Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Overige > Lucht je hart
Deze pagina opnieuw laden Profiel + Vakkenpakket kiezen

Antwoord

Onderwerptools Weergave
Kyna
Leader of lost souls.

Kyna's avatar
Standaard geplaatst op 03 maart 2005 @ 22:21
Met quote antwoorden

Ik hoor gisteren dus dat ik over 2 weken mijn profiel en vakkenpakket al moet kiezen Oo"

Moeten jullie dat binnekort ook kiezen? Of wat hebben jullie gekozen?

- Natuur en Gezondheid
- Cultuur en Maatschappij
- Natuur en Techniek
- Economie en Maatschappij

Arcanine
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 03 maart 2005 @ 23:00
Met quote antwoorden

Nee, ik hoef gelukkig nog niet te kiezen maar ik denk dat ik voor economie en maatscappij zou gaan.
Ik ben namelijk wel geinteresseerd in een baan in het zakenleven (verdient goed ).
Op gebied van natuur en gezondheid ben ik namelijk niet zo goed.
Ik zou gewoon kiezen wat jou het leukst lijkt en waar je het best in bent (eigenlijk wel logisch :sweatdrop.
Succes met kiezen!

Blade
The Grim Angel of Doom

Blade's avatar
Standaard geplaatst op 03 maart 2005 @ 23:16
Met quote antwoorden

Ik had eerst het vakkenpakket Economie en Maatschappij, maar dat is alweer vervallen omdat ik nu geen Economie en Maatschappij meer krijg.

Kataji
Azunai

Standaard geplaatst op 04 maart 2005 @ 00:28
Met quote antwoorden

Moet dat al over twee weken!? Ik hoop toch van niet. Ik weet het dus echt niet!

Ik wil Rechten gaan studeren, maar ik wil veel talen in mijn pakket. Helaas blijkt het nuttig te zijn als men economie in zijn/haar vakkenpakket heeft voor rechten. Ook geschiedenis komt van pas.

Ik haat die twee vakken.

Ik ben dus haast gedwongen om Economie en Maatschappij te kiezen (het profiel dat ik het meest haat), wil ik Rechten studeren. Dan heb ik economie en geschiedenis, maar kan ik ook nog Latijn, Grieks, Duits, Engels (op hoog niveau, International Bacc... nog wat) en misschien nog Spaans.

Erika

Ramante
Ice Queen

Ramante's avatar
Standaard geplaatst op 04 maart 2005 @ 09:52
Met quote antwoorden

Ik heb natuur en gezondheid gekozen.
Met als extra vak, economie.

Aangezien ik dierenarts wil worden moest ik wel N&G of N&T kiezen. Maar omdat bij N&T, wisB12,SK12 en NA12 werd gegeven heb ik voor N&G gekozen want anders red ik het echt niet. Economie heb ik gekozen omdat, mocht ik ooit een eigen kliniek beginnen, ik dan wel uit de weg kan met al die zakelijke dingen. (ja, ik heb wel ambities =] )

Je moet gewoon heel goed kijken wat je later wil worden, of in welke richting je wil gaan studeren. Als je dat weet dan kan je een goed profiel kiezen. Mocht je het nog niet weten, dan zou ik voor C&M gaan, met als vrije keuze Bio. Want met dat profiel kan je alle kanten op.

@Jokoto, MAVO/HAVO of VWO?

Deedlit
Darou!

Deedlit's avatar
Standaard geplaatst op 04 maart 2005 @ 10:09
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Saffier
Ik heb natuur en gezondheid gekozen.
Met als extra vak, economie.

Aangezien ik dierenarts wil worden moest ik wel N&G of N&T kiezen. Maar omdat bij N&T, wisB12,SK12 en NA12 werd gegeven heb ik voor N&G gekozen want anders red ik het echt niet. Economie heb ik gekozen omdat, mocht ik ooit een eigen kliniek beginnen, ik dan wel uit de weg kan met al die zakelijke dingen. (ja, ik heb wel ambities =] )

Je moet gewoon heel goed kijken wat je later wil worden, of in welke richting je wil gaan studeren. Als je dat weet dan kan je een goed profiel kiezen. Mocht je het nog niet weten, dan zou ik voor C&M gaan, met als vrije keuze Bio. Want met dat profiel kan je alle kanten op.

ik wil ook dierenart worden X"D
*maar kben nog nie zo ver met het kiezen van profiellen o.0 en vakken X"D

Ramante
Ice Queen

Ramante's avatar
Standaard geplaatst op 04 maart 2005 @ 10:15
Met quote antwoorden

Mijn vakkenpakket bestaat uit:

- Gemeenschappelijk deel
- Profiel deel
* bio 12
* sk 1
* na 1
* wisB1
- Vrije keuze deel
* economie
* eerst ook gs, maar dat paste niet in mijn rooster :/

Sammy

Sammy's avatar
Standaard geplaatst op 04 maart 2005 @ 10:50
Met quote antwoorden

Ik heb allang gekozen.. Ik heb de sector: economie. wat ik beter niet kon doen.. want ik ben daar echt slecht in.. Biologie vind ik veel leuker maarjah te laat heh.. Ik zit in de 4e dus ik ben er gelukkig bijna van af! Hee Joki ik dacht dat jij ook al in de 4e zat..

Mijn vakken zijn:

Nederlands
Engels
Wiskunde
Economie
Geschidenis
Tekenen

GunslingerGirl
First Knight of Cydonia

GunslingerGirl's avatar
Standaard geplaatst op 04 maart 2005 @ 11:38
Met quote antwoorden

Ik heb de sector techniek gekozen. Dat is gewoon helemaal mijn ding. Na mijn omweg ga ik volgend jaar het profiel N&T afmaken op de avondschool HAVO. En als het nog mogelijk is, weer atheneum doen..

Neji
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 04 maart 2005 @ 12:06
Met quote antwoorden

Ik heb E&M gekozen. Ik vind de meeste vakken in het profiel wel leuk op M&O na...

Deco T. Aoreste
Aleimon Thimble

Deco T. Aoreste's avatar
Standaard geplaatst op 04 maart 2005 @ 12:52
Met quote antwoorden

Ik zit nu in de derde en moet nu kiezen tussen CE en GT.
Ik neem zeker GT, met Grieks.
Lol, vreemde combinatie O-o
Maar ik krijg voor bijna alle vakken een 2-advies (Dit vak kun je zonder al te veel problemen kiezen) en dan wordt het gewoon kiezen op interesses. Ik vind scheikunde en Grieks de leukste vakken. Ja, dan krijg je nogal vreemde combinaties.
Iig wil ik GS droppen, dat kan ik echt niet en ik vind het ook geen hol aan. Dus CM al sowieso niet.
Bij EM moet je Economie en M&O nemen, en dat vind ik ook niet de leukste vakken.
Bij NG zit biologie, waarvoor ik me ook niet echt interesseer, dus wordt mijn pakket iets als:
NT
Wiskunde
Scheikunde
Natuurkunde
Grieks of Latijn (of evt. allebei, als het niet te veel is)
Engels
Duits of Frans
Muziek of tekenen

Lol... Weird.

Kyna
Leader of lost souls.

Kyna's avatar
Standaard geplaatst op 04 maart 2005 @ 13:37
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Pussy
Ik heb allang gekozen.. Ik heb de sector: economie. wat ik beter niet kon doen.. want ik ben daar echt slecht in.. Biologie vind ik veel leuker maarjah te laat heh.. Ik zit in de 4e dus ik ben er gelukkig bijna van af! Hee Joki ik dacht dat jij ook al in de 4e zat..

Mijn vakken zijn:

Nederlands
Engels
Wiskunde
Economie
Geschidenis
Tekenen
Nope, weet niet hoe oud jij bent, maar ik zit nu in de 3e ^^" Bovendien is Mavo ook een jaar korter dus moest je ook een jaar eerder kiezen ^^

Ik denk dat ik de richting van de hulpverlening in wil dus word het toch waarschijnlijk N&G.

Alleen moet ik nog ff kijken welke vakken ik daar dan bij moet proppen... Sugesties?

@ Saffier: Havo ^__^

Ome Menno
Erelid

Ome Menno's avatar
Standaard geplaatst op 04 maart 2005 @ 14:15
Met quote antwoorden

Ik heb N&G. De Maatschappij profielen zijn wat makkelijker dan de Natuur profielen.

Als je echt het beste profiel wilt, moet je N&T met Biologie 1 en 2 nemen. Dan heb je 2 profielen in 1.

Maar je moet vooral de dingen doen die je zelf het leukst vind en waar je het beste in bent.

May
<3

Standaard geplaatst op 04 maart 2005 @ 14:25
Met quote antwoorden

Als je weet welke richting je op wil, kies je gewoon het profiel wat daar het best bij past, en dan aanvullen met vakken die handig zijn of waar je goed in bent.

Ik heb CM, met als keuzevakken biologie en aardrijkskunde. Ik weet/wist nog niet precies wat ik wil gaan doen, dus had ik gewoon het profiel gekozen wat mij het best ligt. ^^

Kyna
Leader of lost souls.

Kyna's avatar
Standaard geplaatst op 04 maart 2005 @ 14:28
Met quote antwoorden

N&amp;T zie ik echt totaal niet zitten, ben heel erg a-technisch ^^' Maar ik bedoel eigelijk meer: "Weten jullie nog vakken waarmee ik goed aan zou kunnen vullen? Gewoon omdat dat het beste resultaat geeft"

Antwoord

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten