Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Anime > Bleach
Deze pagina opnieuw laden wat is jouw zanpakutou?

Antwoord

Onderwerptools Weergave
Abbysion
The Card Master

Abbysion's avatar
Standaard geplaatst op 26 december 2006 @ 19:20
Met quote antwoorden

@LordLoser: ze lijkt een beetje op mijn Anryuko Batsuro

Open up your mind, let your fantasies unwind,
in this darkness which you know you cannot fight;
the darkness of the music of the night
LordLoser
Godsamme Stijn tyf op

Standaard geplaatst op 26 december 2006 @ 19:26
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door ChaosMage Bekijk bericht
@LordLoser: ze lijkt een beetje op mijn Anryuko Batsuro
Kan wel, maar ik heb 'm zelf ontworpen. Bovendien zitten er vast wel verschillen tussen.
Ik zoek het even op n.n
EDIT: Meh, jouwes is minder gedetailleer en bovendien verschilt de shikai.

En BTW, het is een Hij.

Roos
ಠ_ಠ

Roos's avatar
Standaard geplaatst op 27 december 2006 @ 09:40
Met quote antwoorden

...Deleted.

OF AWF, of mijn computer, of die leuke knopjes hierboven bij het berichtje typen doen heel eng O.O"

[ Laatst gewijzigd door Roos; 27 december 2006 om 09:56 ]

Betelgeuse
Alpha Orionis

Betelgeuse's avatar
Standaard geplaatst op 27 december 2006 @ 10:22
Met quote antwoorden

Wat een schede, handvat en lemmet waren wist ik al, maar wat een kling was heeft toch even geduurd. En het is fijn te weten wat nu ook een hilt is.
Maar wat ik me toch ook nog wel afvraag is:
gebruik men bij verschillende zwaardtypes verschillende termen voor dezelfde onderdelen?

Enneh.. is er ook een kort woord voor 'pareerstang' of, nog algemener, 'dwarsbescherming'? (Die termen heb ik geplukt uit dit wikipedia artikel over zwaarden.)

NeoAbsol
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 27 december 2006 @ 11:00
Met quote antwoorden

Naam van je zanpakutou: Kuroufu [Black Wolf]
Uiterlijk in normale staat: Een gewone katana met een wolvenkop als Hilt.
Sleutelkreet voor de Shikai: Houkou, Kuroufu! [Howl, Black Wolf]
Shikai Uiterlijk: Het uiterlijk blijft gewoon hetzelfde, behalve dat het zwaard rood oplicht.
Shikai Krachten: Met deze shikai kan ik een wolf oproepen die mij helpt tijdens het gevecht, zelf word ik 10% sterker.
Bankai Naam: Seinaru Kuroufu [Holy Black Wolf]
Bankai Uiterlijk+Krachten: De zanpakutou schiet de lucht in en werkt voor mij als een soort volle maan. Door mijn zanpakutou transformeer ik in een weerwolf, na de transformatie komt de zanpakutou terug in mijn handen nu kan ik gewoon met mijn zanpakutou vechten. Door de transformatie ben ik nu 25% sterker.

Die is mij. 8D

[ Laatst gewijzigd door NeoAbsol; 27 december 2006 om 11:17 ]

masoto oguri
YoU_FeEl_LuCkY_PuNk?

Standaard geplaatst op 29 december 2006 @ 07:35
Met quote antwoorden

nieuwe zanpaktou:

Zanpaktou naam: dokusatsu kyuuketsudoubutsu ( poisoning bloodsucker )

Zanpaktou uiterlijk: m'n zanpaktou is een rechte katana zonder handbescherming en ongeveer een 80 centimeter lang en het snijd alleen maar wanneer ik wil en telt ook bij de shikai en de bankai

Sleutelkreet voor de shikai: kureru hyakuji chiwomiruarasoi (let everything struggle with bloodshed)

Shikai uiterlijk: mijn zwaard blijft normaal behalve dat er een bloedzuiger op het lemmet afgedrukt staat

Shikai krachten: als ik iemand steek of snijd dan gloeit de bloedzuiger in het rood en neemt al het verloren bloed op ( telt ook voor mij als ik gewond raak ).
Als ik mijn tegenstander verwond dan wordt hij/zij ook vergiftigd
Hoe meer bloed m’n zwaard opzuigt, hoe sterker het word maar ook lichter in gewicht dus kan ik sneller bewegen.
Kidou krachten x2
Snelheid x2
Physische kracht x2
Uithouding x2

Bankai naam: gasuchuudoku kyuuketsudoubutsu (gas poisoning bloodsucker)

Bankai uiterlijk : m’n zwaard blijft zoals het was bij de shikai.
Er komt een enorme bloedzuiger tevoorschijn ( zo groot als mayuri zijn bankai)
M’n bovenkledij vergaat door de reiatsu en op de plaats van mijn hart staat een grote bloedzuiger afgebeeld dat de helft van de voorkant van mijn bovenlijf inneemt

Bankai krachten: Snelheid x5
Kidou x5
Ik kan mijn reiatsu als schild gebruiken maar werkt niet veel
De grote bloedzuiger kan gas verspreiden vanuit zijn mond ( paars gas )
Als het je verwond dan zuigt hij het bloed op en dan begint de bloedzuiger op mijn bovenlijf te gloeien en dan krijg ik de energie vanuit het opgezogen bloed in mijn lichaam en m’n lichaam word dan telkens keer op keer gespierder en breder ( snelheid vermindert echter niet )
De bloedzuiger kan ondergronds aanvallen
De bloedzuiger kan grote pinnen uit de onderkant en bovenkant laten komen om zich te verdedigen
De bloedzuiger kan ook kidou stralen doen vanuit zijn mond

[ Laatst gewijzigd door masoto oguri; 04 april 2007 om 13:17 ]

RobinotX
☞゚ヮ゚)☞

RobinotX's avatar
Standaard geplaatst op 31 maart 2007 @ 17:16
Met quote antwoorden

Naam van je zanpakutou: Souzen Tsurugi (letterlijk: Confused Sword)
uiterlijk in normale staat: Normale zanpaktou, alleen een ster op het uit einde van zijn hilt
sleutelkreet voor de shikai: Magomago, Souzen Tsurugi
shikai uiterlijk+krachten: Uiterlijk: het lemet draait zich naar mij toe( de scherpte kan naar mij dus) hiermee kan ik niet aanvallen.. maar elke tegenstander die het zwaard raakt zal voor korte tijd zijn geheugen verliezen =3, Enige manier om aan te vallen is sterren die ik uit het zwaard kan roepen op mijn vijand afsturen
Bankai Naam: Souzen Shuensha (Confused Star)
Bankai Uiterlijk+krachten:

Mijn zanpaktou is nu in tegenstelling tot daarvoor meer offensief.
Ik heb een cape aan met sterren op.. En heb een grote ster gekregen waar ik mezelf mee vervoer =3.. de ster is scherp en van vuur ^^. Verder heeft mijn zanpaktou niet meer de gave om iemand zijn gedachte kwijt te laten raken =3.

[ Laatst gewijzigd door RobinotX; 31 maart 2007 om 17:30 ]

Music is a moral law. It gives soul to the universe, wings to the mind, flight to the imagination, and charm and gaiety to life and to everything. - Plato
masoto oguri
YoU_FeEl_LuCkY_PuNk?

Standaard geplaatst op 04 april 2007 @ 13:27
Met quote antwoorden

naam zanpakutou: choujouteki kusarigama ( psychic sickle and chain )

uiterlijk: een lange stok zoals bij wushu gebruikt wordt

sleutelkreet voor de shikai: choujouteki chein bakuhatsu ( psychic chain eruption )

shikai uiterlijk + krachten: mijn kleding verandert naar een soort taichi uniform, op het eerste zicht lijkt er niets verandert, mijn stok is nog in normale staat maar onder mijn kleding zijn m'n armen en benen ingewikkeld in kettingen, ik kan vanalles doen bijvoorbeeld een ketting uit m'n mouwen zwieren of vanuit m'n broekspijpen, uit elke mouw of broekspijp kan ik maar 1 ketting tegelijkertijd zwieren en de kettingen blijven aan m'n lijf verbonden en ik kan een soort schild vormen met mijn ketting wegens kleine psychische kracht voor mijn kettingen.

bankai naam: choujouteki kyoketsushoge ( psychic kyoketsushoge)
( kyoketsushoge is de naam van het wapen zelf, het is een kettingwapen met aan 1 eind een sikkel en aan het andere eind een ring)

bankai uiterlijk + krachten: de kettingen rond m'n armen en benen worden 1 lange ketting verbonden aan de ring van de kyouketsushoge, heel het wapen is blinkend zwart met een heel donkere groene schijn, voor de rest krijg ik gewoon psychische krachten waar is vanalles mee kan doen bijvoorbeeld een boom lanceren enzo.... en met de sikkel kan ik enorm krachtig uithalen en windstoten vormen en ten slotte is m'n taichi vest is verbrand door de reiatsu.

poep
beginnende ava designer

Standaard geplaatst op 30 mei 2007 @ 18:21
Met quote antwoorden

Naam van je zanpakutou: yamimaru
uiterlijk in normale staat: gewoon maar dan heel lang
sluetelkreet voor de shikai: shine, yamimaru
shikai uiterlijk+krachten: aanschouw (snel getekend)hij kan vlammen van een soort zwart voor op de tegenstander afschieten
Bankai Naam:bankaiamymaru(ben niet zo goed in het verzinnen van namenXD)
Bankai Uiterlijk+krachten:aanschouw
(ook een beetje snel getekentXD)stuurt komplete golven zwart vuur op de vijand af

Beginnende avatar designer
sig
AWF CHAT kom ook
Betelgeuse
Alpha Orionis

Betelgeuse's avatar
Standaard geplaatst op 31 mei 2007 @ 11:02
Met quote antwoorden

Jammer dat je het gedoe met de BBCode in combinatie imageshack niet best begrijpt. Ik heb ze ff aangepast zodat ze het nu wel doen:
Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door poep Bekijk bericht
Naam van je zanpakutou: yamimaru
uiterlijk in normale staat: gewoon maar dan heel lang
sluetelkreet voor de shikai: shine, yamimaru
shikai uiterlijk+krachten: aanschouw (snel getekend)hij kan vlammen van een soort zwart voor op de tegenstander afschieten
Bankai Naam:bankaiamymaru(ben niet zo goed in het verzinnen van namenXD)
Bankai Uiterlijk+krachten:aanschouw
(ook een beetje snel getekentXD)stuurt komplete golven zwart vuur op de vijand af
Het zijn best wel geinige plaatjes.

hell$oldier
Von Pilsenstein

hell$oldier's avatar
Standaard geplaatst op 03 juni 2007 @ 22:29
Met quote antwoorden

Naam van je zanpakutou: tenrousei anoyo (sirius of the underworld) sirus is een erg heldere ster aan de hemel, ook wel de honds ster genoemd
uiterlijk in normale staat: een zwarte, rechte tanto die ik op mn been draag
sleutelkreet voor de shikai: Sasu, Tenrousei (shine sirius!)
shikai uiterlijk+krachten: de tanto veranderd in een pikzwarte rechte katana met rode accenten in stof rond de handle en een heel dunne witte lijn op de scherpe kant van de kling
en wat doet ie? als ie bloed trekt van iemand word die persoon blind en vliegt de plek
Bankai kreet: bankai! gewoon lekker simpel :P
Bankai Naam: Ennetsujigoku (Roaring Inferno)
Bankai Uiterlijk+krachten: de kling word breder, de witte verdwijnt, maar een rode stip met daarin een simpel vuur icoontje komen op het midden van het zwaard te staan. het handvat word langer net als de kling zelf, maar blijft recht. de rode wikkels van het handvat wikkelen zich om mn onderarmen, maar zitten niet vast aan het zwaard. de lucht om het zwaard verbrand omdat het zo heet word als de kern van een ster. de speciale kracht is, naast het feit dat dat ding achterlijk heet is, dat vanuit de rode stip op het zwaard een vuurbal kan vormen die zich om het zwaard heen vormt en die kan ik afschieten. soort van katon no jutsu uit de naruto serie alleen dan met bankai destructieve kracht

dikke shit

:SVG-crew ->eLPe:

Sexiest guy on AWF 2009...
LordLoser
Godsamme Stijn tyf op

Standaard geplaatst op 06 juni 2007 @ 18:36
Met quote antwoorden

Wtfz0r, overpowerednessh. Verbrand dat ding je handen niet dan? =|

hell$oldier
Von Pilsenstein

hell$oldier's avatar
Standaard geplaatst op 07 juni 2007 @ 19:01
Met quote antwoorden

tuurlijk niet en zo overpowered is het ook niet

:SVG-crew ->eLPe:

Sexiest guy on AWF 2009...
Shinshou
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 11 juni 2007 @ 20:16
Met quote antwoorden

Naam van je zanpakutou:hanazono (flower garden)

uiterlijk in normale staat:een normale katana

sleutelkreet voor de shikai: hanasaké, hanazono (bloom, flower garden)

shikai uiterlijk+krachten: alles verandert in een veld van bloemen,
mijn zwaard verdwijnt en ik kan een bloem laten veranderen in
een soort taichi zwaard met een rood lint er aan, en dat lint kan
ik zo hard laten worden als mijn zwaard en kan het laten uitrekken
om er hevige klappen mee uit te delen en kan ook onder de grond gaan
maar dat zie je moeilijk door de hoge bloemen in het veld en ik gebruik ook ongewapende vechttechnieken die heel snel zijn en dat is ook tijdens de bankai en bij de normale status ook

Bankai Naam: kyoukasuigetsu (flowers reflected on a mirror and the moon reflected on the water's surface)

Bankai Uiterlijk+krachten: het veld word hoger, en er komen rivieren in
En ik kan het water controleren met mijn geest en ik kan van rivier naar rivier
Transporteren, en ik kan het stof van de bloemen laten opwaaien met veel wind
Zodat het zicht heel slecht wordt en kan dan die stof omzetten tot reiatsu en het afschieten, de lucht is donker en het is dan ook volle maan en ik kan die stralen gebruiken als een soort net, de stralen zijn alleen maar effectief als je in de straal komt in de rivieren, dan geraak je niet makkelijk weg, alleen door onder het water te gaan, maar omdat ik water kan gebruiken is dat niet echt slim

Alucard
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 12 juni 2007 @ 12:29
Met quote antwoorden

Naam van je zanpakutou: Tzumi (zonde,misdaad)

uiterlijk in normale staat: een zeer basic looking katana met een rode Tsuba
het uiterlijk van de persoon achter het zwaard is een vampierachtige dude met een attitude en een slap gevoel voor humor, maar tijdens gevechten redelijk vastberaden.

sleutelkreet voor de shikai: Koukai (Regret)

shikai uiterlijk+krachten: het zwaard lost op in het handvat en de rode tsuba verandert in een felrode Yari speer met een pikzwart lemmet, dit wapen kan Reiatsu kannaliseren tot Rode schichten Reiatsu die worden afgevuurd op de ongelukkige tegenstander, daarnaast kan deze met dezelfde vaardigheid schilden creeeren.

Bankai Naam: TzuminoKoukai shinaide ( don't regret ur sins )

Bankai Uiterlijk+krachten: Het lemmet van de speer word achterlijk groot en flexibel en vormt een reuzachtige zweep die door vele harde substanties kan meppen maar behoudt een normaal gewicht waardoor deze zeer makkelijk te gebruiken is, daarnaast is de vaardigheid om Reiatsu te kannaliseren is sterk verbeterd. Ook kan de gebruiker ten koste van de helft van zijn bloed de gehele manifestatie van zijn bankai in zichzelf comprimeren waardoor de gebruiker een ongelofelijke reiatsu boost krijgt ( maar niet meer kan vechten met de grote Bankai en deze vorm kan 30 seconden worden aangehouden )

[ Laatst gewijzigd door Alucard; 12 juni 2007 om 23:38 ]

"Just change with no real progress"
Mijn BLOG: http://theyblog.wordpress.com/
Antwoord

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten