Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Algemeen > Art & Fiction
Deze pagina opnieuw laden Killax Art #2

Antwoord

Onderwerptools Weergave
Killax
The Grappler

Killax's avatar
Standaard geplaatst op 01 februari 2012 @ 10:20
Met quote antwoorden

Zoals ook voor andere leden geld die ik in het verleden heb getekend komt hier ook een vernieuwde versie van xD.

Plus realistisch eventueel.

Logia, Zoan, Mecia... I can seal their powers... All the arrogant wretched ability users! My power can't be stopped!
Magick
Anime Forum Lid

Magick's avatar
Standaard geplaatst op 03 februari 2012 @ 20:35
Met quote antwoorden

Netjes!
Ik vind je gebruik van het FMA symbool leuk

You can not understand a mans actions unless you understand his beliefs.
Het_Papiertje
Pantsu?

Het_Papiertje's avatar
Standaard geplaatst op 03 februari 2012 @ 21:54
Met quote antwoorden

Dat. is tevens mijn tattoo, dus ik denk dat hij het er daarom in gezet heeft. Aangezien het een pseudo portret van mij is, Hahaha. Het blijft een briljante tekening. /trots

Hikari-san
Spriter :D

Hikari-san's avatar
Standaard geplaatst op 03 februari 2012 @ 23:27
Met quote antwoorden

W00t nice Jonathan ! Arm vind ik eigenlijk nog het leukste gedaan .

Cheers;

|MAL|

loetjeh
Shichibukai

loetjeh's avatar
Standaard geplaatst op 04 februari 2012 @ 10:16
Met quote antwoorden

Ziet er weer strak uit Jon

I'm gonna be the Pirate King !! --
Princess
Cheeky..

Princess's avatar
Standaard geplaatst op 06 februari 2012 @ 16:12
Met quote antwoorden

Zeker een gave tekening, moet eerlijk zeggen dat ik Ayla er nou niet helemaal in herken, maar het blijft awesome ;p

I'm that chick you like~

Visit www.vanitymirror.nl ;D
Killax
The Grappler

Killax's avatar
Standaard geplaatst op 07 februari 2012 @ 02:52
Met quote antwoorden

Bedankt voor alle feedback. Ayla zal ik dan zeker nog maar eens realistisch tekenen. XD

Next up:

Een succubus:

Een main character voor de manga/comic Dead World:
Dead World will be a apocalyptic world where the human race is almost extinct, zombies, vampires and demons all roam the planet and try to whipe away any humans left.

[/QUOTE]

Logia, Zoan, Mecia... I can seal their powers... All the arrogant wretched ability users! My power can't be stopped!
Killax
The Grappler

Killax's avatar
Standaard geplaatst op 07 februari 2012 @ 03:50
Met quote antwoorden

Sketchdump:

Vampire:

Space Babe:

Saskia
Diva.

Saskia's avatar
Standaard geplaatst op 07 februari 2012 @ 09:10
Met quote antwoorden

Erg knap gedaan! Ik doe t je niet na.

EECHone
Unique Identity

EECHone's avatar
Standaard geplaatst op 08 februari 2012 @ 23:16
Met quote antwoorden

Erg dope zoals altijd. De space chick vind ik wel een rare oog verhouding hebben. Snappie?

Pittig
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 09 februari 2012 @ 00:28
Met quote antwoorden

Jammer dat je niet tekeningen maakt waarvan portetten gemaakt kan worden, dus echt in kunst vorm wat je op galerijen ziet.

Want in jou tekenstijl kan dat dus echt uitstekend, weet niet misschien..breng ik je op nieuwe plannen. Ik wil namelijk wel persoonlijk zulke tekeningen in een woning in het groot gaan hangen!

Princess
Cheeky..

Princess's avatar
Standaard geplaatst op 09 februari 2012 @ 00:58
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Killax Bekijk bericht
Next up:

Een succubus:

http://img.photobucket.com/albums/v2.../IMAGE_016.jpg

Een main character voor de manga/comic Dead World:
Dead World will be a apocalyptic world where the human race is almost extinct, zombies, vampires and demons all roam the planet and try to whipe away any humans left.
Wordt dat jouw eigen comic? Want een wereld waar het menselijk ras bijna is uitgeroeid... daar heeft een succubus of een vampier toch niets aan uiteindelijk? ;p

I'm that chick you like~

Visit www.vanitymirror.nl ;D
Killax
The Grappler

Killax's avatar
Standaard geplaatst op 09 februari 2012 @ 15:25
Met quote antwoorden

Bedankt voor alle reacties!

:P De space babe is zeker niet zoals het hoort, hence ik hem ook even als sketch neer heb gezet. Ik zal zeker ooit eens even wat groters maken. Ik heb hier en daar al wat op muren en doeken geklad maar helaas nooit echt foto's van gemaakt.... Misschien toch eens doen.

Princess, je hebt helemaal gelijk als je van de fantasy vampier uit gaat. In de comic die ik dus ga maken moorden ze mensen ook niet zo zeer uit maar wel de mensen die in opstand komen. De "slaven" worden gebruikt zoals wij vee gebruiken... Ik ga hier zeker nog eens wat dieper op in zodra ik m'n verhaal weer verder heb uitgewerkt.

Zodra het verhaal dus is uitgewerkt zal ik de sketches hiervan + story ook plaatsen.

Cheers,

Kip
Sleeping Beauty

Kip's avatar
Standaard geplaatst op 09 februari 2012 @ 20:59
Met quote antwoorden

Werk die laatste twee uit.
Ziet er zoo gaaf uit T-T

指さすやつやって〜!
Killax
The Grappler

Killax's avatar
Standaard geplaatst op 10 februari 2012 @ 02:09
Met quote antwoorden

Update:

Demon [Dead World]:

Cover sketch [Dead World]:

"Dead World" background:

Dead World is a world parralel to ours. The only big difference is that it is in an apocalyptic state due to the fact the Hell Gate has been opend.

Dead World is filled with Demons (from the Hell Gate), Vampires (humans possessed with a demonic soul, who crave blood and are not able to endure much sunlight "normally"), Zombies (a side effect from soldiers taking drugs to improve the human race's chances vs the demonic battles), Humans, Blessed, Cursed, Saints and Angels.

The main story takes place 66 years after the opening of the Hell Gate. Roughly 75% of humanity as we know it is gone, the only survivers are hidden within constructs called Ark's who where made as the last defences of humanity and are lead by Saints. After the mayor events of the opening of the Hell Gate and the destruction of humanity a small resistance begins to build up again trying to defend as much as possible.

The main character [still need a name, so if you have something cool, please share it] lost all his memories of the events that happend before he was found by a small group of the human resistance which where lead there because the Saint of the Ark close to it felt a Devine power within our main character (which may or may not come from him). His only link to his former life is a wedding ring.

Hope you guys like the idea .

Antwoord

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten