Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Anime > Bleach
Deze pagina opnieuw laden wat is jouw zanpakutou?

Antwoord

Onderwerptools Weergave
Abbysion
The Card Master

Abbysion's avatar
Standaard geplaatst op 27 november 2006 @ 17:01
Met quote antwoorden

Wauw! Jij hebt er precies zéér goed over na gedacht!

Open up your mind, let your fantasies unwind,
in this darkness which you know you cannot fight;
the darkness of the music of the night
X Gohan
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 02 december 2006 @ 19:25
Met quote antwoorden

*Deleted*

[ Laatst gewijzigd door X Gohan; 26 december 2006 om 20:57 ]

masoto oguri
YoU_FeEl_LuCkY_PuNk?

Standaard geplaatst op 14 december 2006 @ 22:04
Met quote antwoorden

Naam van je zanpakutou: gyouketsu akumu (freezing nightmare)

uiterlijk in normale staat: een recht zwaard, een handvat van normale katana maar zonder kling

sleutelkreet voor de shikai: deashi sono riaru gyouketsu akumu (start the real freezing nightmare)

shikai uiterlijk+krachten: er komt een kleindere versie uit de normale staat en dan heb ik 2 zwaarden, m'n zwaarden geven een extreme koude af en m'n lichaam ook, de wonden dat ik dan toebreng aan m'n tegenstander vriest dan toe op een martelende manier en m'n snelheid wordt veel beter

Bankai Naam: sono gyouketsu zansatsu akumu (the freezing massacre nightmare)

Bankai Uiterlijk+krachten: m'n zwaarden worden zwart en vanbinnen een gloeiende robijn van ijs, mijn ogen worden pikzwart met een gloeiende blauwe pupil,de omgeving verandert in ijs en vriezende wind en onder de (soms) doorzichtige grond verschijnen dode gezichten van baby's, kinderen en vrouwen (allemaal illusie om angst op te wekken bij m'n tegenstander en tijdens m'n transformatie kome er schreeuwen van baby's,kinderen en vrouwen dat precies afgeslacht worden, en qua krachten: kan soms ongezien ( door de enorme snelheid) onder het ijs voortbewegen, maar het is mogenlijk om het te zien en ik kan m'n kleindere versie van m'n zwaard laten uiteenspringen en worde da allemaal frozen blossoms da heel dodelijk is en na die aanval komt m'n kleinder zwaard terug

[ Laatst gewijzigd door masoto oguri; 16 december 2006 om 12:04 ]

Dragonboy
Anime Forum Lid

Dragonboy's avatar
Standaard geplaatst op 14 december 2006 @ 22:25
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door dragonboy Bekijk bericht
Naam van je zanpakutou: Ryimka , Genkaku Tsukiakari Doragon

Uiterlijk in normale staat: een gewone katana met een draken hoofdje

sleutelkreet voor de shikai: Hireki Shinsei Hana!

shikai uiterlijk+krachten: Zanpaktou word als een gewone katana, vderdediging verzwakt met 25%, drie draken worden gesummond,
De eerste draak neemt een gedaante aan van een persoon naar lange de houder wilt.
Dat duurt 30 secondes.
De tweede draak neemt alle reiatsu, kenmerken, gegevens, etc over.
Dat duurt 45 secondes.
De derde draak word de Zanpaktou met bankai en shikai.
Dat duurt 1 minuut.

als alles goed verloopt fuseren ze alledrie samen en heeft een "kloon" gedaante van iemand, evenveel krachten, technieken, Kidou,verdedeging,...

De tegenstander mag niet geraakt worden noch de drie draken.
Alleen met de zankpaktou kan je je mogelijk verdedigen, kidou kan niet gevruikt worden.
Als je geraakt word gaan alle drie de draken terug in je Zanpaktou en moet je +- 24 minuten wachten om dan nog een shikai te doen.

Bankai Naam: Doragon Hae Ue Za Tsuki, Hana Hireki Shinsei Kaori!

Bankai Uiterlijk+krachten: Een enorme draak neemt mijn zelfde gedaante over en fuseer met mij, de zanpaktou verdwijnt, kidou wordt 150% sterker en 25% sneller, Speed verhoogt met 40% en je wordt met 15% verdedeging verzwakt.

Een andere aanval; gebruik 90% van je reiatsu om dan direkt in een oogwenk je tgenstanders zanpaktou kapot te maken en 5 % kans om de tegenstander ook mee te hebben. Alhoewel 80% kans is dat je eigen zanpaktou helemaal kapot gaat tot alleen een stukje van het zanpaktou over blijft. Die regenereert in zeven dagen.

Rates? : )
ff geupdated

Rates? : )

[ Laatst gewijzigd door Dragonboy; 20 december 2006 om 18:27 ]

masoto oguri
YoU_FeEl_LuCkY_PuNk?

Standaard geplaatst op 14 december 2006 @ 22:59
Met quote antwoorden

tof tof, maar zou je er de vertaling ni bijzette ?

masoto oguri
YoU_FeEl_LuCkY_PuNk?

Standaard geplaatst op 20 december 2006 @ 16:48
Met quote antwoorden

hallo hallo
kheb een nieuwe zanpaktou gemaakt:

Mijn Zanpaktou
Naam: Tenbatsu ( wrath of God )

Uiterlijk: een katana maar dan recht en zonder kling

Sleutelkreet voor de shikai: hanatsu sono Tenbatsu ( release the wrath of God )

Shikai uiterlijk + krachten: mijn zwaard blijft normal maar ik kan cherry blossoms
uit het lemmet laten komen, als dat gebeurt wordt het enorm koud en ik heb de blossoms
volledig onder controle en als ik ze met mijn handen begeleid dan is de snelheid
verdubbeld

Bankai naam: Tenbatsutekimen ( the certainty of divine punishment, Swift is Heaven’s
vengeance )

Bankai uiterlijk + krachten: m’n zwaard blijft normal maar geeft een hemels licht af,
De cherry blossoms zweven rondom mij en kan alleen maar gebruikt worden als
schild en het is enorm aan het vriezen
als ik aanval met mijn zwaard dan lijkt het alsof het in slow-motion gaat maar dat is
pure illusie want het gaat feitlijk 10 keer zo snel als mijn shikai

Dragonboy
Anime Forum Lid

Dragonboy's avatar
Standaard geplaatst op 20 december 2006 @ 18:26
Met quote antwoorden

Lijkt een mix tussen byakuya, hitsugaya en aizen :/

je dubbelt post ;D

masoto oguri
YoU_FeEl_LuCkY_PuNk?

Standaard geplaatst op 21 december 2006 @ 00:07
Met quote antwoorden

ow,..sorry voor de dubbel post
ja blijkbaar wel een combinatie van die drie, niet dat het mijn bedoeling was hoor
ik hou gwn van illusies,ijs en cherry blossoms, en als ik een zanpaktou maak dan mag je er zeker van zijn dat er 2 van de 3 "elementen" er bij zijn
weet jij wanneer er nog eens een "toernooi" gedaan wordt met de zanpaktous ?
want ik ben nog niet lang lid en ja ik zag dat er een soort van toernooi gedaan werd dus ik was een beetje te laat

[ Laatst gewijzigd door masoto oguri; 21 december 2006 om 00:10 ]

~*elite jaguar*~
alias konoki

Standaard geplaatst op 21 december 2006 @ 08:33
Met quote antwoorden

Naam van je zanpakutou: akuinnen hamon ( destiny blade)
uiterlijk in normale staat: een soort kantana, maar dan iets kleiner
sluetelkreet voor de shikai: eimin akuinnen enkou (eternal flama of destiny)
shikai uiterlijk+krachten: de kantana word groter en krijgt 2 slangen om het zwaard gewikkeld, de krachten zijn
+ in de toekomst kijken
+ en je kan je tegenstanders lot voor een deel bepalen
+ als de slangen zijn uitgegroeit (gebeurd in het gevecht) spuwen ze vuur, als dit vuur je raakt zal je een flashback krijgen naar je ergste gebeurtenis ooit)
Bankai Naam: kyoudai chigatana aaiu akuinnenchigatana ( the mighty sword of destiny)
Bankai Uiterlijk+krachten: de slangen trekken zich weer in er komt zwarte rook uit,
de krachten zijn:
+ nu ben ik inspiratiloos.. sorry maar moet weg, edit vanmiddag wel

Henduluin
た~る!

Henduluin's avatar
Standaard geplaatst op 26 december 2006 @ 00:02
Met quote antwoorden

Heh, hier zit ik al een tijdje over te denken, here goes:

Naam van je zanpakutou: Cheza (voor zover ik weet geen speciale betekenis, vind het gewoon een mooie naam)
Uiterlijk in normale staat: Standaard katana.
Sluetelkreet voor de shikai: sekai wo kasseika sasenasai, Cheza! (Rejuvinate the world, Cheza!)
Shikai uiterlijk: Amper verandering. Zo'n beetje het enige dat er veranderd is dat er een witte bloem op het blad komt te staan.
Shikai krachten: Verbetert je "stats" met ruweg 10%. Bovendien genezen je wonden razendsnel. Een "standaard" wond (denk aan de wonden die je vaak ziet in anime zwaardgevechten, een haal van je schouder tot halverwege je romp) geneest binnen een minuut.
Bankai Naam: saisei no megami, Cheza! (Goddess of Rebirth, Cheza!)
Bankai Uiterlijk Nogmaals amper verandering aan het zwaard zelf. Het handvat word iets sierlijker, nogmaals met witte bloemen. Grootste verandering is aan je eigen lichaam: Het "verjongt" zichzelf tot het perfecte lichaam. Sterke, maar soepele, spieren, etc.
Bankai krachten: De katana op zich is niets speciaals, maar de bankai gebruikt 100% van je potentieel, denk aan de power-up die Gohan kreeg aan het einde van DBZ. Je bent dus sneller, sterker, wendbaarder, etc. Daarnaast wordt de regeneratiesnelheid verbeterd met een factor van 5. Voor de rest niets speciaals. Puur face-to-face georienteerd, geen goedkope illusies of wat dan ook.

Moet misschien wat aan het uiterlijk werken, alleen ben ik niet zo creatief ingesteld helaas.
Bankai valt te verslaan, maar je moet enorme hoeveelheden schade aan weten te brengen in een korte tijd.

Xocolatl
Vrind

Xocolatl's avatar
Standaard geplaatst op 26 december 2006 @ 15:34
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Rayquaza Rider Bekijk bericht
Naam Zanpakutou: Hayashitane (Forest Seed)
uiterlijk in normale staat: Hayashitane is een rapier. Om het handvatzit een groen lint.
sleutelkreet voor de shikai: Futaba, Hayashitane! (Sprout, Forest Seed)
shikai uiterlijk + krachten: Uit het lemmet kunnen met hele hoge snelheid takken groeien die de tegenstander vangen of doorboren. Ook kan het handvat langer gemaakt worden, zodat Hayashitane een speer word.
Bankai Naam: Kiyuuen Hayashitane (Grand Tree Forest Seed)
Bankai Uiterlijk + krachten: Het lemmet word in de grond geslagen. Waarna er me hoge snelheid een boom uit het handvat groeit tot gewenste grootte. Uit deze boom kan een speer gehaald woorden genaamd Amatsukiyari. Ook hieruit kunnen met hoge snelheid takken afgeschoten worden.
Tralala, heb hem even aangepast. =3

[ Laatst gewijzigd door Xocolatl; 29 december 2006 om 12:25 ]

Have you ever killed a coyote in the middle of the night in the middle of a party?
Abbysion
The Card Master

Abbysion's avatar
Standaard geplaatst op 26 december 2006 @ 16:14
Met quote antwoorden

Effe een andere gemaakt

Naam van je zanpakutou:Akatsukihanmaa (Dawn Hammer)
uiterlijk in normale staat:Een katana met een lichtere kleur dan normaal.
sleutelkreet voor de shikai:hakkaten, Akatsukihanmaa (Flash, DawnHammer)
shikai uiterlijk+krachten: De Zanaputou veranderd in een grote hammer die een fel licht uitstraalt. elke keer dat Akatsukihanmaa iets raakt komt er een felle flits die de tegenstander effe verblind
Bankai Naam: Baaningu Akatsukihanmaa (Burning DawnHammer-
Bankai Uiterlijk+krachten: Akatsukihanmaa met een grote punt aan beide kanten van de slagplaatsen. In ruil voor de verblindingstechniek komt er nu elke ker dat hij de aarde raakt een vurige lichtstraal uit de hemel die alles verschroeit (behalve de eigenaar natuurlijk) kan enkel overdag gebruikt worden)

Open up your mind, let your fantasies unwind,
in this darkness which you know you cannot fight;
the darkness of the music of the night
LordLoser
Godsamme Stijn tyf op

Standaard geplaatst op 26 december 2006 @ 19:52
Met quote antwoorden

Ik heb even een nieuwe, betere bedacht.

Naam van je zanpakutou: Aoakagata (Green Dawn)
Uiterlijk in normale staat: Een gewone katana, met een tintje groen.

Shikai
Sleutelkreet voor de shikai: Hidai! (Enlarge)
Shikai uiterlijk: De katana blijft in dezelfde vorm, maar wordt nog groener. Bij de hilt groeien wortels. Het lemmet wordt donkergroen, waar het handvat lichtgroen wordt.
Shikai krachten: De katana is nu in staat om de wortels bij de hilt als verdediging te gebruiken. De wortels zijn ongeveer net zo sterk als gewone Zanpaktoh en kunnen tot mijn hoofd rijken. Helaas kunnen ze alleen mijn voorkant dekken, en de wortels zijn lang niet zo snel als zwaarden.

Bankai
Bankai Naam: Aoshikyo (Green Death)
Bankai Uiterlijk: Het zwaard verbindt zich nu met mijn arm. Het zit nu aan mijn arm vast. Ook word het helemaal groen en worden de wortels nog langer.
Bankai Krachten: De wortels kunnen nu nog sneller bewegen. Ook kunnen ze nu aanvvallen gebruikt worden en is hun reikwijdte vergroot. Helaas is ook hun verdediging vermindert en kunnen ze nu iets makkelijker doorgehakt worden. Ik kan zelf iets langzamer bewegen door het gewicht van de wortels. Deze zijn echter ongeveer net zo snel als Byakuya's Bankai, waardoor ik ze ook als poten kan gebruiken. Ook kunnen ze een gif afgeven, maar ik moet minstens tien minuten gif verzamelen voor ik het kan afgeven. Het komt er echter in dikke stralen uit die redelijk sloom zijn. Het gif brand en jeukt, wat de tegenstander van het gevecht moet afleiden.

NeoAbsol
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 26 december 2006 @ 19:55
Met quote antwoorden

Wat bedoelt men met Lemmet, Hilt, Handvat? o.ó

Killua
Zaoldyeck

Killua's avatar
Standaard geplaatst op 26 december 2006 @ 20:12
Met quote antwoorden

@NeoAbsol:

Even snel in elkaar gezet. x3

[ Laatst gewijzigd door Killua; 26 december 2006 om 20:14 ]

Duivelskind - H5: "Demonen" ~ 30-3
By killing those who sought to kill me, I was able to discern a reason for living
and justify my own existence. I would fight only for myself and love only myself.
- Gaara
Antwoord

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten