Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Anime > Bleach
Deze pagina opnieuw laden wat is jouw zanpakutou?

Antwoord

Onderwerptools Weergave
Betelgeuse
Alpha Orionis

Betelgeuse's avatar
Standaard geplaatst op 07 september 2008 @ 10:30
Met quote antwoorden

Zambaru lijkt sterk op Senbonzakura, vind je niet?

Aerival
Harlequin of Love

Aerival's avatar
Standaard geplaatst op 07 september 2008 @ 11:34
Met quote antwoorden

Vreemd, was er hier niet een of andere discussie aan de gang? =o Hij lijkt wel verdwenen te zijn.

Oftewel, ik heb deze nodeloze discussie volledig verwijderd. Hou het creatief en niet overpowered. Dank je.

En geen reacties op deze post graag. Doe gewoon alsof die discussie en deze post nooit bestaan hebben en ga verder ontopic. (en diegene die dat wel doen kunnen een warn verwachten, als je iets te melden hebt val je me maar lastig via PM)

There ain't no rest for the wicked until we close our eyes for good~
uzumaki
Anime Forum Lid

uzumaki's avatar
Standaard geplaatst op 08 september 2008 @ 16:07
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Betelgeuse Bekijk bericht
Zambaru lijkt sterk op Senbonzakura, vind je niet?
miss well een beetje maar niet helemaal

Adan
Anoniem.

Adan's avatar
Standaard geplaatst op 11 september 2008 @ 17:07
Met quote antwoorden

Naam van je zanpakutou: Bierashi Katerasu
uiterlijk in normale staat:

sleutelkreet voor de shikai:
DESTROY LIVERS!
shikai uiterlijk+krachten:

Laat mij bier uit mijn zanpaktou drinken.
Bankai Naam: Bierashi Dronkusami
Bankai Uiterlijk+krachten:

Laat mij met grote kracht bier in de monden van mijn tegenstanders spuiten.

plutian
Freehugger

plutian's avatar
Standaard geplaatst op 06 oktober 2008 @ 18:59
Met quote antwoorden

naam zampaktou: torasune-ku (tigersnake)
uiterlijk: cominati zampaktou, bestaande uit een klauw (ong. zoals sora uit naruto) en een zweep met een klein lemmet aan het eind.

sleutelkreet shikay: gyokaku torasune-ku (catch tigersnake)
uiterlijk shikay:
de klauw veranderd in een gigantische tijgerpoot die mijn linkerarm bedekt, de zweep veranderd in drie slangen die ik bij de staart beet houdt.
kracht shikay:
de slanen kan ik op mijn tegenstander afgooien, wanneer deze geraakt word door een giftand zal hij enkele tellen verlamd worden zodat mijn slang(en) de tijd hebben hun prooi stevig vast te grijpen. waarna ik met mijn tijgerklauw ruim de tijd heb om mijn tegenstander uit te schakelen.

bankai naam: atehameru torasune-ku (adapt tigersnake)
ik verander in een enorme gepanserde tijger met drie slangen als staart, dit geeft mij enorme kracht en snelheid, en ik kan met de slangen gifwolken spuiten die mijn tegenstander verlammen. mijn klauwen brengen wonden aan die niet stoppen met bloeden tot het gevecht over is. (je kunt dus ook sterven aan bloedverlies)

when it hurts there is no pain...
but it's the memories that hurt the most...
Sunlight
Key to Destiny ♥

Standaard geplaatst op 22 oktober 2008 @ 14:30
Met quote antwoorden

HTML-code:
[b]Naam van je zanpakutou:[/b]
[b]uiterlijk in normale staat:[/b]
[b]sluetelkreet voor de shikai:[/b]
[b]shikai uiterlijk+krachten:[/b]
[b]Bankai Naam:[/b]
[b]Bankai Uiterlijk+krachten:[/b]
Dit is makelijker te kopieren.
Heeft iemand btw een Japans woordenboek?

noname
~

Standaard geplaatst op 22 oktober 2008 @ 17:02
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Sunlight Bekijk bericht
HTML-code:
[b]Naam van je zanpakutou:[/b]
[b]uiterlijk in normale staat:[/b]
[b]sluetelkreet voor de shikai:[/b]
[b]shikai uiterlijk+krachten:[/b]
[b]Bankai Naam:[/b]
[b]Bankai Uiterlijk+krachten:[/b]
Dit is makelijker te kopieren.
Heeft iemand btw een Japans woordenboek?
bedoel je zoiets?

Sunlight
Key to Destiny ♥

Standaard geplaatst op 22 oktober 2008 @ 18:09
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door noname Bekijk bericht
bedoel je zoiets?
Ja,dank je =)

Betelgeuse
Alpha Orionis

Betelgeuse's avatar
Standaard geplaatst op 23 oktober 2008 @ 00:48
Met quote antwoorden

klein verzoek: maak ajb van die sluetelkreet een sleutelkreet.

edit:
ook nog eens een nieuwe verzinnen:

Naam van mijn zanpakutou: Ketsueki (bloed)
uiterlijk in normale staat: de vorm is 'gewoon' zo'n krom zwaard, maar de schede heeft de kleur van gestold bloed en de kleur van het blad is zo rood alsof het bloed is.

sleutelkreet voor de shikai: Rakka (val, kom naar beneden)
shikai uiterlijk+krachten: Ik krijg het tevoorschijn door niet alleen "rakka" te roepen, maar ook een kleine snede in mijn linker wijsvinger te snijden en het druppeltje bloed dat verschijnt in contact met mijn zanpakutou te laten komen. Dan verandert het hele zwaard in bloed wat naar beneden valt en daar een cirkel rondom mij vormt. Uit die ring kan ik één sliert bloed laten vloeien waarop zich aan het eind een vlijmscherp mes bevindt. Als ik die sliert op of vlak onder de grond laat gaat dat razendsnel. Wanneer ik dat wil kan ik zo'n sliert in een seconde laten stollen en vervolgens een nieuwe maken vanuit mijn ring. Zo'n sliert kan echter niet langer worden als 10 meter. Wordt zo'n sliert beschadigd, dan beschadigt dat mij ook. Als extra verdediging op de plek waar ik ben, ik kan die ring namelijk niet uit totdat ik hem laat verdwijnen, heb ik nog mijn schede om zwaardslagen te pareren.

Bankai Naam: Ryuuchou Ketsueki (vloeiend bloed)
Bankai Uiterlijk+krachten: Ik roep het op door mijn linkerarm als schede te gebruiken en daar het zwaard in te steken, waarna de oorspronkelijk schede verandert in vloeiend bloed dat vervolgens een bol om mij heen spant. Die bol schermt mij af van waarneming door de buitenwereld, maar niet perfect. Ik kijk zelf zonder problemen door de bol en kan ook zijn plaats en grootte beheersen, maak ik echter de bol groter dan wordt de afscherming van waarneming slechter. Uit de bol kan ik net zulke slierten spannen als bij mijn shikai, maar nu is de snelheid niet meer plaatsafhankelijk en kan ik er net zoveel spannen als ik wil. Word ik echter zwakker of span ik erg veel slierten op, dan worden ze zwakker alsook schermt de bol me dan slechter tegen waarneming af. De enige bescherming die ik heb in de bol is het verplaatsen van mijn lichaam. De slierten kunnen de bol niet in en ik kan er niet uit, maar tegenstanders of evt. enkel (gedeeltes van) hun zwaarden kunnen er zonder problemen in en uit, hoewel tegenstanders in de bol niet beter dan van buitenaf kunnen waarnemen. Ben ik verslagen, dan val ik als een bloedarm wrak op de grond en stolt het bloed van mijn bankai dat ook valt. Ik kan worden verslagen door geleidelijk te verzwakken als gevolg van zwaardslagen door/in de bol die mij raken en het beschadigen van mijn slierten, maar ik kan ook plotsklaps worden verslagen door uit mijn bol geduwd te worden.

[ Laatst gewijzigd door Betelgeuse; 04 november 2008 om 16:02 ]

bart3200
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 03 november 2008 @ 16:12
Met quote antwoorden

Naam van je zanpakutou: Fenikkusu (feniks)
uiterlijk in normale staat: twee bijna identieke zwaarden. In de een zit een kleinde waterdruppel gegraveerd, en in de ander een windvlaag. Beide zwaarden zitten niet standaard (het kan dus wel) vast op de rug of langs de zij, maar zitten verstopt in de lucht of het water. De waterzanpakutou heeft ook lichte geneeskrachten.

sleutelkreet voor de shikai: Furo-to, Fenikkusu! (drijf, feniks!)
shikai uiterlijk+krachten: Er veranderd niet veel, alleen komt er een kort lichtblauw / wit geleurd lint uit de onderkant. De krachten liggen vrij voor de hand. Water en lucht. Ook kan er een nog vrij kleine feniks worden opgeroepen (vergelijkbaar aan hyourinmaru) in het element wat bij het zwaard hoort.

Bankai Naam: Kokuou Fenikkusu! (feniks koning)
Bankai Uiterlijk+krachten: Tegelijk met het roepen van "Bankai", duw je beide zwaarden in elkaar. Er ontstaat nu een zwaard, deze lijkt op een japans langzwaard alleen is hij wat korter en zitten er in het (dingetje tussen de handgreep en het lemet) 4 plaatjes van de elementen gegraveerd.
Op het commando "Katsu" (splits) splitst het lemmet zich in 2 delen. vervolgens draai je het zwaard van boven je, voor jezelf met de klok mee tot links naast je. Je stopt bij het element dat je wil gebruiken.
* Ea (Lucht) - Recht boven je. De snelste om te gebruiken.
Na het opnemen van deze kracht verandert er niet veel. De lucht tussen de lemmeten is lichtelijk zichtbaar.
* Mizu (Water) - Rechts van je. Duurt iets langer dan lucht maar is toch wel makkelijk.
Tussen het gespleten lemmet condenseren waterdruppels. die uiteindelijk bevriezen. de lemmeten klemmen het ijs tussen elkaar.
* Tsuchi (Aarde) - Onder je. vergeleken met lucht duurt dit even.
Vanaf de grond komt er een stuk steen tussen de lemmeten.
* Houka (Vuur) - Links van je. Als je toch tijd over hebt.
tussen de lemmeten brand een vlam. hoe dichter ze op elkaar komen hoe heter en gecontroleerder de vlam word.
krachten
* Een van de 4 elementen
* Oproepen van een grote Fenik
* Sterkere geneeskrachten
* Arankagiri Yon Kouseiyouso (alle vier elementen)
Deze uiterste kracht van de bankai geeft de zanpakutou de krachten van alle 4 de elementen tegelijkertijd. Aan deze aanval gaat veel voorbereiding vooraf.
- Eerst moeten alle 4 de elementen geactiveerd worden.
- Met elk element moet een bepaald figuur in de grond gesneden worden en dezanpakutou moet 4 keer in de grond gestoken worden:
Lucht naar het noorden
Water naar het oosten
Aarde naar het zuiden
vuur naar het westen
- Vervolgens moet je in het midden gaan staan en met de zanpakutou over alle windstreken heen gaan en hierbij de elementen noemen, hierbij komt uit elke windstreek een feniks omhoog.
- Daarna steek je hem in de grond. Alle finiksen duiken hun windstreek weer in. Het in de grond gesneden patroon wordt gevuld met een donker/bordeaux-rode metaalachtige vloeistof.
- Als laatste "Arankagiri Yon Kouseiyouso" roepen, en terwijl je de zanpakutou uit de grond trekt loopt het metaal tussen de lemeten (het maakt het zwaard iets langer) en stolt. Nu heeft de zanpakutou de krachten van alle 4 de elementen.
Ook is het mogelijk er nu weer 2 zwaarden van te maken. Door het commando "Katsu" (nog steeds splits) te roepen wordt het rode metaal weer vloeibaar en aan de top van de zanpakutou neemt het de vorm van het gevest (het hele vastpak gedeelte) aan. Nu kan je dit 2e zwaard eruit trekken, om weer me 2 zwaarden te vechten.

[ Laatst gewijzigd door bart3200; 08 januari 2009 om 19:03 Reden: ik denk dat hij eindelijk af is ]

Sunlight
Key to Destiny ♥

Standaard geplaatst op 12 november 2008 @ 20:28
Met quote antwoorden

Naam van je zanpakutou:Honesenshu(Bone Bow)
uiterlijk in normale staat:Standaard Katana,niet meer eigenlijk.
sluetelkreet voor de shikai:Heki,Honesenshu!(Pierce,Bone Bow!)
shikai uiterlijk+krachten:Boog,met 2 zwaard punten om ook dichtbij te kunnen vechten.
Bankai Naam:Honedoragon(BoneDragon)
Bankai Uiterlijk+krachten:het zelfde als de Shikai,maar bij mij zijn er vleugels en staart van bot bij,bij de Shikai,zitten er ook botten omheen.

=)

masoto oguri
YoU_FeEl_LuCkY_PuNk?

Standaard geplaatst op 15 november 2008 @ 15:06
Met quote antwoorden

naam zanpakutou: Kagutsuchi (volledig: Kagutsuchi no Kami) (god of fire)
uiterlijk: een normale katana maar dan alles pikzwart en op het lemet langs beide kanten staat
een rode gloeiende vlam

shikai: hizeme, Kagutsuchi! (torture, god of fire!)
uiterlijk: het zwart van het zwaard wordt weggebrand door de hitte dat van uit de vlam komt van
op het lemet, m'n zwaard wordt langer en ik kan wanneer ik maar wil, het lemet van m'n zwaard
een vlam laten worden en zo van langer afstand aanvallen en vuurbollen afschieten (dit kan ook
als het lemet in vaste status is)

bankai kreet: kekkai, Kagutsuchi! (break down, god of fire!)
bankai naam: himoto Kagutsuchi (origin of a fire Kagutsuchi)

uiterlijk & krachten: m'n zwaard verdwijnt tot as en alles wat een warmere temperatuur betreft
kan ik omtoveren tot een vlam tot zelfs een hele vuurzee (dit blijft wel natuurlijk 'realistisch)
, dus niet dat ik een hele wereld kan omtoveren in een vuurzee..., ik kan ook iets dat een warmere
temperatuur betreft vastnemen en dat veranderd dan in m'n zwaard in bankai status, uiterlijk daarvan is
een zwart zwaard zonder het ronde ding boven het handvat en op het lemet loopt een rode lijn
tot in het puntje van m'n zwaard en daarmee kan ik een soort vuurzweep vormen (dan valt alles
rond de rode lijn weg tot as behalve het handvat), dit is maar 1 keer mogenlijk per zwaard,
dus 1 keer veranderen tot zweep en ik moet terug een vlam vastnemen om een vast zwaard te hebben

final bankai attack: hibasami (fire tongs): bij deze aanval laat ik de lijn van op het lemet
doorlopen tot in m'n aders en verdwijnt de lijn op het lemet, ikzelf vat zogezegd vuur en
dan blaas ik lucht naar m'n tegenstander en alles in die luchtlijn vat onmiddelijk vuur,
nauwelijks te ontwijken (is mogenlijk maar enorm moeilijk), je ziet de aanval wel aankomen
als je op m'n tong let, daar zie je de lijn van m'n lemet door het midden van m'n tong gloeien.
Het zwaard blijft in mijn bezit maar de lijn blijft weg en ik blijf vuur vatten en ik kan constant dus die luchtlijnen vormen, maar deze aanval kan ik maar een bepaalde tijd vasthouden, een poos te lang en ik kan mezelf verschroeien tot as.

Morris
[insert facepalm here]

Morris's avatar
Standaard geplaatst op 23 november 2008 @ 20:13
Met quote antwoorden

Naam van je zanpakutou: Hoshi no naito (Knight of the stars)
uiterlijk in normale staat: Een standaard katana, met twee opmerkelijke dingen: Het deel dat de kling van het handvat scheidt, heeft de vorm van een tien-puntige ster waarvan de punten naar achteren wijzen. (Dus naar het handvat)
De kling is er weerspiegelig. Het weerkaatst licht beter dan alle andere zwaarden.

sluetelkreet voor de shikai: Sashikomu, Hoshi no Naito! (Illuminate, Hoshi no naito!)
shikai uiterlijk+krachten: Het handvat blijft hetzelfde, alleen de klink verandert. Normaal zou je bij een zwaard één kling verwachten, maar de shikai van Hoshi no naito heeft er meerderen. 10, om precies te zijn. Ze zijn allemaal ongelijk in lengte. De bovenste helft van alle klingen is zwart.
De krachten zijn heel simpel:
-Alle 10 de klingen kunnen zich tot drieënhalvemeter uitstrekken, maar het hoeft niet per se tegelijk te gaan. Met mijn reiatsu (oftewel Spirit Force, als ik het een beetje snap. Tja, ik ben pas net bij het verdwijnen van de captains Aizen, Tousen en Gin) kan ik ze op willekeurige volgorde uit laten rekken en terug laten trekken.
-Hoshi no naito blijft zijn megaweerspiegeling houden, dus ik kan de tegenstander verblinden, overdag.

Een nadeel: Het uiteinde wordt een stuk zwaarder, dus zal ik hem mogelijk met twee handen moeten gebruiken.

Bankai Naam: Nagareboshi no naito (knight of the shooting stars) Moest wel een edit maken van de naam, want Nagareboshi hoshi no naito klinkt weel zo vreemd (Shooting star Knight of the stars, oid)
Bankai Uiterlijk+krachten: Wederom is het handvat hetzelfde. De kling geeft licht, fel licht, en het uiteinde heeft de vorm van een vallende ster. Hoe het werkt? Het is een soort van Romeinse kaars, maar dan wat sterker en de "projectielen" zijn net zo groot als mensenvuisten. Ik kan ze met elkaar laten samen werken, zodat ze elkaars richting kunnen veranderen.

Ik heb geprobeerd mijn zanpakutou niet te overpowerd te maken.

It would please me to no end if you'd look into my carecup to find out it's empty.
- Morris Both (11 maart 1994 - heden)

Mijn 3DS fc: 0130 - 1991 - 3279 PM maar als je me toegevoegd hebt.
akaneko
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 28 november 2008 @ 14:09
Met quote antwoorden

Ik zou iets Roos/bloemachtigs willen
Of anders iets met een kat

Betelgeuse
Alpha Orionis

Betelgeuse's avatar
Standaard geplaatst op 29 november 2008 @ 13:00
Met quote antwoorden

Schiet jouw fantasie tekort?