Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Anime > Bleach
Deze pagina opnieuw laden Bleach manga discussie #12

Onderwerp gesloten

Onderwerptools Weergave
Mulderman
Swordy guy

Mulderman's avatar
Standaard geplaatst op 22 februari 2012 @ 14:22

Pfft die nieuwe Quincy ziet er gewoon uit als de zoveelste Aizen. Veel lange witte kleding of een zwarte kimono dan houdt het ook wel een keertje op. Al zijn personages zien er hetzelfde uit. Neem nu die nieuwe twee die gewoon op dat ene ventje uit SS's healing squad lijkt en de andere op de zus van Ichigo.

Maar ben wel blij dat we nu dus eindelijk die gapende vraagstukken van de Quincy's gaan behandelen.

A man's dream will never die!
My anime list
I'm give up your appellation's technical monkey
Killax
The Grappler

Killax's avatar
Standaard geplaatst op 22 februari 2012 @ 14:25

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Mulderman Bekijk bericht
Pfft die nieuwe Quincy ziet er gewoon uit als de zoveelste Aizen. Veel lange witte kleding of een zwarte kimono dan houdt het ook wel een keertje op. Al zijn personages zien er hetzelfde uit. Neem nu die nieuwe twee die gewoon op dat ene ventje uit SS's healing squad lijkt en de andere op de zus van Ichigo.

Maar ben wel blij dat we nu dus eindelijk die gapende vraagstukken van de Quincy's gaan behandelen.
XD Niet morrellen aan goed design (aldus Kubo)

Ben ook zeker benieuwt of we dus iets meer over de Quincy te weten gaan komen, gut feeling zegt alleen niet genoeg... en dan is Bleach eindelijk klaar.

Logia, Zoan, Mecia... I can seal their powers... All the arrogant wretched ability users! My power can't be stopped!
Lucario_Rocks!
-

Lucario_Rocks!'s avatar
Standaard geplaatst op 22 februari 2012 @ 15:54

ik zit te denken aan een quincy hollow achtig iets? het masker klopt alsnog niet namelijk..
dat wapen ziet er wel stoer uit hoor:P nou zover als het nu uitziet kijk ik er alsnog heel erg naar uit!
also inb4 over 9000 arrows a second..

I'm in space!
Patdaddy
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 22 februari 2012 @ 16:02

Lol Ichigo moet zijn inner Hollow maar weer eens op wat mensen loslaten.

Hawk
Anime Forum Lid

Hawk's avatar
Standaard geplaatst op 22 februari 2012 @ 16:22

And not a single fuck was given that day.

--
Nieuwe vijanden zijn dus Quincy, hé? Vet. Die lui op het eind (laten we van Quincy uitgaan) hebben wel lef, want als Yamamoto z'n Bankai nou eens zo releasen..

Chopstick
(`_´)ゞ

Chopstick's avatar
Standaard geplaatst op 22 februari 2012 @ 19:27

Ben benieuwd waar die Quincy's ineens vandaan komen. Ze hebben al die tijd zich schuil gehouden? :\ Vind het wel vreemd dat dit de laatste arc gaat worden. Hebben nog heel wat bankai's niet gezien en nog niks gehoord over die Soul King/Royal Guards etc...

ಠ‿ಠ
Hawk
Anime Forum Lid

Hawk's avatar
Standaard geplaatst op 22 februari 2012 @ 19:44

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Chopstick Bekijk bericht
Ben benieuwd waar die Quincy's ineens vandaan komen. Ze hebben al die tijd zich schuil gehouden? :\ Vind het wel vreemd dat dit de laatste arc gaat worden. Hebben nog heel wat bankai's niet gezien en nog niks gehoord over die Soul King/Royal Guards etc...
Nou ja, de laatste arc... de Arrancar Arc was ook maar één arc, maar die bevatte toch Ichigo's terugkomst uit Soul Society tot het verslaan van Aizen. De Soul King/ Royal Guards komen echt nog wel, dat heeft Kubo al aangekondigd.

Patdaddy
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 22 februari 2012 @ 20:31

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Hawk Bekijk bericht
http://i.imgur.com/5KbAs.png

And not a single fuck was given that day.

--
Nieuwe vijanden zijn dus Quincy, hé? Vet. Die lui op het eind (laten we van Quincy uitgaan) hebben wel lef, want als Yamamoto z'n Bankai nou eens zo releasen..
Hahaha dat zou wel leuk zijn ja dan zou de Arc meteen voorbij zijn.

Patdaddy
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 22 februari 2012 @ 20:32

Ik zou het ook wel gaaf vinden als Kenpachi eindelijk eens 1 word met zijn zwaard en ook een bankai krijgt. Maar dat zullen we waarschijnlijk niet meer te zien krijgen.

Erodar
POP POP

Erodar's avatar
Standaard geplaatst op 22 februari 2012 @ 20:37

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Mulderman Bekijk bericht

Dit ja. 't Chapter was wel ok op zich, maar de designs, meh.

I'm a miracle, I'm a unicorn, I'm a fucking needle in the haystack! And you're just some fucking dumb hipster who's munching my hay!
Chopstick
(`_´)ゞ

Chopstick's avatar
Standaard geplaatst op 22 februari 2012 @ 20:52

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Hawk Bekijk bericht
Nou ja, de laatste arc... de Arrancar Arc was ook maar één arc, maar die bevatte toch Ichigo's terugkomst uit Soul Society tot het verslaan van Aizen. De Soul King/ Royal Guards komen echt nog wel, dat heeft Kubo al aangekondigd.
Volgens mij eindigde de Arrancar Arc toen Orihime gekidnapped werd.

ಠ‿ಠ
Legato
ざわ…ざわ…ざわ…

Legato's avatar
Standaard geplaatst op 22 februari 2012 @ 22:08

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Patdaddy Bekijk bericht
Ik zou het ook wel gaaf vinden als Kenpachi eindelijk eens 1 word met zijn zwaard en ook een bankai krijgt. Maar dat zullen we waarschijnlijk niet meer te zien krijgen.
400 episodes geleden zou ik je gelijk gegeven hebben, nu heb ik meer het idee dat ze het karakter zouden verzieken met een domme powerup.

Saki
~^~^~

Saki's avatar
Standaard geplaatst op 22 februari 2012 @ 22:26

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Patdaddy Bekijk bericht
Als dat gebeurt is het gedaan met de wereld =P

allé een oorlogje van 5jaar? Waarom ook niet Kubo..

~Carpe Diem~
Mijn anime lijst & mijn manga lijst
Nil Volentibus Arduum, Voor zij die willen is niets onmogelijk
Abbysion
The Card Master

Abbysion's avatar
Standaard geplaatst op 22 februari 2012 @ 22:44

HollowQuinchy vs SS war huh?

Well, im intressed

Open up your mind, let your fantasies unwind,
in this darkness which you know you cannot fight;
the darkness of the music of the night