Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Overige > Discussie & Actueel
Deze pagina opnieuw laden Joost Tonino (Whatever)

Antwoord

Onderwerptools Weergave
Alpha
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 07 oktober 2004 @ 21:41
Met quote antwoorden

Hallow, ik denk dat je het wel gezien hebt op het nieuws of Peter R de Vries.

Een of andere Joost Tonino heeft zijn computer buiten gezet met de nodige informatie.
Een arme Taxi Chauffeur dacht dat die computer wel op te knappen was, wat blijkt?..
De computer staat vol met informatie over een heleboel rechzaken, criminelen en zelfs zijn Credit Card nummer staat erop!

Iig, die Tonino wordt nu zo ong. vermoord door allemaal nieuwsberichten van Peter R de Vries, etc..

Wat vinden jullie?
Is dit een domme fout van die man, of vind je wat er nu gebeurt met hem onterecht?

Ansaphone
Rufus Wainwright.

Standaard geplaatst op 10 oktober 2004 @ 17:29
Met quote antwoorden

Ik vind het niet kunnen, stomme comemrcie ook.

Ichimaru Gin
SPLUT!

Ichimaru Gin's avatar
Standaard geplaatst op 10 oktober 2004 @ 22:36
Met quote antwoorden

die gast dacht dat hij niks meer met die computer kon omdat er een virus opstond :sweatdrop:

Stef_Tha_Man
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 10 oktober 2004 @ 22:43
Met quote antwoorden

het is wel een rotstreek van die Peter R. de Vries, maar het is ook echt een stomme fout geweest van die man.
Als je belangerijke info hebt op een pc, en je gooit hem op straat, haal dan of de harde schijf eruit, of maak die harde schijf kapot

Kane
King of Psychics

Standaard geplaatst op 10 oktober 2004 @ 22:57
Met quote antwoorden

Quote:
het is wel een rotstreek van die Peter R. de Vries, maar het is ook echt een stomme fout geweest van die man.
Als je belangerijke info hebt op een pc, en je gooit hem op straat, haal dan of de harde schijf eruit, of maak die harde schijf kapot
Een rotstreek ... lol ... Hij mag blij wezen dat Peter hem had als de onderwereld de PC in handen had gekregen wat zou er dan zijn gebeurd, Maar iedereen weet toch dat een virus is te verwijderen of hebben ze daar bij Justitie geen Computer gasten.

Stef_Tha_Man
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 10 oktober 2004 @ 23:01
Met quote antwoorden

jah ok daar heb je weer gelijk in
maar waarom naar Peter
oh w8 dat weet ik al, GELD

BlackWarDaeMon
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 11 oktober 2004 @ 10:42
Met quote antwoorden

Ik had gewoon zelf de info opgestuurd naar kranten en bladen voor bakken vol Pleuro's! Zij geven bij elkaar meer geld (denk ik) dan Peter R. en Peter R. is n lul...

Bart
Sexy me!

Standaard geplaatst op 11 oktober 2004 @ 15:22
Met quote antwoorden

gaat echt helemaal nergens over =\
Ventje in een taxi vind de compu, neemt 'm mee en geeft hem aan peter? wtf, volgens mij doorgestoken kaart :sweatdrop:

Amelia
Mudskipper

Amelia's avatar
Standaard geplaatst op 11 oktober 2004 @ 18:57
Met quote antwoorden

ik sluit me aan bij Bart, het te verdacht om per ongeluk je computer met heel belangrijke informatie buiten te zetten :/

AyYildiz
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 11 oktober 2004 @ 19:02
Met quote antwoorden

het is bewezen dat die man in dating sites ging(hij zocht namelijk mannen). ze hebben zijn email gekraakt

Amelia
Mudskipper

Amelia's avatar
Standaard geplaatst op 11 oktober 2004 @ 19:10
Met quote antwoorden

pfff... wat een wereld .-.-''''''

-offtopic: vandaag voel ik me zeer rot en heb een rottige hekel aan de wereld...-

Yondaime
-070-

Standaard geplaatst op 14 oktober 2004 @ 15:32
Met quote antwoorden

Is gwn superdom!
zelfs ookal wou die die pc nie meer je zou toch eerst slopen ofso harde schrijf eruit rukken BV
en dat nog wel voor een Rechter dat is hij tog
tis gwn dom!

AnimEvy
Mindfields

AnimEvy's avatar
Standaard geplaatst op 14 oktober 2004 @ 18:19
Met quote antwoorden

De PC was """" KAPOT """" omdat er een virus op zat.. JEZUS :|... dan is hooguit het OS vern**kt, en waarschijnlijk moest ie gewoon ff ze best doen om een virusscanner het virus te laten verwijderen, maar nee hoor.. meneer gooit de pc weg.. jezus, hoeveel bruikbare hardware zit daar wel niet in..
Blijkbaar wil die opstappen omdat ze mailbox ook gehackt is, en nu heel veel info bekend is... welk ei beveiligd dan ook niks =____=;;;;

Esp
Om nom! <3

Esp's avatar
Standaard geplaatst op 15 oktober 2004 @ 20:06
Met quote antwoorden

Hijs ontslaage.. LEKKER VOOR HEM LEKKER VOOR HEM! srry ben hypewr omdat t herfstvakantie is maarja, back 2 the topic, twas heel dom van hem, als er een virus op staat laat je toch gewoon een antivirus programma draaien? :sweatdrop:

Antwoord

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten