Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Anime > Bleach
Deze pagina opnieuw laden wat is jouw zanpakutou?

Antwoord

Onderwerptools Weergave
Prince Jet
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 12 december 2008 @ 14:16
Met quote antwoorden

Naam van je zanpakutou: Rem
uiterlijk in normale staat: Katana met allerij tekens erop
sluetelkreet voor de shikai: Set Free, Rem
shikai uiterlijk+krachten: Broad Sword met allerij tekens krachten: Heaven Slash, Seventh Heaven Slice
Bankai Naam: White Wings Of Rem
Bankai Uiterlijk+krachten: Een Buster Sword met allerij tekens

masoto oguri
YoU_FeEl_LuCkY_PuNk?

Standaard geplaatst op 16 december 2008 @ 16:30
Met quote antwoorden

zanpakutou name: reikon (soul)

shikai: hishige! reikon (crush! reikon)
uiterlijk: het zwaard is langer maar ik kan het in 2 delen dan heb ik 2 wakizashi's maar ik kan het laten uitschieten tot een onbeperkte afstand (als ze in 1 groot deel zijn) & kan er ook reiatsu mee afvuren, alles, snelheid etc... is x5 & ik kan duistere handen
creëren die naar je kunnen grijpen als een soort verlenging van m'n eigen arm, zelf kan ik ook 'doorschijnend' worden, dus dat je door me slaat (dit gaat niet met reiatsu aanvallen etc...) & ikzelf kan ook niet aanvallen in die status

bankai: reikonfumetsu (immortality of the soul)

uiterlijk: m'n zwaard wordt pikzwart met stoom dat van het lemet komt (ik kan het nog altijd in 2 delen, er zijn ook zwartevlammen rond het lemet & ik kan nu een soort 2de ik oproepen met dezelfde mogelijkheden als ikzelf die dan 'achter' mij hangt alsof je een dubbele schaduw ziet van mij, de lucht wordt pikzwart & ik kan ook een zwarte draak oproepen die alle elementen kan beheersen, eens ik dat doe, zelfs als de draak nog verslagen wordt, kan ikzelf nog altijd elk element beheersen met heel m'n lichaam & m'n zwaard (orkanen veroorzaken, vuur uit het lemet van m'n zwaard etc...maar het blijft wel verslaanbaar)

MaXwile
Beerrrr....

MaXwile's avatar
Standaard geplaatst op 24 december 2008 @ 18:24
Met quote antwoorden

Shikai: Yabureme! Tsuin Uruhara! (splijt, tweeling-tegenovergestelde) (split, twin-opposites)
uiterlijk: klik hier (ook de normale versie zit erbij)
krachten: voornamelijk vuur aanval en ijs verdedigen
Nenshou Aisu (brandend ijs) (burning ice) beide katana's worden volledig door ijs en vuur tegelijkertijd omhuld wat er voor zorgt dat ze tijdelijk een stuk krachtiger zijn

Bankai: Seigyoki Sagaku (regelgever van verschil) (regulator of difference)
uiterlijk: klik hier
krachten: Shihai Rinkai (heers over temperatuur) (controll/rule temperature) geeft de mogelijkheid om de temperatuur om zich heen op elke plek die hij wilt drastisch te verhogen of verlagen

edit: tekeningen zijn zelf gemaakt

(\__/)my anime list
( o.O)
(")_(") Being right doesn't mean you can't be left
SlypherX
Anime Forum Lid

SlypherX's avatar
Standaard geplaatst op 25 december 2008 @ 17:50
Met quote antwoorden

naam: ranpuyami (the dark light)

uiterlijk normale staat:
een normale zanpakutou met een zwarte en een witte helft

shikai sleutelkreet:
shou, ranpuyami! (destroy, dark light!)

shikai uiterlijk+ krachten:
2 handvatten waar een golvende golf van reiatsu uitkomt in de vorm van een zwaard, de een zwart en de ander wit. krachten, als de golven elkaar raken komt er een Gran Rey Cero uit.

bankai naam: fenikkusu ranpuyami

bankai uiterlijk+krachten: een witte en een zwarte katana en aan het uiteinde een gat waar ik geconcentreerde reiatsu uit kan schieten.

Sunlight
Key to Destiny ♥

Standaard geplaatst op 29 december 2008 @ 15:00
Met quote antwoorden

Naam van je zanpakutou:Barataiyoukousen(Rosed Sunlight)
uiterlijk in normale staat:Een katana en een Roos in het metaal gegraveerd,het metaal is scherp en glimt goed.
sluetelkreet voor de shikai:Shine,Barataiyoukousen!
shikai uiterlijk+krachten:Er verschijnt een roos het de grond,Hoe meer zonlicht,hoe mooier en groter,het absorbeert alle Ranged aanvallen en groeit daardoor,het Zwaard glimt heftig en kan verblinden.
De roos is een meter,die in Bankai door groeit.
Bankai Naam:Nigenteki Barataiyoukousen. (Dual Rosed Sunlight)
Bankai Uiterlijk+krachten:De roos blijft,alleen nu groeit hij ook door zonlicht,Als hij een bepaalde hoogte heeft(rond de 10 meter) Verdwijnt hij,mijn derde stand oproepen(deze stand kan alleen geactiveerd worden in bankai):
Nigenteki Fusen Barataiyoukousen (Dual Taged Rosed Sunlight).
Hier zijn er 2 Katana's,1 omgeven door rozen,de ander vol Zonlicht,aan de kant waar ik de zwaard vast heb,is er 1 schouder,voor de roos 1 omkronkeld door rozen,de ander licht afgevend.

Bijde kunnen ze iets speciaals,waarvan sletchts 1 tegelijk actief van kan zijn.
Van de Roos:Shi-Rudo(Shield),De roos wordt een schild dat Ranged aanvallen opvangt en terug gooit,ook kan het normale aanvallen blokkeren.
Van het zonlicht:Raishuu(Attack),De rozen zwaard verdwijnt,de zonlicht zwaard krijgt 10 zwaarden omzich die zijn bewegingen volgen.

Klaar,duurde even ;D

SandeRRednaS
FLASHLIGHTMAN

SandeRRednaS's avatar
Standaard geplaatst op 29 december 2008 @ 15:34
Met quote antwoorden

Naam van je zanpakutou: Motarasuhimo (deadly string)
uiterlijk in normale staat: Een tamenlijk dunne katana, met aan het heft een draadje met een bolletje touw.
sluetelkreet voor de shikai: Kirizu, Motarasuhimo! ((Cut, deadly string)Je trekt het bolletje touw los van het heft))
shikai uiterlijk+krachten: Het katanazwaard is in rook opgegaan, al wat er overblijft is een lange dunne draad, zo hard als diamand, maar wel buigzaam. Hij wordt gehanteerd als een zweep. Het snijdt de gebruiker niet, maar alle andere personen wel.
Bankai Naam: hindohimoto (string of sound and frequency)
Bankai Uiterlijk+krachten: De gebruiker kan met zijn vingers draden tussen twee punten spannen, effectief om de tegenstander te omsingelen. De gebruiker kan over deze draden lopen zonder geluid te maken, als een tegenstander een draad aanraakt komt er een geluid met hoge frequency vrij waarbij de trommelvliezen kapot gaan. De gebruiker van de bankai heeft echter zelf geen wapen meer en is kwetsbaar tegen een één op één gevecht.
Deze bankai is effectief voor defensief gebruik, nederlagen en eventueel aanslagen.

'Who says nothing is impossible, i've been doing it for years!'
Repelsteeltju
res nullius

Repelsteeltju's avatar
Standaard geplaatst op 29 december 2008 @ 15:48
Met quote antwoorden

Ik wou mijn super originele zwaar al een tijdje maken, maar nu heb ik eindelijk. De tijd

Naam van je zanpakutou: Kanshō and Bakuya
uiterlijk in normale staat:Twee korte zwaarden. De een wit en de ander zwart. Ze symboliseren yin en yang.
sleutelkreet voor de shikai:"I am the bone of my sword"
shikai uiterlijk+krachten:De twee zwaarden vogen zich samen en worden een boog. Deze boog schiet zeer explosive zwaarden af met verschillende kenmerkende krachten.
Bankai sleutelkreet"I am the bone of my sword.
Steel is body, and fire is my blood.
I have created over a thousand blades.
Unknown to death.
Nor known to life.
Have withstood pain to create thousands of weapons.
Yet, those hands that have braved so much will never hold anything.
So as I pray, I call forth "Unlimited Blade Works."
Bankai Naam:Unlimited Blade Works: Infinite Creation of Swords
Bankai Uiterlijk+krachten:Na het bovenstaande versje opgezegd te hebben. word de omgeving veranderd in een heuvel met overal zwaarden in de grond steken. Hij kan al deze zwaarden laten zweven en gebruiken naar wens. Geen een zwaar is gelijk en ze hebben allemaal wel een legende achter zich. Dat en de meeste zwaarden hebben zelf een of meerdere speciale krachten. Het ruikt er in deze wereld naar staal en in de achtergrond zie je grote "gears"....

Origineel he. Had eigenlijk wel beter gekund, maar goed.

All things considered, being shot is not as bad as I always thought it might be. As long as you can keep the fear from your mind. I guess you could say that about most anything in life. It's not so bad as long as you can keep the fear from your mind.
Zera the mant
Anime Forum Lid

Zera the mant's avatar
Standaard geplaatst op 29 december 2008 @ 15:53
Met quote antwoorden

als ik het vragen mag, maar wat is zanpakutou?

I will send you to the next world with this big bang kamehameha time 100 !
MaXwile
Beerrrr....

MaXwile's avatar
Standaard geplaatst op 29 december 2008 @ 16:13
Met quote antwoorden

een zanpaktou is het (ziel)zwaard/katana van een shinigami..... in Bleach

@ repelsteeltjuh
lijkt mij verdacht veel op de combinatie van de 2 archers uit Fate/stay night

(\__/)my anime list
( o.O)
Sunlight
Key to Destiny ♥

Standaard geplaatst op 29 december 2008 @ 16:13
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Zera the mant Bekijk bericht
als ik het vragen mag, maar wat is zanpakutou?
Jij kijkt geen Bleach hé?

het is een zwaard.

Repelsteeltju
res nullius

Repelsteeltju's avatar
Standaard geplaatst op 29 december 2008 @ 16:39
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door MaXwile Bekijk bericht
@ repelsteeltjuh
lijkt mij verdacht veel op de combinatie van de 2 archers uit Fate/stay night
Inderdaad, maar dan in Bleach vorm. Origineel hè!? x'D

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Sunlight Bekijk bericht
Jij kijkt geen Bleach hé?
Nee, hij kijkt alleen soms mee met zijn broertje. Dat weet ik omdat hij zegt dat hij alleen Ichigo & Toshiro kent.

All things considered, being shot is not as bad as I always thought it might be. As long as you can keep the fear from your mind. I guess you could say that about most anything in life. It's not so bad as long as you can keep the fear from your mind.
Zera the mant
Anime Forum Lid

Zera the mant's avatar
Standaard geplaatst op 29 december 2008 @ 16:45
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Repelsteeltju Bekijk bericht
Inderdaad, maar dan in Bleach vorm. Origineel hè!? x'D

Nee, hij kijkt alleen soms mee met zijn broertje. Dat weet ik omdat hij zegt dat hij alleen Ichigo & Toshiro kent.
ik kijk met me broertje
ik vind het leuke anime maar moet nog ooit volgen heb 1 manga ervan xD

I will send you to the next world with this big bang kamehameha time 100 !
Hyperion
Make•Believe

Standaard geplaatst op 29 december 2008 @ 17:23
Met quote antwoorden

mijn zanpatkuo is een hele grote akatana het shikai en bankai en als ie iemand aanraakt doet ie boem en is alles dood ook ikke en mijn zanpaktuyo heet heelgrootakatana

MaXwile
Beerrrr....

MaXwile's avatar
Standaard geplaatst op 30 december 2008 @ 11:50
Met quote antwoorden

dat is nou eens echt origineel
@repelsteetjuh, is eigenlijk wel een all owning zanpaktou van jou

(\__/)my anime list
( o.O)
Ymer966
Raikiri!

Ymer966's avatar
Standaard geplaatst op 05 januari 2009 @ 17:59
Met quote antwoorden

Naam van je zanpakutou: Majin-Gari (Demon-Hunter)
Uiterlijk in normale staat: Een sjieke sabel, ik heb er een tekening van, wel een beetje scheef xD
Klik hier
Sleutelkreet voor de shikai: Akumaryuu, Majin-Gari (Kill demons, Demon-Hunter)
Shikai uiterlijk+krachten: Het is zoiets: Klik hier, alleen dan is de kling (dus het ijzer) in de vorm van een engelenvleugel, is langer dan op het plaatje, en de grip is van puur goud. Ik krijg ook aan de linkerkant van mijn lichaam een vleugel.
Bankai Naam: Sei Majin-Gari (Holy demon-hunter)
Bankai Uiterlijk+krachten: Ik krijg weer een normaal zwaard, maar dat is van puur licht, en kan dus ook mijn vijand ermee verblinden. Ik krijg 2 vleugels, en een halo (Zo'n kring die engelen boven hun hoofd hebben), en krijg een puur gouden harnas. Hiermee worden mijn krachten dus vele malen sterker.

Antwoord

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten