Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Anime > Bleach
Deze pagina opnieuw laden wat is jouw zanpakutou?

Antwoord

Onderwerptools Weergave
goldenarrow
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 27 januari 2009 @ 20:59
Met quote antwoorden

Naam van je zanpakutou: Keishiro
uiterlijk in normale staat: Het zwaard bestaat uit twee zwaarden. De zwaarden zien er erg kort uit en dat zijn ze ook
sluetelkreet voor de shikai: Live, Keishiro!
shikai uiterlijk+krachten:
Uiterlijk: Het zijn twee elleboogzwaardjes geworden die helemaal met je arm meebuigen.
Kracht: Alles wat je ermee aanraakt versteend. Je kan ze ook gooien en dan komen ze als een soort boemerang terug
Bankai Naam: Kel Keishiro
Bankai Uiterlijk+krachten:
Uiterlijk: Er wordt een soort harnas om je heen gevormd. Bij de armen en benen is het helemaal gescherpt, zodat je daarmee dus aan kan vallen, Alleen de ogen zijn achter het harnas nog zichtbaar, de rest is allemaal bedekt. Het harnas is heel donker paars met bij allebei de schouders een zwarte doodskop.
Kracht: Ik wordt veel sneller en mijn uithoudingsvermogen wordt vergroot. Ook is mijn verdediging dus veel beter.

Wolfiej
Anime Forum Lid

Wolfiej's avatar
Standaard geplaatst op 31 januari 2009 @ 11:53
Met quote antwoorden

Naam van je zanpakutou:
Kurokumori (Dark Shadow)
Uiterlijk in normale staat:
Normale katana, maar met zwarte lint gewikkeld om arm
Sleutelkreet voor de shikai:
Yokoyari (Interruption)
Een donker soort moonblade(lang zwaard gebogen in halve maan vorm), versierd met zilveren tekens.
Ken > De zilveren tekens zitten dichtbij de rand, raakt de vijand de rand, dan steken de tekens een donkere vloeistof naar binnen, die langzaam de vijand kan verblinden (neemt wel tijd in beslag, zo'n 5 min)
Bankai Naam:
Zengaku Ankoku (Total Darkness)
De tekens op het zwaard nemen over en brengen het zwaard terug naar katanavorm, met kartels op de rand. De vijand heeft bijna niet door dat hij "erg" word geraakt, maar van binnen raakt het organen. Het gevoel dat de vijand is geraakt komt na 3 slagen, waardoor de impact van de damage veel zwaarder is dan als je ze appart krijgt. Het zwaard maakt me ook sneller, en als ik eenmaal slash is er bijna geen ontkomen aan x]

Dark_empy
αναγεννημένος

Dark_empy's avatar
Standaard geplaatst op 31 januari 2009 @ 19:48
Met quote antwoorden

Naam van je zanpakutou:jouten
uiterlijk in normale staat:
een scimitar, ongeveer even groot als mezelf dus 2.00m, kleur is zwart
sluetelkreet voor de shikai:
Licky,Licky Oe,Ah,Ah
het ziet er nogsteeds hetzelfde uit alleen als je het beweegt the lucht dat gesneden is verandert in een element van mijn keuze, oftewel welke element ik aanraak wordt van mij e.g. aarde is in contact met mijn benen dus kan ik aarde gebruiken.
Bankai Naam:tokoyonokuni jouten
Zwaard verandert in 7 ringen elke ring bestuurt 1 element en de twee ringen rond mijn ringvingers besturen dark en holy(hades,heaven) elementen; water, vuur, aarde, wind, metal, dark, holy. Ik kan elementen combinen voor sterkere aanvallen maar elke keer als ik combine moet ik mezelf snijden langs de rug. De meer elemten combined de groter de scar.

[ Laatst gewijzigd door Dark_empy; 31 januari 2009 om 19:54 ]

If there is a god who created god and who created those who created god?
The name Jezus was never mentioned in the Bible only conclusions of relating matters was done to compare Him with the references of the bible.
doggyguard
Yagami Light!

doggyguard's avatar
Standaard geplaatst op 07 februari 2009 @ 22:54
Met quote antwoorden

Ik vind het een hele leuke serie... Maarre dit vind ik dus echt te ver gaan :l beetje eigen zanpakutou verzinnen oftewel kinderachtig

Don't Worry, Be happy.

my animelist b!atchess
NeeJaT
VIP

NeeJaT's avatar
Standaard geplaatst op 07 februari 2009 @ 23:03
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door doggyguard Bekijk bericht
Ik vind het een hele leuke serie... Maarre dit vind ik dus echt te ver gaan :l beetje eigen zanpakutou verzinnen oftewel kinderachtig
Al heb ik het zelf geen zanpakutou verzonnen vind ik het erggg onnodig, onzinnig en kinderachtig om zo een commentaar te schrijven

weer ontopic

Rapsodius
~The Avenger~

Standaard geplaatst op 07 februari 2009 @ 23:07
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door NeeJaT Bekijk bericht
Al heb ik het zelf geen zanpakutou verzonnen vind ik het erggg onnodig, onzinnig en kinderachtig om zo een commentaar te schrijven

weer ontopic
Seconded
Ik vind er wel creatieve dingen bij zitten ^^

Morris
[insert facepalm here]

Morris's avatar
Standaard geplaatst op 08 februari 2009 @ 11:23
Met quote antwoorden

Quote:
Het is het zelfde idee als het schrijven van een Fanfic, alleen dan kleiner. De mensen die dit doen vinden het leuk, dus zo'n commentaar als dat van jou is hier onnodig. Het voegt niets aan aan dit topic. Laat de mensen die het wel leuk vinden hun gang gaan. Jij hoeft hier toch niet te kijken als je vindt dat het te ver gaat?

Naam van je zanpakutou: Denkouissen (Flash of lightning)
uiterlijk in normale staat: Een normale katana, met een geelkleurig handvat.
sluetelkreet voor de shikai: Butsu, Denkouissen (Strike, Denkouissen/Flash of lightning)
Krachten: Denkouissen is gemaakt om snel reiatsu door het metaal te laten razen, zodat iets een enorme lading elektriciteit ontvangt als het wordt gesneden door het zwaard.
Een aanval die met deze vorm kan worden gedaan is "Menosameruyou boruto" (stunning bolt). De elektrische schokken komen uit de kling, en gaan op de dichstbijzijnde persoon (niet de gebruiker!) af. De gebruiker moet dus zorgen dat er geen teammaten dichter in de buurt zijn dan de tegenstander...
Bankai Naam: Dengekiteki Denkouissen (Shocking Flash of lightning)
Bankai Uiterlijk+krachten: Uiterlijk: Een bundeltje Bliksemschichten, net als de Griekse god Zeus, alleen de bliksemschichten zijn zwart.
Krachten: Door alle zes de bliksemschichten in de grond te steken, kan Dengekiteki Denkouissen een van een gebied een elektrisch geladen veld van maken. Alle personen erin worden geëlektrocuteerd wanneer alle bliksemschichten in een zeshoek staan. De maximale straal waarin hij actief blijft, is honderd meter.

It would please me to no end if you'd look into my carecup to find out it's empty.
- Morris Both (11 maart 1994 - heden)

Mijn 3DS fc: 0130 - 1991 - 3279 PM maar als je me toegevoegd hebt.
Chopstick
(`_´)ゞ

Chopstick's avatar
Standaard geplaatst op 09 februari 2009 @ 20:41
Met quote antwoorden

Quote:
Als je niks zinnigs te zeggen hebt, post dan niet in dit topic. Vooral als je je te 'oud' voelt voor dit topic, terwijl het voor anderen wél leuk is.

Back ontopic.

ಠ‿ಠ
doggyguard
Yagami Light!

doggyguard's avatar
Standaard geplaatst op 09 februari 2009 @ 22:06
Met quote antwoorden

ik heb het al begrepen hoor, de volgende keer hou ik mn mening wel voor me

Don't Worry, Be happy.

my animelist b!atchess
Stitch
Anime Forum Lid

Stitch's avatar
Standaard geplaatst op 30 maart 2009 @ 14:27
Met quote antwoorden

Naam van je zanpakutou:
Ishimaru
Zanpakutou bestaat uit 2 nodachi maar zijn allebei gebroken waardoor de snede nog maar iets van 40cm is. van de ene is de tsuba ovaal en van de andere is de tsuba rechthoekig.
sleutelkreet voor de shikai:
tatakikowasu chikyuu Ishimaru ( shatter the earth Ishimaru )
Zanpakutou ziet er hetzelfde uit maar de snede is nu van sekkiseki.
kai tsuchi> vanuit de grond kan je je stromen aarde en stenen e.d. op je vijanden afsturen en die stromen kan je met je zanpakutou dirigeren. en omdat Ishimaru's snede nu van sekkiseki is kan hij je vijands reiryoku absorberen elke keer als je hem raakt of snijd. hoe meer van je vijands reiryoku je absorbeert des te sterker kai tsuchi word.
Bankai kreet:
Temee
Bankai Naam:
Ishimaru Ren
Allebei de nodachi zijn weer heel en zijn nu elk 1.70 lang. de snede is nog steeds van sekkiseki maar nu net als elke zanpakutou. hoe groter de eigenaars reiryoku des te harder en scherper de zanpakutou. de ene zanpakutou heeft nu niet meer een ovale tsuba maar een lotusbloesem vormige tsuba en er is een lotusbloesem patroon over de snede.
de andere zanpakutou heeft een achthoekige tsuba en een bergketen-vormig patroon over de snede.
renkon> vanuit de berg-zanpakutou en vanuit de grond kan je grote stromen aarde en stenen e.d. op je vijand afsturen of het als schild gebruiken. vanuit de lotus zanpakutou en/of de grond komen duizenden lotus wortelen die je op je vijand kan afsturen om hem/haar aan te vallen of te verstrikken.

ik weet dat het veel op zenbonsakura en zenbonsakura kageyoshi lijkt maar ik ben er nog steeds gek op.

[ Laatst gewijzigd door Stitch; 30 maart 2009 om 14:36 ]

loeky
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 22 april 2009 @ 01:12
Met quote antwoorden

Naam van je zanpakutou:
ono no kira^ (axe killer)

grote 2 handed bijl

sluetelkreet voor de shikai:
surasshu ono no kira^ (slash axe killer)

een grote keting waardoor ik ermee rond kan zwaaien

Bankai Naam:
seishinbunseki no ono no kira^ (psycho axe killer)

schedels op mn schouders en een lange jas
1 ZWAAR oversize bijl (lemet net zo groot als mijzelf) voor close combat + 2 lange ketingen met bijlen eraan die ik met mijn gedachten kan besturen en van ver kan gebruiken

Captain Emolitic
Sailing to the end

Standaard geplaatst op 23 april 2009 @ 14:30
Met quote antwoorden

Erm, ik zie geen lijst voor Arrancar Releases, mag er een apart Topic voor gemaakt worden of gewoon een extra lijstje maken ^^?

Gen1u$
Quake Gamer Since '96

Gen1u$'s avatar
Standaard geplaatst op 25 april 2009 @ 18:42
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Captain Emolitic Bekijk bericht
Erm, ik zie geen lijst voor Arrancar Releases, mag er een apart Topic voor gemaakt worden of gewoon een extra lijstje maken ^^?
Dat zal zowieso geen succes worden lol

Chopstick
(`_´)ゞ

Chopstick's avatar
Standaard geplaatst op 25 april 2009 @ 22:09
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Captain Emolitic Bekijk bericht
Als je een lijstje wilt maken voor Arrancar releases, dan zal ik dat in dit topic toevoegen en de topictitel veranderen.

ಠ‿ಠ
Captain Emolitic
Sailing to the end

Standaard geplaatst op 26 april 2009 @ 11:08
Met quote antwoorden

Gaan we dan n_n

PHP-code:
[B]Naam Zanpakutou:[/B]
[
B]Masker:[/B]
[
B]Sleutelkreet voor Release:[/B]