Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Overige > Discussie & Actueel
Deze pagina opnieuw laden Drugs #4

Antwoord

Onderwerptools Weergave
Kast
Hiephiep.

Kast's avatar
Standaard geplaatst op 27 januari 2013 @ 18:49
Met quote antwoorden

Hahah nee na dat ene pilletje hebben we besloten gewoon wat dingen te proberen, niet bepaalde voorkeur richting dingen. Of we het leuk vinden merken we zelf wel

Deco T. Aoreste
Aleimon Thimble

Deco T. Aoreste's avatar
Standaard geplaatst op 27 januari 2013 @ 19:59
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Ravons J. Daro Bekijk bericht
http://farm2.static.flickr.com/1402/...3726698912.jpg

Regelmatig geprobeerd. Je gaat echt hard op deze dingen. Kijk dus effe uit.
Die zijn wel fucking lekker. Maar ook offtopic. =P

@Kast: Truffels zijn dan een prima beginpunt denk ik zo. Te verkrijgen bij elke smartshop. Lees je goed in, bereid je voor, zorg voor goede set en setting en toffe mensen om je heen, en begin met een bescheiden dosis. Dan is een fijne trip gegarandeerd!

"The world's a playground. You know that when you are a kid, but somewhere along the way everyone forgets it."
Hans
The One and Only

Hans's avatar
Standaard geplaatst op 27 januari 2013 @ 20:17
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Deco T. Aoreste Bekijk bericht
Ah, ja, dat klinkt meer 2C-achtig. Biochemisch gezien ook wel logisch.

Toch vraag ik me dan stiekem wel een beetje af wat de meerwaarde is als je ook gewoon 2C-B (of als legaal alternatief 2C-I) kan gebruiken. =P Hobbyisme?
Deze substantie is vele malen potenter dan 2C-B, waar 2C-B werkzaam is bij een (orale) dosis van pak 'm beet 25 miligram, heb je hier maar 1 mg onder de tong nodig. Ook is het fijn dat dit pre-dosed op zegeltjes komt en de effecten zijn toch anders dan 2C-B. Vooral in het zien en horen van details kan 2C-B dit niet evenaren. En 2C-I is ondertussen al niet meer legaal.

Deco T. Aoreste
Aleimon Thimble

Deco T. Aoreste's avatar
Standaard geplaatst op 27 januari 2013 @ 20:24
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk bericht
Deze substantie is vele malen potenter dan 2C-B, waar 2C-B werkzaam is bij een (orale) dosis van pak 'm beet 25 miligram, heb je hier maar 1 mg onder de tong nodig. Ook is het fijn dat dit pre-dosed op zegeltjes komt en de effecten zijn toch anders dan 2C-B. Vooral in het zien en horen van details kan 2C-B dit niet evenaren. En 2C-I is ondertussen al niet meer legaal.
Ok, fair enough! Ik heb zelf al niet eens ervaring met 2C-B dus wist het ook niet precies. Het is op zich ook wel logisch dat elke drug zijn eigen karakter heeft, al zijn er altijd overeenkomsten. Zoals het karakter van een truffeltrip en een LSD-trip ook erg verschilt.

Combineert het goed met MDMA, denk je? 2C-B en MDMA zijn immers een potente combinatie, evenals LSD en MDMA.

"The world's a playground. You know that when you are a kid, but somewhere along the way everyone forgets it."
Hans
The One and Only

Hans's avatar
Standaard geplaatst op 27 januari 2013 @ 23:55
Met quote antwoorden

Ik denk het wel, aangezien het van zichzelf al een beetje een rush geeft. Ik kan me voorstellen dat het leuk is als die rush nog wat voller word.

Het_Papiertje
Pantsu?

Het_Papiertje's avatar
Standaard geplaatst op 28 januari 2013 @ 14:42
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Kast Bekijk bericht
Hahah nee na dat ene pilletje hebben we besloten gewoon wat dingen te proberen, niet bepaalde voorkeur richting dingen. Of we het leuk vinden merken we zelf wel
Ik raad truffels aan iedereen af. Ben er 2x verschrikkelijk bad op gegaan... 4 uur lang zitten huilen en me daarna dagen lang vaag en depressief voelen, bijna alsof ik in de space was blijven hangen. Ik heb gehoord dat truffels ook wat duisterder zijn dan paddo's. Dus beter doe je paddo's?

Zelf raad ik een beetje 2cb aan. Daar ga ik ALTIJD goed op. Als je niet teveel neemt lijkt het een beetje op MDMA en als je veel neemt dan ga je lekker trippen, op het soort heerlijke manier. En wat ik nog steeds één van de grootste voordelen vind: +/- 6 uur later is het klaar. En dan is het ook gewoon klaar-klaar. Geen gekke naspaces zoals je bij Acid wel hebt. Je zit gewoon lekker vrijwel meteen terug op aarde.
Verder is LSD toch ook wel één van mijn favorieten. Maar hou er rekening mee dat je met acid gewoon 12 uur lang ergens in de 6e dimmensie van spaceland zit.

En anders is er altijd nog SOS (Cocaïne). Nooit zelf kopen, maar als het je aangeboden word nooit afslaan. Leuk maar je geld niet waard.
Speed. Ik gebruik het zelf niet meer (het lijkt iets te veel op ritalin voor me en als ADHDer doet het weinig), maar als je het niet op wekelijkse basis gebruikt is het een beetje als MDMA, maar dan zonder dat je enorm gay en plakkerig naar iedereen wordt.

Pantsu misete moratte yoroshii desu ka?
And at the end of the tour there will be free happily ever afters for everyone
Deco T. Aoreste
Aleimon Thimble

Deco T. Aoreste's avatar
Standaard geplaatst op 28 januari 2013 @ 15:28
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Het_Papiertje Bekijk bericht
Ik raad truffels aan iedereen af. Ben er 2x verschrikkelijk bad op gegaan... 4 uur lang zitten huilen en me daarna dagen lang vaag en depressief voelen, bijna alsof ik in de space was blijven hangen. Ik heb gehoord dat truffels ook wat duisterder zijn dan paddo's. Dus beter doe je paddo's?
Truffels en paddo's bevatten exact dezelfde werkzame stoffen en feitelijk zijn het zelfs dezelfde organismen. Er is wat verschil tussen soorten onderling, waarvan niemand precies weet wat die verschillen zijn, maar je kunt onmogelijk truffels en paddo's op die manier generaliseren. Sommigen zeggen juist dat paddo's sterker/zwaarder zijn, wat natuurlijk precies even grote onzin is.

Het is vervelend dat je zulke zware trips hebt gehad, maar als je op die momenten paddo's had gegeten in plaats van truffels was het niet anders geweest. Met LSD was het misschien nog wel slechter verlopen, al is dat lastig te voorspellen. Iemand die truffels niet aankan zou ik nooit LSD aanraden. Daarbij is het verstandig om 'bad trips' in het juiste perspectief te zien. Hoe moeilijk te ook zijn, vaak zijn ze ook leerzaam en kun je er als persoon weer van groeien. Confrontatie met je zwaktes, met je diepe innerlijke processen - niemand heeft gezegd dat dat altijd even makkelijk is... Daarom zeg ik ook, psychedelica moeten je liggen, het is niet voor iedereen weggelegd. Maar over het algemeen kan een keertje experimenteren geen kwaad.

Quote:
Zelf raad ik een beetje 2cb aan. Daar ga ik ALTIJD goed op. Als je niet teveel neemt lijkt het een beetje op MDMA en als je veel neemt dan ga je lekker trippen, op het soort heerlijke manier. En wat ik nog steeds één van de grootste voordelen vind: +/- 6 uur later is het klaar. En dan is het ook gewoon klaar-klaar. Geen gekke naspaces zoals je bij Acid wel hebt. Je zit gewoon lekker vrijwel meteen terug op aarde.
2C-B heeft inderdaad minder de neiging tot mindfucks en leidt zelden tot bad trips, behalve in zeer hoge doses. Het schijnt een goede psychedelische drug te zijn voor beginners, maar is ironisch genoeg lastig te verkrijgen voor iemand die niet echt in het wereldje zit. Dit in tegenstelling tot truffels.

Quote:
En anders is er altijd nog SOS (Cocaïne). Nooit zelf kopen, maar als het je aangeboden word nooit afslaan. Leuk maar je geld niet waard.
Speed. Ik gebruik het zelf niet meer (het lijkt iets te veel op ritalin voor me en als ADHDer doet het weinig), maar als je het niet op wekelijkse basis gebruikt is het een beetje als MDMA, maar dan zonder dat je enorm gay en plakkerig naar iedereen wordt.
Cocaïne is wel vies verslavend, en erg slecht voor je organen, dus wees daar héél voorzichtig mee. Cocaïne en speed ben ik allebei geen groot voorstander van, aan het eind van de dag leveren ze je geen inzichten op, alleen tijdelijk een fijn gevoel en zelfs dat niet altijd. Bovendien krijg je van speed echt een ranzige kater. =P

Kort gezegd geldt voor alle drugs dat ze zo hun voor- en nadelen hebben, natuurlijk.

Het_Papiertje
Pantsu?

Het_Papiertje's avatar
Standaard geplaatst op 28 januari 2013 @ 16:07
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Deco T. Aoreste Bekijk bericht
Truffels en paddo's bevatten exact dezelfde werkzame stoffen en feitelijk zijn het zelfs dezelfde organismen. Er is wat verschil tussen soorten onderling, waarvan niemand precies weet wat die verschillen zijn, maar je kunt onmogelijk truffels en paddo's op die manier generaliseren. Sommigen zeggen juist dat paddo's sterker/zwaarder zijn, wat natuurlijk precies even grote onzin is.

Het is vervelend dat je zulke zware trips hebt gehad, maar als je op die momenten paddo's had gegeten in plaats van truffels was het niet anders geweest. Met LSD was het misschien nog wel slechter verlopen, al is dat lastig te voorspellen. Iemand die truffels niet aankan zou ik nooit LSD aanraden. Daarbij is het verstandig om 'bad trips' in het juiste perspectief te zien. Hoe moeilijk te ook zijn, vaak zijn ze ook leerzaam en kun je er als persoon weer van groeien. Confrontatie met je zwaktes, met je diepe innerlijke processen - niemand heeft gezegd dat dat altijd even makkelijk is... Daarom zeg ik ook, psychedelica moeten je liggen, het is niet voor iedereen weggelegd. Maar over het algemeen kan een keertje experimenteren geen kwaad.
Het probleem bij mij is gewoon voornamelijk dat ik me moet kunnen bedenken dat ik aan het trippen ben. LSD en 2CB ga ik ALTIJD goed op. Ja, ik heb wel eens zitten janken aan de Acid, maar daar kon ik uitkomen omdat ik nog een soort controle over mijn eigen hoofd leek te hebben - een controle die bij truffels in complete chaos lag. Ik kon mezelf nog herinneren: "Hey, meisje. Je hebt een zegel op je tong gedrukt. Wazmetjou, doe eens gewoon." Bij truffels kon ik dat gewoon niet. Ze zijn veel te chaotisch en als ADHDbrein heb ik aan mijn eigen chaos wel genoeg. Ik had alleen maar het idee dat ik dieper weg werd gezogen, terwijl ik bij Acid meer zoiets had van: "Meh, gaat wel weer over. Ik ga naar buiten en bomen knuffelen, lat0r."

Quote:
Cocaïne is wel vies verslavend, en erg slecht voor je organen, dus wees daar héél voorzichtig mee. Cocaïne en speed ben ik allebei geen groot voorstander van, aan het eind van de dag leveren ze je geen inzichten op, alleen tijdelijk een fijn gevoel en zelfs dat niet altijd. Bovendien krijg je van speed echt een ranzige kater. =P
Van speed een kater? Waha, nooit mee gemaakt. De enige kater was gewoon brakheid en vochttekort. En de katers zijn minder naar dan die van M.

Cocaine is inderdaad verslavend, maar daarom zeg ik: nooit zelf kopen (het is sowieso je geld niet waard). Grootste probleem met sos voor mij is gewoon het hele: "EHRMAGHERT, IK VOEL ME EVEN 10 MINUTEN GOD.......oh en het is voorbij... nu wil ik meer...... En voel ik me down...." Afwijzen zal ik echter nooit doen. Ik vind het best leuk voor die 10 min dat het duurt.

Oh, trouwens Kast. Ketamine is ook bestwel grappig. Vond er zelf weinig aan maar hoor veel mensen er positieve verhalen over vertellen.

Zorin
Died Among Dreams

Zorin's avatar
Standaard geplaatst op 28 januari 2013 @ 16:19
Met quote antwoorden

Ik denk (weet wel zeker) dat je in het algemeen kan zeggen dat truffels minder zwaar zijn dan 2CB (als je genoeg neemt voor hallucinaties) en LSD. Ik zou mensen die slecht gaan op truffels nooit een van die 2 aanraden.

En de kater van speed is fuckedup, al kan dat komen omdat ik speed zonder alcohol niet leuk vind...

Edit: misschien zijn 2CB en truffels eigenlijk wel even zwaar. Truffels zijn heftiger op emotioneel gebied denk ik maar van 2CB kan je ook ontzettend paranoide en verward worden.

I'm coming home, it's late again and I'm high as I've ever been...
You're sitting up, you're in our bed, crying for a ghost again.
No room could be as dark or as empty as ours is...
Deco T. Aoreste
Aleimon Thimble

Deco T. Aoreste's avatar
Standaard geplaatst op 28 januari 2013 @ 16:55
Met quote antwoorden

Oh, nog een aanradertje voor Kast: lachgas. Te verkrijgen in patronen, je hebt alleen zo'n slagroomspuit nodig. Makkelijk, duurt heel kort (minuutje of 2 hooguit), niet echt zwaar indrukwekkend maar best leuk voor tussendoor.

Het_Papiertje
Pantsu?

Het_Papiertje's avatar
Standaard geplaatst op 28 januari 2013 @ 18:11
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Zorin Bekijk bericht
En de kater van speed is fuckedup, al kan dat komen omdat ik speed zonder alcohol niet leuk vind...
Ben ik nu echt de enige die GEEN katers krijgt van pep? xD Ik ben wel brak de volgende ochtend, maar dat voelt meer als slaaptekort en gewoon algemene gaarheid.

Ik vind pep over het algemeen sowieso best saai en het is voor mij ook echt de slechtste partydrug ooit. Gamen aan de pep en lekker op de bank zitten niets doen is wel heerlijk. Ik heb opeens zooooveel concentratie. Die shit is beter dan ritalin. Aan de andere kant ben ik bestwel verslaafd geweest aan ritalin, dus mja... Het is waarschijnlijk gewoon het idee omdat het redelijk hetzelfde met me doet. Redelijk emotiedood, niet kunnen slapen, concentratie over 9000. (Even voor de duidelijkheid: ik heb ADHD, van mijn 7e tot mijn 16e aan en af ritalin geslikt.)

Edit: En ik zou mensen echt eerder 2cb aanraden dan truffels. xD Drugs die negatief gaan werken voor mijn emotionele gehalte zijn voor mij echt heel slecht....

Zorin
Died Among Dreams

Zorin's avatar
Standaard geplaatst op 28 januari 2013 @ 19:06
Met quote antwoorden

Hier waar ik woon wordt er ontzettend veel gehandeld in Ritalin, om te snuiven. :')

Het_Papiertje
Pantsu?

Het_Papiertje's avatar
Standaard geplaatst op 28 januari 2013 @ 19:16
Met quote antwoorden

Haha, daar heb ik ook nog aan zitten denken. Lekker m'n pilletjes doorverkopen. Hahahaha

Zorin
Died Among Dreams

Zorin's avatar
Standaard geplaatst op 05 februari 2013 @ 14:44
Met quote antwoorden

Aan de mensen hier die blowen of die vrienden hebben die blowen:
Hoeveel gram rook je per week/maand en hoeveel betaal je hier voor?

Ik ben zelf een enthousiast cannabisgebruiker. Ik houd echt oprecht ontzettend veel van wiet en ik ervaar geen negatieve bijwerkingen. Het helpt mij om mijn emoties te reguleren, te ontspannen, te slapen, te genieten van kleine dingen als ik niet lekker in mijn vel zit... enzovoort. Daarnaast is high zijn natuurlijk gewoon lekker.

Ik geef per week 10 tot 20 euro (in praktijk meestal 20) uit aan wiet in de coffeeshop; dat is in mijn geval 2.3 tot 4 gram. Hiermee kom ik op maximaal 16 gram/80 euro wiet per maand uit. Is dat echt zo belachelijk veel als mensen mij willen laten denken? Mijn vrienden die blowen geven denk ik meer uit aan wiet. Daarnaast ga ik ook niet echt meer uit dus dit is zegmaar mijn uitgaansgeld.

N3TM@SK
私は非常に投石してい

N3TM@SK's avatar
Standaard geplaatst op 05 februari 2013 @ 15:09
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Zorin Bekijk bericht
Aan de mensen hier die blowen of die vrienden hebben die blowen:
Hoeveel gram rook je per week/maand en hoeveel betaal je hier voor?

Ik ben zelf een enthousiast cannabisgebruiker. Ik houd echt oprecht ontzettend veel van wiet en ik ervaar geen negatieve bijwerkingen. Het helpt mij om mijn emoties te reguleren, te ontspannen, te slapen, te genieten van kleine dingen als ik niet lekker in mijn vel zit... enzovoort. Daarnaast is high zijn natuurlijk gewoon lekker.

Ik geef per week 10 tot 20 euro (in praktijk meestal 20) uit aan wiet in de coffeeshop; dat is in mijn geval 2.3 tot 4 gram. Hiermee kom ik op maximaal 16 gram/80 euro wiet per maand uit. Is dat echt zo belachelijk veel als mensen mij willen laten denken? Mijn vrienden die blowen geven denk ik meer uit aan wiet. Daarnaast ga ik ook niet echt meer uit dus dit is zegmaar mijn uitgaansgeld.

Ik blow z'n 5gr per week weg, betaal in de coffieshop 35 euro voor..
20 gram/maand dus z'n 140 euro/maand. is niks vergeleken met me neef die geeft z'n goede 300 euro per maand uit aan weed. maar die rookt ook 2 à 3 gram per dag op.
Uitgaan doe ik al jaren niet meer.
Ik gebruik me weed voor me ziekte onder controle te brengen, en om mijn gedachte helder te maken. en als ik het gebruik verdiep ik me in de dingen die ik doe.

Fc 3DS:3952 6994 0365
05-12-2005 De dag die geen enkele PSV-er ooit zal vergeten
Antwoord

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten