Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Anime > Bleach
Deze pagina opnieuw laden Bleach - Mangadiscussie #15

Onderwerp gesloten

Onderwerptools Weergave
Lucario_Rocks!
-

Lucario_Rocks!'s avatar
Standaard geplaatst op 20 februari 2013 @ 13:15

oke alles met kenpachi is heel erg vet.
helaas is ichigo weer een beetje een teleurstelling, ik ga met je mee met de inb4 quincy powers.

helaas is ook deze chapter weer te weinig boter uitgesmeerd over teveel boterhammen, ik wil nogsteeds een iets snellere pacing.

I'm in space!
Mulderman
Swordy guy

Mulderman's avatar
Standaard geplaatst op 20 februari 2013 @ 15:07

Yay! Kenpachi verliest het enigste dat hem uniek maakte. Oh wacht...

A man's dream will never die!
My anime list
I'm give up your appellation's technical monkey
Legato
ざわ…ざわ…ざわ…

Legato's avatar
Standaard geplaatst op 20 februari 2013 @ 17:14

Ichigo doet straks fusion met Grimmjow... Kenpachi's Bankai, hmm ik hoop eigenlijk dat ie net als Ichigo alleen een soort power boost krijgt met een soortgelijk zwaard zonder teveel onzin.

Chef
Veni, Vidi, Vici

Chef's avatar
Standaard geplaatst op 20 februari 2013 @ 18:32

Idd, kenpachi stukjes waren zeer goed. Ichigo zijn afwijzing snap ik nog niet echt, maar dat komt nog. Alleen komt dit nu heel vaag voor ons over

Mulderman
Swordy guy

Mulderman's avatar
Standaard geplaatst op 20 februari 2013 @ 19:23

Voelt meer als padding aan. Ichigo eerst laten mislukken zodat dit wat langer door kan gaan.

My anime list
Seika no Goud
Diepzinnigheid

Seika no Goud's avatar
Standaard geplaatst op 20 februari 2013 @ 23:14

Ichigo is geen pure Shinigami, dus accepteren de zanpakuto hem schijnbaar niet. Pacing mag idd omhoog.

''What we tend to forget is that the right amount at the right time will allow a boy to grow up into a man.'' - RIP Pokémon Omega
Legato
ざわ…ざわ…ざわ…

Legato's avatar
Standaard geplaatst op 20 februari 2013 @ 23:31

Duurt idd allemaal te lang, maar Kubo wil waarschijnlijk zo veel mogelijk paychecks ontvangen voor de arc voorbij is =')

Tadase
!(◎_◎;)

Tadase's avatar
Standaard geplaatst op 22 februari 2013 @ 15:44

Dus...terug naar Hueco Mundo? Naar de oorsprong van Quincy? Sorry hoor, maar als hij geen mens/shinigami/vizard of hollow/quincy/fullbring user is, wat is hij dan wel?

Ik denk dat we tensa zangetsu toch in de toekomst zullen zien, maar omdat Ichigo zoveel verschillende krachten schijnt te hebben, is het nogal onduidelijk waar de oorsprong van zijn krachten ligt. (Hichigo beweerde ooit dat hij en tensa zangetsu in feite één wezen zijn, en dat zij de oorsprong van Ichigo's krachten zijn. Inmiddels heeft hij ook nog fullbring krachten, en mogelijke roots met de Quincy).

Wel vet dat Zaraki's zanpakuto leeft, ik heb me altijd afgevraagd hoe het zou zijn als hij de stem van zijn zanpakuto zou kunnen horen. Hij heeft zijn zanpakuto niet gezien, dus gaat het misschien een tijdje duren voordat hij een bankai heeft (moet natuurlijk wel een badass bankai zijn, inb4 kidou abilities). Ook mogen ze andere characters in SS ook eens een power up geven, zorgt voor meer karakterontwikkeling.

Ik vraag me af wat er met Rukia en Byakuya gaat gebeuren.

[ Laatst gewijzigd door Tadase; 22 februari 2013 om 15:53 ]

nintendo 3ds fc: 1590-4808-9395
Dank voor deze avatar aan Kumori
Seika no Goud
Diepzinnigheid

Seika no Goud's avatar
Standaard geplaatst op 23 februari 2013 @ 00:57

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Tadase Bekijk bericht
Dus...terug naar Hueco Mundo? Naar de oorsprong van Quincy? Sorry hoor, maar als hij geen mens/shinigami/vizard of hollow/quincy/fullbring user is, wat is hij dan wel?

Ik denk dat we tensa zangetsu toch in de toekomst zullen zien, maar omdat Ichigo zoveel verschillende krachten schijnt te hebben, is het nogal onduidelijk waar de oorsprong van zijn krachten ligt. (Hichigo beweerde ooit dat hij en tensa zangetsu in feite één wezen zijn, en dat zij de oorsprong van Ichigo's krachten zijn. Inmiddels heeft hij ook nog fullbring krachten, en mogelijke roots met de Quincy).

Wel vet dat Zaraki's zanpakuto leeft, ik heb me altijd afgevraagd hoe het zou zijn als hij de stem van zijn zanpakuto zou kunnen horen. Hij heeft zijn zanpakuto niet gezien, dus gaat het misschien een tijdje duren voordat hij een bankai heeft (moet natuurlijk wel een badass bankai zijn, inb4 kidou abilities). Ook mogen ze andere characters in SS ook eens een power up geven, zorgt voor meer karakterontwikkeling.

Ik vraag me af wat er met Rukia en Byakuya gaat gebeuren.
Deze arc zal nog wel ff meegaan en aangezien het ook meteen de laatste is (wrs wel een mega arc van arrancar saga formaat) gaan de remmen wat meer los en zullen karakters vanzelf nog nieuwe dingen laten zien. Sowieso krijgen we nog wel wat bankai's te zien.

Het zou best leuk zijn als Ichigo al zijn krachten bundelt en een nieuw wezen wordt, die reiatsu aanwendt op een manier die geen precedent kent.

''What we tend to forget is that the right amount at the right time will allow a boy to grow up into a man.'' - RIP Pokémon Omega
Mashiro
Alchemist

Mashiro's avatar
Standaard geplaatst op 24 februari 2013 @ 00:11

Wat me altijd heeft gestoord is het feit dat het de Gotei 13 zijn, maar echt alleen de Captains ooit vette stuff pullen. Elke squad zou een aardig grote divisie zijn van rond de paar honderd man, maar je ziet ze gewoon nooit (alleen in de Soul Society arc, als footsoldiers die door Ichigo en de rest afgemaakt worden). Awel laat ik het over de Thousand Year Blood War hebben.. 't Zou me niks verbazen als deze arc echt 1000 jaar duurt, trololol.

Stop my bleeding with your hand
Or let me fly to Heaven, my friend..
Legato
ざわ…ざわ…ざわ…

Legato's avatar
Standaard geplaatst op 24 februari 2013 @ 03:46

Ichigo gaat nog een keer z'n berserker rage krachten beheersen denk ik, maar dan niet voor 30 seconden zoals die visard dingesen, full hollow mode. Met een quinci zwaard..
En ik hoop dat er bepaalde karakters nu gewoon dood zullen gaan (en blijven) rukia en zeker haar broer mogen van mij gewoon dood, al was het maar om een beetje emotie eraan te geven, ichigo is veel te plichtsgetrouw, dat is na 3 oorlogen die niet echt van hem waren best wel saai, het beste was toch gewoon die rescue arc, daar had je nog wat te verliezen. Revenge is een goed vervolg daarop, die oude knar was eerst de vijand dus die telt niet.

Abbysion
The Card Master

Abbysion's avatar
Standaard geplaatst op 27 februari 2013 @ 14:04

Called it!

Open up your mind, let your fantasies unwind,
in this darkness which you know you cannot fight;
the darkness of the music of the night
Mulderman
Swordy guy

Mulderman's avatar
Standaard geplaatst op 27 februari 2013 @ 14:12

Zo'n beetje iedereen met een halve hersencel wist dat dit er aan zat te komen. Waarom?
Omdat Kubo dit al eerder als plottwist heeft gebruikt.
Zo dom! En het maakt het feit dat zijn moeder door Grand Fisher gedood is nog dommer! Aangezien ze hier in staat was een hollow te verslaan die fucking Isshin niet een aan kon.

My anime list
Erodar
POP POP

Erodar's avatar
Standaard geplaatst op 27 februari 2013 @ 17:15

Wow, wát een plottwist. Zag ik nou niet aankomen 100 chapters geleden ofzo [/sarcasm] (ok more like 20 ofzo maar whatever)

I'm a miracle, I'm a unicorn, I'm a fucking needle in the haystack! And you're just some fucking dumb hipster who's munching my hay!
Lucario_Rocks!
-

Lucario_Rocks!'s avatar
Standaard geplaatst op 27 februari 2013 @ 18:03

what! een quincy?!
maar hoe dan! wayo, dit komt wel echt als een shock hoor! dat kubo dit al die tijd bedacht had al, man dat is wel heel knap gedaan. dit zag ik dus echt niet aankomen.

I'm in space!
Onderwerp gesloten

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten