Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Anime > Bleach
Deze pagina opnieuw laden wat is jouw zanpakutou?

Antwoord

Onderwerptools Weergave
mcbobo
Anime Forum Lid

Talking geplaatst op 27 juni 2007 @ 19:21
Met quote antwoorden

Naam van je zanpakutou:nakigoe urufu (crying wolf)

Uiterlijk in normale staat: 2 lange katana's die met elkaar verbonden zijn met een verlengbare ketting die vast zit aan de onder kant van het handvat. (deze ketting gaat achter me rug langs en is standaard vrij lang)
ik kan een van de zwaarden werpen terwijl ik de andere noch in me hand heb. de ketting word bij elkaar gehouden door mijn reiatsu en ik kan de ketting ook laten breken op commando
als ik zou sterven, of buiten bewustzijn zou raken dan zou de ketting breken.

Sleutelkreet shikai: unari urufu (howling wolf!)

shikai uiterlijk+krachten: de katana's verandere in 2 blade's en ze zijn noch steeds verbonden met de ketting.
ik kan mijn blades naar de vijand toewerpen en dan pomp ik er reiatsu in via de ketting, de blade krijgt een blauwe gloed in de vorm van een wolfenhoofd aan de uiteinde.urufu baito (wolf beet)

Bankai naam: howling getsuei urufu (howling moon wolf)

Bankai uiterlijk: de 2 blades verbonden met de ketting die nu blauw opgloeit. In de blade is de naam van mijn zanpaktou ingegraveerd (nakigoe urufu).
de hilts zijn in de vorm van een wolfenhoofd. als ik de handvat vast houd zit mijn hand dan zeg maar in het hoofd. De wolfenhoofd ziet er doorzichtig uit en me hand en de handvat kun je gewoon door het hoofd heen zien.(de wolfenhoofd is een geest.)De ogen van de wolf zijn gesloten.
vanaf de hoofd van de wolf tot aan me schouder over me arm langs zweeft er blauwe armor.

Bankai kracht:Voor elke rake klap die ik op de vijand uitdeel gaat 1 van de ogen van de wolf open (deze geeft een blauwe gloed af), als 1 wolf allebei de ogen open heeft kan ik mijn zwaard met inmense kracht afvuren. maar ik kan er ook voor kiezen om te wachten tot beide wolfen hun ogen open hebben en dan kan ik er 1 straal van maken die dan 3x zo sterk is als 1 wolf.
(naam van deze techniek: urufu getsuei baito (wolf maan beet) Het maakt niet uit wat ik snijd dit mag zowel dier als mens zijn,
Ik kan ervoor kiezen de armor langs mijn arm op een van mijn zwaarden te bevestigen waardoor het als schild fungereerd. Alleen kan ik dit niet zo snel afwisselen en zal ik het dus niet zo vaak wisselen tijdens een gevecht.(naam techniek: irounaku urufu tate = complete wolf shield)
Als laatste kan ik er voor kiezen om de armor te breken en om te zetten in rode reiatsu dat me inmense kracht geeft, me lichaam gaat rood opgloeien en mijn klappen worden 2 keer zo krachtig als normaal en mijn snelheid word 2 keer zo groot.
Alleen duurt deze staat maar voor een korte periode (afhankelijk van welke staat ik bent en hoeveel reiatsu ik aan de techniek wil afgeven)
Grote nadeel is dat ik zwaar vermoeid ben na het uitvoeren van deze techniek en ik geen vorm van verdediging meer heb dus ben ik compleet verdedigingsloos.(naam techniek:hakkyou = madness)

Betelgeuse
Alpha Orionis

Betelgeuse's avatar
Standaard geplaatst op 28 juni 2007 @ 08:53
Met quote antwoorden

Wat bedoel je in deze met 'blade'? Als ik het puur opvat als een engels woord laat het zich vertalen met het Nederlandse 'blad', 'zwaard' of 'zwaardsman'. . . en een katane is al een zwaard.

mcbobo
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 30 juni 2007 @ 15:42
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Betelgeuse Bekijk bericht
Wat bedoel je in deze met 'blade'? Als ik het puur opvat als een engels woord laat het zich vertalen met het Nederlandse 'blad', 'zwaard' of 'zwaardsman'. . . en een katane is al een zwaard.
euhh nou bij een katana is de de snijdende gedeelte een rechte stok. bij een blade is het een heel groot vlak.

effe echt super simpel getekend met paint alleen om uit te leggen wat het verschil is --->

http://i199.photobucket.com/albums/a...aenblade-1.jpg

Wijziging: het ziet meschien beetje onduidelijk uit maar de onderste is dus de blade and de bovenste is de katana, ik vind zelf dat de tekening eigenlijk best goed gelukt is als je nagaat dat ik er 2 sec aan besteed heb, (het uploaden ervan duurde heel wat langer)

[ Laatst gewijzigd door mcbobo; 30 juni 2007 om 15:44 ]

OHNO!
Betelgeuse
Alpha Orionis

Betelgeuse's avatar
Standaard geplaatst op 01 juli 2007 @ 11:34
Met quote antwoorden

Bedankt voor je toelichting. Ik kan me je pracht wapen nu beter voorstellen.

DeaDBolT
Filosofische Anime Fan

Standaard geplaatst op 31 juli 2007 @ 22:03
Met quote antwoorden

Ik heb eigenlijk al een tijdje een plaats gezocht om mijn ideeen te posten, ik heb al 2 Zanpakutou helemaal uitgewerkt inclusief de eigenaren die ik ooit nog eens op een forum RPG wil gebruiken, daarnaast heb ik ook nog 3 Bounto helemaal uitgewerkt

Naam: Oni-Tsume( Demon's Claw) Net als zijn eigenaar laat hij zijn tegenstanders graag lijden en is medogenloos en wreed in een gevecht.
Normale vorm: een Wakizashi met een zwarte kling en een silvere snede.
Shikai-kreet: Make them suffer! (kon het japans niet precies goed krijgen en ik ben een perfectionist)

Shikai uiterlijk: Hetzelfde, alleen met 2 klingen naast elkaar met miniscule kartelranden zoals haaientanden(lekker simpel)
Shikai Krachten: De 2 klingen zorgen pakweg voor dubbele schade bij een goede treffer, maar omdat de 2 klingen zo dicht op elkaar staan en gekarteld veroorzaakt een treffer grote opengesceurde wonden en hevige bloedingen die bijna niet te behandelen zijn(op tijd tenminste)
Deze soulslayer zet de pijn die hij veroorzaakt om in energie en stelt hem in staat energie golven af te vuren in de vorm van zwaarden die via de grond voortrazen. Ook kan de inkeping tussen de 2 klingen met veel oefening gebruikt worden om zwaarden in te vangen en vast te houden.

Bankai Naam: Mugoi Oni-Tsume (Cruel Demon's Claw)
Bankai Uiterlijk: De kling splitst zich in drieen vanuit het handvat en krommen iets om met grotere kartelingen waardoor de klingen wat op een zaag lijken. Ook gloeien de snedes van de zwaarden wat roze/zwart door elkaar.

Bankai Krachten: dankzij de toevoeging van een derde kling neemt de schade vanaf de Shikai vorm de helft toe(logisch, reken maar uit) Doordat het zwaard grotere kartels heeft en meer klingen veroorzaakt deze nog meer bloedingen en grotere wonden en meer pijn, zo kan hij ook sneller pijn in energie omzetten en kan met 3 klingen meer energie opslaan wat zorgt voor veel vaker te gebruiken en veel sterkere energiegolven(als je je vijand dan wel raakt tenminste, wat wel de bedoeling is)

[ Laatst gewijzigd door DeaDBolT; 31 juli 2007 om 22:08 Reden: nettere opmaak(perfectionist lol) ]

Shinshou
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 08 augustus 2007 @ 00:14
Met quote antwoorden

Naam zanpakutou: haijin (ashes and dust)
Uiterlijk: rechte katana met de lengte van een wakizashi

Shikai: hoteru, haijin (burn, ashes and dust)
Uiterlijk: er komt een lint van reiatsu rond m’n arm die verbonden is aan het handvat van m’n zanpakutou, zodat ik er mee kan werpen maar ik kan het lint eindeloos uitrekken en ik kan ook reiatsu afschieten en het blade is verlengd en aan de snijkant zijn 2 haken die allebij beginnen in het midden, de ene haak gaat naar beneden tot aan het eind van het handvat (m’n hand kan er met gemak tussen) en de andere gaat naar boven en buigt op het einde zodat het zonder da onderste haak een 4 vormt en er is nog een spatie van ongeveer 6 centimeter tussen het begin van de 2 haken

Bankai: haijin shuranochimata (ashes and dust, scene of carnage)
Uiterlijk: m’n zanpakutou verandert in stof en het stof verandert in kleine lavablokken en brandt zich door de grond waardoor het oppervlak een echte chaos wordt en er lopen rivieren van lava en er zijn geisers die vuur spuwen en overal hangt as en ik kan die as veranderen in een zwaard, maar ik kan het zwaard ook werpen en veranderen in een soort vuurbal en het zwaard wordt ook altijd terug verbonden met reiatsu rond m’n arm

Xocolatl
Vrind

Xocolatl's avatar
Standaard geplaatst op 09 augustus 2007 @ 18:16
Met quote antwoorden

@Mcbobo: Een blade is gewoon het snijdende gedeelte van een zwaard, dus het ijzeren stuk hoor, het is niet een bepaald soort zwaard ofzo...

Bla.

Have you ever killed a coyote in the middle of the night in the middle of a party?
Shinshou
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 10 augustus 2007 @ 16:10
Met quote antwoorden

Naam zanpakutou: nue (mythical creature with a monkey's head, tanuki's body,
tiger's limbs, and a snake tail)

uiterlijk: een katana zonder ring boven het handvat

shikai: unaré, nue !!! (growl nue)

uiterlijk: het blad wordt breder en langer en op de snijkant zelf komen 4 groeven
zodat lijkt dat het een klauw is en als het snijdt dan brengt die 5 sneden
kort opeen als schade aan en ik kanreiatsu schieten dat dan lijkt op een klauw

bankai: saidan nue (shredding nue)

uiterlijk: het mythisch beest komt tevoorschijn die 2 meter hoog is, maar de
lengte heeft van een normale tijger, het beest kan kidou stralen afvuren en
bijten en met de klauwen aanvallen en is enorm snel, maar m'n zwaard blijft
hetzelfde als bij de shikai en de krachten ook

[ Laatst gewijzigd door Shinshou; 11 augustus 2007 om 00:03 ]

ShikamaruR
Anama The Fate caller

Standaard geplaatst op 13 augustus 2007 @ 21:42
Met quote antwoorden

Naam van je zanpakutou: tentou karasu (Heavens Crow)
uiterlijk in normale staat: Een korte stock met 2 punten naar links en rechts en een punt naar boven

sluetelkreet voor de shikai:tenshi mie ina Yousha!!!(Angels show no mercy)
shikai uiterlijk+krachten: De punten naar links en rechts veranderen in vleugels en de punt naar boven groeit. de stok vormt zich als een handschoen om de arm van de gebruiker.
De vleugels zorgen ervoor dat de gebruiker kan vliegen en de punt naar voren kan met een stok naar voren worden geschoten.

Bankai Naam:tenshi haraise (Angels revenge)
Bankai Uiterlijk+krachten: Net als bij de Shikai vormt de stok een handschoen aleen nu krijgt de gebruiker vleugels op zijn rug en inplaats van de vleugels komen er twee grote punten die naar boven wijzen.

De punten kunnen draaien en uitschuiven naar de wil van de gebruiker. De gebruiker kan ook de punten afvuren met de kracht van licht dat mensen die daar niet aan gewend zijn verblind.

-edit-

[ Laatst gewijzigd door ShikamaruR; 22 augustus 2007 om 08:25 ]

The people seek a warrior to be king.
Yes, i have the fate of a warrior
but i do not have the fate of a king.
Betelgeuse
Alpha Orionis

Betelgeuse's avatar
Standaard geplaatst op 14 augustus 2007 @ 08:40
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door ShikamaruR Bekijk bericht
Hoe kan je het vertalen dat snap ik niet
Lees de 2e pagina nog eens.

Shinshou
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 14 augustus 2007 @ 21:38
Met quote antwoorden

naam zanpakutou: suichuuka (type of artificial flower which blossoms when placed in water)

uiterlijk: een katana zonder ring boven het handvat

shikai: sakisomere, suichuuka (blossom, suichuuka)

uiterlijk: m'n zwaard verdwijnt en er komen allemaal blossoms tevoorschijn en het begint te regenen,
ik kan de blossoms besturen met m'n handen, dan is de snelheid verdubbeld

bankai: kazukagirinai suichuuka (uncountable suichuuka)

uiterlijk: nu kan ik niet alleen de blossoms besturen maar ook de regen en kan zo grote golven en
stralen vormen van water en dat desnoods combineren met de blossoms

bankai˛: kazukagirinai suichuuka shuranochimata (uncountable suichuuka, scene of carnage)

uiterlijk: alles verandert en het slagveld wordt omringd door water zodat niemand kan ontsnappen en
om de 4 meter is er een cirkel in het water van blossoms en ik kan maar 1 cirkel tegelijkertijd
vrijlaten om de vijand aan te vallen of om mij te verdedigen, en m'n zanpakutou is terug in m'n hand

XDarkAngel
Anime Angel

Standaard geplaatst op 07 oktober 2007 @ 19:16
Met quote antwoorden

Naam van je zanpakutou:

datenshi : Fallen Angel

uiterlijk in normale staat:

een normale katana met een zwarte hilt

sluetelkreet voor de shikai:

gen'in desu, datenshi (Cause Death, Fallen Angel)

shikai uiterlijk+krachten:

uiterlijk:
een zeis met een zwart lemmet (of hoe je de blade maar wilt noemen)

krachten:
yami daikama (Darkness Schythe)
een soort "getsuga tenshou van Zangetsu" helemaal Zwart
damashii kekkai (soul barrier)
een barierre van zielen die nauwelijks zichtbaar zijn

Bankai Naam:

datenshi ekibyougami (Fallen angel of Death)

Bankai:
uiterlijk:
bij tranformatie krijg ik 2 zwarte engele vleugels en ik heb nog steeds de zeis..
Krachten:
ik krijg 3X de snelheid die ik had (een beetje zoals Zangetsu=P)

meshidasu desu (summon dead)
daarbij roep ik een doode ziel weer terug naar deze wereld in de vorm van een demon onder mijn controle...

zoiets zat ik zelf aan te denken=P

als je hier zou willen klikken zou ik dat waarderen^^
Shiny_Groudon
Wandelt af en toe langs

Shiny_Groudon's avatar
Standaard geplaatst op 26 oktober 2007 @ 19:10
Met quote antwoorden

*bump*
Naam van je zanpakutou:Kakaibutsu(vuurmonster)
uiterlijk in normale staat:gewone katana maar de kleur van de hilt is vuurrood
sluetelkreet voor de shikai:yakedo(burn), Kakaibutsu!!
shikai uiterlijk+krachten:de hilt vliegt in de fik en de kling begint te gloeien
krachten:kashuuha(vuurgolf) de naam lijkt me duidelijk
katoku(vuurschild): ook duidelijk
Bankai Naam: Ouja Kakaibutsu (koning vuurmonster)
Bankai Uiterlijk+krachten:de hilt zorgt ervoor dat je hele lijf in vlammen word gehult
kracht:kashuuha schiet nu blauwe vlammen en ook katoku wordt blauw
verder word je supersnel

[Anime List] [Manga List]
Wanneer komt er nou eindelijk eens een naamsverandering
wii-master
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 30 oktober 2007 @ 19:26
Met quote antwoorden

Naam van je zanpakutou: doragon choutou (Dragon Halberd)

Uiterlijk in normale staat: als elke andere zanpakutou , een katana dus, net als alle andere shinigami's alleen mijn hilt is kobaltblauw met zwarte vierhoekjes

Sleutelkreet shikai: Buresu Enshou Doragon ( Spread Fire Dragon )

shikai uiterlijk+krachten: de katana hilt verlengt een heel groot stuk , het mes verandert in een bijl in de vorm van een draak die op het punt staat the vliegen , en de kop van de draak is ook gelijk de punt van de halberd, weer met een kobalt blauwe en zwarte vierhoekjes hilt, met kobalt blauwe linten aan het einde.

Bankai naam:
Ban...Kai... Ageru Aadakauda Buresu Enshou Doragon ( Fly and Spread Fire Dragon )

Bankai uiterlijk : Mijn bankai is dat mijn Halberd smelt en verandert in een armor met ijzeren draken vleugels, de torso zal ook een draken torso zijn , de broek zal een drakenstaart hebben en de schoenen zullen een soort van drakenpoten zijn. Mijn Zwaard is een drakenkop die zowel snijdt als vuur kan spuwen en ik zal een schild hebben die als een drakenei zal zijn, maar zal de tegenstander deze kapot slaan zal er een furie van vuur ontstaan die een draak wordt en de tegenstander aanvalt.

Bankai kracht: Mijn armor zal langzaam van zwart naar rood veranderen als ik wordt geraakt ( natuurlijk niet van het bloed ) als deze vuurrood is zal alle energie van de klappen teruggeslagen worden naar de tegenstander. Het drakeneischild zal opengaan bij teveel klappen en er zal een furie van vuur zijn en in een draak veranderen ( die als het ware uit het ei is gekomen ) en de tegenstander aanvallen. Mijn drakenkopzwaard zal bij elke verslagen tegenstander een oog open doen, als er 2 zijn verslagen zal er een heleboel energie vrijkomen waardoor de 2de vorm van mijn bankai beginnen.

Bankai naam: Hinawa Doragon ( Fuse Dragon )

Bankai kracht 2 : bij deze bankai zal mijn armor en schild en zwaard smelten en in een gewone katana en een draak veranderen , de draak zal even groot zijn als mensen waardoor ik en de draak samen vechten, maar mijn kracht zal ook nog eens 100x zo groot zijn en de draak zal evenveel kracht als mij bezitten. De draak zal weer gewoon zwart zijn, maar mijn gewone armor zal kobaltblauw zijn met zwarte sandalen.

nthn
.

Standaard geplaatst op 14 november 2007 @ 15:17
Met quote antwoorden

Naam van je zanpakutou: taiyouisei (SolarPower ; Zonne Kracht)
uiterlijk in normale staat:gewone katana maar de hilt is de vorm van een zon.
En over het metaal van de katana zitten twee strepen ; een rode en een oranje
sluetelkreet voor de shikai: o-ba-hi-to (Oververhit) taiyouisei !
shikai uiterlijk+krachten:de hilt word van vuur en de twee strepen op de katana beginnen te gloeien
krachten: kurokasai (black fire) er schieten zwarte vuur stralen uit mijn katana
taiyoutoku (sun shield): duidelijk
Bankai Naam: Amaterasu Hakumei (Amaterasu (zonnegod uit japanse mythologie) Schemering)
Bankai Uiterlijk+krachten:Amaterasu komt naast me staan en geeft me haar zwaard.
Waardoor ik haar krachten krijg.Als ik het zwaard aanneem zal ze weer weg gaan.

Antwoord

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten