Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Anime > Digimon
Deze pagina opnieuw laden Digimon online rpg

Onderwerp gesloten

Onderwerptools Weergave
joostieband3
Natural-born proprietress

joostieband3's avatar
Standaard geplaatst op 26 augustus 2006 @ 18:22

Maar das geen antwoord op mijn vraag maar ja ik heb gevonden waar je moet registreren maar ik kom nie verder bij dat plaatje van dat huisje en die telefoonnummer weet iemand hoe dat moet

Gurenn
Otaking

Gurenn's avatar
Standaard geplaatst op 26 augustus 2006 @ 19:00

Je kan misschien wel antwoord krijgen als je Nico PM't zoals ik al zei

Atsusacon, join our next edition on 28-29 July 2018!
DiPoLitje
Wuppie's !!

Standaard geplaatst op 30 augustus 2006 @ 19:42

Bij mij doet die link van de site het niet ..

...
erik_osenga
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 20 oktober 2006 @ 14:21

hoi,

ik ben net begonnen met de game enzo kheb et al gedownload en die zooi maar ik weet niet hoe ik me moet inloggen op de site omdat alles koreaans is mn koreaans is niet egt al te goed
maar ik snap egt niet hoe je alles moet invullen..er staan alleen maar ??? enz. als iemand weet hoe je met dit verderkomt wilt die het dan ff zeggen? alvast bedankt

Younes
The Chosen One

Standaard geplaatst op 25 oktober 2006 @ 16:52

ik heb nog geen enkele eng,nl of wat dan ook tegen gekomen alleen korean
2 keer proberen korean spelers met me praten en ik loop gewoon weg
3de wou met me ruilen maar ik klick NO ik vertrouw ze niet gewoon niet

want ik ik lees bij digimon rpg engelse no hacking guide dat je als je ruilt of met hun battle dat je ze kunnen hacken dan laaste de meeste logische van helemaal niet je password geven dat begrijp ik nog wel maar die andere klinkt dat je echt niemand kan vertrouwen

[ Laatst gewijzigd door Younes; 27 oktober 2006 om 22:23 ]

woltersmalmberg
Beta Tester

woltersmalmberg's avatar
Standaard geplaatst op 29 oktober 2006 @ 08:04

wie weet hoe je een account kan maken zit steeds vast bij het derde ding

woltersmalmberg
Beta Tester

woltersmalmberg's avatar
Standaard geplaatst op 29 oktober 2006 @ 11:22

aljeblieft wie wil voor mij een account maken please!!!!!!!!!!
naam:wolters
wachtwoord:jord

Azunian
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 30 oktober 2006 @ 16:39

By the way; het spel woordt misschien Korea only.
Ten tweede, het forum is heel echt verwaardloos, dat zij Dihimon (de admin) zelf al.
Ten derde, zijn ze nu veel digimons aan het maaken zoals Impmon en Veemon

Younes
The Chosen One

Standaard geplaatst op 30 oktober 2006 @ 18:59

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Azunian Bekijk bericht
By the way; het spel woordt misschien Korea only.
Ten tweede, het forum is heel echt verwaardloos, dat zij Dihimon (de admin) zelf al.
Ten derde, zijn ze nu veel digimons aan het maaken zoals Impmon en Veemon
ik weet niet hoe lang jij het speelt maar je zegt het als of je net bent begonnen?

1. het is alleen voor kor(moneteel) maar er is eng patch dan wordt veel dingen in het eng
alleen sommige npc niet.

2. als je de digimon rpg eng forum bedoelt dan nee je krijgt door hun de eng patch en guides/turtiol en daar vragen als je bij een clan wilt zijn

3. impmon zie je vrijrond lopen en veemon krijg je alleen als dri account hebt en als er veemon event komt. (Als je bedoelt voor forum image dan kan je dat niet eens weten)

Je hebt dit ook niet gehoord dat de baas van digimon rpg het niet erger vind dat er eng spelers rond lopen en praten of van andere landen.

ook al als ik pas begonnen ben want trouwens dit is me 4 dag pas dat me account bestaat
en ik heb geen vragen over crest of digi-eggs en die pets weet ik ook al inmiddels je moet het kopen van een speler wel voor Miljioenen bit en ook de net is zoveel wn de kleding etc

n/a nog geen geluk gehad om een geen korean speler tegen te kommen ik zie veel mensen koreans praten soms zie ik wel eng tussen maar dat zijn high-lvls gasten hun digimon zijn wel meer dan 35 of 40 want je hebt tamer lvl 41 nodig om shout te gebruiken

Azunian
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 01 november 2006 @ 12:34

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Younes Bekijk bericht
ik weet niet hoe lang jij het speelt maar je zegt het als of je net bent begonnen?

1. het is alleen voor kor(moneteel) maar er is eng patch dan wordt veel dingen in het eng
alleen sommige npc niet.

2. als je de digimon rpg eng forum bedoelt dan nee je krijgt door hun de eng patch en guides/turtiol en daar vragen als je bij een clan wilt zijn

3. impmon zie je vrijrond lopen en veemon krijg je alleen als dri account hebt en als er veemon event komt. (Als je bedoelt voor forum image dan kan je dat niet eens weten)

Je hebt dit ook niet gehoord dat de baas van digimon rpg het niet erger vind dat er eng spelers rond lopen en praten of van andere landen.

ook al als ik pas begonnen ben want trouwens dit is me 4 dag pas dat me account bestaat
en ik heb geen vragen over crest of digi-eggs en die pets weet ik ook al inmiddels je moet het kopen van een speler wel voor Miljioenen bit en ook de net is zoveel wn de kleding etc

n/a nog geen geluk gehad om een geen korean speler tegen te kommen ik zie veel mensen koreans praten soms zie ik wel eng tussen maar dat zijn high-lvls gasten hun digimon zijn wel meer dan 35 of 40 want je hebt tamer lvl 41 nodig om shout te gebruiken
Ik ben zelf retired staff op DigimonRPG forums. Die patch is gestopt door ruzie; de ruzie waar Digimon principe van weg was gegaan. Ik heb zelf een 62 Impmon en nog wat andere level 55~ dus niet zeuren.

hanky788
Anime Forum Lid

Exclamation geplaatst op 16 november 2006 @ 01:06

Hey ik

[ Laatst gewijzigd door hanky788; 16 maart 2008 om 17:34 ]

Azunian
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 19 november 2006 @ 12:01

De patch verstuuren? -_-

kazixi
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 24 december 2006 @ 00:03

ik wil (heel erg) graag die game doen maar die site doet ut nie kan misch iemand un acc make voor mij en als het kan het spel ook plz ik zou heel erg dankbaar zijn

kazixi
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 24 december 2006 @ 00:04

ik bedoel hierboven het spel sturen

Nico
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 26 december 2006 @ 19:10

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Azunian Bekijk bericht
Ik ben zelf retired staff op DigimonRPG forums. Die patch is gestopt door ruzie; de ruzie waar Digimon principe van weg was gegaan. Ik heb zelf een 62 Impmon en nog wat andere level 55~ dus niet zeuren.
Aha, ik weet al wie je bent! De leugenaar die ooit moderator op het Engels forum was... KENDRA!

Ben je het nog niet afgeleerd met te liegen over je levels? Een Lv.62 Impmon en wat andere Lv.55... laat me niet lachen. Je bent een nOOb op dat spel. Als je het tegendeel wil bewijzen wil ik wel eens een picture zien van die Lv.62 Impmon van jouw. :-)

Ik heb een hekel aan mensen die daarover liegen, dus stop ermee! Je bent je lesje nog niet afgeleerd zie ik... Je bent wel afgegaan op het Engelse forum, daar weet inmiddels iedereen het al (omdat ik toen een topic startte).

Najah, ik laat je je leugenachtige leventje maar verder leiden...

Best Friends: Blade, Matt & Kane. Other then that, maybe some other few AWF-Members.
Onderwerp gesloten

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten