Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Algemeen > Games
Deze pagina opnieuw laden Maplestory #31

Onderwerp gesloten

Onderwerptools Weergave
Epicness
Anime Forum Lid

Epicness's avatar
Standaard geplaatst op 21 april 2011 @ 18:58

Heuj is het op Europe ;D daar zat ik de heletijd al op te wachten, ik ga nu waarschijnlijk wel spelen. Ik ga waarschijnlijk Henkjehh heten, maar die is vanwege mijn andere accs vast al bezet

EDIT: nvm ik download later wel.. Nu even geen zin

[ Laatst gewijzigd door Epicness; 21 april 2011 om 19:03 Reden: Foutje, teveel waarschijnlijk ]

- Henk ;D
Gođafoss
Drowning hero

Gođafoss's avatar
Standaard geplaatst op 21 april 2011 @ 19:01

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Końo Bekijk bericht
Nice Gz.

Heb gister me 1e Guild event bedacht, doen al veel aan mee dus begint goed
Hebben we eigenlijk een guild forum? Zo ja; PM de link even pls? xD

En lol, ik ga geen DB maken. 'k Ben lekker bezig aan m'n Night Walker, DB is nu toch overhyped de komende paar maanden. (blabla NW's zijn ook overhyped maar whatever, ik moet een KoC snel naar 120 hebben)

Life is a perception of your own reality.
Hardcore Kidd
Allang geen hardcore meer

Hardcore Kidd's avatar
Standaard geplaatst op 21 april 2011 @ 19:45

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door wesmnes Bekijk bericht
dual blade is nu @ europe, ben al 18 :P nu is er een kleine server update.
fak nice, ff kijken hoor xD

Casual as usual
wesmnes
Anime Forum Lid

wesmnes's avatar
Standaard geplaatst op 21 april 2011 @ 20:45

ik zit op dementhos ben nu lvl 2x dualblade, ik heet dualwes :P

rida01
General

rida01's avatar
Standaard geplaatst op 22 april 2011 @ 13:39

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Gođafoss Bekijk bericht
(blabla NW's zijn ook overhyped maar whatever, ik moet een KoC snel naar 120 hebben)
Zodat je alvast later een UA kan maken? Zo ja, die zijn in de hogere levels zwakker dan normale Adventurers, omdat ze minder HP hebben maar ze hebben en die KoC skill ervan in de hogere levels niet meer gebruikt wordt.

Gođafoss
Drowning hero

Gođafoss's avatar
Standaard geplaatst op 22 april 2011 @ 14:53

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door rida01 Bekijk bericht
Zodat je alvast later een UA kan maken? Zo ja, die zijn in de hogere levels zwakker dan normale Adventurers, omdat ze minder HP hebben maar ze hebben en die KoC skill ervan in de hogere levels niet meer gebruikt wordt.
Ja, en voor 24 Blessing of Empress. En ik weet dat UA's minder inventory space en iets lagere HP/MP hebben, maar Paladins gebruiken nog steeds Soul Driver, ook in de latere levels. En mijn UA gaat een Pally worden, so.

Daarbij komt dat ik dat kleine beetje lagere HP geen ramp vind, Pally's kunnen toch ongelooflijk goed tanken en die extra attack (UA's krijgen een boost van zowel Blessing of Empress (van KoC) als Blessing of Sprite (van Adventurer)) maakt alles weer goed.

rida01
General

rida01's avatar
Standaard geplaatst op 22 april 2011 @ 17:17

@Gođafoss: Oh, ja klopt als je een UA Paladin maakt heb je er niet zo heel veel last van. Toen ik nog kms speelde zei een guildmember namelijk tegen me dat hij eentje heeft en dat een normale adventurer beter is. Uitgezonderd Paladin dan in dit geval.

Ice Charge + Soul Driver = Win.

Ik ben btw een Dual Blader begonnen voor die events. SpeedyBIade (BIade met hoofdletter 'i') - lvl 20 - Kradia

Gođafoss
Drowning hero

Gođafoss's avatar
Standaard geplaatst op 22 april 2011 @ 17:20

Yup, 't is echt ziek awesome dat al die charges (en dan met name ice inderdaad) met Soul Driver werken. Mages worden ook flink gebuffed in die Jump! patch trouwens. ;O (en Pally's ook. <3 Max PG + Max Achilles = 70% damage reduction, hoe vet is dat?)

rida01
General

rida01's avatar
Standaard geplaatst op 22 april 2011 @ 17:29

Misschien dat ik in de vakantie weer eens kms ga downloaden er zijn naar mijn mening redelijk interessante patches geweest, alleen is en blijft de taal het vervelendst.

typhoon03
Mightyena hunter.

typhoon03's avatar
Standaard geplaatst op 22 april 2011 @ 17:32

lvl 32 db op het moment, zojuist in mushroomkingdom een potential scroll gevonden en verkocht voor 110m xD.
heb nu ongeveer 300m en vanmiddag al een workglove 10att gekocht anders had ik 450m, alle money gemaakt door PMD, ik hou van dat event.

Yanta
Kluns.

Yanta's avatar
Standaard geplaatst op 22 april 2011 @ 22:03

De server waar ik atm op zit op GMS is de heletijd aan het crashen..
Nou vraag ik me af... Op welke server kan ik nu het beste terecht? Word een beetje chagerijnig van dit gedoe!

Vaag Geval.

Proffesionele stalkster.
Hardcore Kidd

Hardcore Kidd's avatar
Standaard geplaatst op 23 april 2011 @ 00:19

xD nu al mn DB verneukt ofzo. Heb hem strength gegeven, kan mn 1ste katara op lvl 20 niet eens dragen. Ben van de fun, maar zo krijg ik weinig fun..

Casual as usual
fakerick
Topless

fakerick's avatar
Standaard geplaatst op 23 april 2011 @ 07:08

welke class levelt het snelst op EMS? ik wil nu toch echt een character rond de 7x krijgen, hoogste tot nu toe is level 32 ofzo

Wuju like a potion? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Hardcore Kidd

Hardcore Kidd's avatar
Standaard geplaatst op 23 april 2011 @ 10:10

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door fakerick Bekijk bericht
welke class levelt het snelst op EMS? ik wil nu toch echt een character rond de 7x krijgen, hoogste tot nu toe is level 32 ofzo
Kweenie precies. Brawler levelt redelijk snel door de mobskills zoals Sommersault kick enzo.
Corkscrew punch is ook een goeie. Na BB worden ze ook iets sterker gemaakt. Ik ben nu level 45, maar heb weinig tijd dus zie je het gestaag gaan. Ariant piramide is fijn voor mij 6 mobs tegelijk _o_

Casual as usual
fakerick
Topless

fakerick's avatar
Standaard geplaatst op 23 april 2011 @ 10:52

ik hou eigenlijk niet van pirate >.<

Wuju like a potion? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Onderwerp gesloten

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten