Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Anime > Digimon
Deze pagina opnieuw laden Digimon Nieuws!

Onderwerp gesloten

Onderwerptools Weergave
SuperVegetto
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 03 mei 2005 @ 23:50

Ik denk niet dat dat veel zou helpen.
Je zou ze denk ik wel urls naar bepaalde topics moeten geven, want ik denk niet dat ze echt dit hele forum zouden aflezen...
Dus eigenlijk gewoon urls naar topics met veel haat voor de herhalingen van Totally Spies, What's With Andy en Beugelbekkie (niet zo moeilijk te vinden, maar goed) en de vele verzoeken naar de terugkeer van engels gesproken series (en meer anime).

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Dark_rebel15
okej...maar anime wordt steeds populairder in nederland...het begon allemaal met pokemon en kijk wat er nu allemaal is....(was) digimon, medabots, megman battle netword, hamtaro (:P) sonic x, shin chan (als dat een anime is) shaman king, yugioh, dbz, dbgt, winx club , gundam wing en de rest die ik vergeet dat op tv komt. En daar werd allemaal naar gekeken hoor anders werd/wordt het niet zo vaak uitgezonden...
Waar.
Vooral Dragonball Z en Pokémon hadden een grote impact op Nederland.
Maar Winx Club is trouwens geen anime, en Shin Chan is wel een anime.

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Omnimon
elkekeer dat ik naar Jetix kijkt dan komt er wel een van die 3 serie's op tv :sweatdrop: irritant dus.
Precies wat ik dacht. :sweatdrop:

Omnimon~X
ONE TURN KILL

Omnimon~X's avatar
Standaard geplaatst op 04 mei 2005 @ 09:42

Dit is een link naar het Anime wolken forum. hier worden al het(goede en slechte) commetaar van mensen geplaatst over de tv series van jullie en andere landen. Kijk hier a.u.b. naar. Somige onderwerpen hebben jullie ook op de zender staan zoals Pokemon, Digimon, Shin Chan en Yu Gi Oh.

Ik hoop dat jullie hier maar eens over na gaan denken. want het gaat slecht met Jetix. al de leuke engelse serie's zijn weg, en de meest goeie serie's worden onder schooltijd uitgezonden. Nogmals, kijk hier a.u.b. goed naar.

hier paar links:

Digimon
http://www.animewolken.nl/forums/topic/151756/1

Pokemon
http://www.animewolken.nl/forums/topic/98/1

Yu Gi Oh

Overige Anime (Shaman King, Megaman NT Warrior,Bende van vijf en velle andere tv pragrama's)
http://www.animewolken.nl/forums/forum/overigeanime

zo beter?

Dark_rebel15
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 04 mei 2005 @ 13:10

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door SuperVegetto
Ik denk niet dat dat veel zou helpen.
Je zou ze denk ik wel urls naar bepaalde topics moeten geven, want ik denk niet dat ze echt dit hele forum zouden aflezen...
Dus eigenlijk gewoon urls naar topics met veel haat voor de herhalingen van Totally Spies, What's With Andy en Beugelbekkie (niet zo moeilijk te vinden, maar goed) en de vele verzoeken naar de terugkeer van engels gesproken series (en meer anime).

Quote:
okej...maar anime wordt steeds populairder in nederland...het begon allemaal met pokemon en kijk wat er nu allemaal is....(was) digimon, medabots, megman battle netword, hamtaro (:P) sonic x, shin chan (als dat een anime is) shaman king, yugioh, dbz, dbgt, winx club , gundam wing en de rest die ik vergeet dat op tv komt. En daar werd allemaal naar gekeken hoor anders werd/wordt het niet zo vaak uitgezonden...
Waar.
Vooral Dragonball Z en Pokémon hadden een grote impact op Nederland.
Maar Winx Club is trouwens geen anime, en Shin Chan is wel een anime.

Quote:
elkekeer dat ik naar Jetix kijkt dan komt er wel een van die 3 serie's op tv :sweatdrop: irritant dus.
Precies wat ik dacht. :sweatdrop:
Winx club is wel een anime want het is ook in et japans en de japanse versie ziet er veel beter uit als de nederlandse btw

Omnimon~X
ONE TURN KILL

Omnimon~X's avatar
Standaard geplaatst op 04 mei 2005 @ 14:42

wat is er dan zo beter aan?

Matt
Hre comes the rain again

Standaard geplaatst op 04 mei 2005 @ 15:07

je moet alleen de link naar deze topic geven en naar de petitie, wat moeten ze met de linken naar Pokemon, als je veel doet lezen ze niet en aangezien wij voor Digimon gaan, moet je alleen die van Digimon posten!

SuperVegetto
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 04 mei 2005 @ 15:10

Zo veel is het nou ook weer niet hoor.

Quote:
Dit is een link naar het Anime wolken forum. hier worden al het(goede en slechte) commetaar van mensen geplaatst over de tv series van jullie en andere landen. Kijk hier a.u.b. naar. Somige onderwerpen hebben jullie ook op de zender staan zoals Pokemon, Digimon, Shin Chan en Yu Gi Oh.

Ik hoop dat jullie hier maar eens over na gaan denken. want het gaat slecht met Jetix. al de leuke engelse serie's zijn weg, en de meest goeie serie's worden onder schooltijd uitgezonden. Nogmals, kijk hier a.u.b. goed naar.

hier paar links:

Digimon
http://www.animewolken.nl/forums/topic/151756/1

Pokemon

Yu Gi Oh

Overige Anime (Shaman King, Megaman NT Warrior,Bende van vijf en velle andere tv pragrama's)
http://www.animewolken.nl/forums/forum/overigeanime

zo beter?
Perfect.
Hoewel die link van Yu-Gi-Oh naar het Pokémon AG topic leid.
En ik zou als ik jou was naar wat topics met meer haat naar Jetix zoeken, er zijn betere te vinden.

Quote:
Winx club is wel een anime want het is ook in et japans en de japanse versie ziet er veel beter uit als de nederlandse btw
Zegt nog niks.
De Amerikaanse tekenfilms The PowerPuff Girls en Dexter's Labratory zijn ook in het Japans te zien, maar dat maakt ze nog geen animes.

Kaito
Anime Forum Lid

Kaito's avatar
Standaard geplaatst op 04 mei 2005 @ 15:17

Quote:

Winx club is geen anime. :sweatdrop:

Omnimon~X
ONE TURN KILL

Omnimon~X's avatar
Standaard geplaatst op 04 mei 2005 @ 16:07

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Matt
je moet alleen de link naar deze topic geven en naar de petitie, wat moeten ze met de linken naar Pokemon, als je veel doet lezen ze niet en aangezien wij voor Digimon gaan, moet je alleen die van Digimon posten!
oke, dan doe ik alleen een link van dit topic. goed?

Matt
Hre comes the rain again

Standaard geplaatst op 04 mei 2005 @ 21:49

deze link en die van de petitie!

EN MENSEN HOU EENS OP OVER DIE NUTTELOZE DISCUSSIE OF WINX CLUB ANIME IS OF NIET, MAIL LIEVER JETIX OM DIGIMON WEER OP DE BUIS TE ZETTEN :sweatdrop:

Omnimon~X
ONE TURN KILL

Omnimon~X's avatar
Standaard geplaatst op 04 mei 2005 @ 22:41

oke, ik heb deze link gedaan en die van de petitie. nu nog af wachten. hopelijk luisteren ze.

Matt
Hre comes the rain again

Standaard geplaatst op 04 mei 2005 @ 23:12

Succes

Omnimon~X
ONE TURN KILL

Omnimon~X's avatar
Standaard geplaatst op 05 mei 2005 @ 09:38

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Matt
Succes
thanks

Dark_rebel15
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 05 mei 2005 @ 12:32

Jah ik heb ook al gemaild....een maar 100 keer heb al 1x antwoord terug gehad ze zeiden precies hetzelfde als toen weet-niet-meet-wie mailde....volgens mij is dat gewoon een standaard babbeltje....

(downloaden jullie dan is een japanse winx club aflevering als jullie me neit geloven (sorry matt moest ff))

BlackWarDaeMon
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 30 mei 2005 @ 08:28

Eya mensen! Hebben jullie

DIT

al gezien?!? Goed nieuws, komt ook op IKSdoos (Xbox) en SpelKubus (NGC)!

Yojimbo
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 30 mei 2005 @ 15:40

Jup, ziet er heel strak uit! Wel beetje raar met die wapens enzo, maar het zal wel weer een goeie rpg zijn voor de digimonfans ^^

Onderwerp gesloten

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten