Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Anime > Bleach
Deze pagina opnieuw laden wat is jouw zanpakutou?

Antwoord

Onderwerptools Weergave
Emeraldryuu
Anime freak/Logic Thinker

Emeraldryuu's avatar
Standaard geplaatst op 02 december 2007 @ 23:17
Met quote antwoorden

Mijn ontwerp en namen hebben als onderwerp justitie, Een puur hart,Waarheid en Vonnis. Het wapen is sterker wanneer je vecht tegen iemand met een slecht hard, een leugenaar en/of iemand die aan zijn straf voor zijn wandaden is ontsnapt

Naam van je zanpakutou: seisui (Seisui=Purity)

uiterlijk in normale staat:

sluetelkreet voor de shikai: kihaku kanshiki (Soul Judgement)

shikai uiterlijk+krachten:

Behalve dat het wapen voorzien is van vlijmscherpe
kleine scythes, kan het lint(symbool van justitie) gestuurd worden om zo
de tegenstander in te wikkelen of het wapen af te nemen.

Bankai Naam: seisui yumeKama (Seisui=purity Yumekama=Dreamscythe)

Bankai Uiterlijk+krachten:

Na de transformatie is dit wapen in staat om bij
elke slag met de kracht van waarheid en justitie een snijdende energiestoot
af te geven die zo sterk is dat het gebouwen moeiteloos in 2en deelt. bij elke
voltreffer(ook op het zwaard) op de tegenstander laad hij zich op met de ziel van
de tegenstander zijn bankai. Op een bepaald punt neemt de bankai zijn echte vorm aan:
Een zwarte slang met een witte blinddoek om de ogen. Deze kan op commando een
razendsnelle aanval inzetten, en bij een voltreffer(ditmaal telt het zwaard niet mee)
gif inspuiten dat de tegenstander een soort van dronken maakt waardoor hij moeilijker
in staat is om te vechten.

(het teken op het grootste zwaardblad betekend "Waarheid")

[ Laatst gewijzigd door Emeraldryuu; 03 december 2007 om 09:41 ]

~If i was chosen to control life and death. I would clear the world of all dispicable people. and create a peaceful human society wich cares about each other and the earth. I would be the god of my own pure world. That is my dream. That is my wish.~
Xocolatl
Vrind

Xocolatl's avatar
Standaard geplaatst op 03 december 2007 @ 16:59
Met quote antwoorden

Ik was niet zo tevreden met mijn andere Zanpakutou en verveelde me, dus heb ik deze maar verzonnen. XD

Naam: Akiha (Autumn Leaf)
Uiterlijk in normale staat: Een normale Katana met een bruin-rood handvat.
Sleutelkreet voor de Shikai: Kakou, Akiha (Fall, Akiha)
Shikai uiterlijk en krachten: Na de sleutelkreet dwarrelen er rood, geel, bruine en oranje bladeren rond, en uit de onderkant van Akiha komt een lange tak, waardoor het een speer wordt. Uit het lemmet kunnen takken groeien die tot een bepaalde lengte bestuurd kunnen worden naar wil.
Bankai Naam: Akiha no Kyouseiki (Great Tree of the Autumn Leaf)
Bankai uiterlijk en krachten: Akiha wordt in de grond gestoken en groeit uit tot een enorme boom met rood, bruin, geel en oranje gekleurde bladeren. De bladeren van de boom kunnen eenmalig losgelaten worden en bestuurd worden om de vijand aan reepjes snijden. Ook kan uit de boom een Claymore gehaald worden met het commando Futaba, Akiha (Sprout, Akiha). De boom kan takken laten groeien die naar wil bestuurd worden.

Have you ever killed a coyote in the middle of the night in the middle of a party?
Betelgeuse
Alpha Orionis

Betelgeuse's avatar
Thumbs up geplaatst op 04 december 2007 @ 17:35
Met quote antwoorden

Da's een leuk verzinsel, Rider.

Het lijkt ergens wel een beetje op Senbonzakura (als ik dat goed spel), de zanpaktou van Kuchiki Byakuya.

[ Laatst gewijzigd door Betelgeuse; 24 november 2008 om 10:17 ]

Wonderwice
Anime Forum Lid

Wonderwice's avatar
Standaard geplaatst op 20 december 2007 @ 00:11
Met quote antwoorden

zanpakutou naam: musouka (dreamer)
uiterlijk: een normale katana zonder ring boven het handvat

shikai: kakusei musouka (awake dreamer)
uiterlijk: m'n zwaard blijft hetzelfde maar ik kan hem laten uitrekken en ik kan grote windstoten
veroorzaken en reiatsu afschieten

bankai: seishin'ijousha musouka ( psychotic dreamer )
uiterlijk: er komt een schreeuwend geluid tevoorschijn en ineens vermenigvuldigen de bladen van m'n zwaard
x8 en beginnen alles te vernietigen, het duurt ongeveer 5 second voor ik ze in controle krijg,
daarna kan ik ze besturen met m'n eigen wil en kan ze terugtrekken zodat het zwaard terug 1 blad krijgt.

[ Laatst gewijzigd door Wonderwice; 02 januari 2008 om 15:06 ]

Abbysion
The Card Master

Abbysion's avatar
Standaard geplaatst op 19 augustus 2008 @ 22:42
Met quote antwoorden

Naam van je zanpakutou: Anryoku Batsuro (Groen Lot) 緑 運命
uiterlijk in normale staat: Een donkergroenkleurige Katana met een passiebloemvormige hilt
sleutelkreet voor de shikai: Burossamu, Anryoku Batsuro! (bloei, Groen Lot) 開, 花 運命
shikai uiterlijk+krachten: Een donkergroene zweep met doorens. Haar kracht is om waar ze de grond raakt doornstruiken te laten groeien die de tegenstander vasthouden om zo makkelijker toe te slaan of de tegenstander wurgen.
Bankai kreet: sakisomeru, Anryoku Batsuro
Bankai Naam: Chimei Anryoku Batsuro
Bankai Uiterlijk+krachten: Een heel woud van doornstruiken onstaan die me beschermt en tegelijker tijd de tegenstander aanvalt met duizende zweepplanten die op Anryoku Batsuro gelijken.
Uiterlijk Zanpakutou

[ Laatst gewijzigd door Abbysion; 24 augustus 2008 om 23:54 ]

Open up your mind, let your fantasies unwind,
in this darkness which you know you cannot fight;
the darkness of the music of the night
Falsifica
Oude Garde

Falsifica's avatar
Standaard geplaatst op 19 augustus 2008 @ 23:47
Met quote antwoorden

De japanse namen zullen waarschijnlijk niet erg kloppen, maar ik heb de mijne in ieder geval vernieuwd. ^^

Zanpaku-to
Naam zanpaku-to:
Hekongami
Heki Oni Kagami
(False Demon Mirror)

Uiterlijk zanpaku-to:
Maat groter in de lengte en het blad is dunner dan normaal. Er zitten verschillende blinkende kristalletjes aan de overloop van zwaard-stok.

Shikai
Sleutelkreet: Akumu tensai (Nightmare Disaster)
Shikai uiterlijk:
De katana vervormd naar een speer/staf. Aan de ene kant een blad met een spiegel van kristal, aan de andere kant een dodelijk lansvormig punt.
Shikai powers:
Een blik op de spiegelkant van de speer/staf, veranderd het uiterlijk van de beheerder (in dit geval mezelf) in de tegenstander's ergste nachtmerrie. In een strijd tegen angst, heeft de speervorm geen speciale kracht.

Bankai
Sleutelkreet:
Fukyuu Osore, Ronmyaku Kagami. Ban-Kai! (Eternal Fear, Chaos Mirror)
Bankai uiterlijk:
Van het moment dat 'Kagami' gezegd wordt, gaat het effect in. Dit betekend dat de spiegel op de stof veranderd in nog een speer. Dubbele speer dus. Het uiterlijk van de Shinigami veranderd in een Druid/Shaman (Fire Emblem, anyone?). Zwart ofc.
Bankai powers:
Zoals de naam al zegt, de tegenstander verkeerd in een oneindige angst. Is in gevecht met schimmen van zijn/haar verleden, rivalen, angsten, gevaren, problemen. Hij/zij zal gek worden in een niet bestaande chaos.

Repelsteeltju
res nullius

Repelsteeltju's avatar
Standaard geplaatst op 21 augustus 2008 @ 21:04
Met quote antwoorden

Naam Zanpakutou:
Tamashi (Soul)
Het is een constant release type dus geen normale vorm.

Shikai uiterlijk:
Het is een zeis met een lang lemet dat bijna net zo groot is als de zeis zelf. Helemaal Zwart zonder atributen
Shikai powers:
Het laat geen fysike wonden achter. Hij valt zoals de naam suggereert de ziel aan. Als hij bijvoorbeelt een arm af zou snijden dat zou die arm alleen permanet verlamd raken enzo..
Hij zet wat hij snijt vervolgens om in engerie. Die gebruikt kan worden om aan te vallen.

Bankai
Sleutelkreet:
Be one with the night. Tamashi!
Bankai uiterlijk:
Aan Tamashi's verandert uiterlijk niets maar zijn eigenaars kleren verliezen al hun kleur.
Bankai powers:
Tamashi kan door in Bankai te gaan. Onschendbaar worden, dat houd dus in dat hij zelfs door zijn meester of andere Zanpakutou heen kan gaan zonder iets te veranderen. Hij kan in bankai ook zijn meesters ziel afvuren (in kleine proporties anders ga je dood). Hij kan in bankai nog steeds hetzelfde als in Shikai, maar dit geld nu ook voor de meester en zijn enventuele spreuken of fysieke aanvallen.

Bijzonderheden:
Hij word op de linkerarm gedragen met het lemmet ingeklapt. Waardoor je het uiteinde van de zeis uit je Shigami pak komt steken......

All things considered, being shot is not as bad as I always thought it might be. As long as you can keep the fear from your mind. I guess you could say that about most anything in life. It's not so bad as long as you can keep the fear from your mind.
Xocolatl
Vrind

Xocolatl's avatar
Standaard geplaatst op 21 augustus 2008 @ 22:33
Met quote antwoorden

Hehe Mew je was deze vergeten. :')

*Verwijderd zelf maar*

[ Laatst gewijzigd door Xocolatl; 08 september 2008 om 17:15 Reden: 8D ]

Have you ever killed a coyote in the middle of the night in the middle of a party?
uneable
The almighty Lolwut nvm

Standaard geplaatst op 23 augustus 2008 @ 20:32
Met quote antwoorden

Naam van je zanpakutou: eki kon(liquid soul)
uiterlijk in normale staat: Ong 27 cm lange katana
sluetelkreet voor de shikai:Ben niet zo schreeuwer dus ik kijk gewoon ff boos :P
shikai uiterlijk+krachten: Hier ff snelle paint :P

Het zwaar kan soort van vloeibaar worden waardoor als je me bijv aanvalt en ik blok, dat er plots een pin naarvorenschiet langs je zwaard die nogsteedsgeblokt word :P(beetje vaag >< maarja weet niet precies hoe ik het moet uitleggen)
Bankai Naam:Eki kon kouki (liquid soul finale)
Bankai Uiterlijk+krachten:Same als shikai alleen nu zorgt het ervoor dat ik vies veel sneller ben en natuurlijk iets sterker :P

RobinotX
☞゚ヮ゚)☞

RobinotX's avatar
Standaard geplaatst op 04 september 2008 @ 15:53
Met quote antwoorden

Geen idee of die er al maar hier komt die, met dank aan Soul Eater _O_

Naam: Kage no Hana (Schaduwbloem)
Uiterlijk: Het zwaard is zwart. De hilt is versierd met een Rode roos, die met haar stengel de hilt versiert.

Shikai
Sleutelkreet: Dokubutsu Kage no Hana
Uiterlijk: Vrijwel hetzelfde alleen er komen nu kleine inhammen en puntjes aan het lemet, die doen denken aan kleine doorns, ook zie je nu een Witte vloeistof door het zwaard heen gaan, te zien als de nerven van een plant. Alleen deze vloeistof wordt bij de puntjes zwart, en is een zuur en giftig.

Kracht zie bovenstaande

Bankai:
Kougousei, Kage no Hana (letterlijk fotosynthese Kage no Hana)

Nadeel van deze kracht is dat ik het alleen kan doen wanneer er een schaduw is. Dus bij meer zon wordt ik sterker, bij minder zon niet. Licht kan ook maar zonlicht maakt mij sterker.

Mijn zwaard wordt weer zijn normale vorm, alleen in dit geval krijg je alla de Feyblade ook de kracht om schaduws onder je controle te krijgen. (Mja dit kan een mix zijn van Gecko Moria en Feyblade =P)

Maar tog blijft het cool ^^

Naja

[ Laatst gewijzigd door Aerival; 07 september 2008 om 12:30 ]

Music is a moral law. It gives soul to the universe, wings to the mind, flight to the imagination, and charm and gaiety to life and to everything. - Plato
Repelsteeltju
res nullius

Repelsteeltju's avatar
Standaard geplaatst op 04 september 2008 @ 16:42
Met quote antwoorden

Je had je zwaard beter Roos moeten noemen of gewoon Tsubaki.

Naam: Thomson sisters
Normaal uiterlijk: twee standaart katana.

Shikai kreet: Transform
Shikai uiterlijk: De zwaarden veranderen in 2 guns. gewoon zilver zonder enige versiering.
Kracht: Schiet de gebruikers "Soul Wavelenght" af.

Bankai kreet: Soul renosance, Exicutor Mode.
Bankai uiterlijk: De pistolen veranderen in kanonnen vast aan de onderarm van de gebruiker. De gebruiker krijgt ook stekels op zijn bovenarmen. De kracht verschilt van hoeveel "Soul Wavelenght" je in een aanval stopt. Hij kan er 2 aanvallen mee Death Cannon en Dark Needle.

Nadeel bankai is dat hij maar goed is voor een aanval daarna word hij weer normaal. Hij moet ook aftellen...

Waar doet dit je aan denken? o.o''
Sorry moest gewoon eff

[ Laatst gewijzigd door Repelsteeltju; 05 september 2008 om 09:01 ]

All things considered, being shot is not as bad as I always thought it might be. As long as you can keep the fear from your mind. I guess you could say that about most anything in life. It's not so bad as long as you can keep the fear from your mind.
RobinotX
☞゚ヮ゚)☞

RobinotX's avatar
Standaard geplaatst op 04 september 2008 @ 19:43
Met quote antwoorden

Eikel nu is het verneukt ;-;

Music is a moral law. It gives soul to the universe, wings to the mind, flight to the imagination, and charm and gaiety to life and to everything. - Plato
Roos
ಠ_ಠ

Roos's avatar
Standaard geplaatst op 06 september 2008 @ 12:31
Met quote antwoorden

Tsubaki is helemaal geen roos, maar een camellia flower :/

Hyperion
Make•Believe

Standaard geplaatst op 06 september 2008 @ 14:12
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Repelsteeltju Bekijk bericht
Je had je zwaard beter Roos moeten noemen of gewoon Tsubaki.

Naam: Thomson sisters
Normaal uiterlijk: twee standaart katana.

Shikai kreet: Transform
Shikai uiterlijk: De zwaarden veranderen in 2 guns. gewoon zilver zonder enige versiering.
Kracht: Schiet de gebruikers "Soul Wavelenght" af.

Bankai kreet: Soul renosance, Exicutor Mode.
Bankai uiterlijk: De pistolen veranderen in kanonnen vast aan de onderarm van de gebruiker. De gebruiker krijgt ook stekels op zijn bovenarmen. De kracht verschilt van hoeveel "Soul Wavelenght" je in een aanval stopt. Hij kan er 2 aanvallen mee Death Cannon en Dark Needle.

Nadeel bankai is dat hij maar goed is voor een aanval daarna word hij weer normaal. Hij moet ook aftellen...

Waar doet dit je aan denken? o.o''
Sorry moest gewoon eff
Soul eater. ;D

uzumaki
Anime Forum Lid

uzumaki's avatar
Standaard geplaatst op 06 september 2008 @ 14:59
Met quote antwoorden

Naam van je zanpakutou: Zambaru
uiterlijk in normale staat: een grote zanpaktu net als het zwaard van zabuza (naruto)
sluetelkreet voor de shikai:Zambaru hikouten ra
shikai uiterlijk+krachten:shikai uiterlijk veranderd de krachten: ik kan het ijzer uit mijn katana vermormen dus ik kan van mijn grote 100 naalden maken ofzo of 2 normale enz
Bankai Naam:devine zambaru
Bankai Uiterlijk+krachten: bankai uiterlijk wisselend principe het zelfde als shikai alleen dan kan ik ijzer uit andere dingen ook aan mijn katana toevogen om hem te vergroten enz en hij kan in los ijzer veranderen zodat hij in mijn lichaam kan dat ik overal in mijn lichaam een katana kan laten vormen hij kan ook in het lichaam van de tegenstander om hem van binneuit te vermoorden

Antwoord

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten