Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Pokemon > Pokemon - Algemeen
Deze pagina opnieuw laden Ik zoek nederlandstalige pokemon afleveringen

Onderwerp gesloten

Onderwerptools Weergave
Flyerken
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 03 augustus 2016 @ 19:52

Hey allemaal, kan iemand mij ook helpen aan de NL afleveringen van pokemon. De kleine is er verzot op. Ik heb seizoen 1 en 2 gevonden maar de rest lukt niet zo goed.

Bedankt alvast

PannenkoekenNL
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 04 augustus 2016 @ 17:25

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Flyerken Bekijk bericht
Hey allemaal, kan iemand mij ook helpen aan de NL afleveringen van pokemon. De kleine is er verzot op. Ik heb seizoen 1 en 2 gevonden maar de rest lukt niet zo goed.

Bedankt alvast
op pokemonwereld.com kan je ze zien

achilles
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 11 augustus 2016 @ 15:11

wie kan mij helpen om al de seizoenen van pokemon in nederlands door te sturen.Dat zou mega tof zijn.Wie o wie?

alvast bedant

devin123
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 12 augustus 2016 @ 12:22

kan iemand mij alle pokemon seizoenen in het nederlands doorsturen. Dat zou heel erg mooi zijn. ik heb alleen 50 afleveringen van seizoen 1 en wil graag verder kijken.

alvast bedankt

LunaV
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 15 augustus 2016 @ 15:56

Hoil allemaal,

Ik denk dat ik enkele afleveringen mis. Ik lees dit topic nu al een tijdje en ben ook beginnen kijken met de afleveringen van pokemonwereld.com
Nu mis ik de afleveringen van Indigo League:
- Het overmeesteren van Onix
- Slecht Tot Op Het Bot
- In Vuur en Vlam!

Deze heb ik niet op deze site gezien, kan het dat die gewoon niet in het Nederlands bestaan of....? Ben maar sinds kort weer Pokémon beginnen kijken, daarmee, hihi.

menno9
Anime Forum Lid

menno9's avatar
Standaard geplaatst op 15 augustus 2016 @ 16:03

Ik wil alle afleveringen die ik heb (alle seizoenen t/m de uitzending van seizoen 19) graag met jullie delen. Ik heb alleen nog geen geschikt platform gevonden om ze erop te zetten. MEGA ondersteunt alleen maar tot 50GB gratis. Torrents vindt ik in deze tijd een beetje link met alle commotie en boetes erover. Als er nog andere oplossingen zijn hoor ik het graag. In totaal is het bijna of zelfs meer dan 500GB om alle afleveringen te kunnen plaatsen.

@LunaV:
Ja deze afleveringen zijn in het Nederlands en ik heb ze voor je. Maar zoals hierboven beschreven eerst een geschikt platform vinden om ze te kunnen plaatsen.

PannenkoekenNL
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 15 augustus 2016 @ 16:17

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door LunaV Bekijk bericht
Hoil allemaal,

Ik denk dat ik enkele afleveringen mis. Ik lees dit topic nu al een tijdje en ben ook beginnen kijken met de afleveringen van pokemonwereld.com
Nu mis ik de afleveringen van Indigo League:
- Het overmeesteren van Onix
- Slecht Tot Op Het Bot
- In Vuur en Vlam!

Deze heb ik niet op deze site gezien, kan het dat die gewoon niet in het Nederlands bestaan of....? Ben maar sinds kort weer Pokémon beginnen kijken, daarmee, hihi.
Ik heb je een PM gestuurd met informatie waar je echt alle afleveringen kan vinden.

Bertus B.
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 15 augustus 2016 @ 20:02

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door menno9 Bekijk bericht
Ik wil alle afleveringen die ik heb (alle seizoenen t/m de uitzending van seizoen 19) graag met jullie delen. Ik heb alleen nog geen geschikt platform gevonden om ze erop te zetten. MEGA ondersteunt alleen maar tot 50GB gratis.
Hey Menno, je zou bijvoorbeeld ook per seizoen (of 2 seizoenen oid) kunnen uploaden. Dus dat je gewoon begint met seizoen 1, en dan na een week deze vervangt met het 2e seizoen. Op die manier heeft iedereen die hier frequent komt de mogelijkheid om het te downloaden, en kan er eventueel door anderen een back-up worden gemaakt
Wat is de kwaliteit van je rips? (tv / dvd /netflix rip?)

koldeboer
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 21 augustus 2016 @ 20:21

Bertus B.
wilt u bijvoorbeeld seizoen 2 en 3 op Mega uploaden
alvast bedankt

menno9
Anime Forum Lid

menno9's avatar
Standaard geplaatst op 22 augustus 2016 @ 14:08

Goed nieuws!
Ik heb van een mede forum lid een goede site gehad om alle afleveringen op Internet te zetten. Het kan even duren dat alles erop staat maar zodra een aantal seizoenen erop staan zal ik de link erop zetten. (ik weet trouwens niet of dat wel mag de link hierop zetten). Als dit niet mag kunnen jullie mij een privé bericht sturen en zal ik alsnog de link naar jullie toesturen. Ik zal alles erop zetten van alle seizoenen en alle films ook nog een aantal specials die ik heb komen erop. Ook de verbannen afleveringen van seizoen 1 zal ik erop zetten. Vanavond zal ik beginnen met seizoen 1 erop te zetten.

@Bertus B. De meeste zijn TV kwaliteit. Maar zitten er ook een aantal met DVD kwaliteit tussen. De kwaliteit verschilt soms wel want sommige zijn in de tijd van Jetix opgenomen en andere in de tijd van nu met Disney XD en VIER (Belgische TV zender). Alle afleveringen zijn goed te bekijken en zijn ook heel wat afleveringen in HD kwaliteit.

Bertus B.
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 27 augustus 2016 @ 21:02

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door koldeboer Bekijk bericht
Bertus B.
wilt u bijvoorbeeld seizoen 2 en 3 op Mega uploaden
alvast bedankt
Ik heb deze zelf niet..

Quote:
Goed nieuws!
Ik heb van een mede forum lid een goede site gehad om alle afleveringen op Internet te zetten. Het kan even duren dat alles erop staat maar zodra een aantal seizoenen erop staan zal ik de link erop zetten. (ik weet trouwens niet of dat wel mag de link hierop zetten). Als dit niet mag kunnen jullie mij een privé bericht sturen en zal ik alsnog de link naar jullie toesturen. Ik zal alles erop zetten van alle seizoenen en alle films ook nog een aantal specials die ik heb komen erop. Ook de verbannen afleveringen van seizoen 1 zal ik erop zetten. Vanavond zal ik beginnen met seizoen 1 erop te zetten.

@Bertus B. De meeste zijn TV kwaliteit. Maar zitten er ook een aantal met DVD kwaliteit tussen. De kwaliteit verschilt soms wel want sommige zijn in de tijd van Jetix opgenomen en andere in de tijd van nu met Disney XD en VIER (Belgische TV zender). Alle afleveringen zijn goed te bekijken en zijn ook heel wat afleveringen in HD kwaliteit.
Dat is goed om te horen! Met Netflix (1e 50 afleveringen +-) en pokemonwereld.com en nu jouw uploads zal het meeste zeker beschikbaar zijn. Top!

Ik snap verder ook niet goed dat de verschillende betrokken partijen in Nederland niet om de tafel kunnen zitten om een geremasterd 1e en 2e seizoen uit te brengen. Zeker met de hele Pokemon Go hype is er weer veel hernieuwde interesse. En voor de mensen die er mee opgegroeid zijn een uitstekend nostalgie tripje.

menno9
Anime Forum Lid

menno9's avatar
Standaard geplaatst op 29 augustus 2016 @ 15:58

Tot op heden kan ik nog niet beginnen met het plaatsen van de afleveringen. Ik heb de invite code die ik zou krijgen nog niet gehad. Hierdoor kan ik mijn site niet openen om de afleveringen erop te zetten. Ik hou jullie daarmee op de hoogte. Inmiddels ook weer een nieuw verzoek gestuurd om alsnog de invite code te krijgen. Als over een aantal dagen nog niks heb ga ik over op een back-up wat ik wel heb liggen om alsnog alles erop te zetten.

Tevens zal ik als er nieuwe afleveringen zijn deze ook posten op de site. Zodat jullie er altijd terug kunnen komen om ze te downloaden.

TIP:
Als je de afleveringen download zet ze dan veilig op een externe harde schijf voor jezelf. Ik weet namelijk niet of mijn site offline zal worden gehaald in de toekomst.

Klein beetje offtopic:
Als ik Pokemon er helemaal heb opgezet zal er nog genoeg ruimte zijn voor meer. Ik heb namelijk ook nog veel afleveringen van Shin Chan en de gehele serie van Avatar: Legende van Aang. Als jullie dat leuk vinden.

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Bertus B. Bekijk bericht
Ik heb deze zelf niet..

Dat is goed om te horen! Met Netflix (1e 50 afleveringen +-) en pokemonwereld.com en nu jouw uploads zal het meeste zeker beschikbaar zijn. Top!

Ik snap verder ook niet goed dat de verschillende betrokken partijen in Nederland niet om de tafel kunnen zitten om een geremasterd 1e en 2e seizoen uit te brengen. Zeker met de hele Pokemon Go hype is er weer veel hernieuwde interesse. En voor de mensen die er mee opgegroeid zijn een uitstekend nostalgie tripje.
Ik denk dat ze er juist goed aan doen om de afleveringen niet opnieuw uit te brengen in een beter jasje. Voor mij zijn de oude afleveringen en hoe het eruit ziet meer nostalgie dan dat die gevechten ineens mooier zouden worden. In de serie van Black & White heb je een aantal scenes dat ze terug gaan dat Ash Charmander vindt. Ik had daar toch een minder gevoel bij dan dat je het in de oude style ziet. Maar dat is meer mijn smaak.

PannenkoekenNL
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 29 augustus 2016 @ 16:07

Quote:
Als ik Pokemon er helemaal heb opgezet zal er nog genoeg ruimte zijn voor meer. Ik heb namelijk ook nog veel afleveringen van Shin Chan en de gehele serie van Avatar: Legende van Aang. Als jullie dat leuk vinden.
Heb je Nederlandstalige afleveringen van Shin Chan die niet op deze lijst staan?
https://nl.wikipedia.org/wiki/Crayon...asyncronisatie

menno9
Anime Forum Lid

menno9's avatar
Standaard geplaatst op 04 september 2016 @ 21:08

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door PannenkoekenNL Bekijk bericht
Heb je Nederlandstalige afleveringen van Shin Chan die niet op deze lijst staan?
https://nl.wikipedia.org/wiki/Crayon...asyncronisatie
Nou ik mis er een aantal van deze lijst heb er zelf 147 en deze lijst telt 168.

Bertus B.
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 14 september 2016 @ 12:31

Quote:
Ik denk dat ze er juist goed aan doen om de afleveringen niet opnieuw uit te brengen in een beter jasje. Voor mij zijn de oude afleveringen en hoe het eruit ziet meer nostalgie dan dat die gevechten ineens mooier zouden worden. In de serie van Black & White heb je een aantal scenes dat ze terug gaan dat Ash Charmander vindt. Ik had daar toch een minder gevoel bij dan dat je het in de oude style ziet. Maar dat is meer mijn smaak.
Mee eens, ik doelde eigenlijk meer op het veranderen van de beeldverhouding naar breedbeeld (4:3 naar 16:9) en lossless geluid (DTS-HD / TrueHD / PCM). En, aangezien de beelden technisch gezien niet zo denderend zijn zou er misschien ruimte zijn om zowel de Nederlandse, Engelse, als Japanse audio eronder te zetten, inclusief ondertiteling. Plus de afleveringen die niet of gecensureerd in het westen zijn uitgezonden. En dan per seizoen / arc in een bluray set. We kunnen dromen

Onderwerp gesloten

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten