Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Anime > Dragonball
Deze pagina opnieuw laden Nieuwe dragonballz movie 2015

Antwoord

Onderwerptools Weergave
1993ted
...

1993ted's avatar
Standaard geplaatst op 16 maart 2015 @ 23:22
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Cursed_snorlax Bekijk bericht
Frieza is compleet verkracht. Ik wou dat ze daar eens mee op hielden en frieza in zijn waarde laten. Frieza was de eerste echte gevaarlijke vijand van goku. Het gevecht tussen Goku en frieza is legendaries en zo moet het blijven. Het is niet nodig om er allemaal toeters en bellen aan te hangen. Golden frieza is echt lelijk
Gelijk heb je, Vond mecha frieza all onnodig vroeger met zijn vader met de snelle dood. wou dat ze iets nieuws deden, all ben ik wel geďnteresseerd naar de verdere plot.

En inderdaad vond het tijdreizen ook wel interessant in xenoverse, als ze het iets uitgebreider maken.

[ Laatst gewijzigd door 1993ted; 17 maart 2015 om 02:20 ]

...
Gurenn
Otaking

Gurenn's avatar
Standaard geplaatst op 17 maart 2015 @ 01:58
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Ludo Sanders Bekijk bericht
Ja maar dan wel door Toei Animation zelf, want heb echt geen zin om aan te zien hoe Toriyama zijn serie verder de klote inwerkt.
Jij hebt liever een nieuwe Dragon Ball GT dan een nieuw verhaal door Toriyama?

Atsusacon, join our next edition on 28-29 July 2018!
Ludo Sanders
Anime Forum Lid

Ludo Sanders's avatar
Standaard geplaatst op 17 maart 2015 @ 12:27
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Gurenn Bekijk bericht
Jij hebt liever een nieuwe Dragon Ball GT dan een nieuw verhaal door Toriyama?
Ja, ik vind GT 1000x beter dan de current DBZ stuff. Alleen die Hell arc met super 17 en de eerste 15 afleveringen waren even slecht als de DBZ van nu, de rest was oke.

Ga maar ff de manga chapter chapter van Fukkatsu no F lezen. Je zou bijna denken dat het door een 12-jarige geschreven was.

Wer beschützt die Schwachen vor dem Mann, der die Schwachen beschützt?
Gurenn
Otaking

Gurenn's avatar
Standaard geplaatst op 18 maart 2015 @ 19:23
Met quote antwoorden

Battle of Gods was niet geweldig, maar iig beter dan GT imo.

Atsusacon, join our next edition on 28-29 July 2018!
Ludo Sanders
Anime Forum Lid

Ludo Sanders's avatar
Standaard geplaatst op 18 maart 2015 @ 21:43
Met quote antwoorden

Ik weet niet, vind alles gewoon tegenvallen. De animatie, de hele atmosfeer etc.
Het voelt gewoon alsof ik Inazuma Eleven aan het kijken was ipv DBZ.

Sarnatuile
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 19 maart 2015 @ 16:36
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Ludo Sanders Bekijk bericht
Ja, ik vind GT 1000x beter dan de current DBZ stuff. Alleen die Hell arc met super 17 en de eerste 15 afleveringen waren even slecht als de DBZ van nu, de rest was oke.

Ga maar ff de manga chapter chapter van Fukkatsu no F lezen. Je zou bijna denken dat het door een 12-jarige geschreven was.

Als je intellectuele manga zoekt, zit je bij dbz inderdaad verkeerd. Het is ook nooit bedoelt als een intellectueel iets. Het is een super oude serie die toendertijd dit genre op de kaart zette en dat zal ook nog de reden zijn waarom het nu nog zo bekend is. Vooral in Japan.

Er is verder niets mis met de manga. Die manga bestaat puur en alleen om kort uit te leggen hoe en waarom Freeza terug komt, tot nu toe voornamelijk het ''hoe''. Het is super kort en gaat verder niet in detail, precies zoals ik het wil. Dit is geen film die van een manga is gebasseerd, dus wat deze manga doet, is prima.

Over je opmerkingen over GT, kom op zeg. Hoeveel plot holes en enorme onzin daar wel niet in zit, dat is nog erger dan Toriyama's vergeetachtigheid. GT was cringeworthy en maakte de characters nog MINDER boeiend dan in dbz zelf, op allerlei mogelijke manieren. Het lijkt wel alsof TOEI z'n best heeft gedaan om die serie te verkrachten.

Verder gaat de animatie met de tijd mee, iets waar ik erg blij mee ben. Ik vond 't orgineel fijn, maar ik ben blij dat ze met de tijd meegaan, want ik vind dit wel een chille manier van animeren, maar dit is natuurlijk puur wat je zelf mooi vind en wat niet.

Sowieso komt het verhaal van dbz altijd op hetzelfde neer.. Dit is nooit veranderd. Badguy komt, ze trainen, verliezen bijna en dan door een obvious ''plottwist'', winnen ze en is alles weer goed. Of ze nu oude enemies gebruiken of nieuwe, zou me echt niet uitmaken.

Ik ben ook één van de weinige die 't waarschijnlijk niet uitmaakt dat ze oude enemies rehashen. Ik vind Freeza een genot om naar te kijken en dat zal ook altijd zo blijven, al gebruiken ze hem 10x.

Sowieso vind ik dit wel logisch, want in 't universum bestaan ballen die bijna elke wens uit kunnen laten komen. Freeza had een ontzettend groot imperium waar we nooit meer wat van terug zagen. Natuurlijk leven er nog soldaten die trouw zijn aan Freeza en het is logisch dat ze dan naar manieren gaan zoeken om hem terug te halen van de dood.

Vind ik beter dan een roze vagina die uit een bal komt.

Cursed_snorlax
Anime Forum Lid

Cursed_snorlax's avatar
Standaard geplaatst op 19 maart 2015 @ 17:12
Met quote antwoorden

[QUOTE=Sarnatuile;2747863]Als je intellectuele manga zoekt, zit je bij dbz inderdaad verkeerd. Het is ook nooit bedoelt als een intellectueel iets. Het is een super oude serie die toendertijd dit genre op de kaart zette en dat zal ook nog de reden zijn waarom het nu nog zo bekend is. Vooral in Japan.

Er is verder niets mis met de manga. Die manga bestaat puur en alleen om kort uit te leggen hoe en waarom Freeza terug komt, tot nu toe voornamelijk het ''hoe''. Het is super kort en gaat verder niet in detail, precies zoals ik het wil. Dit is geen film die van een manga is gebasseerd, dus wat deze manga doet, is prima.

Over je opmerkingen over GT, kom op zeg. Hoeveel plot holes en enorme onzin daar wel niet in zit, dat is nog erger dan Toriyama's vergeetachtigheid. GT was cringeworthy en maakte de characters nog MINDER boeiend dan in dbz zelf, op allerlei mogelijke manieren. Het lijkt wel alsof TOEI z'n best heeft gedaan om die serie te verkrachten.

Verder gaat de animatie met de tijd mee, iets waar ik erg blij mee ben. Ik vond 't orgineel fijn, maar ik ben blij dat ze met de tijd meegaan, want ik vind dit wel een chille manier van animeren, maar dit is natuurlijk puur wat je zelf mooi vind en wat niet.

Sowieso komt het verhaal van dbz altijd op hetzelfde neer.. Dit is nooit veranderd. Badguy komt, ze trainen, verliezen bijna en dan door een obvious ''plottwist'', winnen ze en is alles weer goed. Of ze nu oude enemies gebruiken of nieuwe, zou me echt niet uitmaken.

Ik ben ook één van de weinige die 't waarschijnlijk niet uitmaakt dat ze oude enemies rehashen. Ik vind Freeza een genot om naar te kijken en dat zal ook altijd zo blijven, al gebruiken ze hem 10x.

Sowieso vind ik dit wel logisch, want in 't universum bestaan ballen die bijna elke wens uit kunnen laten komen. Freeza had een ontzettend groot imperium waar we nooit meer wat van terug zagen. Natuurlijk leven er nog soldaten die trouw zijn aan Freeza en het is logisch dat ze dan naar manieren gaan zoeken om hem terug te halen van de dood.

Vind ik beter dan een roze vagina die uit een bal komt.[/QUOTE]

[ Laatst gewijzigd door Cursed_snorlax; 27 maart 2015 om 19:20 ]

Mijn Animelijst!
Lets Facebook!
Cursed_snorlax 0619-4428-4720 pokemon x
Ludo Sanders
Anime Forum Lid

Ludo Sanders's avatar
Standaard geplaatst op 27 maart 2015 @ 19:14
Met quote antwoorden

Moest deze ff delen:

Dit is een echte dub!!
Saiya People, LMAO!

Cursed_snorlax
Anime Forum Lid

Cursed_snorlax's avatar
Standaard geplaatst op 30 juni 2015 @ 12:40
Met quote antwoorden

Is die film nu al ergens te krijgen dan ? Ik zie full fights uit de film op youtube. Maar de film zelf kan ik niet vinden

Mijn Animelijst!
Lets Facebook!
Codyksp
Anime Forum Lid

Codyksp's avatar
Standaard geplaatst op 30 juni 2015 @ 19:53
Met quote antwoorden

De film is pas op 18 april in Japan uit gekomen en zal in Augustus verschijnen voor de rest van de wereld begrijp ik (Nederlandse bios release a.u.b!). Er zijn nog geen DVDs of Blu-rays en dus ook nog geen vertalingen voor zo ver ik weet.

Cursed_snorlax
Anime Forum Lid

Cursed_snorlax's avatar
Standaard geplaatst op 14 juli 2015 @ 21:43
Met quote antwoorden

Ik heb de film gezien in super kwaliteit. Met engelse sub alleen wel in spaans. Beetje lame hoe freeza verslaan word. Maar hij had beter weg kunnen blijven. En de dragonballs op namek kunnen gaan zoeken

Mijn Animelijst!
Lets Facebook!
Antwoord

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten