.
En nu ik het toch heb over evoluties van bestaande Pokémon: Driftelin, heel even kort geleefd onder de naam Driftenburg, maar vanwege zoveel mensen die gingen whinen heb ik er maar Driftelin van gemaakt. Ja, Driftelin, recent nog een redesign gegeven. Ik vond die uit 2009 zo lomp en groot en leek niet echt meer op een evo voor Drifblim. Hij had geen armen meer en was eigenlijk gewoon letterlijk een zeppelin met ogen, een wolkje en een kruis op zijn gezicht. Hij keek de tegenstander niet eens aan. Om hem meer Pokémon-achtig te maken, heb ik hem een herontwerpbeurt gegeven, en daarmee armen, een slanker lichaam en een nieuwe pose, zodat mijn meest populaire fakemon van zijn tijd een waardig nieuwe plaats kan innemen in mijn fakedex. Zijn er nog mensen die vinden dat een bepaalde Pokémon ook een evolutie verdiend?

Mijn laatste werkjes:

De honden zijn de male counterpart van mijn poedels, die - indien het een spel zou zijn - version exclusives zouden zijn. Pupilose en Furmutt (deze twee) in Citrine en Poofle en Curloof in Amethyst.
Op de tweede rij staan Tooflint en Cavident, de eerste twee van de kalksteen-chain. Deze twee zijn nog puur Rock-type, maar ik moet nog even kijken wat ik met Molargh ga doen.
Rates, ook op mijn progress-chart?

BTW: Mocht er nog iemand zijn die heel graag een herontwerp wil zien van een eerdere fakemon van mij, stuur gerust een PM. Als ik de fake waardig genoeg vindt om te herontwerpen, dan zal ik mijn best doen.

It would please me to no end if you'd look into my carecup to find out it's empty.
- Morris Both (11 maart 1994 - heden)

Mijn 3DS fc: 0130 - 1991 - 3279 PM maar als je me toegevoegd hebt.
T. Tapes
Member of Kingdoms

T. Tapes's avatar
Standaard geplaatst op 24 juni 2012 @ 11:41
Met quote antwoorden

Ik zou bij de honden, de onderste haren anders doen (ik denk dat het haren zijn iig). Ze lijken nu zo plat en onrealistisch.
Bij de tweede hond zou ik de neus (of de vagina, whatthefuckever) shaden, want het lijkt nu alsof dat er niet op hoort.

Over de tanden; Deze zien er goed uit, de eerste lijkt aan de bovenkant misschien niet op een tand, maar het kan. De tweede is perfect.

Ik hoop dat je wat hebt aan mijn advies.

't.tapes visitor messages best visitor messages' - Hawk, 2012
Morris
[insert facepalm here]

Morris's avatar
Standaard geplaatst op 24 juni 2012 @ 11:47
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door T. Tapes Bekijk bericht
Ik zou bij de honden, de onderste haren anders doen (ik denk dat het haren zijn iig). Ze lijken nu zo plat en onrealistisch.
Bij de tweede hond zou ik de neus (of de vagina, whatthefuckever) shaden, want het lijkt nu alsof dat er niet op hoort.

Over de tanden; Deze zien er goed uit, de eerste lijkt aan de bovenkant misschien niet op een tand, maar het kan. De tweede is perfect.

Ik hoop dat je wat hebt aan mijn advies.
HET IS EEN RADAR, JONGEN!! (...hihi, beftekkel)

Hahaha, nee, die neus die jij bedoelt is zijn tong xD Maar idd kan die wel een beetje shading gebruiken, ja. Misschien dat ik wat doe aan de haren op de grond, maar voorlopig heb ik nog een hoop fakes te spriten :3

It would please me to no end if you'd look into my carecup to find out it's empty.

T. Tapes
Member of Kingdoms

T. Tapes's avatar
Standaard geplaatst op 24 juni 2012 @ 11:49
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Morris Bekijk bericht
maar voorlopig heb ik nog een hoop fakes te spriten :3
Go ahead.

Count
Chu

Count's avatar
Standaard geplaatst op 24 juni 2012 @ 16:50
Met quote antwoorden

Ik vind je laatste werkjes tof!

Van Eukoala en Acaperrot vind ik eerlijk gezegd de oude sprites 'beter'. Maar goed, wie ben ik. Je snowman fake blijf ik echt baas vinden.

Ben benieuwd naar je komende werkjes

Morris
[insert facepalm here]

Morris's avatar
Standaard geplaatst op 24 juni 2012 @ 16:54
Met quote antwoorden

Molargh was lastig om te shaden, maar ik vind hem wel cool verder xD
Wat denken jullie? Gewoon Rock houden, of een secondary type? En zo ja, welke?

pokéfan Jarne
Anime Forum Lid

pokéfan Jarne's avatar
Standaard geplaatst op 24 juni 2012 @ 17:02
Met quote antwoorden

Die laatste is gaaf ;o

Misschien is Normal/Rock leuk? Die combo bestaat ook nog niet.

MAL; Fakemons; Deviantart
WhiteAbsol

Standaard geplaatst op 24 juni 2012 @ 17:02
Met quote antwoorden

Wat ik net op msn al zei, Deze heeft niet zoveel shade nodig, imo. Hmm, Secondary type? Misschien Normal, maar het lijkt me ook gewoon goed als ze alleen Rock zijn. Ik zou dat bovenste gaatje wat meer naar rechts gedaan hebben denk ik, Mja, dat moet je zelf weten, ;D

EDIT: Ohja, leuk. Jarne en ik hebben het zelfde idee xD

[ Laatst gewijzigd door WhiteAbsol; 24 juni 2012 om 17:09 ]

If you ever walk alone, take my hand. Because you never walk alone. ~♥
Tijmuh
wazzup homie

Tijmuh's avatar
Standaard geplaatst op 24 juni 2012 @ 18:36
Met quote antwoorden

Hmm, ziet er weer goed uit. Als secondary type idd normal, of steel.

Remember the good, never the bad.
The best that you've known, is the best that you've had.
Kevindemuynck
Pixelzifter

Kevindemuynck's avatar
Standaard geplaatst op 25 juni 2012 @ 00:12
Met quote antwoorden

Zalige sprites, vind het een geweldig concept !

Audax
Oh

Audax's avatar
Standaard geplaatst op 25 juni 2012 @ 02:27
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Tijmuh Bekijk bericht
Hmm, ziet er weer goed uit. Als secondary type idd normal, of steel.
Ja, inderdaad, mijn tanden zijn ook van staal.

Hey, Morris, jij daar, mooie sprites.

FC: 1306 - 8649 - 4294
Games: Pokemon Y, OR, AS, Sun
pokéfan Jarne
Anime Forum Lid

pokéfan Jarne's avatar
Standaard geplaatst op 25 juni 2012 @ 09:26
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Audax Bekijk bericht

Als je er een stukje beugel op zou zetten is steel wel leuk.

T. Tapes
Member of Kingdoms

T. Tapes's avatar
Standaard geplaatst op 25 juni 2012 @ 17:02
Met quote antwoorden

Die laatste is nice. Zijn tanden lijken alleen niet op tanden. Geen steel btw, water? Want tandvlees; bijna volledig water.

Tijmuh
wazzup homie

Tijmuh's avatar
Standaard geplaatst op 25 juni 2012 @ 17:04
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Audax Bekijk bericht

Dat zeg ik niet. Maar, zijn jou tanden wel van steen of 'normaal' dan?

Remember the good, never the bad.
The best that you've known, is the best that you've had.
pokéfan Jarne
Anime Forum Lid

pokéfan Jarne's avatar
Standaard geplaatst op 25 juni 2012 @ 17:08
Met quote antwoorden

^ ooit al gehoord van tandsteen?

Antwoord

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten