Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Anime > Bleach
Deze pagina opnieuw laden wat is jouw zanpakutou?

Antwoord

Onderwerptools Weergave
Xocolatl
Vrind

Xocolatl's avatar
Standaard geplaatst op 26 april 2009 @ 12:34
Met quote antwoorden

Eens denken:

Naam Zanpakutou: El Rey Dorado (De gouden koning)
Masker: De linker helft van een Azteeks begravenis masker.
Sleutelkreet voor Release: Hireki, El Rey Dorado.
Uiterlijk jij/Zanpakutou: Op mijn hoofd vormt zich een kroon van veren. Houten oorbellen en verscheidene piercings vormen zich, en de Zanpakutou word omgevormd tot een Macuahuitl van goud. Verder verdwijnt het bovenste deel van de Arrancar outfit, en blijft een versierde doek om de middel over. Het hele lichaam krijgt een gouden gloed, en word enorm zwaar en krachtig. Tot slot verschijnt er versiering in de vorm van tattoos over het hele lichaam
Krachten Zanpakutou: Naast dat de Zanpakutou zwaar genoeg is om in één keer een arm volledig tot stof te slaan, kan er ook nog een groep van 6 speciale Arrancar worden opgeroepen, el Guardia del Rey, die tot slot kunnen combineren tot een pantser, Blindaje dorado. Dit zorgt voor een gigantische snelheids boost, en ook de mogelijkheid om een bal van de voeten te schieten genaamd Ulama. Geraakt worden door deze bal betekent hetzelfde als geraakt worden door een volle Gran Rey Cero.
De zes El Guardia del Rey kunnen zelf ook een van deze ballen afschieten, maar moeten hem eerst alle zes geraakt hebben voor hij op volle kracht is.

Have you ever killed a coyote in the middle of the night in the middle of a party?
Morris
[insert facepalm here]

Morris's avatar
Standaard geplaatst op 19 mei 2009 @ 19:46
Met quote antwoorden

Naam van je zanpakutou: Hoshinonaito (Sterrenridder)
uiterlijk in normale staat: Normale katana, met een blauw handvat. Dat dingetje tussen het blad en het handvat Heeft de vorm van een zespuntige ster.
sluetelkreet voor de shikai: Sashikomu, Hoshinonaito! (Illumineer, Sterrenridder)
shikai uiterlijk+krachten:
  • Uiterlijk: Het handvat wordt aan de meskant breder, en er steken niet één, maar tien bladen uit met het normale Shikai patroon (Bovenkant van elk blad zwart, onderkant metaalkleurig). Deze zijn niet allemaal gelijk in lengte, en staan alle kanten op. Het metaal versterkt het gereflecteerde zon/maanlicht.
  • Krachten: De bladen zijn met mijn reiatsu allemaal apart te bewegen. Zo kan ik mijn shikai vorm gebruiken als schild door de bladen allemaal naar buiten te laten wijzen, maar ik kan ze ook apart verlengen en inkorten. Een van mijn speciale aanvallen met mijn Zanpakutou, is Ryuusei (Vallende ster). Hierbij bundel ik licht om me heen samen tussen de bladen, dat ik op mijn tegenstander kan afschieten. Hoe meer licht ik bundel, hoe sterker de aanval. Het laden kost tijd, dus ik kan me niet verdedigen op dat moment, maar ik kan me hierbij wel verplaatsen.
Bankai Naam: Nagareboshinonaito (Vallende sterren-ridder/Ridder van de vallende sterren)
Bankai Uiterlijk+krachten: Mijn handvat wordt weer normaal, en de bladen trekken zich terug, maar er komt geen blad meer uit. Een stervormige rots zweeft boven het handvat, waarmee hij verbonden is door een onzichtbaar draad, wat eigenlijk een straal van licht is. Deze straal is gemaakt van mijn reiatsu, en ook deze kan ik uitrekken en bewegen. Het leuke aan mijn Bankai, is dat, wanneer mijn straal onzichtbaar is, je alleen de ster kan zien. Vaak laat ik de straal niet zien, zodat men denkt dat ze alleen maar de ster hoeven te ontwijken... En dan vallen ze in mijn valstrik. ^^ Wanneer ze denken veilig te zijn als de ster weer bij mij is, toon ik ze dat ze erin zijn getrapt, door de straal zichtbaar te maken. Ik trek aan mijn handvat, en ze zullen worden gesneden door het scherpe, gebundelde licht van mijn reiatsu.

Ik heb nu eindelijk mijn echte Zanpakutou gemaakt.

Nu mijn Arrancar-ding:
Naam Zanpakutou: Garra Gigante (Giant Claw)
Masker: Een wolven schedel die de bovenhelft van het gezicht bedekt.
Sleutelkreet voor Release: Corte, Garra Gigante (Cut, Giant Claw)
Uiterlijk jij/Zanpakutou: Het masker veranderd niet, maar de armen worden enorm, met enorme nagels aan de vingers. De handen zijn net zo groot als het lichaam van de gebruiker. Ook komt er een ruggenwervelkolom over de rug, met ribben die tot de voorkant komen. De ruggenwervels lopen over in staartwervels.
Krachten Zanpakutou: De armen zijn zeer sterk. De zwakke plekken zijn dus de overgangen van Garra Giagane's armen, en de onbedekte lichaamsdelen. Naast deze devensieve kracht, is ook de aanvallende kracht zeer groot. De nagels zijn in staat door de meeste dingen heen te hakken, waar geen reiatsu aan is verbonden. Ze kunnen dus niet makkelijk een Zanpakutou doorhakken. Wel makkelijk gaan ze door lichamen heen.
Ook de snelheid gaat omhoog.

It would please me to no end if you'd look into my carecup to find out it's empty.
- Morris Both (11 maart 1994 - heden)

Mijn 3DS fc: 0130 - 1991 - 3279 PM maar als je me toegevoegd hebt.
Defected.
Anime Forum Lid

Defected.'s avatar
Standaard geplaatst op 15 juni 2009 @ 18:20
Met quote antwoorden

Naam van zanpakutou : Hichou enko ( Flying flames )
Uiterlijk in normale staat : Een zwarte speer met een rood lint om de top van de stok gebonden.
Sleutelkreet voor shikai : Hinote, Hichou enko!
( Blaze, flying flame! )
Shikai uiterlijk + krachten :
Er zijn zwarte messen in de vorm van vleugels uit de top van de speer gekomen de punt is weg maar het rode lint zit er nog steeds. Uit de platen van de vleugels zullen vlammen schieten en dan mijn wapen lanceren die ik vervolgens weer trug trek met een lange ketting.

Bankai naam : Gureeto enko aichu ( Great flame bird )
Bankai uiterlijk + krachten : Mijn wapen verdwijnt en ik zelf zal veranderen in een grote flammende vogel en niks van mijn mensenvorm valt meer te zien.
Deze vogel kan vuurballen in verschillende vormen, maten en aantallen schieten.

snuk
Anime Forum Lid

snuk's avatar
Standaard geplaatst op 05 juli 2009 @ 00:50
Met quote antwoorden

Naam van je zanpakutou: Bob
uiterlijk in normale staat: hammer
sluetelkreet voor de shikai: shigusa shigusa (ACTIE ACTIE)
shikai uiterlijk+krachten: magma dat stollend uit de hamer komt
Bankai Naam: magmam shigusa (bloedstollende actie)
Bankai Uiterlijk+krachten: kolkende lava druipt er van mijn lichaam af en ik word 10x zo snel + kan stoom aanvallen doen en magma spuiten

Floriske
Shadow..

Floriske's avatar
Standaard geplaatst op 05 juli 2009 @ 21:30
Met quote antwoorden

Arrancargeval o3o
Naam Zanpakutou: Sai (rhinoceros)
Masker: Een hoorn op linkerzeide van m’n hoofd.
Sleutelkreet voor Release: Kire senpou, Sai.... (Snij ze, rhinoceros)
Uiterlijk jij/Zanpakutou: 2 hoorns, eentje onder m’n ogen en eentje boven m’n ogen en de hoorn op m’n linkerzeide van m’n hoofd, is groter geworden en er zit nu ook eentje op m’n rechterzeide. Op m’n lichaam zijn nu beschermende platen en op die platen, zitten 2 kleine hoorns. Maar m’n zwake plekken zijn: M’n onderarmen, achterkant van m’n benen, m’n nek en een best groot deel van m’n rug
Krachten Zanpakutou: Ik kan m’n hoorns afschieten en daarna bestruren. Deze aanval heet: Shu-to horun (schietende hoorns)
Als ik ze bestuur, kan ik ze laten aanvallen of laten verdedigen:
Hayia horun! (snelle hoorns) en Bengonin! (verdediger)

Lath
Anime Forum Lid

Lath's avatar
Standaard geplaatst op 29 juli 2009 @ 01:03
Met quote antwoorden

na even denken en een crash van firefox waardoor ik opnieuw moest beginnen ben ik eindelijk klaar...
Hier is ie dan:

Shinobi vorm:

Naam van je zanpakutou:
Tsume no Raigeki
Uiterlijk in normale staat:
Een Katana en een wakizashi, beide Saya's (de houders waar ze in zitten) zei zwart en alleen de katana heeft een tsuba (dat beschermings ding boven handvat) in de vorm van een panter klauw
Sleutelkreet voor de shikai:
Kekkai, Raijuu!
Shikai uiterlijk+krachten:
2 klauwen net als wolverine maar dan zwart die statisch zijn (onder elektrischiteit)
Bankai Naam:
Raijuu
Bankai Uiterlijk+krachten:
Weezel, Als hij schreewt (krijst) komen er donderwolken en een storm. Raijuu kan een groot aantal elektrischiteit oproepen voor battle assistance. Hij kan lightning bolts en thunder creeren en als laatste kan hij verandere in een Lightning bal.

Arrancar vorm:

Naam Zanpakutou:
Raijuu
Masker:
de neus en mond bedekt door een weezel neus+mond en de oren van een weezel
Sleutelkreet voor Release:
Kekkai, Raijuu!
Uiterlijk jij/Zanpakutou:
Lichaam word een met Zanpakutou krijgt soort van bescherming en bedekt onder lightning en krijg poten van weezel.
Krachten Zanpakutou:
Kan storm creeren en verschillende dingen met lightning zoals schieten en vuur maken doormiddel lightning op de grond te schieten.

Dechi
/(°o°)/

Dechi's avatar
Standaard geplaatst op 02 oktober 2009 @ 17:01
Met quote antwoorden

Naam van Zankaputou: Doukeshi (Clown)
Uiterlijk: Een kleine katana die een zwart-witte kleur heeft. Het embleem is een zwart-wit clownhoofd.
Kreet voor Shikai: Doukeshi, Obiyakasu! (Clown, Scare!)
Shikai Uiterlijk: Het zwaard wordt langer met stekels aan de zijkanten. Het embleem lacht nu en zijn mond zit vol met scherpe tanden. Zijn kracht is dat er bij de stekels allerlei draden uit komen die aan de vijand gaan zitten en zo kan je de vijand "beheersen"
Bankai Naam: Doukeshi Ayatsuri ( Clown Puppet)
Bankai Uiterlijk: Een grote clownspop die achter je staat met in zijn handen metalen draden en zijn vingers zijn messen. Het embleem van de Shikai is zijn hoofd.
Bankai Krachten: Kan vijand "beheersen" met draden en kan de draden in de fik steken. Zijn vingers(Messen) kunnen heel lang worden.

Arrancar vorm:

Naam Zanpakutou:
El Diablo Muerte (De Dode Demoon(denk ik))
Masker:
Een plaat voor het linkeroog en daarboven een demonenhoorn
Sleutelkreet voor Release:
El Diablo Muerte, Tsukikudake..
Uiterlijk jij/Zanpakutou:
Er wordt een tweede plaat voor me rechteroog gebracht en de hoorns worden langer en gaan naar voren staan. Ik krijg grote skeletvleugels op mn rug. mn handen en voeten worden klauwen.
Krachten Zanpakutou:
Als je iemand raakt met de hoorns of een van de klauwen, wordt het bloed uit dat deel wat geraakt word gezogen en daarmee word je steeds groter.

[ Laatst gewijzigd door Dechi; 20 november 2009 om 16:54 ]

Digimon Xros Wars kijken!!! I'm loving Shoutmon!
Friendcode SoulSilver? hier!: 446961165715
Dark-Absol14
I.....love.....NARUTO<3

Dark-Absol14's avatar
Standaard geplaatst op 18 december 2009 @ 23:48
Met quote antwoorden

naam zanpaktou: kasai raiton (vuur leeuw)
uiterlijk: zwart lemmet met rood handvat
sleutelkreet: moeru hi (vuurzee)
shikai uitelijkt+krachten: vuurrood lemmet, met een zwart handvat, bij elke zwaai van het zwaart komt er een sterke stroom vuur tevoorschijn.
bankai kreet:raion no todoroki (brulende leeuw)
bankai uterlijk+krachten: het lemmet zie het hetzelfde uit als de shikai alleen groter met op het lemment leeuwen gegraveert en een aanhangsel met een leeuwenkop, na het oproepen komt er een reusachtige leeuw vrij die word omringt door vuur en op commando de tegenstander aanvalt.

als je zou moeten stoppen met alles wat je niet leuk vind, kom je ook niet ver.
Morris
[insert facepalm here]

Morris's avatar
Standaard geplaatst op 19 december 2009 @ 14:23
Met quote antwoorden

Naam van je zanpakutou: Shukuzen Kan'ya (Silent Cold Night)
uiterlijk in normale staat: Een standaard katana, met een zwart handvat. De stootplaat heeft de vorm van Kakashi's (uit Naruto, uiteraard) Mangakyou Sharingan.
sluetelkreet voor de shikai: Shizumarikaeru, Shukuzen Kan'ya (Become still as death, Shukuzen Kan'ya)
shikai uiterlijk+krachten:
Uiterlijk: Een zeis waarvan alles zwart is. Het blad is zo lang als de arm van een volwassen man, en aan de onderkant van de zeis hangt een zwart lapje stof.
Krachten: Wanneer het blad van Shukuzen Kan'ya door je lichaam gaat, zal dat lichaamsdeel langzaam afsterven. Shukuzen Kan'ya maakt onderscheid tussen de lichaamsdelen linker arm, rechter arm, linker been, rechter been, romp en hoofd. Het hoofd is uiteraard het meest dodelijke wanneer je geraakt wordt, gevolgd door je romp. Wanneer je geraakt bent door deze zanpakutou zul je niet kunnen praten tot de eigenaar van Shukuzen Kan'ya zijn of haar zanpakutou uit de Shikai heeft gehaald.
Bankai Naam: Shukuzen Kan'ya no Kewashiikao (The grim face of Shukuzen Kan'ya)
Bankai Uiterlijk+krachten:
Uiterlijk: Blijft hetzelfde, alleen is het lapje stof in grootte toegenomen, en heeft zich om het lichaam van zijn eigenaar gewikkeld, waardoor deze zich compleet heeft gehuld in een zwart gewaad. Het wapen zit aan zijn/haar arm vastgebonden. Op zijn hoofd zit nu een zwart, schedelvormig masker, met twee roodgloeiende ogen.
Krachten: Ook hetzelfde, alleen kan de eigenaar zich nu geluidloos bewegen, en zich met de schaduwen laten samensmelten.

It would please me to no end if you'd look into my carecup to find out it's empty.
- Morris Both (11 maart 1994 - heden)

Mijn 3DS fc: 0130 - 1991 - 3279 PM maar als je me toegevoegd hebt.
jessewie
Anime Forum Lid

jessewie's avatar
Standaard geplaatst op 22 december 2009 @ 23:18
Met quote antwoorden

naam: Tenbatsu (judgement from heaven)
standaard: een gewonen katana, maar dan loopt het lemmet iets schuiner, een wit handvat en daaraan hangen twee touwtjes met aan beiden kwastjes, die de donder(het geluid) en de bliksem(het zicht) symboliseren.

shikai: keisuru, Tenbatsu!(punish them(geef hen de doodstraf), judgement from heaven)
het lemmet van de katana splijt in drieen en wijzen nog steeds vooruit. ze staan onder stroom. aan het handvat hangt een heeel lang lap stof, wat wit is. daarmee kan ik hem vooruit gooien en weer terug trekken. met heel wat meer kracht, kan ik hem zo snel gooien als een bliksemschicht, wat meestal de dood als resultaat zal hebben. ook kan ik hem naar boven wijzen, waarna een bliksemschicht uit de lucht schiet en gespleten wordt door Tenbatsu. de overige schichten schieten doelloos weg, in de hoop hun doelwit te raken.

bankai: keisuru, tenbatsunga de mitsugai no yaiba agareru!( punish them, judgement of heaven served by the blade of angels!)
tenbatsu wordt dit keer gespleten door de bliksem. ik krijg twee vleugels op mijn rug, die volledig onder stroom staan en aan elke hand vingerharnassen. daarmee kan ik de bliksem besturen. ik kan bliksem uit m'n handen schieten of bliksem uit de lucht sturen.
met katanawatsou vormt al het bliksem in mijn hand een katana, die wit is en met weer de twee kwastjes. af en toe springt er wel eens een schichtje uit de katana.

wiiiiiiiieeeeeeeeeeee!!!!!!!
Blood Mist
Advanced Anime Watcher

Blood Mist's avatar
Standaard geplaatst op 24 december 2009 @ 18:06
Met quote antwoorden

Naam van je zanpakutou: Watashi No Shin Da Yuujin (My Dead Friend)
Uiterlijk in normale staat: Handvat met Guard, waar het zwaard uit komt gegleden als ik het commando geef.

Sleutelkreet voor de Shikai:

Shikai uiterlijk: De katana is compleet blauw met rood gekleurt, waarna het zwart word, en is sneller dan het licht als het gaat om hakwerk, en heeft de beschikking grote vlagen zwarte energie af te vuren als ik ermee tegen de grond sla.

Krachten: Ultieme snelheid, maakt de drager immuun voor anderen.

Bankai Naam: Watashi no shin da yuujin watashitachi no teki ni shi wo motte kona sai ! (Bring Death Upon Our Enemies My Friend!)

Bankai Uiterlijk: Ik word geheel rood met blauw, waarna ik overvloei met zwart, mijn blade heeft een dikke zwarte aura om zich heen.

Krachten: Ik ben immuun voor alles dat niet magisch is. Als mijn blade een dikke energie ontploffing heeft, moet je uitkijken, vervolgens schiet hij zwart met donkerblauwe energie af waarmee hij je het leven ontneemt.

Gen1u$
Quake Gamer Since '96

Gen1u$'s avatar
Standaard geplaatst op 26 december 2009 @ 22:36
Met quote antwoorden

is al iemand met Tenbatsu.. masoto oguri.

: D

Nikaya-chan
Deep in the sea!!!

Nikaya-chan's avatar
Standaard geplaatst op 04 februari 2010 @ 12:13
Met quote antwoorden

Naam van je zanpakutou:Tomodachi (vriend) Tooku (lang) afkroting Tookudachi
Uiterlijk in normale staat:Toukodachi heeft als zwaard stuk dat van een normale katana maar dan in het zilver en ivor. Het hand vat en het stuk dat het hand vat en het zwaarddeel verbind zijn zilver met blauw en aan de achterkant van het handvat zitten zwarte met witte linten.
Sleutelkreet voor de shikai: 'Feel alive Tomodachi Tooku"
Shikai uiterlijk+krachten: Het zelfde als de normale staat alleen dit keer heeft de gebruiker een soort harnas van ivor omzich heen. Dit maakt hem nog sneller en beschermt nog beter.

De aanvallen zijn:
Hirosna: je zwaait naar je tegenstander en vormt een kruis. Dan roept je: Angel, Demon withins me." Het kruis gloeit dan vanzelf zwart en wit en je tegenstander kan zich tijdens deze hele aanval niet bewegen.
Tookudachi: een wervel wind van veren en wit stof dat gebroken ivoor is. Het ivoor is zo scherp dat het dwars door je kleren gaat.
Bankai Naam: Shugotenshi Tomodachi Tooku
Bankai Uiterlijk+krachten: De eigenaar krijgt vleugels op haar rug die puur wit zijn. Der haar wordt ook wit en haar ogen worden heel licht zilver. Ze is een engel geworden van heaven. Als zij een hollow slaat wordt ie meteen gezuiverd.

De aanvallen:
Tenshi Rage: De woede kracht van een engel. Zij maakt een kruis die compleet wit is. Alle vijanden in de buurt kunnen niet meer bewegen en er verschijnt een kruis achter hem. Ze houdt het zwaard voor haar gezicht en zegt:" Purefy the demon inside" De vijanden worden getroffen door witte bliksem. De meeste overleven het niet.
Utagoe no Tenshi: De eigenaar spreid haar vleugels en houdt haar zwaard met beide handen vast. Ze sluit haar ogen en om haar heen komt een groot licht. Als ze begint te zingen lijkt het net of er duizenden engelen mee zingen. De hollows kunnen niet tegen het pure gezang van de engel en sterven.

Deep down in your heart
You know that you are perfect the way you are
Battosaï
Grammar Nazi

Battosaï's avatar
Standaard geplaatst op 10 februari 2010 @ 16:24
Met quote antwoorden

l0l dit topic is al 4 jaar oud, en nog steeds geen #2 =D

Bye Bye Miss American Pie
Xicnoila
Keyblademaster

Xicnoila's avatar
Standaard geplaatst op 04 maart 2010 @ 14:12
Met quote antwoorden

Naam van je Zanpakutou: kagikatana

Uiterlijk in normale staat: Een sleutelzwaard zoals in kingdom hearts. lijkt op de kingdom keyblade, alleen de sleutelhanger is een doodshoofd met 2 botten erachter

Kreet voor de Shikai: saibannin, Kagikatana (veroordeel, Sluetelzwaard)

Shikai Uiterlijk En Krachten: splitst zich op in 2. aleen de kracht halveerd van zijn gewone vorm. lijkt op de Oathkeeper keyblade en de oblivion keyblade aleen dan ook met hezelfde doodshoofdje alleen zit er nu ook een torso aan.

gebruikt krachten uit het licht en de duisternis samen (twilight).

Bankai Naam: Yamikari Ultima (yami + Hikari)

Bankai Uiterlijk en Krachten: word weer 1 blade met een groter bereik. schiet beams van light and darkness af. sealed alle kido die aanvallend zijn bedoeld richting de eigenaar van Yamikari. beams zijn zwart met een inlopend wit licht erin. de blade is 100 keer zo sterk als kagi-ken, alleen zwaait het erg langzaam. de sleutelhanger is nu een volledig skeletje.

Sleutelkreet voor BanKai: kaihou to shuuketsu, Yamikari Ultima (open and close Darklight Ultima)

http://myanimelist.net/profile/Xicnoila
WAT?!?! DE BRUTALITEIT!!!
Antwoord

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten