Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Overige > Liefde en relaties
Deze pagina opnieuw laden Waar val jij op? #2

Onderwerp gesloten

Onderwerptools Weergave
loetjeh
Shichibukai

loetjeh's avatar
Standaard geplaatst op 05 januari 2012 @ 20:58

Val op meisjes ze moeten tussen 14-20 zijn.
Grote voorkeur voor brunettes, blondines kan ook. Maar het beste is nog altijd een mooi koppie. Daar voel ik me vooral tot aan getrokken.

Liever iets kleiner dan mij. Daardoor kom ik vaak al bij wat buitenlands. Vaker donkerharig en wat kleiner en vind de gezichtjes ook vaak liever.

Cup maakt niet zoveel uit als het een mooi snoetje heeft en een mooi karakter zal het me niets uitmaken. Maar ik zou ook niet afschrikken voor een H-cup, maar een A-cup is ook goed.

I'm gonna be the Pirate King !! --
lillojon
My eyes aren't normal

lillojon's avatar
Standaard geplaatst op 06 januari 2012 @ 22:13

Ik val op lekker

My website over cfd trading
Tijgertje-
Anime Forum Lid

Tijgertje-'s avatar
Standaard geplaatst op 07 januari 2012 @ 07:53

K heb me huidige vriend op internet ontmoet was al verliefd voor k wist hoe hij er uit zag.. hehe andersom ook eens x iemand die het niet doet om de sex of me borsten ,, klinkt stom denk k

Het_Papiertje
Pantsu?

Het_Papiertje's avatar
Standaard geplaatst op 08 januari 2012 @ 23:47

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door HentaiBosNeger Bekijk bericht
ik houd van tentakels

Pantsu misete moratte yoroshii desu ka?
And at the end of the tour there will be free happily ever afters for everyone
Urya
Saikyo Legend

Urya's avatar
Standaard geplaatst op 09 januari 2012 @ 12:49

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door loetjeh Bekijk bericht
val op meisjes ze moeten tussen 14-20 zijn.
Grote voorkeur voor brunettes, blondines kan ook. Maar het beste is nog altijd een mooi koppie. Daar voel ik me vooral tot aan getrokken.

Liever iets kleiner dan mij. Daardoor kom ik vaak al bij wat buitenlands. Vaker donkerharig en wat kleiner en vind de gezichtjes ook vaak liever.

Cup maakt niet zoveel uit als het een mooi snoetje heeft en een mooi karakter zal het me niets uitmaken. Maar ik zou ook niet afschrikken voor een h-cup, maar een a-cup is ook goed.
14!?!

Maxxert
☆ ☆ ☆

Maxxert's avatar
Standaard geplaatst op 09 januari 2012 @ 16:34

Meisjes.

loetjeh
Shichibukai

loetjeh's avatar
Standaard geplaatst op 09 januari 2012 @ 17:59

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Urya Bekijk bericht
14!?!
14 is wel wat aan de jonge kant, 15 dan. Zie je vaak zat dat meiden aan de jonge kant zijn, terwijl ze er toch ouder lijken. Zou jij het dan meteen afkappen als ze wat jonger is?

Pittig
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 09 januari 2012 @ 19:33

Misschien zal je het in de uiterlijk niet snel merken, maar in de gedrag 9/10 wel degelijk.
Wait..14? Hoe kun je dan niet zien dat ze wat jonger is, kan misschien ook aan mij liggen..ik kom dan ook uit 1991! Maar 14 jarige zijn vergelijkbaar als kinderen (of sterker nog ze zijn zelfs kinderen!).

Je kunt van een 16 jarige nog wel zeggen dat ze er ouder eruitziet dan ze werkelijk is, maar voor mij is dat zelfs een grote twijfel en deadly leeftijdsbar om iets te beginnen.
Dat zal zeker geen relatie materiaal dan zijn, het zelfde eigenlijk met iemand tegen de 30 of iets dergelijks (totaal andere levensfase).

Pas wanneer het naar 18+ begint te lopen! Dan begin ik pas te denken over relatie materiaal en het onderwerp van het op kunnen vallen meer ter sprake komt.

Kyna
Leader of lost souls.

Kyna's avatar
Standaard geplaatst op 09 januari 2012 @ 20:38

Mannen en vrouwen moeten in mijn geval ook echt niet meer dan 2 jaar jonger zijn. Als ze ouder zijn maakt het veel minder uit, maar ik betrapte mezelf er laatst ook al op dat ik zei "ahhh, maar die is ook pas 19.". Nu ben ik sowieso altijd al vroegrijp geweest, maar daar komt nog eens bij dat er sowieso een enorme kloof zit tussen de vele levensfases waar je (met name in je jonge leven) doorheen gaat.

If walls break down, I will comfort you. If angels cry, oh I'll be there for you.
"Mijn kat is mijn engel, mijn liefste troeteldier. Met een hart vol liefde en een tong van schuurpapier." :')
Hurricano
Harde baas.

Standaard geplaatst op 09 januari 2012 @ 20:57

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Tijgertje- Bekijk bericht
K heb me huidige vriend op internet ontmoet was al verliefd voor k wist hoe hij er uit zag.. hehe andersom ook eens x iemand die het niet doet om de sex of me borsten ,, klinkt stom denk k
Ik geloof niet in dat pretentieuze gedoe.

Met pensioen.
RobinotX
☞゚ヮ゚)☞

RobinotX's avatar
Standaard geplaatst op 09 januari 2012 @ 21:50

Mwa, 2 jaar vind ik wel heel kleine marche . Mwening tho, m ik verschil 4 jaar met mijn vriendin en t gaat gewoon perfect . Moet dan wel zeggen dat 17/18 tegenwoordig ook het minimum is dus .

Ach ben gelukkig met der n.n

Music is a moral law. It gives soul to the universe, wings to the mind, flight to the imagination, and charm and gaiety to life and to everything. - Plato
Nas'D
Back, back again!

Nas'D's avatar
Standaard geplaatst op 09 januari 2012 @ 22:05

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door loetjeh Bekijk bericht
14 is wel wat aan de jonge kant, 15 dan. Zie je vaak zat dat meiden aan de jonge kant zijn, terwijl ze er toch ouder lijken. Zou jij het dan meteen afkappen als ze wat jonger is?
Ja.

14, pfff... Ik kom soms ook wel eens mooie meisjes van 14 tegen, maar daar knap ik dan direct op af als ik hoor dat ze 14 of 15 zijn.
Kunnen ze er nog zo mooi uit zien, het gaat gewoon niet werken als je zelf studeert en het meisje net op de middelbare school zit. Totaal andere levensfase en daardoor begrijp je elkaar ook minder goed.

Commercial Rap: If you call your woman a bitch, then what's your mother?
loetjeh
Shichibukai

loetjeh's avatar
Standaard geplaatst op 09 januari 2012 @ 22:33

Ben nu 18, dus zo verschillend is het niet echt.

Pittig
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 09 januari 2012 @ 22:34

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Nas'D Bekijk bericht
Ja.

14, pfff... Ik kom soms ook wel eens mooie meisjes van 14 tegen, maar daar knap ik dan direct op af als ik hoor dat ze 14 of 15 zijn.
Kunnen ze er nog zo mooi uit zien, het gaat gewoon niet werken als je zelf studeert en het meisje net op de middelbare school zit. Totaal andere levensfase en daardoor begrijp je elkaar ook minder goed.
Dat niet alleen, maar kom op..14? Serieus..dat is toch gewoon een kind.

Misschien zijn jullie 18, en ik 20! Maar dan nog, toen ik 18 was..heb ik nooit een 14 jarig meisje intiem aantrekkelijk gevonden op die leeftijd. Dus het is niet alleen de leven fase, 14 blijft hoe dan ook gewoon een kind.

Ja mooi vinden, maar dit is iets anders..je kunt je neefje van 8 ook een mooie jongen vinden. Dus een meisje van 14 kun je ook mooi vinden, maar voel je echt intiem aangetrokken daarvoor? Kijk..leeftijd 18 jaar kan ik op mijn 22,24,26,28, etc! Nog steeds intiem aantrekkelijk vinden.

Dregora
Haters gonna hate~

Standaard geplaatst op 10 januari 2012 @ 09:23

Denk dat 't er echt aan ligt hoe ze eruit ziet hoor. Zit ook nog wel een verschil in. Als ze vrij volwassen lijkt, kan ik het me wel voorstellen. Sowieso is het lastig om leeftijd aan iets te binden imo. Sowieso vind ik het wel grappig dat als een meisje 18 is, ze opeens volwassen is etc. Valt ook wel mee, verschilt ook per persoon. Ik denk dat hier gewoon het kopje pedofiel wat de kop op komt steken, onbewust. Meer van ''het is fout''.

14 en 18 vind ik leeftijds gezien nog wel meevallen tho. 20+ word het voor mij sneller een issue.

Onderwerp gesloten

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten