Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Overige > TV / Muziek / Films / Boeken
Deze pagina opnieuw laden My Little Pony: Friendship is Magic

Antwoord

Onderwerptools Weergave
Kaas
Like a boss

Kaas's avatar
Standaard geplaatst op 05 november 2011 @ 16:36
Met quote antwoorden

Nieuwe epi.

[ Laatst gewijzigd door Kaas; 05 november 2011 om 17:53 ]

Jewell
The Light of Fire

Jewell's avatar
Standaard geplaatst op 10 november 2011 @ 13:47
Met quote antwoorden

Ahw, ik ben echt gek op Rarity <3

The girl on fire.
She has no idea. The effect she can have.
Kaas
Like a boss

Kaas's avatar
Standaard geplaatst op 12 november 2011 @ 21:05
Met quote antwoorden

Volgende week RD epi ;D

Voor degene die geďnteresseerd zijn, zaterdag 3 december is er weer bronymeet in Utrecht. Er is tot 5 uur een zaal afgehuurd. Voor informatie: http://bronies.nl/?p=139 of http://www.ponychan.net/chan/int/ en dan de Nederlandse thread. (naja in die laatste link gaat het niet zo heel vaak over de meet xD)

Verder, Welovefine accepteert tegenwoordig Paypal, waar ze vroeger alleen maar creditcards accepteerden. Ze hebben een groot assortiment aan shirts en sinds kort hebben ze zelfs hoodies. Hun producten zijn gelicensed dus bootlegs komen er niet voor. Verbaas je niet over de prijs, importeren uit de VS is duur.
http://www.welovefine.com/nby.php?c=...24&c=2&o=n&p=1

Digger Nick
8 equals equals D

Standaard geplaatst op 12 november 2011 @ 21:25
Met quote antwoorden

Ik kan niet wachten. Op 3 december zou ik Kerstmis vieren met mijn familie maar dat moet maar even wachten, vinden ze vast niet erg.

Cursed_snorlax
Anime Forum Lid

Cursed_snorlax's avatar
Standaard geplaatst op 12 november 2011 @ 21:27
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Digger Nick Bekijk bericht
Ik kan niet wachten. Op 3 december zou ik Kerstmis vieren met mijn familie maar dat moet maar even wachten, vinden ze vast niet erg.
3 december kerst ?
Volgens mij is dat in de rest van nederland op 25 december.

Mijn Animelijst!
Lets Facebook!
Cursed_snorlax 0619-4428-4720 pokemon x
Digger Nick
8 equals equals D

Standaard geplaatst op 12 november 2011 @ 21:28
Met quote antwoorden

Niet in België.

Kaas
Like a boss

Kaas's avatar
Standaard geplaatst op 12 november 2011 @ 21:40
Met quote antwoorden

Quote:
Je bent van harte uitgenodigd om jouw visie over de community te delen. Je wilt er vast wel tijd aan besteden aangezien je hier ook altijd de tijd neemt om over ons te zeiken.

Erodar
POP POP

Erodar's avatar
Standaard geplaatst op 12 november 2011 @ 21:42
Met quote antwoorden

Relevant:

I'm a miracle, I'm a unicorn, I'm a fucking needle in the haystack! And you're just some fucking dumb hipster who's munching my hay!
Thijs.
99 동지 but a 매춘부 ain't one

Thijs.'s avatar
Standaard geplaatst op 12 november 2011 @ 21:43
Met quote antwoorden

Een serie die The Big Lebowski-references (zie 0:54) maakt verdient altijd een +veel.

[SIGPIC][/SIGPIC]
Politics is the art of looking for trouble, finding it everywhere, diagnosing it incorrectly, and applying the wrong remedies. Facebook & Twitter
Digger Nick
8 equals equals D

Standaard geplaatst op 12 november 2011 @ 22:04
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaas Bekijk bericht
Je bent van harte uitgenodigd om jouw visie over de community te delen. Je wilt er vast wel tijd aan besteden aangezien je hier ook altijd de tijd neemt om over ons te zeiken.
Ik heb geen flauw idee wat je wil bereiken met deze post. Ik zei alleen maar dat ik uitkijk naar de bronymeeting.

Kaas
Like a boss

Kaas's avatar
Standaard geplaatst op 12 november 2011 @ 22:24
Met quote antwoorden

Quote:
Ik heb geen flauw idee wat je wil bereiken met deze post. Ik zei alleen maar dat ik uitkijk naar de bronymeeting.
En ik zeg alleen dat je van harte bent uitgenodigd. Maar ik betwijfel of we je gaan zien die zaterdag want je zult het dan wel tijdverspilling vinden om je mening met ons te delen. Wat raar toch dat je dat niet vind als je dat op het internet doet. Oh en als je het geen tijdverspilling vind om naar Utrecht te komen, dan zien we je daar wel. 12:00 voor de BK op Utrecht Centraal!

Digger Nick
8 equals equals D

Standaard geplaatst op 12 november 2011 @ 22:26
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaas Bekijk bericht
En ik zeg alleen dat je van harte bent uitgenodigd. Maar ik betwijfel of we je gaan zien die zaterdag want je zult het dan wel tijdverspilling vinden om je mening met ons te delen. Wat raar toch dat je dat niet vind als je dat op het internet doet. Oh en als je het geen tijdverspilling vind om naar Utrecht te komen, dan zien we je daar wel. 12:00 voor de BK op Utrecht Centraal!
Ik heb niet eens wat gezegd over tijdverspilling. Beetje jammer dat je meteen naar zulke conclusies springt over een mede-brony, doet wel een beetje af aan het groepsgevoel.

Thijs.
99 동지 but a 매춘부 ain't one

Thijs.'s avatar
Standaard geplaatst op 12 november 2011 @ 22:31
Met quote antwoorden

Quote:
Ik heb niet eens wat gezegd over tijdverspilling. Beetje jammer dat je meteen naar zulke conclusies springt over een mede-brony, doet wel een beetje af aan het groepsgevoel.
Quote:
Ik heb een hekel aan de Ponyfanbase omdat ik de cartoon ook haat. Meer reden heb ik niet echt nodig.
Quote:
Grappig want dat is precies wat jullie ponyfags doen zodra we ook maar iets negatiefs over de show zeggen.

Nice try. Try to troll harder next time.

[SIGPIC][/SIGPIC]
Politics is the art of looking for trouble, finding it everywhere, diagnosing it incorrectly, and applying the wrong remedies. Facebook & Twitter
Digger Nick
8 equals equals D

Standaard geplaatst op 12 november 2011 @ 22:32
Met quote antwoorden

Ik kijk vooral uit naar de meeting om het hilarische foto's van bronies oplevert.

Kaas
Like a boss

Kaas's avatar
Standaard geplaatst op 12 november 2011 @ 22:34
Met quote antwoorden

Quote:
Volgens mij staat er in de een-na-laatste zin toch echt "Oh en als je het geen tijdverspilling vind om naar Utrecht te komen, dan zien we je daar wel"
Nu verwacht ik je daar natuurlijk ook. Ik kijk er naar uit om je te zien.

Antwoord

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten