Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Anime > Bleach
Deze pagina opnieuw laden wat is jouw zanpakutou?

Antwoord

Onderwerptools Weergave
Nodoka Miyazaki
Everyonw can evolve

Nodoka Miyazaki's avatar
Standaard geplaatst op 10 januari 2012 @ 21:17
Met quote antwoorden

Jaren geleden als Sunlight een Honesenshu gemaakt, nu maak ik hem eens zoals ik hem nu vind <3.

Naam van je zanpakutou: Honenosenshu (Bone bow, Bow of Bones)

uiterlijk in normale staat: Een katana van 75cm lengte, de guard heeft een motief van twee bogen die elkaar aanraken, met botten als een soort vleugels tussen gegraveerd.

sluetelkreet voor de shikai: Heki, Honenosenshu (Pierce)
shikai uiterlijk+krachten: De katana neemt een beige vorm aan en vormt een halve boog, maar dan met het lemmet nog recht, alles is gemaakt van hetzelfde botachtige manteriaal. Dit is gewoon een zwaard zolang hij in de rechterhand wordt gedragen en bied geen speciale vaardigheden.
Als hij echter gepakt wordt met links buigt het lemmet en vormt er een tweede onder, wat een boog vormt. Van pure Spiritual energy vormt er een touwtje waar ik gematiraliseerde Spiritual Energy in de vorm van pijlen mee kan schieten, deze pijlen zijn dezelfde kleur als de boog en ik kan er Kidou op binden. Pak ik de boog weer met rechts, breekt de onderkant af en wordt het lemmet weer recht, terugkerend naar een zwaard.
Als ik Honenosnshu in zijn boogvorm in het midden breek, vormt deze twee zwaarden, zodat ik met twee zwaarden kan vechten.

Bankai Naam: Kuroryoushi, Honesenshu (Blach Hunter, Bone Bow)
Bankai Uiterlijk+krachten: Mijn suit neemt een compacte, gangsterachtige vorm aan en mijn boog krijgt een plaat zwart metaal met een gat voor mijn pijlen, die nu zwart zijn. Aan elke zijde van de boog zitten nu tien botten (samen twintig) met allemaal een witte kleur. Deze kan ik alsextra krachtige pijlen pakken en/of gebruiken voor speciale effecten:
  • Een pijl lossen op een locatie, waar dan pijlen uit de grond komen, Arrow Eruption
  • Dupliceren naar een honderdtal van pijlen en deze tegelijk afvuren, Bone Barrage.
  • Het maken van bottevleugels om tijdelijk in de lucht te kunnen bewegen, Bone Dragons' Wings
  • Meer, maar ik kan niet veel extra bedenken atm xD.

Heb er nog een, beetje erg Haxy zoals Kubo ze bedenkt 8D

Naam van je zanpakutou: Togirekikan Hekiriariti (Broken Mirror, False Reality)
uiterlijk in normale staat: Een katana met een lemmet van 65cm, de guard is een glimmende vierkant met ronde hoeken.

sluetelkreet voor de shikai: Hou, Togirekikan Hekiriariti (Imitate)
shikai uiterlijk+krachten: het zwaard breekt in de lucht en verdwijnt, vervolgens verschijnt hij weer in zijn normale staat terug in mijn hand. Pas als de tegenstander een ability gebruikt of een zanpakutou realeast in mijn bijzijn kan Togirekikan Hekiriariti iets doen: Namelijk het kopieren van de shikai of ability van de tegenstander.
Deze vaardigheid kan dus van een Hollow een Cero terugvuren, de Shikai vaneen andere shikai overnemen, of een Kidou (wat nuttig is als dit een high-level Kidou is en ik deze zelf zou moeten chanten, hierdoor is deze dus niet nodig).
Hoewel dit zeer overpowerd lijkt, ben ik gemiliteert aan wat ik zie tijdens de Shikai state, en kan dus geen dingen die ik bijvoorbeeld zag voor ik Shikai aannam overnemen, en Bankai's/Ressurections zijn ook te sterk voor Togirekikan Hekiriariti om over te nemen in zijn volle vorm. Een enkele ability daarintegen daarvan is wel te gebruiken.

Bankai Naam: Nog in ontwikkeling~

Bankai Uiterlijk+krachten:

[ Laatst gewijzigd door Nodoka Miyazaki; 10 januari 2012 om 21:26 ]

Antwoord

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten