Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Overige > Liefde en relaties
Deze pagina opnieuw laden [Centraal] Liefdesadvies Topic #16

Onderwerp gesloten

Onderwerptools Weergave
Irri
bouwvakker

Irri's avatar
Standaard geplaatst op 14 februari 2011 @ 16:47

http://forum.animewolken.nl/showthread.php?t=68024

Oké dit is een beetje ironisch op valentijnsdag. Het is ook niet echt dat ik advies nodig heb (Mag natuurlijk wel) Maar ik wil het even eruit gooien.
Ik houd echt heel veel van mijn vriend, en ik weet niet wat ik zonder hem zou moeten, maar de laatste tijd gaat het allemaal wat minder.
We zijn tegenpolen in bijna alles wat je je kan voorstellen en dat botst vaak. Met andere woorden: We hebben redelijk veel 'ruzie' de laatste tijd. Dat zijn stomme dingen die nergens op slaan, maar die me dan wel dwars zitten.
Zoals: Hij gaat ook wel met mijn vrieden om, een is jarig en geeft een feestje. Hij wilt niet gaan. 'Geen zin.' Terwijl het over een week is,

Hij houdt niet van drukte, en dat weet ik. Maar ik kan het gewoon niet hebben dat hij gewoon niet even mee wil naar een verjaardag van iemand die hij ook gewoon kent. Dit is dan even 1 klein voorbeeldje waar ik nu mee zit, maar het gaat de hele tijd zo.
Hij vindt bijna niets leuk, dus we doen eigenlijk nooit iets: Ja we zitten samen op zijn kamer, en we kijken film. Erg leuk, maar niet elke dag.

Ook is het zo dat er nu gedoe is binnen zijn band. De gitarist die eruit is gestapt is er kennelijk met de rechten vandoor gegaan. Nu heeft hij het erover om 'even bij hem langs te gaan.'
Oftwel: bedreigen en/of hem slaan of iets dergelijks.
Ik ben hier echt extreem tegen. Ik wil ook geen vriend hebben die zoiets doet... Dus ik weet echt niet wat ik hiermee aan moet. Ik heb hem al duidelijk laten merken hoe naar ik het vind, en dat ik echt niet wil dat hij dat doet. Maar echt luisteren doet hij niet :/

Er zijn dus redelijk veel dingen die minder gaan, maar ik wil hem niet kwijt. Het is heel dubbel allemaal. Aan de ene kant ben ik het een beetje zat, en zitten we best wel in een sleur. Maar aan de andere kant houd ik echt heel veel van hem. Hij is heel belangrijk voor me en ik wil hem niet kwijt.

Dus eh. AARGH.

Why take the stairs when I got a perfectly good canoe?
Dregora
Haters gonna hate~

Standaard geplaatst op 14 februari 2011 @ 16:53

Meh, in zo'n situatie moet je rationeel proberen te denken, hoe moeilijk dat ook is. Een relatie is niks waard als je er beiden aan onderdoor gaat.

Xocolatl
Vrind

Xocolatl's avatar
Standaard geplaatst op 14 februari 2011 @ 17:30

Sucks indeed. Gebrek aan motivatie is altijd kut. Dat over in elkaar slaan zou ik me niet te veel zorgen over maken als ik jou was, de meeste mannen praten daar een stuk groter over dan dat ze daadwerkelijk doen.

Verder ben ik het met Dregora eens. Uitmaken oid is nooit leuk, maar als je jezelf helemaal sloopt (ik zeg niet dát je dat doet) dan moet je soms wel even maatregelen treffen.

Have you ever killed a coyote in the middle of the night in the middle of a party?
Nas'D
Back, back again!

Nas'D's avatar
Standaard geplaatst op 14 februari 2011 @ 17:37

Dat ie niet naar een feestje wilt, moet je gewoon laten doen. Ik bedoel, je moet elkaar wel een eigen leven gunnen. En ik denk ook dat hij dat wil. Zoiezo, mannen willen vaak nog een eigen leven hebben en niet alleen maar bij hun vriendin zitten.
Ook al kent ie je vriendinnen, dan moet je het hem niet kwalijk nemen als ie er gewoon geen zin in heeft. Ik ken ook de vriendinnen van mijn vriendin en ga er mee om, maar ik ga ook niet naar die verjaardagsfeestjes. Omdat ik daar gewoon geen behoefte aan heb. Zoiezo heb ik een hekel aan verjaardagsfeestjes lately, bij ons is het namelijk zo dat iedereen zich de tering zuipt en het lijkt alleen maar daarom te gaan.

En heeft je vriend letterlijk gezegd dat ie die gitarist een klap gaat geven/bedreigen? Want even bij hem langs gaan is op het eerste gezicht niet zo fout? Je moet ook niet teveel gaan doemdenken dan. ;p En zoals Chocola zei, jongens doen daar vaak groot over.

En dat je heel de tijd in z'n kamer zit kun je ook wat aan doen. Ga dan dingen doen die HIJ leuk vind, die zijn er vast ook. En anders gewoon diepgaande seks, doet 't altijd goed.
En dat gaat best vaak zo, beetje filmpjes kijken in een kamer met stelletjes. Ga dan een keer naar de bios of zo, doe je toch iets en kijk je tegelijkertijd een film. ;p

Dus stel je niet zo aan, get off your ass and jam!

Commercial Rap: If you call your woman a bitch, then what's your mother?
Loesje*
♥ Sparkling

Loesje*'s avatar
Standaard geplaatst op 14 februari 2011 @ 17:46

Heb je hier al met je vriend over gepraat? Zo ja, wat is daaruit gekomen? Ik denk dat het goed is om hierover te praten met hem voordat je acties gaat ondernemen of iets dergelijks.

Let the rain wash away all the pain of yesterday
Gurenn
Otaking

Gurenn's avatar
Standaard geplaatst op 14 februari 2011 @ 17:58

Het is een kwestie van compromissen zoeken. Sommige mensen voelen zich nou eenmaal erg ongemakkelijk als ze zich met veel mensen in een relatief kleine ruimte bevinden en of het dan gezond is toch maar naar zo'n feestje te gaan? Dat hij niks leuk vindt kan ik me moeilijk voorstellen eigenlijk, is het niet eerder zo dat jullie interesses gewoon ver uit elkaar liggen? Dan is het misschien mogelijk om wat aan elkaar toe te geven, bv. de ene keer doe je iets wat jij leuk vindt en de andere keer iets dat hij leuk vindt. Of jullie gaan naar de bioscoop zoals Nas'D al zei.

Wat zijn band betreft kan ik zijn frustraties goed begrijpen, maar zoiets zou ik niet op die manier oplossen. Wellicht zal dat ook niks oplossen, da's dan alleen een manier om zijn frustraties los te laten. Ik weet niet of hij de wet aan zijn kant heeft?

Atsusacon, join our next edition on 28-29 July 2018!
sleipnir
The vampire from Nazareth

sleipnir's avatar
Standaard geplaatst op 14 februari 2011 @ 18:26

Jeej =D, wss zondag met meisje naar de bios, kans is alleen wel groot dat ze weer afzegd -.- maar daar wil ik nu ff niet aan denken. Goh ik weet alleen niet welke film XD.

Irri
bouwvakker

Irri's avatar
Standaard geplaatst op 14 februari 2011 @ 18:57

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Nas'D Bekijk bericht
Dat ie niet naar een feestje wilt, moet je gewoon laten doen. Ik bedoel, je moet elkaar wel een eigen leven gunnen. En ik denk ook dat hij dat wil. Zoiezo, mannen willen vaak nog een eigen leven hebben en niet alleen maar bij hun vriendin zitten.
Dat is bij hem niet helemaal het geval het is namelijk geen probleem als ik die avond alleen bij hem zou zitten.

Quote:
En heeft je vriend letterlijk gezegd dat ie die gitarist een klap gaat geven/bedreigen? Want even bij hem langs gaan is op het eerste gezicht niet zo fout? Je moet ook niet teveel gaan doemdenken dan. ;p
Ja, dat heeft hij letterlijk gezegd

Quote:
En dat je heel de tijd in z'n kamer zit kun je ook wat aan doen. Ga dan dingen doen die HIJ leuk vind, die zijn er vast ook. En anders gewoon diepgaande seks, doet 't altijd goed.
En dat gaat best vaak zo, beetje filmpjes kijken in een kamer met stelletjes. Ga dan een keer naar de bios of zo, doe je toch iets en kijk je tegelijkertijd een film. ;p
Nou dat is juist het hele probleem. Hij vindt niets leuk. Niets dat ik voorstel. xD

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Loesje* Bekijk bericht
Heb je hier al met je vriend over gepraat? Zo ja, wat is daaruit gekomen? Ik denk dat het goed is om hierover te praten met hem voordat je acties gaat ondernemen of iets dergelijks.
Ja net hebben we het erover gehad. Gewoon dat ik vond dat we meer ruzies hadden. Nu hij het weet hebben we het er samen over gehad op welke manier we beter met elkaar om leren gaan. Gewoon, zonder ruzietjes enzo.

Ik zat er ook mee, dat ik het gevoel had alsof hij het niet leuk bij mij vond. Wel prettig/fijn enzo. Maar niet echt leuk: samen lachen of iets dergelijks. Maar hij had daar dus geen last van. Scheelt alvast

@Gurren's hele bericht: Ja, je hebt ook wel gelijk. Ik snap het aan de ene kant ook wel, en wil hem niet telkens dwingen. Maar het is een beetje, dat hij nooit ERGENS heenwilt, wat me een beetje dwarszit.

Why take the stairs when I got a perfectly good canoe?
Dregora
Haters gonna hate~

Standaard geplaatst op 14 februari 2011 @ 18:59

Laat hem dan wat voorstellen en doet ie 't niet, dan moet je zeggen dat je er nogal zat van word en dat je zo niet verder wil. (Wat druk uitoefenen kan geen kwaad.)

tzimho
NaruSasu <3

tzimho's avatar
Standaard geplaatst op 23 februari 2011 @ 12:55

ik heb het gevoel dat mijn vriendje het gaat uimaken hij is nooit meer online op msn (was die eerst dagelijks) en hij reageert niet meer op mijn smsjes. we speelden samen een online game daar heeft hij me geblokt. iemand tips?

en dan nog een vriendin van me:
ze heeft een relatie met een jongen maar ze is niet meer verliefd op hem en ze denkt hij nog wel op haar, ze is radeloos en ik kan haar ook al geen tips geven.

Avatar made by the one and only ME
One day I will awaken my sharigan and you will be scared
Crazy™
Dregora
Haters gonna hate~

Standaard geplaatst op 23 februari 2011 @ 12:58

Oh iunno, uitmaken misschien?

tzimho
NaruSasu <3

tzimho's avatar
Standaard geplaatst op 23 februari 2011 @ 13:05

in mijn geval: hoe dan-_- hij negeert me volkomen

vriendin: die jongen weet het nu ook en hij denkt dat het nogwel goedkomt, en ze wil hem niet kwetsen, zelfs zijn ouders staan achter de relatie, maar ze wil gewoon niet verder met hem en ze si verliefd op haar k*t ex die ze niet meer wil maar hij haar wel

Crazy™
Dregora
Haters gonna hate~

Standaard geplaatst op 23 februari 2011 @ 13:06

Had het over je vriendin. Ze moet het gewoon uitmaken, klaar.

tzimho
NaruSasu <3

tzimho's avatar
Standaard geplaatst op 23 februari 2011 @ 13:08

ow oke zal het haar zeggen. begreep je verkeerd, heb je nog tips voor mij dan?

Crazy™
Jewell
The Light of Fire

Jewell's avatar
Standaard geplaatst op 23 februari 2011 @ 13:11

Quote:
ze si verliefd op haar k*t ex die ze niet meer wil maar hij haar wel
Als ze verliefd op hem is... waarom wil ze hem dan niet meer?
I don't see the problem here.

The girl on fire.
She has no idea. The effect she can have.
Onderwerp gesloten

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten