Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Cursed_snorlax
Zolang het geen Dragon ball super kwaliteit krijgt... Dat is nog veel erger
|
Ik zie nauwelijks verschil. Volgens mij was Fishman Island arc zelfs nog slechter.
Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door @plaguecast@
Ik heb bij one piece al een tijdje het gevoel dat er geen moeite meer in gestoken
word door bv scenes blijven herhalen zoals pica die huizen vertrapt plus slechte
animatie wat gewoon jammer is want zo verpest je awesome arcs
ze denken vast van mensen kijken toch wel
|
-Heeft ook met pacing issues te maken omdat ze geen filler arcs doen.
Ze doen tegenwoordig soms maar een halve chapter per episode ofzo, dus ze moeten wel stretchen. Dat gezegd, ik heb afleveringen van andere animes gezien waarbij de pacing ook een halve chapter was, maar de episodes waren toch vermakelijk mede door goeie animatie en het tot leven brengen van de manga.
-Met deze pacing en zoveel episodes zal het best een dure grap worden. Dressrosa zonder pacing issues was +/- 45 episodes geweest. Nu moeten ze het arbeid en budget over 100+ episodes verdelen. Dat scheelt toch wel wat. Het is ook heel moeilijk (vooruit)plannen omdat de anime zo dicht op de manga zit. .
-En natuurlijk zal het ook wel spelen dat ze sowieso views zullen krijgen, maar dan hadden ze Marineford ook met de huidige kwaliteit kunnen animeren.
Tegenwoordig kunnen de recaps zelfs oplopen tot 8 minuten. Misschien is een break toch wel het beste hoor.