Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Overige > Discussie & Actueel
Deze pagina opnieuw laden Post-school fase

Antwoord

Onderwerptools Weergave
tomachetski
Anime Forum Lid

tomachetski's avatar
Standaard geplaatst op 16 augustus 2016 @ 22:45
Met quote antwoorden

Ik heb behoorlijk lang gestudeerd, omdat ik een paar jaar geplaagd werd door depressie en groot verdriet. Ondertussen al twee jaar aan de slag, ik moet toegeven dat ik blij ben dat ik van de schoolbanken ben, het was voor mij een lijdensweg.

Luide feesten, kroegentochten en allerlei dronkemansgelal zijn wel geminderd bij mij, maar dat is niet per se negatief. Nieuwe bezigheden zijn in de plaats gekomen. 't zijn eigenlijk de laatste twee jaar waarin ik veel nieuwe hobby's heb opgepakt zoals koken, vissen, krijgskunst,...

Dus ik kan wel stellen dat die 'post-school' transitie vrijwel vlekkeloos verliep bij mij. :P

"Tie yourself to the mast, my friend and the storm will end."
Cyber
Mada mada dane

Cyber's avatar
Standaard geplaatst op 02 september 2016 @ 18:18
Met quote antwoorden

Ondertussen afgestudeerd en werkzaam bij een groot ICT-bedrijf.

Avatar ©Gyard. Signature ©Henduluin.
I am the bone of my sword.
[SIGPIC][/SIGPIC]
Heero
De Controversiële denker

Heero's avatar
Standaard geplaatst op 11 september 2016 @ 10:40
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door tomachetski Bekijk bericht
Ik heb behoorlijk lang gestudeerd, omdat ik een paar jaar geplaagd werd door depressie en groot verdriet. Ondertussen al twee jaar aan de slag, ik moet toegeven dat ik blij ben dat ik van de schoolbanken ben, het was voor mij een lijdensweg.

Luide feesten, kroegentochten en allerlei dronkemansgelal zijn wel geminderd bij mij, maar dat is niet per se negatief. Nieuwe bezigheden zijn in de plaats gekomen. 't zijn eigenlijk de laatste twee jaar waarin ik veel nieuwe hobby's heb opgepakt zoals koken, vissen, krijgskunst,...

Dus ik kan wel stellen dat die 'post-school' transitie vrijwel vlekkeloos verliep bij mij. :P
Dus voor jou was het meer een probleem dat je afscheid nam van de middelbare school en meer zelfstandigheid kreeg in het studeren en het zoeken naar je eigen identiteit en passies?

Antwoord

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten