Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Anime > Bleach
Deze pagina opnieuw laden wat is jouw zanpakutou?

Antwoord

Onderwerptools Weergave
ZanGestU
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 08 augustus 2006 @ 17:50
Met quote antwoorden

Naam van je zanpakutou:Kurai-Nayami (Dark Agony)
uiterlijk in normale staat:Een felzwarte katana zonder hilt.

sluetelkreet voor de shikai:Ureigoto, Itami, Meiun TEZAWARI ITTO!!
(Misery, Pain, Doom FEEL IT!!)
shikai uiterlijk+krachten: De katana word langer en breder en krijgt een donkerrode gloed.

Bankai Naam:Omote Goshujin Osore!! (Face Your Fear!!).
Bankai Uiterlijk+krachten: De katana en ik breken in glasscherven waardoor een grote
pikzwarte gloed over de omgeving komt. De vijand ziet nix voor ogen tot hij de illusie van zijn groostste angst ziet waardoor hij zich niet kan concentreren op het gevecht. Zo heb ik een vrije aanval op de vijand.

Rax
I am your, Guardian >3

Standaard geplaatst op 12 augustus 2006 @ 15:38
Met quote antwoorden

Kan ik nog meedoen :C:?

Maja:

Naam: Rabenu (Raven)

Uiterlijk eerste fase: Gewone katana.

Sleutelkreet voor Shikai: "Furi, Rabenu!" (Fly, Raven!)
Shikai uiterlijk+krachten: Snelheid wordt met anderhalf keer verdubbeld (niet teveel dus ^^"). Lang, single-edged zwaard met 2 vleugels, en een vogelkop als hilt.

Bankai naam: Kingu ofu Birudesu, Rabenu Bankai! (King of Birds, Raven ultimate!")
Bankai uiterlijkt: Zanpaktou splitst zich in 2 vleugels. Die als zwaarden dienen.
Bankai kracht: Snelheid word verdubbeld tegenover normale fase (dus zonder Shikai). Veren kunnen afgevuurd worden als projectielen.

BlackHana
I Need Bleach

Standaard geplaatst op 13 augustus 2006 @ 12:08
Met quote antwoorden

Naam van je zanpakutou:
Kuroi Hana (Black Flower)
Uiterlijk in normale staat:
Gewoon zwaard met zwart lemmet en een zwarte roos op het blad.
Sleutelkreet voor de shikai:
Shouten Hitonomi (Death Bite)
Shikai uiterlijk+krachten:
Blad wordt zwart en splitst zich op zodat het een zwaard met 2 punten wordt.
De tekening van de roos verandert iets; de doorns krijgen een halvemaanvorm.
Bankai Naam:
Irounaku Toge Hana (Complete Thorn Flower)
Bankai Uiterlijk+krachten:
Het zwaard wordt 2x groter en ik 2x sneller.
Uit het blad komen een soort 'doorns' die beweegbaar zijn en kunnen groeien en/of krimpen. De doorns kunnen in het zwaard verdwijnen en op een andere plek in het blad verschijnen. Ze bewegen en sluiten zich om het slachtoffer.
Ze kunnen ook als schild dienen en een zwaardaanval blokkeren.

Sorry als er vertaalfouten in de namen zitten.

[ Laatst gewijzigd door BlackHana; 14 augustus 2006 om 16:48 ]

dragunov
tensa zangetsu

Standaard geplaatst op 13 augustus 2006 @ 19:17
Met quote antwoorden

naam zanpakutou: inferuno (inferno)

uiterlijk in normale staat: een gewoon zwaard behalve dat de
kling de kleur van vuur heeft.

sleutelkreet voor shikai: nesshou shoken inferuno (burn them inferno)

shikai uiterlijk: het zwaard krijgt een vlam vorm en wordt een 20 cm langer.

shikai kracht: hibashira (pillar of fire) als ik met mijn zwaard de grond aanraak
kan ik een vuur pilaar onder mijn vijand de grond uit laten komen.

bankai naam: akaakatookottahi inferuno (blazing inferno)

bankai uiterlijk+kracht: ik laat mijn zwaard op de grond vallen. op het moment dat hij de grond raakt vat hij vlam. de vlam groeit uit tot een vuur-demon die 2x zo groot als mij is (ongeveer 3.60m). zijn lichaam is zo'n 5000 graden.
speciale aanval is baaningu reikon (burning soul). met deze aanval kan hij zijn lichaam nog verder verwarmen tot zo'n 7500 tot 10000graden.

Falsifica
Oude Garde

Falsifica's avatar
Standaard geplaatst op 13 augustus 2006 @ 19:42
Met quote antwoorden

Naam van je zanpakutou: Falsifica
uiterlijk in normale staat: Gewoon, alleen een maat kleiner.
sluetelkreet voor de shikai: Be afraid, Falsifica
shikai uiterlijk+krachten: Elke angstige vorm, ligt aan de angsten van de tegenstander. Kracht: Maakt de tegenstander zo bang dat er geen binzondere kracht meer verder nodig is.
Bankai Naam: Crypto
Bankai Uiterlijk+krachten: Het hoofd kan de vorm van elk monsterlijk wezen aannemen, ligt net aan waar de angsten zitten van de tegenstander. Hetzelfde als bij de Shikai, alleen nu sterker.

All I need is some paying attention, paying attention, medication.
Just some attention, paying attention, paying attention..
dragunov
tensa zangetsu

Standaard geplaatst op 13 augustus 2006 @ 19:51
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Fake
Naam van je zanpakutou: Falsifica
uiterlijk in normale staat: Gewoon, alleen een maat kleiner.
sluetelkreet voor de shikai: Be afraid, Falsifica
shikai uiterlijk+krachten: Elke angstige vorm, ligt aan de angsten van de tegenstander. Kracht: Maakt de tegenstander zo bang dat er geen binzondere kracht meer verder nodig is.
Bankai Naam: Crypto
Bankai Uiterlijk+krachten: Het hoofd kan de vorm van elk monsterlijk wezen aannemen, ligt net aan waar de angsten zitten van de tegenstander. Hetzelfde als bij de Shikai, alleen nu sterker.

hij lijkt teveel op die van zangestu
en doe de volgende keer japanse namen erbij+betekenis

Falsifica
Oude Garde

Falsifica's avatar
Standaard geplaatst op 13 augustus 2006 @ 19:57
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door dragunov
hij lijkt teveel op die van zangestu
en doe de volgende keer japanse namen erbij+betekenis
Ik kan geen japans XD, en ik heb um niet nage-aapt. Want ik heb de rest niet doorgelezen. Naja, p4ech dan XD

All I need is some paying attention, paying attention, medication.
Just some attention, paying attention, paying attention..
dragunov
tensa zangetsu

Standaard geplaatst op 13 augustus 2006 @ 20:07
Met quote antwoorden

er staat een link op deze topic naar een vertaal site
daar kan je d wel doen.

BlackHana
I Need Bleach

Standaard geplaatst op 14 augustus 2006 @ 18:00
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Fake
Ik kan geen japans XD, en ik heb um niet nage-aapt. Want ik heb de rest niet doorgelezen. Naja, p4ech dan XD

Een goeie is:
http://www.freedict.com/onldict/jap.html

X Gohan
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 16 augustus 2006 @ 17:03
Met quote antwoorden

Ik maak een nieuwe Zanpakutou maar die laat ik niet meedoen aan de contest ^^

Naam: Taishoku Omoide. ( fading memories )
Uiterlijk:Gewone zanpakutou.

Shikai Sleutelkreet: Deshou bakku, Taishoku Omoide! ( Think back, Fading memories )
Shikai uiterlijk en kracht: De Duistere gedachte van de persoon Die het zwaard vast houd maakt het zwaard zwart met een Rode gloed hoe duisterder de gedachte zijn, hoe zwarter de Zanpakutou en des te roder De gloed.verder word ik alleen maar sterker

Bankai Sleutelkreet: Benkei omoide. ( Strong Memories )
Bankai uiterlijk en kracht: Het zwaard splitst in tweeën en de persoon die het zwaard vasthoud krijgt een donkere soort jas en broek aan.De zwaarden gaan op zijn armen zodat als hij slaat de zwaarden in de Tegenstander komen, met deze zwaarden gebeurd het zelfde als met het Shikai zwaard verder word ik nog iets sterker en een Béééétje sneller.Ik krijg hierbij ook nog wolven tanden en havik vleugels.

[ Laatst gewijzigd door X Gohan; 05 september 2006 om 17:06 ]

Renevato
Mex

Renevato's avatar
Standaard geplaatst op 23 augustus 2006 @ 10:37
Met quote antwoorden

Naam van je Zanpaku-to:
Kuroshikaru
Kuroi Shikaku I-guru (Black Assassin Eagle) (vertaald met http://www.freedict.com/onldict/jap.html )

Zanpaku-to:
Uiterlijk vóór de normale staat:
een zwarte armband met een zeearend eraan.
Uiterlijk in normale staat:
Met de woorden “Kuroi Shikaku I-guru” veranderd de armband in een roestig oude Katana met een zwarte ketting(wat eerst de armband was) -aan het uiteinde van het zwarte gevest- die nog steeds om je pols zit. De stuba heeft de vorm van de vleugels van de arend alleen van de rechter vleugel is een stuk afgebroken. Het blad heeft een zwarte gloed over zich. Het snij gedeelte is wat botter dan anders.

Shikai:
Sleutelkreet voor de Shikai:
Hishou Kuroshikaru(Soar(ing) Kuroshikaru het moet zijn soar ¬¬)
Shikai uiterlijk:
De Katana vernieuwd zich. Het blad is 10x zo scherp als een normale Katana en het blad van de katana is nu zwart geworden. De gloed in het blad was zwart maar heeft plaatsgemaakt voor een rode gloed. De zwarte ketting zit nu nog steeds om de pols met een zelfde rode gloed als op het blad. De stuba heeft nog steeds de vorm van de vleugels van een arend hij is alleen groter en bloedrood van kleur.
Shikai Powers:
De ketting die om mijn pols zit heeft een eigenschap:
Als deze om mijn pols zit dan is het zwaard superlicht. Zonder de ketting is hij zwaarder en voor iemand anders al helemaal niet te dragen.
De Shikai vorm maakt mij 10x zo snel als dat ik was. En doordat het zwaard superlicht en scherp is kan ik er dus gemakkelijk iemand mee doden.

Bankai:
Sleutelkreet voor Bankai:KEIYOU! Kuroshikaru, Ban-Kai(FLY! Black Assassin Eagle, Ban-Kai)
Bankai Naam:
(Hisan) Kuroshikaru (Flying "Black Assassin Eagle" gedeeltes van de woorden.)
Bankai Uiterlijk:
Er verandert niets aan het uiterlijk alleen het blad wordt langer.
De zwarte ketting die om zijn pols zat is verdwenen.
Bankai Powers:
Alsof zijn snelheid al niet genoeg was word deze nog 2x verhoogt.
En zijn springkracht word omhoog gegooid: Als hij springt lijkt hij net in de lucht te vliegen/zweven.
Als hij met zijn Katana uithaald komt er een veer tevoorschijn die op de tegenstander afvliegt.

[ Laatst gewijzigd door Renevato; 12 juni 2007 om 06:38 ]

Aerival
Harlequin of Love

Aerival's avatar
Standaard geplaatst op 15 oktober 2006 @ 14:49
Met quote antwoorden

*merkt topic nu pas op* Tijd voor een kleine bump. ó.o

Naam van je zanpakutou: Elfirnia(Geen speciale betekenis, of miss een beetje afgeleid van 'Hellfire')
Uiterlijk in normale staat: Een normale katana, zilveren lemmet en een zwart-rood handvat met een feniks motief.

Sleutelkreet voor de shikai: Rise, Elfirnia!

Shikai uiterlijk+krachten: Het handvat verbreedt een beetje, het lemmet wordt langer + wordt volledig in vlammen gehuld, als Elfirnia lang genoeg blijvend contact maakt met een andere Zanpakutou wordt die zo heet dat de tegenstander hem uit z'n handen laten vallen.

Andere aanvallen zijn:
- Mera no Kumo (Cloud of Flames):
ik zwaai gewoon met Elfirnia en het creërt een horizontale vlammenwolk in de lucht.
- Volcano Blade: Ik kom dichterbij de tegenstander, geef een zwiep wat de tegenstander evenwicht doet verliezen oftewel dwingt om even uit te wijken, doe een klein sprongetje en duw Elfirnia in de grind, wat een kleine schokgolf van vlammen rondom mij opwerpt.

Bankai Naam: Elfirnia's requiem
Bankai Uiterlijk+krachten: Een enorme vuurvogel(of een feniks) komt uit m'n zwaard geschoten. Terwijl hij vrij rondvliegt met een 'eigen wil'(hij valt natuurlijk nog altijd diegene aan die ik wil aanvallen) kan ik ofwel gewoon verder vechten(het zwaard zelf is niet echt veranderd).

In Bankai kan ik ook nog deze 'buffs':
- Phoenix Shouheki (Phoenix Barrier): Ipv dat de feniks aanvalt wurmt hij zich rondom mij en creëert hierbij een barrière die enkel met een héél krachtige aanval gebroken kan worden, maar ik kan wel niet aanvallen zolang hij actief is.
- Phoenix no Uta (Song of the Phoenix): De feniks begint een zang die mijn wonden lichtjes heelt. Hoeveel te langer de feniks blijft zingen hoeveel te meer mijn wonden helen, maar in een gevecht heb je uiteraard niet alle tijd van de wereld. Kan uiteraard ook niet in combinatie met de bovenstaande buff gebruikt worden.
- Phoenix no Jinsei (Instinct of the Phoenix): De feniks geeft tijdelijk een deel van zijn kracht aan mij wat enkele van mijn eigenschappen verhoogt. (snelheid, reactievermogen, hoorzin, en zicht) Duur hangt af van hoe krachtig de feniks op dat moment is.

[ Laatst gewijzigd door Aerival; 16 oktober 2009 om 20:57 ]

There ain't no rest for the wicked until we close our eyes for good~
gmb
Suigetsu Hozuki

Standaard geplaatst op 17 oktober 2006 @ 17:35
Met quote antwoorden

Ik zal het ook maar eens een keer proberen .
Wel van een spel een beetje, maar ik ben er ook helemaal gek op .

Naam van je zanpakutou:
Kyozō (Colossus)
Uiterlijk in normale staat: Een ketting met een bedeltje eraan van een colossus (soort reus)
Sleutelkreet voor de shikai: Seisoku Kyozō (Living Colossus)
Shikai uiterlijk+krachten: Het bedeltje veranderd in een colossus (niet te grote colossus) , de colossus kan kan harde klappen uitdelen maar heeft ook een zwakte, als de vijand vlakbij de colossus is verschijnen er blauwe plekken, als de vijand daar schade aan brengt (zoals het verwonden met een katana) zal de colossus zwart van kleur worden en dus eigelijk sterven, maar er komt nog meer.
Bankai Naam: Wanda to Kyozō (Shadow of the colossus)
Bankai Uiterlijk+krachten: Eigenlijk een soort val strik. De gestorven Colossus zal herijzen uit zijn dood, het lichaam van de colossus veranderd dan in een enorme colossus met een grote knots,
het vernietigd alles wat er in de weg staat (behalve mij ) en hij kan ook elektrische ballen afvuren op de vijand, de vijand wordt (als tie raak is) ook verlamd en zow kan de colossus er lekker op los rammen.

Dat was het zoon beetje .
(Iets verzinnen is het probeem bij mij)

[ Laatst gewijzigd door gmb; 17 oktober 2006 om 17:46 ]

Xocolatl
Vrind

Xocolatl's avatar
Standaard geplaatst op 18 oktober 2006 @ 18:26
Met quote antwoorden

Naam Zanpakutou: Hayashitane (Forest Seed)
uiterlijk in normale staat: Een normale Katana met een een groen lint om het handvat heen, die aan het uiteinde hangt, net zoals Zangetsu.
sleutelkreet voor de shikai: Futaba, hayashitane! (Sprout, Forest Seed)
shikai uiterlijk+krachten: Het lemmet word in de grond gestoken, waarna er op iedere gewenste plek wortels uit de grond kunnen komen die de vijand vastpakken. Daarna kunnen er uit de wortels lemmetten komen om de vijand aan gort te snijden.
Bankai Naam: Yuuenki Hayashitane (Grand Tree Forest Seed)
Bankai Uiterlijk+krachten: Het zwaard word de grond in geslagen. Waarna er een gigantische boom uit de grond komt die om mij en de vijand heen groeit. Ik kan me door de boom laten transporteren, en op iedere gewenste plek takken of Katana's uit de boom laten schieten.

[ Laatst gewijzigd door Xocolatl; 19 oktober 2006 om 07:03 ]

Have you ever killed a coyote in the middle of the night in the middle of a party?
Betelgeuse
Alpha Orionis

Betelgeuse's avatar
Wink geplaatst op 27 november 2006 @ 00:56
Met quote antwoorden

Gewoon omdat het leuk is..

Naam: Pachinko (Pinball; Flipperkast)
Uiterlijk normale staat: europees schermzwaard zoals in de 18e eeuw gebruikelijk: een lange scherpe spits met daarop een halve holle bal die m'n hand afschermt

Shikai:
sleutelkreet: Sashikomu
(Insert, Thrust in; invoegen/induwen/inschieten)
uiterlijk en krachten: Voor m'n handvat verschijnt een genagelde bal (met zelfde diameter als de halve bol van mijn handvat), die ik met m'n zanpakutou met grote snelheid kan afschieten op m'n tegenstander(s) waarna het, zich van de zwaartekracht niks aantrekkend, heen en weer stuitert tussen tegenstanders en levenloze objecten, bij het laatste met soms zeer vreemde hoeken terugkaatsend. Die bal kan ik pas weer op m'n zwaard krijgen als ik mijn zwaard er perfect in steek of de bal is verslagen en/of verdwenen, doordat:
  • de bal stil komt te liggen (de snelheid neemt nl. wel langzaam af) en 'gewoon oplost in de lucht'
  • de bal te ver weg geraakt
  • de bal simpelweg is vernietigd door een tegenstander.

Bankai:
naam: Ooatari no Pachinko
(bumper-pinball)
uiterlijk en kracht:

(kort: m'n tegenstanders komen in een (meer) geavanceerde flipperkast te staan.)
In m'n rechterhand verschijnt op Pachinko een bal zoals met shikai, maar de bal is nu groter, sneller en schadelijker. In m'n linkerhand verschijnt nu óók zo'n degen, met daarop drie kleine ballen: een rode, een groene en een blauwe. Die schiet ik op verschillende plekken in/op de grond waarna er daar een anderhalf meter grote bumper uit de grond schiet. Wanneer mijn stuiterbal tegen zo'n bumper komt, wordt de bal versneld en met een schoklading opgeladen.
Wanneer ik wil kan ik zo'n bumper weer 'oppakken' met het degen aan m'n linkerhand waarna het weer in een afschietbare kleine bal verrandert, die ik weer elders kan inschieten. Wanneer een lichaam tegen zo'n bumper komt, krijgt het een sterke relevante schok alsook wordt het keihard weggestoten. De 'schokken' van de bumpers (direct of indirect via de stuiterbal) hebben verschillende effecten samenhangend met de kleur van de bumper. Rood lijdt tot verlamming van het geraakte gebied. Blauw lijdt tot blijvende pijn op het geraakte gebied, maar geen lichamelijke schade. Groen maakt tijdelijk (hoe lang hangt af van hoe hard geraakt) blind als door een sterke lichtflits, alsook doof en reiatsu-ongevoelig.
Echte schade aandoen kan ik alleen met de nagels van de stuiterbal en de punten van mijn degens. Mijn degens kan ik ook als flippers gebruiken om m'n stuiterbal te sturen.

Antwoord

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten