Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Overige > Overige Praat
Deze pagina opnieuw laden AWF'ers Nader Bekeken (#3: Mulderman 05/07/12)

Antwoord

Onderwerptools Weergave
Noof
Er is geen betere.

Noof's avatar
Standaard geplaatst op 11 juni 2012 @ 22:56
Met quote antwoorden

Overzicht:
11/06/2012: #01: Deco T. Aoreste
19/06/2012: #02: Mashu
05/07/2012: #03: Mulderman
--/--/----: #04: RobinotX

Goed, zoals beloofd in het "Memorabele-AWF-topics"-topic blaas ik dit maar weer eens nieuw leven in. Vele jaren later, vele leden later.. maar toch beginnen we met een oude bekende, omdat ik ergens moet beginnen. We gaan zien welke wendingen dit gaat krijgen!

Naam: Deco T. Aoreste
Postcount: 19.078

Met mij is de nummer 3 op de postcountlijst en voor de meeste leden een bekend gezicht; Deco T. Aoreste. Volgens zijn profiel 20 jaar oud, woonachtig in Almelo, veel interesses en een handtekening die vooral onzin bevat. Of toch niet?
Oh, die handtekening? Dat zijn gewoon de lyrics van Na Inat, een nummer van het songfestival van vorig jaar. Ik vergeet 'm steeds te updaten. =d Maar ja, verder klopt het allemaal! Mijn profiel is vrij leeg verder, ik zal wel inspiratieloos zijn geweest destijds. ;)

Inspiratieloos lijkt niet een woord dat bij je past, als we je nickname eens voluit schrijven: Deco Thyechio Aoreste. Was je oude nickname, enkel 'Deco' een verkorting of heb je de naam later verlengd? En wat betekent het?
Ik heb de naam verder verlengd. Deco heb ik ooit eens bedacht in 200-vroeg, daarmee heb ik me in 2004 ook aangemeld op AWF, en met de naamsverandering een jaar later had ik wel een creatieve bui denk ik. =D Feit is wel dat ik tegenwoordig de naam Aleimon Thimble vaker gebruik, zo heet ik bijvoorbeeld ook op Twitter. Overigens betekenen beide namen niet zoveel, het klonk vooral leuk. Deskon Thyechio Aoreste heeft veel Griekse ondertonen, en Thimble betekent toevalligerwijs 'vingerhoed' in het Engels, maar dat wist ik nog niet toen ik de naam bedacht!

Veel gedoe om niets dus! Is dat bij je studie ook zo? Ik zie in je profiel bijv. 'Origins'. Ik neem aan dat je niet studeert naar het gameplatform van EA?
Well, mijn studie is niet veel gedoe om niets, mag ik hopen. Onderwijskunde is een serieus vakgebied, al willen ze helaas mijn opleiding aan de UT afsluiten binnenkort - een centenkwestie. Wat we in feite doen is de wereld achter het onderwijs bestuderen, en daarin ontwerpen we bijvoorbeeld lesmaterialen en adviseren we onderwijsinstanties, maar ook zijn we bezig met media, HRD, et cetera. Het is dus vrij breed, maar ik heb dan ook een brede interesse! Daarom heb ik ook gekozen voor mijn minor, Origins, die verder niets te maken heeft met mijn major Onderwijskunde. Origins ging over het ontstaan van de wereld zoals we hem nu kennen; we hebben daarbij de vakken Kosmologie, Evolutie en Bewustzijn gehad. Allemaal erg interessant, alleen inderdaad geen Onderwijskunde ;)

Maar kun je later ook nog iets met deze specifieke minor, denk je?
Min of meer. Ik heb als een van mijn dromen om ooit een boek te schrijven over mijn filosofische zienswijze, al moet ik daarvoor nog veel meer leren en veel meer ook zelf nadenken. Ik heb met name bij de vakken Kosmologie en Bewustzijn heel interessante dingen geleerd. Maar binnen de onderwijskunde kan ik er vermoedelijk niets mee, nee. :P Het is meer een algemene verbreding van de horizon, zeg maar.

Waarom heb je die droom en wat maakt jouw zienswijze zo speciaal dat je er een boek over wil schrijven?
Een goede vraag. Het is een beetje zo gegroeid de laatste tijd. Ik denk gewoon heel veel na over filosofische vragen, over God en het universum, het doel van het leven, et cetera. En ik zou het ideaal vinden om echt iets op papier te hebben, een soort eigen 'bijbel' zeg maar. Daarbij is het uitdrukkelijk niet de bedoeling om een eigen religie of cultus te creëren, maar misschien kan ik het boek wel uitbrengen. Niet om mensen te dwingen iets te geloven, niet om andersdenkenden tegen de schenen te schoppen, maar om anderen erover na te laten denken en zo hun eigen filosofische zienswijze duidelijker te laten krijgen. Mijn zienswijze is niet 'zo speciaal', maar het kan als uitgangspunt dienen voor veel richtingen. Als ik ermee klaar ben dan, want dit alles is nog zeker vele jaren in ontwikkeling...

Een soort van levenswerk dus?
Ja, in zekere zin wel. Het zou weleens het belangrijkste kunnen worden wat ik schrijf. Het probleem is wel dat ik het eigenlijk pas aan het einde van mijn leven kan uitbrengen, dus als ik denk dat ik ongeveer 'klaar' ben. Maar wanneer dat is kan ik niet weten.

Laten we hopen dat het dan nog wel even duurt, dan. Wat houdt je nog meer bezig, naast deze diepe gedachtenkronkels?
Pfoe, goede vraag. Ik vind veel dingen interessant, zoals gezegd. Naast filosofie heb ik een interesse in psychologie en linguïstiek, maar ook in wat eenvoudiger dingen zoals wielrennen kijken op tv, bier drinken in de kroeg, festivals bezoeken (en sowieso muziek luisteren), en nog wel meer.

Probeer je muzieksmaak eens uit te drukken in.. laten we zeggen, maximaal 5 artiestnamen.
Oei, dan moet ik 5 heel gevarieerde kiezen. Laat ik eens even denken. Meat Loaf, Within Temptation, Owl City, Cascada en Marco Borsato. Maar 5 is eigenlijk te weinig. :P

Nou vooruit, nog eens 5.
Eleventyseven (die bovenaan staat in mijn LastFM) doe ik er dan bij... Blood Red Shoes, Alex M vs Marc van Damme, E-Type en, vooruit, Nightwish! Er is nog wel meer wat ik luister maar dat geeft een redelijk beeld. ^^

Ik denk dat er voor een ieder wel iets bij zit wat hij of zij herkent. Naast een breed interesseveld heb je dus ook een brede muzieksmaak ontwikkeld?
Niet zo breed als ik soms zou willen. Ik vind het leuk om soms te laten zien dat ik wel wat van muziek weet, maar merk toch wel dat er veel anderen zijn die veel meer kennen dan ik. :P Maar ja, je kunt nu eenmaal niet alles weten, daar moet ik me dan maar bij neerleggen.

Wat is je laatste muzikale ontdekking?
Ik had hier graag 'Of Monsters and Men' gezegd, maar hun album heb ik nog niet helemaal geluisterd. :P Mag ik Eurovision 2012 zeggen? Ondanks de corruptie en het wisselvallige niveau kwam er wel weer wat goede muziek naar voren, zoals elk jaar. En we hadden weer een terechte winnaar met Euphoria van Loreen, uit Zweden!

Komt het Eurovisie weer naar boven. Als je moest kiezen; Nederland winnaar van het Eurovisie Songfestival of van het EK?
EK, sowieso. Maar nóg liever zie ik dat Robert Gesink (of een andere Nederlander) de Tour de France wint!

Maar als je realistisch zou zijn; wat wint (een) Nederland(er) dan het eerst?
Ik denk dat die kans wel ongeveer even groot is. Een paar jaar geleden was de kans op winst bij voetbal veel groter, maar nu hebben we verschillende goede wielrenners, dus wie weet binnen een paar jaar! En het Nederlands elftal is juist iets afgezakt, zeker dit jaar zie ik het niet meer gebeuren.

Je zit wel gewoon voor de buis?
Woensdagavond vermoedelijk niet, dan ben ik op weg naar huis ;) Maar misschien is dat beter, elke wedstrijd die ik helemaal kijk loopt slecht af. Zoals iemand op Twitter terecht aangaf is dat een statistisch onkuise manier van redeneren, maar goed, opvallend is het wel! Toch zal ik het niet kunnen laten om te kijken wanneer ik de kans krijg, of we dan verliezen of niet.

We houden de moed er maar in. Net zoals van Marwijk zal ik echter ook een en ander moeten wisselen.. en dus interview ik hierna uiteraard een ander. Jij bent de bondscoach. Zeg het maar.
Ik zou een van mijn goede vrienden kunnen kiezen of mijn vriendin. Ik ga echter voor een onverwachte optie omdat ik wel benieuwd ben naar wat iemand te zeggen heeft die ik wel redelijk ken, maar niet héél goed ken. Een blik op de lijst met mensen die nu online zijn levert op: Mashu, ook wel bekend als Matthijs. Veel succes! ;)

Dat is een mooie, ik zal hem op zeer korte termijn benaderen. Dank u!
Graag gedaan!

[ Laatst gewijzigd door Noof; 05 juli 2012 om 14:20 ]

Nodoka Miyazaki
Everyonw can evolve

Nodoka Miyazaki's avatar
Standaard geplaatst op 11 juni 2012 @ 22:58
Met quote antwoorden

O nice, dit ga ik wel even volgen x3

Jewell
The Light of Fire

Jewell's avatar
Standaard geplaatst op 11 juni 2012 @ 23:05
Met quote antwoorden

Vind-ik-leuk.

The girl on fire.
She has no idea. The effect she can have.
Onno
Mega Moderator

Onno's avatar
Standaard geplaatst op 11 juni 2012 @ 23:05
Met quote antwoorden

Top gedaan, mooi dat zo'n oud gebruik weer gerevived wordt.

Henduluin
た~る!

Henduluin's avatar
Standaard geplaatst op 11 juni 2012 @ 23:14
Met quote antwoorden

Oh, ik kan me dit nog wel vaag herinneren van vroegâh. Ben benieuwd wat er allemaal uitkomt. Wel langer dan een week volhouden, ok?

Ray-girl50
kunst is een knal

Ray-girl50's avatar
Standaard geplaatst op 11 juni 2012 @ 23:16
Met quote antwoorden

leuk dit!

You may try, but you'll never be as fabulous as me.
M'n deviantart
Cobpyth
As Time Goes By

Cobpyth's avatar
Standaard geplaatst op 11 juni 2012 @ 23:16
Met quote antwoorden

Fantastisch dat een goede, oude traditie terug wordt opgerakeld. Ik kijk ernaar uit om meer van dit soort interviews te lezen. Bedankt voor het vermaak!

“Get out of here and move forward. This never happened. It will shock you how much it never happened.”
Falsifica
Oude Garde

Falsifica's avatar
Standaard geplaatst op 11 juni 2012 @ 23:19
Met quote antwoorden

Ah gelijk aan de slag geweest. Dit ga ik zeker volgen! :3

All I need is some paying attention, paying attention, medication.
Just some attention, paying attention, paying attention..
Noof
Er is geen betere.

Noof's avatar
Standaard geplaatst op 11 juni 2012 @ 23:19
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Henduluin Bekijk bericht
Oh, ik kan me dit nog wel vaag herinneren van vroegâh. Ben benieuwd wat er allemaal uitkomt. Wel langer dan een week volhouden, ok?
Beloofd. ;]

Chopchop51
Assassino!

Chopchop51's avatar
Standaard geplaatst op 11 juni 2012 @ 23:23
Met quote antwoorden

Leuk om te lezen en leuk gedaan.
Dit ga ik wel volgen (:

~ Men have two emotions: Hungry and Horny. If you see him without an erection, make him a sandwich.
Nintendo 3DS FC: 4167 - 5638 - 1908
Blackthunder
Blaziken

Blackthunder's avatar
Standaard geplaatst op 11 juni 2012 @ 23:33
Met quote antwoorden

Top! (y)

Lucario_Rocks!
-

Lucario_Rocks!'s avatar
Standaard geplaatst op 11 juni 2012 @ 23:39
Met quote antwoorden

heel leuk dit.
kan niet wachten op die van matthijs

I'm in space!
Anime!
abortuskoningin 2013

Anime!'s avatar
Standaard geplaatst op 11 juni 2012 @ 23:40
Met quote antwoorden

Gossie wat leuk!

Joodse leugens
Croon
Anime Forum Lid

Croon's avatar
Standaard geplaatst op 11 juni 2012 @ 23:44
Met quote antwoorden

Zeer interessant.

Ravons J. Daro
Quite.

Ravons J. Daro's avatar
Standaard geplaatst op 11 juni 2012 @ 23:51
Met quote antwoorden

Zolang het maar mensen zijn die niet buddy buddy zijn of naast je liggen vind ik interviews als dit prima.. o.o

I've traced your shadows on the wall. Now I kiss them.
Antwoord

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten