Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Anime > Overige Anime
Deze pagina opnieuw laden Fairy Tail #3

Onderwerp gesloten

Onderwerptools Weergave
Chef
Veni, Vidi, Vici

Chef's avatar
Standaard geplaatst op 03 oktober 2012 @ 18:40

Vorige topic

Aankomende week begint dan eindelijk de Grand Magic Games arc

nieuwe OP en ED:
#OP13: "breakthrough" by GOING UNDER GROUND
#OP13: "Kimi ga Kureta Mono" (キミがくれたもの; "What you gave me") by Shizuka Kudo

jaja!

[ Laatst gewijzigd door Chef; 03 oktober 2012 om 18:46 ]

Seika no Goud
Diepzinnigheid

Seika no Goud's avatar
Standaard geplaatst op 03 oktober 2012 @ 21:09

Ik heb er zin in, dit is tot dus ver de beste arc van de gehele serie imo.

''What we tend to forget is that the right amount at the right time will allow a boy to grow up into a man.'' - RIP Pokémon Omega
rida01
General

rida01's avatar
Standaard geplaatst op 06 oktober 2012 @ 10:47

Episode was wel leuk om te kijken opzicht, het begon een beetje spannend. Erna weer typische Fairy Tail fissa's. En toen kwam een heel stuk dat ik niet meer begreep. Met die ene Exceed, Coco en Sugarboy? Had dat te maken met 't feit dat ik die fillers niet heb gekeken? ;p
Lumen Histoire stukje was ook wel vet om te zien. En wederom weer dat stukje met Sting & Rogue

Chopstick
(`_´)ゞ

Chopstick's avatar
Standaard geplaatst op 06 oktober 2012 @ 13:24

Lector is irritant als altijd. >_>

Verder wel een okay episode om het begin van een nieuwe arc in te luiden.

ಠ‿ಠ
Seika no Goud
Diepzinnigheid

Seika no Goud's avatar
Standaard geplaatst op 06 oktober 2012 @ 20:19

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door rida01 Bekijk bericht
Episode was wel leuk om te kijken opzicht, het begon een beetje spannend. Erna weer typische Fairy Tail fissa's. En toen kwam een heel stuk dat ik niet meer begreep. Met die ene Exceed, Coco en Sugarboy? Had dat te maken met 't feit dat ik die fillers niet heb gekeken? ;p
Lumen Histoire stukje was ook wel vet om te zien. En wederom weer dat stukje met Sting & Rogue
Ik denk het wel. Heb de filler zelf ook niet gezien, maar dit was geen canon. Kleine stukjes canon (dragon slayers, lumen histoire) waren wel aardig.

''What we tend to forget is that the right amount at the right time will allow a boy to grow up into a man.'' - RIP Pokémon Omega
Chef
Veni, Vidi, Vici

Chef's avatar
Standaard geplaatst op 12 oktober 2012 @ 19:08

eerste minuut gekeken en dan overgeschakeld naar 14 minuut+...Dus de filler compleet overgeslagen, ik kan hem altijd nog kijken... 7 minuten canon waren wel goed....Gildarts stukje in kelder!!!
Art in opening vond ik tegenvallen... Art in minuut 14 tot einde vond ik toch weer iets beter dan zeg vorig jaar...Morgen gelukkig een 100% canon aflevering van 2 chapters

Chef
Veni, Vidi, Vici

Chef's avatar
Standaard geplaatst op 14 oktober 2012 @ 12:32

Eerste volle aflevering gehad! Ouderwets leuk..begin OST is een vrolijke ost die ik erg kan waarderen... Stuk met Grandine was mooi neergezet met het achtergrond muziek.... na een tweede keer horen is de FT ending indrukwekkend mooi (vooral muziek zelf)

Cursed_snorlax
Anime Forum Lid

Cursed_snorlax's avatar
Standaard geplaatst op 14 oktober 2012 @ 12:36

Lol gildarts die er vandoor gaat ! Eerst maakt die nog even snel laxus weer member van fairy tail. En dan maakt die snel makarov weer guild leider.

Mijn Animelijst!
Lets Facebook!
Cursed_snorlax 0619-4428-4720 pokemon x
Chopstick
(`_´)ゞ

Chopstick's avatar
Standaard geplaatst op 15 oktober 2012 @ 02:26

Gildarts is ook geniaal. Eerst benoemd worden tot de 5e Guild Master, Laxus weer een member maken en Makarov de 6e Guild Master maken. xD Leuke episode. Kan niet wachten tot de trainings arc voor de verandering. :P

ಠ‿ಠ
Chopstick
(`_´)ゞ

Chopstick's avatar
Standaard geplaatst op 20 oktober 2012 @ 17:26

Nieuwe episode is uit. Zeer leuke episode, met veel grappige momenten. Deze episode herinnerd me er ook aan hoe goed de OST is zeg. Volgende week Jellal!

ಠ‿ಠ
Cursed_snorlax
Anime Forum Lid

Cursed_snorlax's avatar
Standaard geplaatst op 20 oktober 2012 @ 21:44

Ik had het niet meer met happy and die vreemde plu. Ik zag hem eerst niet.
Het was ook best fout van die celestial spirits om dat niet even te zeggen.
die 3 maanden hadden ze echt nodig voor trainen.

Mijn Animelijst!
Lets Facebook!
Cursed_snorlax 0619-4428-4720 pokemon x
Kitty-Chan
Tinyface Heicho

Kitty-Chan's avatar
Standaard geplaatst op 20 oktober 2012 @ 22:34

Ik zit hier al sinds mei op te wachten, toen ik de Fairy Tail manga ontdekte. :')

Ik vind het op zich wel jammer dat ze sommige stukjes weggelaten hebben, but oh well. Leuke episode. ^^

Deze arc wordt wel de beste, als ik zo kijk naar de manga. gevechten duren niet zo lang tenminste.

Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan
Chopstick
(`_´)ゞ

Chopstick's avatar
Standaard geplaatst op 20 oktober 2012 @ 22:45

De weggelaten stukjes komen in de OVA. Vandaar dat we wat (verder onbelangrijke) stukjes misten. Wordt wss weer flinke fanservice.

ಠ‿ಠ
Seika no Goud
Diepzinnigheid

Seika no Goud's avatar
Standaard geplaatst op 21 oktober 2012 @ 02:29

Leuke episode met goede soundtrack. I dig =w=

Chef
Veni, Vidi, Vici

Chef's avatar
Standaard geplaatst op 27 oktober 2012 @ 12:15

Zoals verwacht als manga lezer, was dit een zeer mooie aflevering. Echt zo'n aflevering dat je (weer) veel zin hebt in meer FT. Helaas weer een week wachten!

Vanaf ( in iniedergeval) volgende week een 1 chapter episode. Ik ben benieuwd of ze de toevoegingen interessant kunnen houden, met de introductie van de stad Crocus moet dat iig volgende week wel lukken! FT manga loopt nou eenmaal niet heel ver voor, dus zal vaker gebeuren (/veel)

Deze episode dikke 9/10

ik had voor deze episode al een' filler 'gedaan
terug in de tijd gaan en een 20 minuten episode maken over hoe de twee dames hem bevrijd hebben 6 jaar geleden, had mooi aangesloten dan op deze episode een week later

Onderwerp gesloten

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten