Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Overige > Liefde en relaties
Deze pagina opnieuw laden Waar val jij op? #2

Onderwerp gesloten

Onderwerptools Weergave
Kast
Hiephiep.

Kast's avatar
Standaard geplaatst op 06 april 2012 @ 13:57

Maar wat houd 'persoonlijkheid' nou precies in? Bestaat er wel zoiets als vrije wil?

;D

Gođafoss
Drowning hero

Gođafoss's avatar
Standaard geplaatst op 06 april 2012 @ 14:06

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Kast Bekijk bericht
Maar wat houd 'persoonlijkheid' nou precies in? Bestaat er wel zoiets als vrije wil?

;D
Stfu dat is mijn examenonderwerp filosofie en daar word ik dus al helemaal mee doodgegooid.

Life is a perception of your own reality.
Kast
Hiephiep.

Kast's avatar
Standaard geplaatst op 06 april 2012 @ 14:12

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Gođafoss Bekijk bericht
Stfu dat is mijn examenonderwerp filosofie en daar word ik dus al helemaal mee doodgegooid.
Maar wat houd de dood nou precies in?

GoldenDiamond
Succubus

GoldenDiamond's avatar
Wink geplaatst op 07 april 2012 @ 01:36

Quote:
Haha, een heerlijk plagerig type.

Da's ook mijn type. ;P

Gođafoss
Drowning hero

Gođafoss's avatar
Standaard geplaatst op 07 april 2012 @ 01:41

Quote:
Dát, mijn beste kerel, is dan weer niet mijn examenonderwerp. We kunnen samen wel even gaan 'filosoferen' though, als jij dat wilt.

Life is a perception of your own reality.
Minato
Yellow Flash

Minato's avatar
Standaard geplaatst op 07 april 2012 @ 02:34

*dom gelul doe je maar thuis

[ Laatst gewijzigd door Maverick; 07 april 2012 om 02:56 ]

[SIGPIC][/SIGPIC]
Okonau no wa kon'nande wa nai, watashi wa anata no kōmon o ageru
Eoin
Hedonist

Eoin's avatar
Standaard geplaatst op 07 april 2012 @ 15:04

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door GoldenDiamond Bekijk bericht
Jij kijkt best filosofisch naar het gedrag van mensen. Vertel eens, wat vind je van mij? (Tot nu toe, TO BE CONTINUED.) :P ^^
Daar kan ik héél lang over praten, en verdomd kort. Het is maar net welke versie AWF leuk vind om te horen.

Het komt erop neer dat je verdomd onzeker bent, en je dit 'verbergt' door juist de aandacht op jezelf te vestigen. De reden dat je iemand zoekt die voldoet aan het type: "liefdesonhandig/maagd" is, is omdat die óók onzeker is, misschien nog wel een stuk onzekerder dan jou, hoop je iig.

Je bent ook héél erg op zoek naar bevestiging, zoals je ook nu bij mij doet. Je verraad jezelf door in alles dat je zegt een soort veiligheidsmarge te nemen. "Als ik dit zeg en ze zijn het er niet mee eens, dan kan ik mezelf er nog tussenuit wringen", zoals je deed met het hele onlinegame leiders verhaal, maar wat ik je ook op andere fronten zie doen, maar volgens mij is dit verhaal dat ik je nu vertel niet helemaal nieuw voor jou.

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Irri
Als we nou eerst even stoppen met dit een persoonlijkheidsanalysetopic te maken?
Irri toch... je wéét toch wat ik doe als jij zegt dat ik moet stoppen? (That's what she said ;D)

'You've blocked me on Facebook, and now you're going to die!'
Follow me, or Watch me!
Irri
bouwvakker

Irri's avatar
Standaard geplaatst op 08 april 2012 @ 09:35

... Je altijd doorgaat. Ja ik weet het, is me wel eens opgevallen.

Velenne
Xcode Freelancer.

Standaard geplaatst op 30 mei 2012 @ 17:29

Ze moet gewoon een barbie zijn =D

Anime!
abortuskoningin 2013

Anime!'s avatar
Standaard geplaatst op 11 juni 2012 @ 00:41

-jong, bruin/zwart haar, kleine borsten, kleine lengte, verlegen, erg lief
of
-Aziatisch, grote borsten, schattig

Joodse leugens
Ravons J. Daro
Quite.

Ravons J. Daro's avatar
Standaard geplaatst op 11 juni 2012 @ 00:41

Ik val op vertrouwen.

Ik bedoel vrouwen.

I've traced your shadows on the wall. Now I kiss them.
Anime!
abortuskoningin 2013

Anime!'s avatar
Standaard geplaatst op 11 juni 2012 @ 00:42

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Ravons J. Daro Bekijk bericht
Ik val op vertrouwen.

Ik bedoel vrouwen.
Goeie

Joodse leugens
BlackDragonWar
De Higurashi moordenaar

BlackDragonWar's avatar
Standaard geplaatst op 12 juni 2012 @ 16:07

Ik val op mannen met:

- Blond/bruin haar
- Blauwe ogen
- Spieren, geen sixpack maar ook geen dunne sprietjes als armen
- Niet te dik of te dun
- Beschermend
- Lief
- Houd ervan om op zijn tijd te knuffelen
- Laat me me gang gaan wanneer nodig
- Langer en ouder dan mij

*kijkt naar vriend*
Geslaagd =D

@Daydreamer
Jij snapt het
Alleen de kleur ogen boeit me niets, ik hou van alle kleuren. Maar groen is het best
Geen blond haar, verschrikkelijk..
En verder ben ik het helemaal met je eens! 8D
't moet ook geen drammer zijn of iemand die je in dingen over probeert te halen, he bah.

steffoeke214
Roi du soleil

steffoeke214's avatar
Standaard geplaatst op 24 juni 2012 @ 09:28

Mijn dream girl. Schattig, blond, klein tot normaal. Jonger dan mij ook. Ik val op meisjes die 0 tot 4 jaar jonger zijn. NJa, bruin haar is ook geen probleem, maar ros en zwart. Bweaauk. XD. Blauwe ogen. Niet al te dik (sorry). Ook niet al te veel make-up, en ook geen tattoo's, en piercings (nuja, een piercing kan er door. maar t'is te zien waar.). Haar kleuren, in allerlei kleuren interesseert me ook geen bal. Je mag in de mode zijn, maar please, wees een beetje naturel. Oorbellen daarentegen mag ze wel draaien, en juwelen zo ook, al is dat uiteraard geen noodzaak. Je weet wel wat ik bedoel. En liefst ook geen kledij van de jaren 60. Doe maar superdry. =-), just as me.

Qua innerlijk: Zeker niet iemand die boven mij staat. Ik ga niet vragen aan mijn vriendin "Mag ik dan naar een fuif ?", dan doe ik het gewoon. Net zoals ik dat later niet aan mijn vrouw ga vragen, "Mag ik op café", anders blijf ik voor altijd vrijgezel. Geen bazig wijf dus. Ook niet al te zeurig. Maar dat hangt ermee te samen. Ze mag gevoelig zijn. Dan pas ik me daar wel aan . Ik hou zelfs van meisjes die gevoelig zijn, zolang ze maar niet op sms constant vragen, "en wat vind je dan zo heet aan mij ?", wat ik dus nu wel krijg. Iemand die tegen me kan praten over de onnozelste dingen, maar ook over de meest serieuze dingen. Anders heeft een relatie ook geen zin. Iemand die me soms optimistisch kan maken, of gemotiveerd. Anders heeft het niet veel zin dat je met mij gaat. Want ik weet uit ervaring dat ik die druk volledig op mijn partner leg. En tenslotte iemand die zich wel laat kussen, en geen schrik heeft om dat voor publiek te doen. Verlegen mag ze wel zijn, zolang ze ze tegen mij maar een woord zegt. En uiteraard moet ze me kunnen vertrouwen.

Herseninhoud kan me eigenlijk niet interesseren. Ik heb al gevallen op iemand uit Latijn, maar ook op iemand die constant buist op BSO.

Het is niet de tornado's die ons in de weg staan, maar wij die in de weg van tornado's staan. Leren leven met de natuur is een must. Gelijk welke gevolgen die voor ons kan hebben.
Saskia
Diva.

Saskia's avatar
Standaard geplaatst op 24 juni 2012 @ 10:33

Wat een verlanglijst

Failing to catch me at first keep encouraged,
Missing me one place search another,
I stop somewhere waiting for you.
Onderwerp gesloten

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten