Ja da's bullshit want ook accounts die meer dan een jaar niet hebben gelogd zijn gehackt. Tenzij hackers al meer dan een jaar data aan het verzamelen zijn en dat pas nu gebruiken.. maar dat lijkt me sterk.
Overigens @ Batonelli:
In CMS is vrijwel hetzelfde gebeurd als Jett in GMS, maar dan heet het daar Dragon Warrior. Daar is al bevestigd dat de Pirate revamp niet gaat komen, dus je kan wel aannemen dat die ook niet in GMS gaat komen.
Luminous class ziet er best wel ziek vet uit trouwens. Passive Magic Guard is ook chill. Hoop alleen wel dat ze nog beetje generfd worden. xD
Mercedes is fucking OP yeah lol. 'k Vind het wel tof dat het niet een class is die je binnen een minuut perfect kan besturen. Alleen jammer dat ze zo weinig HP hebben. :')
Ik houd het wel bij m'n Paladin en straks Demon Slayer. xD
Ik waarschuw je wel, Mercedes en Demon Slayer worden echt geraakt door de nerf hammer.
Vind het wel jammer van Mercedes, want dat ze sterker zijn maar minder HP hebben is een terecht ding. Maarja, mensen klagen overal over.
Phantom is wel awesome! Vooral dat stukje waarin hij dreigt Francis te gaan slaan met zijn crane!
Grappig feitje Viral, mijn DS heeft precies het zelfde haar als de jouwe.