Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Overige > Lucht je hart
Deze pagina opnieuw laden Vrienden?

Antwoord

Onderwerptools Weergave
zuuuuuucht
Superspeller in-spe/N00b

Standaard geplaatst op 28 december 2006 @ 20:06
Met quote antwoorden

Ok,in de wetenschap dat dit topic toch meteen gelockt word,hoe maak je vrienden en nog belangrijker,hoe behoud je ze?
Ik heb autisme en ADHD,dat maakt het voor mij een lastige taak,snappie?
Anyway,ik heb ook een redelijk koppige aard en moeilijk karakter
PS;liefst enkel ERNSTIGE reacties,a.u.b.!

Eviva Belgica,op naar Portugal!,*I was born...long ago
AGE-411
be polite for each other

AGE-411's avatar
Standaard geplaatst op 28 december 2006 @ 20:13
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door zuuuuuucht Bekijk bericht
Ok,in de wetenschap dat dit topic toch meteen gelockt word,hoe maak je vrienden en nog belangrijker,hoe behoud je ze?
PS;liefst enkel ERNSTIGE reacties,a.u.b.!

Hoort dit niet bij het lucht je hart subforum?

Mabon, doe gewoon zoals je bezig bent. Ik vindt al die dinges rond Autisme nogal overroepen. Begeleiding enzo. Allemaal zever.
Ik ken zo iemand en soms was ie wel wat raar maar echt iets speciaals was er niet aan die persoon. Op een dag vertelde ie mij dat em Autisme had, ik wist ongeveer wat het was en toen hij mij uitlegde wat het precies was leek het enorm dramatisch. Speciale school, begeleider aan wie hij alles moet vertellen wat ie tegen mij of tegen iemand anders zegde, ...

Kbedoel, Autisme is maar een klein probleempje, da word veel te veel getraumatiseerd alsof het een ernstige ziekte is.

zuuuuuucht
Superspeller in-spe/N00b

Standaard geplaatst op 28 december 2006 @ 20:16
Met quote antwoorden

Dus jij weet hoe het is om autisme te hebben,fijn!
Nee,dit hoort niet echt bij Lucht je hart,tenzij je dit topic wil verplaatsen natuurlijk

|Arashi|
(_(_) .. (_)_) sjeek.

Standaard geplaatst op 28 december 2006 @ 20:16
Met quote antwoorden

Wees jezelf allesinds .. Vrienden zijn geen vrienden als ze je niet nemen zoals je bent .
Je moet niet iemand anders gaan worden voor juist vrienden te krijgen .. das fake .
Doe normaal , dude .. Loopt toch allemaal los ?

Henduluin
た~る!

Henduluin's avatar
Standaard geplaatst op 28 december 2006 @ 20:18
Met quote antwoorden

Autisme, net zoals bijna alle andere ziektes, heb je in allerlei sterkten. Hij zal wel een lichte vorm gehad hebben. Zware autisme is echt geen grapje hoor :/

Maar meh, vriendschap is niet iets dat je kan forceren naar mijn ervaring, het gebeurd gewoon. En als je eenmaal een echte vriend hebt blijft hij/zij echt wel bij je, wat je ook hebt. Als iemand zegt je vriend te zijn maar je daarna in de steek laat omdat je "een moeilijk karakter hebt" is hij/zij geen echte vriend en is hij/zij je tijd niet waard. Gewoon jezelf blijven, niet moeilijk gaan doen allemaal, heb je later alleen maar spijt van.

zuuuuuucht
Superspeller in-spe/N00b

Standaard geplaatst op 28 december 2006 @ 20:22
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door |Arashi| Bekijk bericht
Wees jezelf allesinds .. Vrienden zijn geen vrienden als ze je niet nemen zoals je bent .
Je moet niet iemand anders gaan worden voor juist vrienden te krijgen .. das fake .
Doe normaal , dude .. Loopt toch allemaal los ?
Kijk,ikk wil jumllie niet afbreken,mmaar dat is het denken van nu;doe normaal,wees jezelf...Er zit waarheid in,maar het is een beetje zoals met geluk;dat moet je soms afdwingen
Echte vriendschap is idd niet te kopen,maar je kan mensen wel raken door te laten zien dat je alleen en "down" bent niet?
Hoe sentimenteel dit ook moge klinken

|Arashi|
(_(_) .. (_)_) sjeek.

Standaard geplaatst op 28 december 2006 @ 20:29
Met quote antwoorden

De realiteit is als mensen je alleen zien en down , dan vinden ze je zielig . Natuurlijk zijn er mensen met andere mentaliteit . Dus houd uw eigen wa in en als ge mensen ziet die u cool lijken , ga dan spontaan een gesprek openen en ga niet zielig aan de kant staan... Komt alleen slecht over .

Henduluin
た~る!

Henduluin's avatar
Standaard geplaatst op 28 december 2006 @ 20:29
Met quote antwoorden

God, nee. Laatste wat je moet doen is zielig zijn. Daar jaag je alleen maar mensen mee weg :/

Drake
The Elite

Drake's avatar
Standaard geplaatst op 28 december 2006 @ 20:32
Met quote antwoorden

Quote:
..
Dat je het hebt, okee. Dat je het daarop afschuift, nee.
Probeer te veranderen als je per se vrienden wilt hebben. Minder koppig zijn klinkt makkelijker dan het is; je moet telkens nadenken over hoe je gaat reageren. Na een tijdje went het vast wel. En wat moeten we ons voorstellen bij een moeilijk karakter? Snel geďrriteerd?

Elite - Volume 1: RELOADED
Schrijf je nu in!
|Arashi|
(_(_) .. (_)_) sjeek.

Standaard geplaatst op 28 december 2006 @ 20:33
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Henduluin Bekijk bericht
God, nee. Laatste wat je moet doen is zielig zijn. Daar jaag je alleen maar mensen mee weg :/
Indeedy ! ... Ge moet juist ne flair hebben : " oeh yeaaaah , look at me ! "
Natuurlijk niet te erg , ej bro . anders komde dikkenekachtig over .. Dus lijk we zeiden doe normaal , en don't forget to smiiiiiiiiiiiiiiiiiile =D

zuuuuuucht
Superspeller in-spe/N00b

Standaard geplaatst op 28 december 2006 @ 20:34
Met quote antwoorden

Quote:
De realiteit is als mensen je alleen zien en down , dan vinden ze je zielig . Natuurlijk zijn er mensen met andere mentaliteit . Dus houd uw eigen wa in en als ge mensen ziet die u cool lijken , ga dan spontaan een gesprek openen en ga niet zielig aan de kant staan... Komt alleen slecht over .
Idd Ik wil alleen voor dat al politicus worden,hoe pakken we zo'n mentaliteit aan?
We zijn veel e weinig solidair,we zijn types die voor succes gaan,we gunnen elkaart het licht in de ogen nietTja,flair hebben heb ik mijn eigen manier,en ik ben idd snel geI
ïrriteerd,maar ben daarin aant groeien

[ Laatst gewijzigd door zuuuuuucht; 28 december 2006 om 20:37 ]

|Arashi|
(_(_) .. (_)_) sjeek.

Standaard geplaatst op 28 december 2006 @ 20:36
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door zuuuuuucht Bekijk bericht
Idd Ik wil alleen voor dat al politicus worden,hoe pakken we zo'n mentaliteit aan?
We zijn veel e weinig solidair,we zijn types die voor succes gaan,we gunnen elkaart het licht in de ogen niet!
*zingt* It's a sad..sad.. woooooooooOOooorld

zuuuuuucht
Superspeller in-spe/N00b

Standaard geplaatst op 28 december 2006 @ 20:43
Met quote antwoorden

[QUOTE=|Arashi|;920771]*zingt* It's a sad..sad.. woooooooooOOooorld[/QUOTE
Datr weet ik al 5(!) jaar,maar dat is mijn punt nu juist,hoe kan je mensen nu anders doen denken,mensen die op het werk gepest worden plegen zelfmoord,mss word ik de volgende!
Alles word geminimaliseert;"Ach,mensen met autisme,dat word fel overroepen!"
Zoiets mag je ENKEL zeggen als je zelf wet hoe het voelt
Hetzelfde liedje met ADHD bvb.

Roos
ಠ_ಠ

Roos's avatar
Standaard geplaatst op 28 december 2006 @ 20:44
Met quote antwoorden

Leer eens luisteren naar mensen en praat erover mee. Deel interesses. Met interesses delen kom je altijd wel ver.

|Arashi|
(_(_) .. (_)_) sjeek.

Standaard geplaatst op 28 december 2006 @ 20:49
Met quote antwoorden

[QUOTE=zuuuuuucht;920791]
Quote:
*zingt* It's a sad..sad.. woooooooooOOooorld[/QUOTE
Datr weet ik al 5(!) jaar,maar dat is mijn punt nu juist,hoe kan je mensen nu anders doen denken,mensen die op het werk gepest worden plegen zelfmoord,mss word ik de volgende!
Alles word geminimaliseert;"Ach,mensen met autisme,dat word fel overroepen!"
Zoiets mag je ENKEL zeggen als je zelf wet hoe het voelt
Hetzelfde liedje met ADHD bvb.
Ik ken niet zoveel van autisme m'n vriend ! Maar ken wel iemand die da heeft , en die is nogal begaafd . Mss bent u ook begaafd , mijn vriend ?! Ga en explore !
Sry , ik ben aant zwanzeuuuh . Je kan wel tegen graptjeeee ej ^^
En wa volgende zelfmoordenaar , ni doen bwet O_o . Is alleen ma miserie , en dan geefde mensen met autisme etc. nog ne slechtere naam .

Antwoord

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten