Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Anime > Overige Anime
Deze pagina opnieuw laden Hunter x hunter #2

Antwoord

Onderwerptools Weergave
Cursed_snorlax
Anime Forum Lid

Cursed_snorlax's avatar
Standaard geplaatst op 17 september 2014 @ 17:24
Met quote antwoorden

Ik dacht dat dit de laatste aflevering was. Zie ik de ending credits die niet als normaal zijn. De ending song. Denk ik: Dit is het dan. En wat zie ik: Volgende keer in hunter x hunter Beetje raar om de serie te eindigen en dan nog een volgende aflevering er in te doen ?

Mijn Animelijst!
Lets Facebook!
Cursed_snorlax 0619-4428-4720 pokemon x
Chef
Veni, Vidi, Vici

Chef's avatar
Standaard geplaatst op 17 september 2014 @ 19:25
Met quote antwoorden

Het was al weken bekend dat er hierna nog één zou volgen. Dit voelde inderdaad wel als het einde, zeiden ook de producenten op twitter ofzo.

Ik vond die laatste minuten wel mooi gedaan, maar de gehele episode genomen vond ik het niet echt bijzonder om eerlijk te zijn.... Volgende week de aller laatste! verwacht de komende 5 jaar sowieso geen nieuwe episodes kijkende naar de manga en diens snelheid. Misschien nog een saaie derde film.

Cursed_snorlax
Anime Forum Lid

Cursed_snorlax's avatar
Standaard geplaatst op 17 september 2014 @ 19:27
Met quote antwoorden

De beste anime die op dit moment bestaat stopt. Dat is toch dood zonde. Alleen maar omdat die gast zo lui is

Mijn Animelijst!
Lets Facebook!
deadsoul
Anime Forum Lid

deadsoul's avatar
Standaard geplaatst op 18 september 2014 @ 19:37
Met quote antwoorden

Niet dat ik het echt in de gaten hou maar kan het niet zijn dat de mangaka weer terug in actie geschoten is de laatste weken/maanden?

Chef
Veni, Vidi, Vici

Chef's avatar
Standaard geplaatst op 18 september 2014 @ 20:41
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door deadsoul Bekijk bericht
Niet dat ik het echt in de gaten hou maar kan het niet zijn dat de mangaka weer terug in actie geschoten is de laatste weken/maanden?
Als je met 'terug in actie geschoten' doelt op het produceren van nieuwe chapters, dan kom je redelijk bedrogen uit.

Na twee jaar lang geen chapter gemaakt te hebben, is hij inderdaad in juni weer begonnen (met vaak een weekje pauze na 2 chapters, maar dat maakt niet heel veel uit). Helaas is de maker sinds begin augustus weer ziek. Hij heeft dus 9 chapters gemaakt sindsdien.
Volgens het blad is hij geopereerd en aan het herstellen en keert hij zo snel mogelijk terug. In het verleden heeft dit 'zo snel mogelijk' vele maanden of zelfs jaren geduurd, maar we wachten af.

De anime zal volgende week in episode 148 (de laatste) chapter 338/339 animeren, totaal zijn er 349 chapters. Een nieuwe arc begint vanaf chapter 340. Het lijkt er op dat dit geen korte arc zal worden. Zodoende oordeelde ik dat door het gebrekkig uitkomen van nieuw materiaal, plus het feit dat een nieuwe arc nét is begonnen je niet snel iets nieuws hoeft te verwachten dat gebaseerd is op de manga.

Cursed_snorlax
Anime Forum Lid

Cursed_snorlax's avatar
Standaard geplaatst op 18 september 2014 @ 20:48
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Chef Bekijk bericht
Als je met 'terug in actie geschoten' doelt op het produceren van nieuwe chapters, dan kom je redelijk bedrogen uit.

Na twee jaar lang geen chapter gemaakt te hebben, is hij inderdaad in juni weer begonnen (met vaak een weekje pauze na 2 chapters, maar dat maakt niet heel veel uit). Helaas is de maker sinds begin augustus weer ziek. Hij heeft dus 9 chapters gemaakt sindsdien.
Volgens het blad is hij geopereerd en aan het herstellen en keert hij zo snel mogelijk terug. In het verleden heeft dit 'zo snel mogelijk' vele maanden of zelfs jaren geduurd, maar we wachten af.

De anime zal volgende week in episode 148 (de laatste) chapter 338/339 animeren, totaal zijn er 349 chapters. Een nieuwe arc begint vanaf chapter 340. Het lijkt er op dat dit geen korte arc zal worden. Zodoende oordeelde ik dat door het gebrekkig uitkomen van nieuw materiaal, plus het feit dat een nieuwe arc nét is begonnen je niet snel iets nieuws hoeft te verwachten dat gebaseerd is op de manga.
En een filler arc is misschien ook niet echt een goed idee. Als je kijkt naar de laatste film *shivers*

Mijn Animelijst!
Lets Facebook!
Chef
Veni, Vidi, Vici

Chef's avatar
Standaard geplaatst op 20 september 2014 @ 11:47
Met quote antwoorden

Here we go again...

https://www.animenewsnetwork.com/dai...-hiatus/.78978

Het is al zovaak gezegd maar: Laat iemand anders het tekenen, concentreer jezelf alleen op het verhaal (en goedkeuring geven op de tekeningen)... of maak er een maandelijkse manga van, 9 chapters in 2.5 jaar!

Cursed_snorlax
Anime Forum Lid

Cursed_snorlax's avatar
Standaard geplaatst op 20 september 2014 @ 14:12
Met quote antwoorden

Het is dat die serie zo goed is. Anders was het al lang vergeten

Mijn Animelijst!
Lets Facebook!
DarkRealmWarrioR
Anime Forum Lid

DarkRealmWarrioR's avatar
Standaard geplaatst op 04 januari 2015 @ 21:39
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Cursed_snorlax Bekijk bericht
Het is dat die serie zo goed is. Anders was het al lang vergeten
Het is lange tijd een serie geweest die ik ben blijven kijken maar ik moet eerlijk toegeven dat het verhaal op een gegeven moment toch wel erg afdraaide. Ik ben gestopt met kijken toen Gon ineens transformeerde in een (erg... fout ogende) volwassen gast. Gaan er verder nog spannende dingen gebeuren?

True change can not be made if it is bound by laws and limitations, predictions and imaginations.
Cursed_snorlax
Anime Forum Lid

Cursed_snorlax's avatar
Standaard geplaatst op 06 januari 2015 @ 23:55
Met quote antwoorden

Politiek

Mijn Animelijst!
Lets Facebook!
Sarnatuile
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 31 januari 2015 @ 00:12
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door DarkRealmWarrioR Bekijk bericht
Het is lange tijd een serie geweest die ik ben blijven kijken maar ik moet eerlijk toegeven dat het verhaal op een gegeven moment toch wel erg afdraaide. Ik ben gestopt met kijken toen Gon ineens transformeerde in een (erg... fout ogende) volwassen gast. Gaan er verder nog spannende dingen gebeuren?

Lolwat, afdraaide? Chimera Ant arc word als één van de beste gezien, waar ik het overigens volledig mee eens ben. Maar het kan natuurlijk zijn dat je 't anders vind.

Overigens, de anime gaat wel gewoon door uiteindelijk, het is alleen dat de mangaka enorm sloom is en er mankeert altijd wel wat aan zijn gezondheid. Maar uit dat brein komt deze geniale serie wel, dus het maakt mij niet zoveel uit. Zijn nog zat andere anime.

Atsushi
あつし

Standaard geplaatst op 18 april 2015 @ 10:43
Met quote antwoorden

De afgelopen dagen heb ik de 1999 versie gekeken, die nu bijna compleet HD op youtube staat. Vast tijdelijk.

Wat een aanrader! Juist omdat het de vrijheid neemt van de manga af te wijken is het een leuke ervaring als je 2011/manga kent. Het tempo ligt minder hoog en er zijn meer luchtigere scenes waardoor je personages wat meer ziet. Killua en met name Kurapika zijn naar mijn mening mooier getekend dan in de 2011 versie. Zijn er andere fans van de 1999 versie?

Waarlijk, de mens is de Koning der dieren want hij overtreft hen in wreedheid. Wij leven van de dood van anderen. Wij zijn wandelende begraafplaatsen!
Cursed_snorlax
Anime Forum Lid

Cursed_snorlax's avatar
Standaard geplaatst op 18 april 2015 @ 12:59
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Atsushi Bekijk bericht
De afgelopen dagen heb ik de 1999 versie gekeken, die nu bijna compleet HD op youtube staat. Vast tijdelijk.

Wat een aanrader! Juist omdat het de vrijheid neemt van de manga af te wijken is het een leuke ervaring als je 2011/manga kent. Het tempo ligt minder hoog en er zijn meer luchtigere scenes waardoor je personages wat meer ziet. Killua en met name Kurapika zijn naar mijn mening mooier getekend dan in de 2011 versie. Zijn er andere fans van de 1999 versie?
Ja want de 1999 versie is echt nog uit de oude doos. Maar de 2011 versie is ook wel goed alleen milder

Mijn Animelijst!
Lets Facebook!
Ludo Sanders
Anime Forum Lid

Ludo Sanders's avatar
Standaard geplaatst op 18 april 2015 @ 15:13
Met quote antwoorden

De 1999 versie geeft me een Yu Yu Hakusho vibe. Ik vind YYH overigens echt een toffe BSA(beter dan HxH qua entertainment). Het gevecht tussen the Zoldycks und Chrollo was imo veel beter in de 1999 versie dan in de 2011 versie. Over alles genomen gaat mijn voorkeur nog steeds uit naar de 2011 versie. De Madhouse animatie was gewoon echt mooi in the CA arc.

Wer beschützt die Schwachen vor dem Mann, der die Schwachen beschützt?
Gurenn
Otaking

Gurenn's avatar
Standaard geplaatst op 19 april 2015 @ 23:36
Met quote antwoorden

't Is idd jammer dat veel scčnes ingekort waren in de 2011 versie, maar globaal genomen verkies ik ook die dankzij de animatie en de Chimera Ant arc.

Atsusacon, join our next edition on 28-29 July 2018!
Antwoord

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten