Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Algemeen > Art & Fiction
Deze pagina opnieuw laden Custom My Little Pony: Tornado Twist figure

Antwoord

Onderwerptools Weergave
BlazikenBabe
Oh hi Mark

BlazikenBabe's avatar
Standaard geplaatst op 06 mei 2012 @ 17:48
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Roos Bekijk bericht
hey je zou serieus eens moeten overwegen om een airbrush set te kopen als je doorgaat met het verven van ponies. als je met een kwast poppen verft krijg je inderdaad een (imo) lelijke textuur, het zou er veel professioneler eruit zien als er een gladde, dekkende verflaag overheen zat. vooral bij die blauwe... mooie kleur overigens misschien wil het met een spuitbus ook hoor
Ah mja das inderdaad een erg goed idee. En de ogen wel gewoon zo houden of? Waar koop je eigenlijk zon airbrush en hoe duur is het?

Had deze ook nog gemaakt. Strepen zijn vreselijk om te maken met een kwastje:

Hier nog wat pony figure shots:

Roos
ಠ_ಠ

Roos's avatar
Standaard geplaatst op 06 mei 2012 @ 18:10
Met quote antwoorden

Een airbrush set is vrij prijzig... denk richting 200 euro incl wat verf. In feite koop je een 'pistool' en een 'motor' die lucht en verf door je pistool perst. Weet niet waar je vandaan komt maar Harolds in Rotterdam heeft regelmatig goede aanbiedingen. Maar daarom zei ik misschien wil een spuitbus (6 euro) ook, maar dat zou je moeten testen.
Strepen kun je makkelijk ook spuiten. Ik zou eerst je pony in streepkleur spuiten en dat laten drogen. Dan de plekken waar je strepen wil afplakken en dan de huidskleur er overheen spuiten. (dus je spuit twee lagen, voor een goed egaal effect).
Voor ogen weet ik het ook niet zeker, speelgoedfabrikanten werken met een soort acrylstickers oid, maar ik heb daar geen ervaring mee. Als je het vervelend vindt om met een kwast te werken, zou je kunnen overstappen op verfstiften. Dat zijn stiften met acrylverf als vulling en uit ervaring kan ik je zeggen dat die heel goed dekken en je kunt er strakke lijnen mee trekken. Je moet zeker die van uni Posca hebben! Die hebben ook stiften met spitse punten geloof ik... kun je halen bij schilder winkel etc.
ik vind je ponies echt tof btw lol ik wil dit zo graag doen nu

EECHone
Unique Identity

EECHone's avatar
Standaard geplaatst op 06 mei 2012 @ 18:55
Met quote antwoorden

Erg leuk gedaan! ^^
Zelf raad ik je aan om met een spuitbus te gaan werken. Krijg je mooie, egale lagen mee met wat oefenen. Zelf spuit ik al mijn toys ook, en sommige werk ik af met blanke lak. Is heel wat goedkoper dan een airbrush. Voor strepen en dergelijke kan je ook een verfmarker halen. Die ik gebruik, kan je het tipje vervangen en dus ook switchen van lijndikte e.d.

[ Laatst gewijzigd door EECHone; 06 mei 2012 om 22:03 ]

I´m not just a guy with a big dick. I´m an artist.
Kyna
Leader of lost souls.

Kyna's avatar
Standaard geplaatst op 06 mei 2012 @ 20:10
Met quote antwoorden

Zijn de kwastjes waarmee je de details doet wel klein genoeg? Het is het fijnste als je echt per milimeter kan werken, want dat geeft het mooiste eindresultaat. Weet niet of je een Games Workshop in de buurt hebt, maar daar kun je altijd enorm kleine detailkwastjes kopen, eigenlijk voor het schilderen van hele kleine Warhammer modellen, maar hier ook zeker geschikt voor, werk ik zelf ook mee.

Ze hebben daar trouwens ook heel geschikte verf voor het schilderen van modellen (dus werkt vast ook prima op pony's), ontzettend veel keus en hij werkt heel erg prettig vind ik. Je hebt colors, foundations en washes. Jij kunt dan het beste gaan voor de foundation denk ik. Dan krijg je een mooi dekkend eindresultaat zonder dat het gaat "brokkelen".

If walls break down, I will comfort you. If angels cry, oh I'll be there for you.
"Mijn kat is mijn engel, mijn liefste troeteldier. Met een hart vol liefde en een tong van schuurpapier." :')
BlazikenBabe
Oh hi Mark

BlazikenBabe's avatar
Standaard geplaatst op 01 september 2012 @ 22:26
Met quote antwoorden

Had nog een Sweetie Belle over die samen kwam met Applebloom. Heb haar de outfit gegeven, van het optreden in een van de episodes van season one. (Show Stoppers dacht ik.)

De kleuren kloppen niet helemaal, maar ik vind het altijd wel leuk om mijn eigen twist eraan te geven:

[ Laatst gewijzigd door BlazikenBabe; 01 september 2012 om 22:32 ]

Viral
(✿◠‿◠)

Viral's avatar
Standaard geplaatst op 02 september 2012 @ 09:31
Met quote antwoorden

Verdun je de verf eigenlijk wel?

I SAY A RAP-RAPPY-RAP AND A RING A DANG DONG
THIS IS HOW THE PENIS AND VAGINA GET ALONG
GO, PENIS! GO, PENIS! GO, GO! GO, PENIS!
BlazikenBabe
Oh hi Mark

BlazikenBabe's avatar
Standaard geplaatst op 02 september 2012 @ 22:37
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Viral Bekijk bericht
Verdun je de verf eigenlijk wel?
Meestal niet, vaak omdat dit meestal nogal erg slecht dekt. Ik heb vandaag wat dingen voor mijn Rainbow Dash figure gerepaint maar sommige oppervlakken zijn gewoon vaak erg lastig om goed weten te dekken, zelfs na 4 lagen.

Viral
(✿◠‿◠)

Viral's avatar
Standaard geplaatst op 02 september 2012 @ 23:07
Met quote antwoorden

Gewoon meer lagen gebruiken dus xP
Of misschien met schuurpapier afwerken, krijg je een netter textuur.

I SAY A RAP-RAPPY-RAP AND A RING A DANG DONG
THIS IS HOW THE PENIS AND VAGINA GET ALONG
GO, PENIS! GO, PENIS! GO, GO! GO, PENIS!
Kyna
Leader of lost souls.

Kyna's avatar
Standaard geplaatst op 04 september 2012 @ 14:27
Met quote antwoorden

Seriously, probeer warhammerverf, dat spul is speciaal bedoeld om modellen mee te schilderen. Op pony's zal het dus waarschijnlijk ook super goed werken. ^^

Edit: Oh wauw, ik heb bovenstaande zin al bijna letterlijk zo gezegd in mijn vorige post.

Anywho.. Ik vind het idee van je pony's echt erg leuk, maar de kwaliteit van je verf is echt ontzettend zonde.

If walls break down, I will comfort you. If angels cry, oh I'll be there for you.
"Mijn kat is mijn engel, mijn liefste troeteldier. Met een hart vol liefde en een tong van schuurpapier." :')
Het_Papiertje
Pantsu?

Het_Papiertje's avatar
Standaard geplaatst op 05 september 2012 @ 08:41
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door kyna Bekijk bericht
seriously, probeer warhammerverf, dat spul is speciaal bedoeld om modellen mee te schilderen. Op pony's zal het dus waarschijnlijk ook super goed werken. ^^

edit: Oh wauw, ik heb bovenstaande zin al bijna letterlijk zo gezegd in mijn vorige post.

Anywho.. Ik vind het idee van je pony's echt erg leuk, maar de kwaliteit van je verf is echt ontzettend zonde.
warhammer verf! <3

Pantsu misete moratte yoroshii desu ka?
And at the end of the tour there will be free happily ever afters for everyone
Antwoord

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten