Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Overige > Liefde en relaties
Deze pagina opnieuw laden Jaloezie probleem.

Antwoord

Onderwerptools Weergave
Nyancat
Lexi~

Nyancat's avatar
Standaard geplaatst op 22 december 2012 @ 19:09
Met quote antwoorden

Hey. Ik heb nu verkering met mijn vriendje voor bijna 10 maanden, alleen vandaag heeft hij gezegd dat hij eigenlijk niet zo heel veel meer voor me voelt. Hoezo? Ik heb een heel erg jaloezie probleem. Als hij met een meisje praat voel ik me jaloers. Ik word zelfs jaloers op het meisje die hij zowat alleen via internet kent. Ik laat mijn jaloezie altijd heel erg merken en ik krijg nu zelfs het gevoel dat ik hem bij zijn vrienden verwijder door dit stomme probleem van mij.

Weten jullie hoe ik met dit probleem kan omgaan. Het is echt heel erg belangrijk voor me als ik er mee om kan gaan. Mijn vriendje wilt weer een vonkje bij me voelen, en dat lukt volgens mij alleen maar als ik van dit probleem afkom.

Help mij!

rida01
General

rida01's avatar
Standaard geplaatst op 22 december 2012 @ 20:34
Met quote antwoorden

Jaloezie is heel erg normaal. Je kunt het ook zien als een teken van liefde naar je vriendje en hoe bang je bent hem kwijt te raken aan een ander. Ik denk dat je het 'm moet uitleggen, vanuit je gevoel. Want als hij het niet helemaal begrijpt, zal hij wellicht bepaalde dingen van je verkeerd opvatten of niet begrijpen. En waarom denk je als ik vragen mag dat hij niet meer zoveel voelt door je jaloezie?

Nyancat
Lexi~

Nyancat's avatar
Standaard geplaatst op 22 december 2012 @ 21:41
Met quote antwoorden

Nou, mijn jaloezie probleem is echt extreem. Ik ben in mijn jeugd best vaak in de steek gelaten door verschillende mensen. Nu heb ik eindelijk iemand gevonden waar ik echt heel erg veel van hou en de toekomst in wil gaan. Ik laat hem niet meer met meisjes praten omdat ik dan boos word. Het gaat soort van automatisch. Hij zei me toen dat hij niets meer voor me voelde vanmorgen, door al die jaloezie dingen en meer. Ik heb nu wel weer een klein stukje zekerheid, trouwens. Ik heb met het meisje waar hij altijd veel mee praat op internet gesproken en kwam tot de conclusie dat die twee elkaar echt niet leuk vinden. Dat is al een last minder en zorgt ervoor dat ik minder snel jaloers word.

Het klinkt misschien allemaal heel lastig, en dat is het eigenlijk ook, maar ik kan het echt niet beter uitleggen dan dit.

Ik heb vandaag wel heel lang met hem gepraat en al mijn emoties eruit gegooid en hij gaf me nog een kans in de relatie, maar als hij geen vonkje meer voelt gaat het alsnog uit.

Cursed_snorlax
Anime Forum Lid

Cursed_snorlax's avatar
Standaard geplaatst op 22 december 2012 @ 22:04
Met quote antwoorden

Volgens mij hebben wel meer meiden last van Jaloezie. Het meisje die ik leuk vind (Die wil gewoon vrienden blijven) Maar ze word jaloers als ik met een andere meid op stap ga.
En die meid waar ik mee op stap ga heeft een vriend en een kindje. En die word Jaloers als ik aan haar vraag over haar vriendin die aanwezig is. Dus ik denk echt niet dat je de enige bent met Jaloezie. Ik denk dat je je vriendje gewoon meer moet vertrouwen.

Mijn Animelijst!
Lets Facebook!
Cursed_snorlax 0619-4428-4720 pokemon x
Nyancat
Lexi~

Nyancat's avatar
Standaard geplaatst op 22 december 2012 @ 22:27
Met quote antwoorden

Denk het ook. Vertrouwen is belangrijk ^^

rida01
General

rida01's avatar
Standaard geplaatst op 22 december 2012 @ 22:31
Met quote antwoorden

Jaloezie komt vanzelf, het is je gevoel. Je kunt je gevoel niet zomaar veranderen.. Dit maakt het vooral lastig voor je aangezien je niet echt eerder zo van iemand hebt gehouden, right? Ik kan dit ergens wel herkennen. Probeer hem te laten zien dat je hem waard bent. Hij zegt niet veel te voelen meer toch? Dat is ook gevoel, maar wie weet kun je dat gevoel veranderen door te laten zien dat het wel kan. Je jaloezie kun je niet zo snel iets aan veranderen, het blijft immers je gevoel. Dit is uiteindelijk iets wat aan hem ligt. Hij moet iets voor jou voelen. En als dat niet uitpakt, zul je dat moeten accepteren,, hoe moeilijk dat ook is.
Ik denk niet echt dat je hier veel aan hebt, maar ik wens je in elk geval sterkte en hoop je hiermee op z'n minst een beetje geholpen te hebben.

Antwoord

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten