Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Overige > Liefde en relaties
Deze pagina opnieuw laden Vrouwen zijn speeltjes van mannen

Onderwerp gesloten

Onderwerptools Weergave
Heero
De Controversiële denker

Heero's avatar
Standaard geplaatst op 25 januari 2013 @ 21:21

Je kent het wel. De zoveelste verhaal van een jongen die een meisje heeft gescoord en nu kan hij weer een streep tekenen in zijn book of records van aantal dames dat hij heeft gescoord. Gescoord is dan zoenen, soms zelfs seks en andere onzedelijke handelingen waar elke kind een smerig gezicht door trekt als je het opnoemt in zijn aanwezigheid.

Meisjes. Dames. Sommigen noemen ze prinsessen en dames. Anderen noemen ze hoeren of sletten, en zetten ze op een bangalijst. De rollen zijn niet omgedraaid. Voor veel mannen zijn vrouwen nog steeds de speeltjes van mannen. Vrouwen worden bekeken, gecontroleerd, gecheckt, goed- of afgekeurd door de ogen van mannen. Hakken dragen, korte rokjes, sexy kleding, wat dan ook. Deze groep gaat in het extreme en zo wordt een gedeelte van de onzekere vrouwen gedwongen om zich te conformeren aan dit beestelijke gedrag.

Ja jongens en meisjes. Ja kinders, dit is FOUT. Er zijn genoeg mannen die dames willen voor de seks. PEST ZE. ZEG DAT ZE NIET DEUGEN. Laat ze ophouden. Isoleer ze. Heropvoed ze. De leraren kunnen het niet boeien, dus dan start ik mijn revolutie maar op animewolken.
Meisjes gebruiken voor de seks en hun emoties en intrinsieke waarde negeren is FOUT. Alles en iedereen die instemt met fuckbuddies, is FOUT. Zo verliezen we alles aan moraliteit en voor je het weet gaan we alleen maar verder en verder totdat we geen liefde meer ervaren omdat we toch teveel casual sex hebben gehad.

Liefde = goed
seks = goed
seks met liefde = goed
seks zonder liefde = minder
seks uit pure egoďstische lust = SLECHT SLECHT SLECHT

En laat me niet beginnen over homoseksualiteit. Dat is weer een ander onderwerp.

[ Laatst gewijzigd door Heero; 25 januari 2013 om 21:27 ]

Gođafoss
Drowning hero

Gođafoss's avatar
Standaard geplaatst op 25 januari 2013 @ 21:42

Is dit een belabberde poging tot trollen of probeer je daadwerkelijk een discussie op te bouwen vanuit een standpunt waar ik het absoluut niet mee eens ben? Want dan weet ik of ik hier serieus op moet ingaan of niet.

Life is a perception of your own reality.
Lithium
Lone Justice

Lithium's avatar
Standaard geplaatst op 25 januari 2013 @ 21:59

lol heero

My god is the sun
Ravons J. Daro
Quite.

Ravons J. Daro's avatar
Standaard geplaatst op 25 januari 2013 @ 22:23

I've traced your shadows on the wall. Now I kiss them.
Maverick
KANSOKU!

Maverick's avatar
Standaard geplaatst op 25 januari 2013 @ 22:26

Ga de deuren bij langs en doe je belachelijke preek daar maar. Dit slaat helemaal nergens op.

[SIGPIC][/SIGPIC]
Onderwerp gesloten

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten