Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Anime > Digimon
Deze pagina opnieuw laden Digimon/Jetix mailtjes #2

Antwoord

Onderwerptools Weergave
black wargreymon
black wargreymon ROCKS!!!

Standaard geplaatst op 13 augustus 2007 @ 19:16
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door grapjasper Bekijk bericht
Kijk, de kans dat Digimon nog op Jetix, Nickelodeon, Net5 ect ect ect. is zoooo klein, niemand wil dat oude gedoe nog hebben. Maar daarom wil ik juist ze nog 1keertje kijken, ik was toen 8 ofzo. En reageer nou niet van, kijk engels of japans ik wil gewoon ze in het NL kunnen horen/lezen.
dus nog 1 keer:

Weet iemand een site waar ik Digimon afl. in het NL kan kijken???

Als je er een weet, zeg het dan dan krijg je mijn e-mail want downloadlinks mogen niet op AWF.
snap je het nou echt niet er zijn geen NL digimon seizoen 3-4-5

grapjasper
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 13 augustus 2007 @ 22:50
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door black wargreymon Bekijk bericht
snap je het nou echt niet er zijn geen NL digimon seizoen 3-4-5
Ik vraag gewoon of iemand een digimon link kent, oke dan van SEIZOEN 1&2!

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door PiatbrO Bekijk bericht
Kijk ze in het Engels of Japans.
In NL kijken heeft niet zoveel zin.
En piatbrO je hebt nou al tig keer gezegd dat JIJ het in het Engels/Japans wil kijken, maar dat wil niet zeggen dat iedereen dat vindt, ik wil gewoon NL en als niemand een link weet is dat jammer dus dan kijk JIJ het maar en heb IK helaas pech.

dus kan iemand misschien hier op reageren:

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door grapjasper Bekijk bericht
Kijk, de kans dat Digimon nog op Jetix, Nickelodeon, Net5 ect ect ect. is zoooo klein, niemand wil dat oude gedoe nog hebben. Maar daarom wil ik juist ze nog 1keertje kijken, ik was toen 8 ofzo. En reageer nou niet van, kijk engels of japans ik wil gewoon ze in het NL kunnen horen/lezen.
dus nog 1 keer:

Weet iemand een site waar ik Digimon afl. in het NL kan kijken???

Als je er een weet, zeg het dan dan krijg je mijn e-mail want downloadlinks mogen niet op AWF.
srry voor de dubbelpost maar anders typ ik het toch perongelijk nog een keertje

Gurenn
Otaking

Gurenn's avatar
Standaard geplaatst op 14 augustus 2007 @ 08:36
Met quote antwoorden

Je kan toch nergens NL episodes vinden.

Atsusacon, join our next edition on 28-29 July 2018!
DarkDemon
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 24 september 2007 @ 19:00
Met quote antwoorden

Ik zit nu ook in een grote discussie met Jetix over digimon.
Ze blijven maar zeggen:"We moeten ook rekening houden met andere kids".

Hallow!!!!!!!!!! Volgens mij worden die andere kids ook gek van die 1000ste
herhaalde afleveringen van Totaly Spies!

black wargreymon
black wargreymon ROCKS!!!

Standaard geplaatst op 24 oktober 2007 @ 20:54
Met quote antwoorden

lol Suc6 mensen!!!!!

poison-power
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 04 november 2007 @ 11:20
Met quote antwoorden

.....

[ Laatst gewijzigd door Neiteio; 04 november 2007 om 11:30 ]

digibeast
mister never-saw-a-shiney

digibeast's avatar
Standaard geplaatst op 04 november 2007 @ 13:34
Met quote antwoorden

seizoen 3,4 en 5 bestaan niet nederlands gesproken, ondertiteld

je kunt ze wel EN/JP gesproken kijken.

NL kijken is bovendien bij elkaar geknipt en geplakt, en de stemmen zijn homoachtig.

ik raad aan ze japans gesproken met engelse ondertiteling te kijken

national dex seen: -- obtained: --
sinnoh dex seen: 151 obtained: --
wi-fi trades: -- battle wins: 1 battle loses: 3
Gurenn
Otaking

Gurenn's avatar
Standaard geplaatst op 04 november 2007 @ 13:38
Met quote antwoorden

Ik ook, maar dat is alleen mogelijk voor de films, Frontier en Savers (en een paar episodes van de andere series). Adventure (02) en Tamers raad ik dan in het Engels aan. Of als je goed Duits kan, die zijn wel beter gedubd dan de Engelse.

Atsusacon, join our next edition on 28-29 July 2018!
Ielemientje
Hyperactieve melige gek.

Ielemientje's avatar
Standaard geplaatst op 12 mei 2008 @ 20:54
Met quote antwoorden

Waar kun je die afleveringen dan zien?
Ik hep trouwens egt veel naar jetix gemaild....volges mij werd ik vervelend
Digimon was gwn gaaf, het was net zo leuk/veel leuker dan Pokemon maar toen moest
die k*t jetix het er weer af halen. Ik kreeg allemaal antwoorden als: Digimon komt misschien nog terug en later zeiden ze dat ze het niet meer trug kon krijgen. Best gemeen eigenlijk, het was gewoon leuk en ik denk dat het nu wel beter zou scoren dan totally spies de tofu's etc.
Maar ik wil tegen iedereen zeggen:
geef niet op! als we vervelend worden komen we er wel

Lachen is het leven....en het leven is om te lachen.
En opeens hoort buikpijn ook bij het leven, gek he?!
Pokemon Cyrus online!
rakker
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 14 september 2008 @ 03:25
Met quote antwoorden

ik heb ook een mailtje heen gestuurd mijn kinderen die vragen ook de hele tijd om digimon.

ik vind het echt absurd dat er niet naar de kinderen geluisterd word. Draait het dan verdorie alleen maar om hun en om hun portemonee .

ik ben echt boos op jetix de reden omdat er niet geluisterd wordt.

ook zijn mijn kinderen boos op jetix ze kijken nu al niet meer naar jetix uit een soort protest denk ik kan je nagaan dat ik een zoontje van 4, 7 en 9 heb zelfs mijn kindje van 4 zegt dat jetix al te kinderachtig is. moet soms toch wel lachen om zijn reactie maar toch als ouder zijnde zit je er maar mee.

ik ben bang dat mailen of bellen ook geen zin heeft ik denk persoonlijk dat er iets moet worden georganiseerd onder de kinderen een soort protest actie en dan zorgen dat het op hart van nederland moet komen.

Helaas denk ik dat er niks anders opzit, dat een kind op een jonge leeftijd al zo hard moet zijn echt belachelijk

Gurenn
Otaking

Gurenn's avatar
Standaard geplaatst op 14 september 2008 @ 11:59
Met quote antwoorden

Ik geloof niet echt dat je een volwassene bent eigenlijk. Zo kom je niet echt over en een kind van 4 zou niet van Digimon mogen afweten aangezien het al niet meer uitgezonden wordt sinds voor zijn geboorte. En een 9-jarige die zeurt om iets dat uigezonden werd toen hij 4 was lijkt me ook sterk. En iedere volwassene zou toch mogen weten dat het UITERAARD OM GELD DRAAIT. Het doel van een bedrijfsleider is zoveel mogelijk geld verdienen. Jetix is geen liefdadigheidsorganisatie die gaat uitzenden wat jouw kinderen willen.

Gemini Elf
♥.

Standaard geplaatst op 14 september 2008 @ 12:00
Met quote antwoorden

Ze doen het toch niet hoor, Maar alsnog succes denk ik...

rakker
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 14 september 2008 @ 16:38
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Gurenn Bekijk bericht
Ik geloof niet echt dat je een volwassene bent eigenlijk. Zo kom je niet echt over en een kind van 4 zou niet van Digimon mogen afweten aangezien het al niet meer uitgezonden wordt sinds voor zijn geboorte. En een 9-jarige die zeurt om iets dat uigezonden werd toen hij 4 was lijkt me ook sterk. En iedere volwassene zou toch mogen weten dat het UITERAARD OM GELD DRAAIT. Het doel van een bedrijfsleider is zoveel mogelijk geld verdienen. Jetix is geen liefdadigheidsorganisatie die gaat uitzenden wat jouw kinderen willen.

ik geen volwassene nou een beetje raar geboortedatum van mij is 04-02-1974
ben dus 34 jaar.

en toch weet mijn kind van 4 het omdat hij dit hebt gezien op een dvd van seizoen 1 en 2 omdat daar boven in stond foxkids en hij weet heus wel dat het veranderd is na jetix en hij weet heus wel dat digimon bestaat kijken ook altijd naar de duitse uitzending maar nederlands is beter te begrijpen voor hem.

en mijn kind van 9 die weet heus wel wat er is uitgezonden toen hij nog 4 was kinderen hebben een betere geheugen dan je denkt

iTeruri
Nerdfighter

iTeruri's avatar
Standaard geplaatst op 14 september 2008 @ 17:22
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Gurenn Bekijk bericht
En iedere volwassene zou toch mogen weten dat het UITERAARD OM GELD DRAAIT. Het doel van een bedrijfsleider is zoveel mogelijk geld verdienen. Jetix is geen liefdadigheidsorganisatie die gaat uitzenden wat jouw kinderen willen.
En toch denk ik dat als ze naar hun klanten (= kijkers) luisteren ze meer geld verdienen. Meer kijkcijfers = meer mensen die reclame willen hebben op Jetix = meer geld voor jetix.

Meer programma's die de mensen willen zien = meer mensen die vaker naar Jetix kijken = meer mensen die Jetix Magazine, DVD's van de programma's en andere spullen komen = meer geld voor jetix.

DFTBA - Don't Forget To Be Awesome!
Gurenn
Otaking

Gurenn's avatar
Standaard geplaatst op 14 september 2008 @ 17:33
Met quote antwoorden

Het is een minderheid die Digimon wil zien ten opzichte van wat er nu wordt uitgezonden.

Antwoord

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten