Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Anime > Bleach
Deze pagina opnieuw laden wat is jouw zanpakutou?

Antwoord

Onderwerptools Weergave
Killua
Zaoldyeck

Killua's avatar
Standaard geplaatst op 20 april 2006 @ 16:17
Met quote antwoorden

Ik heb er een tijdje over gedaan, maar hij is nu wel goed denk ik x3

Naam van je zanpakutou: Tarogekiretsu. (Furious tiger.)
Uiterlijk in normale staat: Normale katana met donkerrode hilt en rechthoekige crossguard.
Sleutelkreet voor de shikai: Nenshou tsume! (Burning claw!)
Shikai uiterlijk+krachten: Mijn katana verdwijnt, en op beide handen krijg ik goudkleurige klauwen (een soort Suzumebachi, maar dan voor beide handen en voor elke vinger, en niet met die ability). Hiermee kan ik natuurlijk vlijmscherp uithalen naar vijanden, maar ik kan er ook voren mee in de grond trekken waaruit dan vuur komt.
Bankai naam: Tarogekiretsu Seisoku Taiyou. (Furious tiger living sun.)
Bankai uiterlijk+krachten: De katana verdwijnt niet, maar krijgt een vurige aura om zich heen. Er komt een enorme tijger van vuur, die zelfstandig aan kan vallen en vuur kan spuwen. Ook kan zijn gebrul lawines veroorzaken. (Like Hyourinmaru in shikai, maar dan zit hij niet vast aan de katana.)

[ Laatst gewijzigd door Killua; 07 augustus 2006 om 11:21 ]

Duivelskind - H5: "Demonen" ~ 30-3
By killing those who sought to kill me, I was able to discern a reason for living
and justify my own existence. I would fight only for myself and love only myself.
- Gaara
Kimes
Sitting in SkyTown

Kimes's avatar
Standaard geplaatst op 20 april 2006 @ 16:48
Met quote antwoorden

mag ik erop wijzen op een klein dingetje met de namen?
als ze naar bankai gaan krijgen de zanpakutou's een toevoegsel bij hun namen.bv
zangetsu>>>tensa zangetsu
zabimaru>>>hihiou zabimaru
Suzumushi>>>suzumushi tsuishiki enma koorogi
oftewel ze krijgen geen geheel nieuwe naam(maar soms word het wel anders vertaald dus let er een beetje op)

Just call me KMS
The succes rate for this mission was 0%.
I guess theoretical calculations are pointless with you all.
LordLoser
Godsamme Stijn tyf op

Standaard geplaatst op 21 april 2006 @ 20:05
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door dragonboy
Bankai Uiterlijk+krachten: Een enorme draak komt aan mijn zijde, niemand ziet hem behalve ik, speed en attack verhoogd veel en voor de rest het zelfde als van shikai
Dat kan je nooit overleven, een regel was dat je soul slayer níet invincible mocht zijn.

Kimes
Sitting in SkyTown

Kimes's avatar
Standaard geplaatst op 21 april 2006 @ 23:46
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door LordLoser
Dat kan je nooit overleven, een regel was dat je soul slayer níet invincible mocht zijn.
daar heb je gelijk in wat ik zou droppen is de onzichtbaarheid van de draak en de speedboost.

Just call me KMS
RobinotX
☞゚ヮ゚)☞

RobinotX's avatar
Standaard geplaatst op 29 juni 2006 @ 19:01
Met quote antwoorden

Naam van je zanpakutou: Doragon Enkou
uiterlijk in normale staat: eerst normaal maar met een goude draken kop op de hilt en aan de zijkanten drakenkoppen die naar binnen zijn gebogen ^^
sluetelkreet voor de shikai: Kashou Raiku Jigoku, Doragon Enkou
shikai uiterlijk+krachten: krijgt de vorm van een vlam.(de blade) en als die de persoon raakt. Brand dat vanbinnen uit
Bankai Naam: Doragon's Doki (Dragon's Wrath)
Bankai Uiterlijk+krachten: Gigantsiche draak die mij helpt. Ik wordt sterker en sneller. Ik kan vuurspuwen. En kan de draak op mijn vijand afsturen. Mooiste is kan uitbarstingen maken.

Music is a moral law. It gives soul to the universe, wings to the mind, flight to the imagination, and charm and gaiety to life and to everything. - Plato
X Gohan
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 04 juli 2006 @ 18:43
Met quote antwoorden

Omygosh *deleted*

[ Laatst gewijzigd door X Gohan; 27 augustus 2006 om 13:37 ]

Roos
ಠ_ಠ

Roos's avatar
Standaard geplaatst op 03 augustus 2006 @ 08:26
Met quote antwoorden

*kickt topic* Heel even een poging wagen ^-^

Naam van je zanpakutou: Kusariken (Chainblade)
uiterlijk in normale staat: Een katana, maar dan met ribbeltjes aan de zijkant.
sluetelkreet voor de shikai: Wareme, Kusariken! (Split, Chainblade)
shikai uiterlijk+krachten: De Katana splits in tweeën en beide helften vormen twee ijzeren kettingen die ver uit kunnen reiken naar de tegenstander.
Bankai Naam: Metaru Tori (Metal Bird)
Bankai Uiterlijk+krachten: Het zwaard/ijzeren kettingen verdwijnt en verandert in een grote, metalen vogel. De veren van de vogel zijn messcherp. Metaru Tori kan op hoge snelheid aanvallen.

[ Laatst gewijzigd door Roos; 03 augustus 2006 om 13:47 ]

p0ent
HONTOU DA?

Standaard geplaatst op 04 augustus 2006 @ 16:13
Met quote antwoorden

Origineel

Naam van je zanpakutou: Tsugika (Tsugi=volgende, KA = kanji voor zomer Volgende zomer dus )
uiterlijk in normale staat: Pikzwart, recht, een doodgewoon vierkant als schermpje tussen het handvat en het scherpe gedeelte, zwart touw om het zwarte handvat, op het zwaard staan de kanji van de naam van het zwaard gegraffeerd.
sluetelkreet voor de shikai: SHIN!!! (Kanji voor waarheid)
shikai uiterlijk+krachten: Het zwaard wordt iets kleiner en verdubbeld, ook wordt krijgen beide zwaarden een wat meer rondere vorm
Bankai Naam: Eienka (eien = voor altijd, KA nog steeds zomer, eeuwige zomer)
Bankai Uiterlijk+krachten: De twee zwaarden worden 1 met de gebruiker, armen worden zwaarden, alles wordt zwart behalve de ogen en het haar van de gebruiker, die worden wit. De kracht is dat de gebruiker overal uit zijn lichaam de zwaarden kan laten komen, ook kan hij ze gooien. Wanneer de gebruiker zijn armzwaarden in de grond boort, kunnen de zwaarden ook binnen een radius van een meter of 100 uit de grond komen. Als klap op de vuurpijl wordt de tegenstander geteisterd door enorme hitte (zomereffect )

Mamonaku, Seiseki-Sakuragaoka. Seiseki-Sakuragaoka desu. Tsugi wa, Takahatafudou desu
tjeM
I Play CABAL

tjeM's avatar
Standaard geplaatst op 04 augustus 2006 @ 22:36
Met quote antwoorden

Naam van je zanpakutou: taishokukan (grote eter)
uiterlijk in normale staat: Een dolk niet veel speciaals alleen hellemaal rood.
sluetelkreet voor de shikai: edzuku! (begin met eten)
shikai uiterlijk+krachten: Lang lichtgroen zwaard met zwarte gloed. krachten zijn dat het spirit energy opzuigt van de wereld omzich heen niet alleen van wezens maar ook van de wereld dit zorgt voor een oneindig gebruik aan spirit energy.
Bankai Naam: kuitaosu (iemands fortuin op eten)
Bankai Uiterlijk+krachten: 100 meter rondom mij zal het pikzwart zijn maar iedereen is verlicht er is geen geluid en mijn zwaarden zijn onzichtbaar en de speciale kracht van mijn bankai is dat ik kan kleine kogels van spirit energy afvuren op hoge snelheid en het zuigt de spirit energy van de tegenstander weg binnen 20minuten.
Ook word ik zelf compleet zwart met rood gloeiende ogen en een rode tribal op mijn buik.
En mijn snelheid is ver tien voudigd.

Kimes
Sitting in SkyTown

Kimes's avatar
Standaard geplaatst op 04 augustus 2006 @ 23:00
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door tjeM
Naam van je zanpakutou: taishokukan (grote eter)
uiterlijk in normale staat: Een dolk niet veel speciaals alleen hellemaal rood.
sluetelkreet voor de shikai: edzuku! (begin met eten)
shikai uiterlijk+krachten: Lang lichtgroen zwaard met zwarte gloed. krachten zijn dat het spirit energy opzuigt van de wereld omzich heen niet alleen van wezens maar ook van de wereld dit zorgt voor een oneindig gebruik aan spirit energy.
Bankai Naam: kuitaosu (iemands fortuin op eten)
Bankai Uiterlijk+krachten: 100 meter rondom mij zal het pikzwart zijn maar iedereen is verlicht er is geen geluid en mijn zwaarden zijn onzichtbaar en de speciale kracht van mijn bankai is dat ik kan kleine kogels van spirit energy afvuren op hoge snelheid en het zuigt de spirit energy van de tegenstander weg binnen 20minuten.
Ook word ik zelf compleet zwart met rood gloeiende ogen en een rode tribal op mijn buik.
En mijn snelheid is ver tien voudigd.
die shikai is al overpowerd maar die bankai dat is ronduit belachelijk

Just call me KMS
tjeM
I Play CABAL

tjeM's avatar
Standaard geplaatst op 05 augustus 2006 @ 07:37
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door King Metal Steelix
die shikai is al overpowerd maar die bankai dat is ronduit belachelijk
Niet echt als je kijkt naar de bankai van Tousen Kaname waarin ze worden omsingeld door een zwarte koepel die er voorzorgt dat je niet meer kan ruiken,horen,zien vind ik die van mij toch wel meevallen

Kimes
Sitting in SkyTown

Kimes's avatar
Standaard geplaatst op 05 augustus 2006 @ 09:09
Met quote antwoorden

tousens bankai heeft wel wat zwakheden:
1: het slachtoffer kan nog steeds voelen
2: als tousens zwaard word aangeraakt dan is het slachtoffer niet meer onder invloed van de bankai.
3: ik weet niet of dit ook kan maar het slachtoffer kan ook proberen om de koepel te breken.

en dan gaan we effe naar jouw bankai kijken:
1: je ziet de omgeving niet.
2: je zwaarden zijn onzichtbaar.
3: spirit energy kogels afvuren
4: spirit energy opzuigen
5: vertienvoudigde snelheid.

oftewel je voornaamste tactiek is hit-and-run, je steekt of vuurt kogels af en je sprint alweer weg om vanaf de andere kant aan te vallen voordat je tegenstander door heeft dat hij geraakt is.

dus zelfs als het jij tegen tousen zou zijn dan nog zou jij winnen.

Just call me KMS
LordLoser
Godsamme Stijn tyf op

Standaard geplaatst op 05 augustus 2006 @ 23:10
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door tjeM
Niet echt als je kijkt naar de bankai van Tousen Kaname waarin ze worden omsingeld door een zwarte koepel die er voorzorgt dat je niet meer kan ruiken,horen,zien vind ik die van mij toch wel meevallen
Tousen werd verslagen door Kenpachi , terwijl Tousen zijn bankai had gebruikt. Wat jij had is onoverwinnelijk. (Nouja, bijna.)

p0ent
HONTOU DA?

Standaard geplaatst op 06 augustus 2006 @ 01:15
Met quote antwoorden

lekker boeiend als iemand zijn zenpaktou overwinnelijk maakt.. het is niet alsof je tegen hem moet vechten, ieder zijn eigen fantasie imo

daarbij was die zpkt van Tousen ook echt wel ziek, hij had alleen het ongeluk dat hij tegenover een nog zieker persoon kwam te staan daardoor werke het niet, tegen ieder ander zou hij wel werken. Hetzelfde geldt voor de Zpkt van Kuchiki Byakuya, die is voor elk normaal persoon ook niet te overleven.

Mamonaku, Seiseki-Sakuragaoka. Seiseki-Sakuragaoka desu. Tsugi wa, Takahatafudou desu
LordLoser
Godsamme Stijn tyf op

Standaard geplaatst op 06 augustus 2006 @ 10:12
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door p0ent
lekker boeiend als iemand zijn zenpaktou overwinnelijk maakt.. het is niet alsof je tegen hem moet vechten, ieder zijn eigen fantasie imo
Het is aan de regels van de topicmaker gebonden. En als hij(of zoals in andere gevallen, zij) vindt dat het niet onoverwinnelijk mag zijn, dan mag het niet onoverwinnelijk zijn.

Imo. v.v

Antwoord

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten