Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Overige > TV / Muziek / Films / Boeken
Deze pagina opnieuw laden Niet bekende nostalgie tekenfilms

Antwoord

Onderwerptools Weergave
Kamina18
Boxing

Kamina18's avatar
Standaard geplaatst op 29 maart 2009 @ 21:04
Met quote antwoorden

Sluit het topic, als er al zo topic is.

Geef hier tekenfilms aan die niet zo bekend zijn, graag onder het jaar 2005.

Als eerste zeg ik Argai van Nickelodeon

Samenvatting:

Het verhaal speelt zich gedeeltelijk af in de jaren 1250 en 2075. Angel, de verloofde van Prins Argaï, wordt door Koningin Dark behekst. Deze valse koningin steelt de jeugd van jonge meisjes en laat ze voor de rest van hun leven slapen. Zo blijft ze zelf onsterfelijk. Om zijn verloofde te redden, reist Argaï door de tijd en ontmoet zo de detective Oscar Lightbulb, zijn assistent Barneby en zijn secretaresse Moony Moon. Ze besluiten Argaï te helpen en samen nemen ze het op tegen Koningin Dark. Om haar te verslaan moeten ze Angel laten ontwaken en daarvoor moeten ze 13 ingrediënten zoeken voor het tegengif.

Persoonlijk voor mijn is het gewoon de beste tekenfilm, die ik ooit heb gezien. Het had alles: Actie, Spanning, Goed en Orgineel verhaal, de meest gemeenste vrouwelijke crimineel ooit, en romantiek. Ik zou graag de dvd's van deze serie willen hebben, maar ik kan ze niet vinden. Overigens vond ik de nederlandse dub erg goed gedaan.

BlazikenBabe
Oh hi Mark

BlazikenBabe's avatar
Standaard geplaatst op 29 maart 2009 @ 21:24
Met quote antwoorden

Ik weet niet of hij hier wel thuis hoord. Maar mijne is SRMTHFG van jetix uit 2004

Samenvatting: Het verhaal gaat over een 14 jarige jongen, op verkening in de buitenwijken van de stad vind hij een verlaten Super robot, daarin liggen 5 apen te slapen. Ook ziet hij een hendel die haalt hij over, de apen ontwaken en Chiro krijgt een energie door zijn Lichaam die de Power Primate wordt genoemd. Hun missie is om Skeleton King te verlslaan samen met Mandarin de 6e aap en Valeena de heks.

Ik weet dat de meeste het niet zo waarderen maar ik vind het leuk en de actie is ook goed. De humor is af en toe wat flauw maar in het algemeen was het gewoon gaaf! ( ik ben er nu nog fan van ) Ik hoop dat er echt nog misschien een 5e seizoen komt. De stemmen waren ook super vooral die van Chiro en Otto.

Cursed_snorlax
Anime Forum Lid

Cursed_snorlax's avatar
Standaard geplaatst op 29 maart 2009 @ 21:27
Met quote antwoorden

Dat is allemaal gewoon te nieuw als je over nostalgie hebt.
Ik keek hier vroeger vaak na

Ovide

[ Laatst gewijzigd door Cursed_snorlax; 29 maart 2009 om 22:44 ]

Zorin
Died Among Dreams

Zorin's avatar
Standaard geplaatst op 29 maart 2009 @ 22:05
Met quote antwoorden

Motor Mice From Mars, Eek the Cat, Beestenbos, Waterschapsheuvel, Alladin. Dat waren programma's die ik keek toen ik klein was. Ik kan er helaas niet superveel meer herinneren.

I'm coming home, it's late again and I'm high as I've ever been...
You're sitting up, you're in our bed, crying for a ghost again.
No room could be as dark or as empty as ours is...
Repelsteeltju
res nullius

Repelsteeltju's avatar
Standaard geplaatst op 29 maart 2009 @ 22:35
Met quote antwoorden

The terible thunder lizards(kwam altijd tijdens Eek de kat), Powerrangers(Kweet 't is geen tekenfilm maar toch), Yu-Gi-Oh, Alfred J. Kwak, Calimero, Tranceformers, Teknoman, DBZ, Boes. Al die gekke shit van foxkids en Nick en ook alles wat tijdens Toonami kwam. Yorin ftw!

All things considered, being shot is not as bad as I always thought it might be. As long as you can keep the fear from your mind. I guess you could say that about most anything in life. It's not so bad as long as you can keep the fear from your mind.
Loesje*
♥ Sparkling

Loesje*'s avatar
Standaard geplaatst op 29 maart 2009 @ 22:37
Met quote antwoorden

Platvoet en zijn vriendjes. Ik had alle videobanden, maar ze doen het niet meer.

Let the rain wash away all the pain of yesterday
Defis
Dré!

Defis's avatar
Standaard geplaatst op 29 maart 2009 @ 22:40
Met quote antwoorden

Iedereen moet -klik- The Mystic Knigts of Tir Na Nog~! kennen. =D

You can't spell awful without AWF.
Someday, without any doubt, you will find nakama that will protect you. There's no such thing as being born into this world alone! AWF Twitter Mijn Twitt0r
Zorin
Died Among Dreams

Zorin's avatar
Standaard geplaatst op 29 maart 2009 @ 22:42
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Loesje* Bekijk bericht
Platvoet en zijn vriendjes. Ik had alle videobanden, maar ze doen het niet meer.
Hoe kon ik dat vergeten! Ik keek dat altijd met een vriend vroeger, geweldig! Ik was toen echt helemaal dinosaurus fan, ik had een hele kist vol met plastic dino's en kende alle namen. Platvoet en zijn vriendjes was echt te mooi, ik had daar ook een spelletje van. Damn ik ga die films downloaden ofzo, dat is pas nostalgie.

Loesje*
♥ Sparkling

Loesje*'s avatar
Standaard geplaatst op 29 maart 2009 @ 22:57
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Defis Bekijk bericht
Iedereen moet -klik- The Mystic Knigts of Tir Na Nog~! kennen. =D
X'D Goede Drée :''D

Ik keek ook altijd (toen het nog fox kids was) de Troetelbeertjes, Breaker High, Sweet Valley High en Beverly Hills Teens :''''D

Oeh en David de Kabouter :''D

@ Zorin: Platvoet ownt gewoon, dat was echt zo leuk en ook zo zielig. Prachtig gewoon *wilt het weer zien*

Let the rain wash away all the pain of yesterday
Noof
Er is geen betere.

Noof's avatar
Standaard geplaatst op 29 maart 2009 @ 23:04
Met quote antwoorden

Pim de Pinguin. _O_

Surosu Rasuto
Love at last sight

Surosu Rasuto's avatar
Standaard geplaatst op 29 maart 2009 @ 23:15
Met quote antwoorden

Ovide was geweldig, maar de serie op het plaatje, Mapletown, vond ik ook super xD (L)
Helaas kent bijna niemand het nog.

I'm the hidden orphan in Afghanistan, with its sunglasses and music on
Kyna
Leader of lost souls.

Kyna's avatar
Standaard geplaatst op 29 maart 2009 @ 23:22
Met quote antwoorden

Sinbad de zeeman

Budgie de kleine helicopter

Dinobabies

De Snorkels

David de kabouter

Seabert

Wicky de viking

(God ik keek te veel TV vroeger xD)

Ik vind series van 2000 en later eigenlijk geen nostalgische series.. Ovide en bovenstaande dingen vind ik daar persoonlijk meer onder vallen. Anyway, deze series keek ik onder anderen. ^^

[ Laatst gewijzigd door Kyna; 29 maart 2009 om 23:36 ]

If walls break down, I will comfort you. If angels cry, oh I'll be there for you.
"Mijn kat is mijn engel, mijn liefste troeteldier. Met een hart vol liefde en een tong van schuurpapier." :')
Noof
Er is geen betere.

Noof's avatar
Standaard geplaatst op 29 maart 2009 @ 23:27
Met quote antwoorden

Budgie was ook nice.

Met de Snorkels, David de Kabouter en Barbapappa had ik dus echt helemaal niets. xD

Zorin
Died Among Dreams

Zorin's avatar
Standaard geplaatst op 29 maart 2009 @ 23:41
Met quote antwoorden

Snorkels en David de Kabouter... zulke programma's maken ze tegenwoordig niet meer. (kun je nagaan hoe snel dat veranderd is xD)

Ik ga die zooi echt downloaden en aan mijn zusje laten zien. Dit is echt zoveel beter dan Totally Spies, Atomic Betty etc.

Cursed_snorlax
Anime Forum Lid

Cursed_snorlax's avatar
Standaard geplaatst op 29 maart 2009 @ 23:52
Met quote antwoorden

Wat ik me welles af vraag is zullen de kinderen van nu ook over 14 jaar of zo zeggen:
Weet je nog ? Kim possible, Recces, Totaly spies, filmore, Spongebob, de bende van 5, ect

Trouwens kennen we deze nog ?

http://www.animenewsnetwork.com/ency...me.php?id=1042

Antwoord

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten