Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Pokemon > Fakemon
Deze pagina opnieuw laden Fakemon #25

Onderwerp gesloten

Onderwerptools Weergave
Nimoku
Spriter .... ofzoiets

Nimoku's avatar
Standaard geplaatst op 24 december 2005 @ 01:50

Fakemon #1
Fakemon #2
Fakemon #3
Fakemon #4
Fakemon #5
Fakemon #6
Fakemon #7
Fakemon #8
Fakemon #9
Fakemon #10
Fakemon #11
Fakemon #12
Fakemon #13
Fakemon #14
Fakemon #15
Fakemon #16
Fakemon #17
Fakemon #18
Fakemon #19
Fakemon #20
Fakemon #21
Fakemon #22
Fakemon #23
Fakemon #24

Fakemon topic

In dit topic kun je al je Fakemon (wat dat is lees je hieronder) plaatsen en laten raten, requests doen, hulp vragen en alles wat nog meer met Fakemon te maken heeft. Houd je wel aan de volgende regels:

Regels
1. Houd je aan de gewone gedragsregels van het forum, spam dus niet en maak geen ruzie e.d.
2. Als je een vraag hebt over het maken van Fakemon, lees dan eerst de uitleg hieronder door en als je het dan niet kan vinden mag je het vragen.
3. Je mag je Fakemon hier laten raten, maar dat mag maar één keer dus ga niet telkens opnieuw vragen of er iemand nog rates heeft.
4. Laat alleen Fakemon die je zelf gemaakt hebt zien, tenzij je erbij vermeldt dat het niet zo is.
5. Zorg dat je plaatjes niet breder zijn dat het bericht of erg groot zijn. Als dat wel het geval is, plaats dan liever een linkje ofzo.
6. Plaats alleen Fakemon hier, maak er dus geen apart topic voor aan. Ook Fake Trainers, Maps en dat soort dingen behoren hiertoe.
7. Heb je andere (Pokémon) Art, plaats die dan niet hier, maar gewoon in het Fanart/Fanfic subforum.

Wat zijn Fakemon?

Het simpelste antwoord hierop: kijk eens rond naar de plaatjes die hier worden geplaatst. Het zijn zelfgemaakte pokémon die gemaakt zijn door de sprites (plaatjes van pokémon die je op de rpg-spellen van pokémon ziet) met elkaar te verwisselen. Je kunt hier ook gebruik maken van andere dingen, zoals berries, items, trainers en andere dingen.

Hoe maak ik Fakemon?

Allereerst, heb je daar natuurlijk sprites voor nodig. Die kun je vinden op een van de volgende sites, maar zijn hoogst waarschijnlijk ook elders te vinden. Zoek je iets specefieks, vraag het hiet dan gerust.

Verscheidene Sprites
R/S Sprites
Item Sprites
Trainer Sprites
R/S/FR/LG Pokémon Front/Back Sprites

Goed, we hebben de sprites. Hoe gaan we nu verder? Allereerst start je een tekenprogramma op. Paint is ruim voldoende, maar iets anders mag ook. Je plakt de sprites die je wilt neer en probeer maar eens wat lichaamsdelen te verwisselen! De eerste keer zal het resultaat niet al te geweldig zijn, maar als je het wat beter kunt kun je erop letten dat de lijnen goed overlopen in elkaar, dat de schaduwen en goed staan en zelfs dat de kleuren veranderen. Hoe dat moet lees je hieronder:

Een pokemon bestaat uit Zwart, en een aantal kleuren. Wat zwart is, blijft zwart, anders blijft er niet veel meer van over. Elke kleur, bestaat uit 4 soorten. (Zie plaatje.) Stel, je pokemon is blauw en je wilt hem geel, dan zoek je een pokemon met de kleur geel. De kleur blauw bestaat uit 4 verschillende soorten blauw. De kleur geel bestaat uit 4 verschillende soorten geel De donkerste kleur (blauw)(links op het plaatje) Verwissel je met een andere kleur die OOK de donkerste van zijn soort is (geel)(links op het plaatje) De op 1 na donkerste kleur (blauw) verwissel je met de op 1 na donkerste kleur (geel) en ga zo verder!

Als er 3 kleuren in zitten is het makkelijk; Laat gewoon een kleur weg!
Bij 5 kleuren zal je zelf kleuren moeten maken. Dat doe je zo: Klik op dat soort mesje??? (weet niet wat het moet voorstellen) En selecteer daarmee een kleur die het dichtst bij de kleur zit die je wil maken, Klik dan (boven) op KLEUREN, dan klik je op KLEUREN BEWERKEN klik dan de op AANGEPASTE KLEUREN SELECTEREN en rechts staat een balkeje; Onder= zwart, boven = wit midden = de kleur. Verschuif het pijltje totdat je de gewenste keur hebt en klik op OK

Tip:
De donkerste van een kleur zit (bijna) nooit in grote vlakken in de pokemon, maar in kleine hoeveelheden tegen het zwart aan.

Hoe laat ik de Fakemon hier zien?

Als je dan een Fakemon gemaakt hebt kun je hem hier laten zien door hem up te loaden op een van de volgende sites...

http://www.imageshack.us
http://www.picturehost.co.uk
http://www.imagehost.org
http://www.imageknockout.com/ .

...en vervolgens de URL (het adres) van je plaatje te kopiëren. Dan druk je onder waar je je bericht typt op "Afbeelding" en je plakt de URL. Nu zou je plaatje er moeten staan als je je bericht gepost hebt.

Tip: Als je zegt dat je een fakemon niet mooi vindt, zeg dan ook wel waarom je deze niet mooi vindt. Het is erg irritant voor de maker ervan om gewoon te horen: "Hij is lelijk". Want daar kan hij dus niks mee.

Dat was het dan, veel plezier met Fakemon maken en bekijken!

[ Laatst gewijzigd door Nimoku; 24 december 2005 om 05:54 ]

Kijk eens op mijn Youtube Pagina
Toshita
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 24 december 2005 @ 01:52

Tsss.. Cumy...

Ik heb je plan al door, je wou daarjuist topic vol spammen zodat je volgende kon maken en nu gaan slapen, ik heb je zo door!

Nimoku
Spriter .... ofzoiets

Nimoku's avatar
Standaard geplaatst op 24 december 2005 @ 01:54

Ikke?, jij DPte

Toshita
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 24 december 2005 @ 01:56

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door CuteMightyena
Ikke?, jij DPte
HET ZAL ik ZIJN!!!!

wenzetjen
Ponyta's rulleren!!!

Standaard geplaatst op 24 december 2005 @ 02:05

Om de gemoederen te verzachten hier een nieuwe

Ponyta's rulleren!!!
Friends: YamiVegeta,...Iemand XD
Ava is recovered, for how long?
Nimoku
Spriter .... ofzoiets

Nimoku's avatar
Standaard geplaatst op 24 december 2005 @ 02:30

naja, een kerst konijntje

al mijn bunny's zijn af ^.^
ik post ze later wel evnen wantik ben nu nog aan het contrloren of ik een type mis

[ Laatst gewijzigd door Nimoku; 24 december 2005 om 05:49 ]

Djonne
Sanji. <333

Standaard geplaatst op 24 december 2005 @ 08:31

Quote:

ik post ze later wel evnen wantik ben nu nog aan het contrloren of ik een type mis
leuke konijn met kerst pakje en kerstmutsje

MR.B
Super Saiyan rulez!!!

Standaard geplaatst op 24 december 2005 @ 09:23

Quote:

De ghost,vecht,steen,vlieg type mis je nog....
En hier is nog een fake van mij:Ryking

[ Laatst gewijzigd door MR.B; 24 december 2005 om 09:44 ]

Djonne
Sanji. <333

Standaard geplaatst op 24 december 2005 @ 09:49

weet er iemand waar ik lege trainercards kan vinden en Badges voor te trainer card ??

MR.B
Super Saiyan rulez!!!

Standaard geplaatst op 24 december 2005 @ 09:52

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Djonne
weet er iemand waar ik lege trainercards kan vinden en Badges voor te trainer card ??
Deze kan je gebruiken;(Gemaakt door Little_Trunks)

Is dit wat je bedoelt?

Djonne
Sanji. <333

Standaard geplaatst op 24 december 2005 @ 09:59

dat wow ik al lang hebben , bedankt

Aqua_Ninetales
ninetales rulez

Standaard geplaatst op 24 december 2005 @ 10:37

watch out for team kabutops!!! XD

ratez plz

mijn sig en al mijn fake's
friends:Psychopatische_Alakazam,Mew3,...
MR.B
Super Saiyan rulez!!!

Standaard geplaatst op 24 december 2005 @ 10:44

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door crazy camerupt
watch out for team kabutops!!! XD

ratez plz
Vetgaaf,heb ze allemaal een andere type?
Hier zijn er nog een paar fake's van mij:
Pikanite

En Pinkydrow

Aqua_Ninetales
ninetales rulez

Standaard geplaatst op 24 december 2005 @ 10:54

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door MR.B
Vetgaaf,heb ze allemaal een andere type?
Hier zijn er nog een paar fake's van mij:
Pikanite

En Pinkydrow
ten eerste het is:hebben ze allemaal een verschillend type en ten tweede het zijn gewoon recolors
en die tweede(van jou)vind ik wel goed gelukt

mijn sig en al mijn fake's
friends:Psychopatische_Alakazam,Mew3,...
ramon99
wut!

ramon99's avatar
Standaard geplaatst op 24 december 2005 @ 11:10

@cm: ik vind het draak type konijntje het beste en die kerstman konijn is zow lol
@mr.b: bij de laatste en dan de kin de voorkant ziet er een bietje raar uit vind ik

Oo -> ~Naielex -<
Onderwerp gesloten

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten