Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Overige > Liefde en relaties
Deze pagina opnieuw laden Vrijgezel, verkering, wat zijn de AWF'ers? #13

Onderwerp gesloten

Onderwerptools Weergave
Deco T. Aoreste
Aleimon Thimble

Deco T. Aoreste's avatar
Standaard geplaatst op 16 april 2007 @ 14:57

o_o

Damned.

Natuurlijk gaan relaties wel vaker uit... maar als je al 2 jaar samen bent en het gaat dán nog uit... dan was je zo ver op weg naar een toekomst, en gaat het nog mis. Vreselijk lijkt me dat...

Heel veel sterkte Luuk...

"The world's a playground. You know that when you are a kid, but somewhere along the way everyone forgets it."
Noof
Er is geen betere.

Noof's avatar
Standaard geplaatst op 16 april 2007 @ 14:57

Het zou natuurlijk mooi zijn als jullie ook als vrienden nog het nodige plezier kunnen (en hopelijk zullen) beleven. Succes. :)

Vordreller
Sad But True...

Vordreller's avatar
Standaard geplaatst op 16 april 2007 @ 15:19

Mensen stellen zich vragen bij het waarom relaties op zo jonge leeftijd zo ongemakkelijk aanvoelen en zo snel terug uit elkaar gaan... Want ze vinden dat ze weten wat ware liefde is...

volgens geloven die mensen zichzelf...

QueenHyleta
Broodje Unox!

QueenHyleta's avatar
Standaard geplaatst op 16 april 2007 @ 17:56

._________.
2 jaar is idd erg lang, als het dan uitgaat voelt dat echt vreemd. Kvind et heel vervelend voor je, Luki.. ik wens je heel veel sterkte toe! En probeer toch echt iets te plannen in de meivakantie, stort je op je nieuwe muzieklessen desnoods. Afleiding werkt het allerbeste.

All the bridges in the world won't save you
If there is no other side to cross to
Scorpian
Anime Forum Lid

Scorpian's avatar
Standaard geplaatst op 16 april 2007 @ 19:10

Vrijgezel
Niet extreem geliefd, niet op zoek, en het kan me eigenlijk weinig schelen

Forumrivalry is serious business!
Aran na e Cor
Son of Gondor

Aran na e Cor's avatar
Standaard geplaatst op 16 april 2007 @ 19:40

heel erg veel sterkte Luuk, het is jammer dat het uit is gegaan ik vond jullie wel goed bij elkaar passen

Mijn Animelijst
Ash nazg durbatulűk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulűk, agh burzum-ishi krimpatul
Defis
Dré!

Defis's avatar
Standaard geplaatst op 16 april 2007 @ 19:53

Veel sterkte Luuk. Lijkt me heel erg klote als je al twee jaar samen bent en het gaat nog uit o.o

You can't spell awful without AWF.
Someday, without any doubt, you will find nakama that will protect you. There's no such thing as being born into this world alone!
Killua
Zaoldyeck

Killua's avatar
Standaard geplaatst op 16 april 2007 @ 19:53

Damn, wat zonde dat zo'n mooie relatie op de klippen is gelopen na twee jaar. Gelukkig zijn jullie nog vrienden, en wat Noof zei: Hopelijk kunnen jullie toch nog veel plezier met elkaar hebben. Heel veel sterkte.

Duivelskind - H5: "Demonen" ~ 30-3
By killing those who sought to kill me, I was able to discern a reason for living
and justify my own existence. I would fight only for myself and love only myself.
- Gaara
Yutara
~The Vampire~

Yutara's avatar
Cool geplaatst op 16 april 2007 @ 21:09

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Luki Bekijk bericht
Nou, ik ben weer single. Vandaag het verlossende woord gekregen...Het doet een beetje pijn, omdat er nog een sprankje hoop was....maar dat is zo weer weg. Ik ben een beetje verdrietig...maar we zijn nog steeds goede vrienden...en dat zal stand houden omdat we beide verder weinig mensen in de omgeving hebben... Ik ben benieuwd...ik weet niet wat ik nu moet gaan doen in de meivakantie.
Awwww...I said it already but I will say it again, you know my number and sterkte...
Je mag mij altijd wel stalken in de meivakantie, ik heb toch twee weken. :"D

♫ I'm not insane, I'm not insane ♫
Kyna
Leader of lost souls.

Kyna's avatar
Standaard geplaatst op 16 april 2007 @ 21:14

My gawd, i'm so sorry for you Luuk.. Really didn't expected this..
Anyway, mooi dat jullie nogsteeds vrienden zijn, maar dat neemt niet weg dat ik het echt zwaar kut voor je vind.. Sterkte..

If walls break down, I will comfort you. If angels cry, oh I'll be there for you.
"Mijn kat is mijn engel, mijn liefste troeteldier. Met een hart vol liefde en een tong van schuurpapier." :')
Eoin
Hedonist

Eoin's avatar
Standaard geplaatst op 16 april 2007 @ 21:19

Bedankt iedereen ^^...moet wel zeggen dat ik me nog redelijk staande weet te houden. Goed, de pauzes zijn nog wat gespeeld...maar ja, ik heb de grootste klap al gehad..nu worden deze weken wat raar....maar goed, ik ga even iets aan mijn manier van leven doen..Ik blijk nogal kinderlijk te zijn...wat rond je 16de niet bepaald goed is..

Ik heb begrepen dat het ook goed is...zo naar de wereld te kijken...maar toch...

'You've blocked me on Facebook, and now you're going to die!'
Follow me, or Watch me!
Yutara
~The Vampire~

Yutara's avatar
Cool geplaatst op 16 april 2007 @ 21:40

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Luki Bekijk bericht
Bedankt iedereen ^^...moet wel zeggen dat ik me nog redelijk staande weet te houden. Goed, de pauzes zijn nog wat gespeeld...maar ja, ik heb de grootste klap al gehad..nu worden deze weken wat raar....maar goed, ik ga even iets aan mijn manier van leven doen..Ik blijk nogal kinderlijk te zijn...wat rond je 16de niet bepaald goed is..

Ik heb begrepen dat het ook goed is...zo naar de wereld te kijken...maar toch...
Kijk naar Fokke, jij valt reuze mee. o.o"
Fokke is 18 en hij gedraagd zich als een kind van 14/15.
Sorry Fokke. ^^"

Maar ik denk dat het nu wel duidelijk is. x3

♫ I'm not insane, I'm not insane ♫
Aran na e Cor
Son of Gondor

Aran na e Cor's avatar
Standaard geplaatst op 16 april 2007 @ 21:51

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Yutara Bekijk bericht
Kijk naar Fokke, jij valt reuze mee. o.o"
Fokke is 18 en hij gedraagd zich als een kind van 14/15.
Sorry Fokke. ^^"

Maar ik denk dat het nu wel duidelijk is. x3
maakt niet uit, je hebt wel gelijk ^^

sowieso ben je 5 mei hier Luuk dus je hebt tenminste iets though vind ik het zeer kut voor je en kan je mij bereiken als het nodig is.

Mijn Animelijst
Ash nazg durbatulűk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulűk, agh burzum-ishi krimpatul
Indo
Datvindjeleukhe

Indo's avatar
Standaard geplaatst op 16 april 2007 @ 22:09

Die jongens van 18 kunnen ook serieus zijn volgens mij? Iig is mijn vriend ook 18 en hij kan soms echt een kind zijn xD maar dat vind ik juist zo grappig, gaat ie op zo een pogostick truukjes doen enzo ň.o xD Maar ik kan ook met hem praten en hij luistert naar me dus ik zie geen probleem.

Naja t ligt natuurlijk ook aan jezelf, ikzelf vind het wel leuk om gek te doen enzo : D

Nasty put some clothes on, I told ya
Onderwerp gesloten

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten