Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Anime > Overige Anime
Deze pagina opnieuw laden Fairy Tail #3

Onderwerp gesloten

Onderwerptools Weergave
Saki
~^~^~

Saki's avatar
Standaard geplaatst op 19 maart 2014 @ 10:48

Waarom de subs niet gwn uploaden bij de originele film?

~Carpe Diem~
Mijn anime lijst & mijn manga lijst
Nil Volentibus Arduum, Voor zij die willen is niets onmogelijk
Chef
Veni, Vidi, Vici

Chef's avatar
Standaard geplaatst op 05 april 2014 @ 11:03

And we're back!

De animatie is veel beter geworden en deze aflevering voelde ook kwalitatief hoger. Het komt misschien door de chapters die geanimeerd werden (die ik in de manga al heel goed vond) maar het voelde duidelijk 'serieuzer, volwassener' aan dan de doorsnee FT verhaallijn. Het was wel weer even wennen, de eerste minuten. twee chapters per aflevering is de perfecte pacing.

Een paar shots uit de preview zag ik de animatie alweer behoorlijk minder worden dan vandaag, zag ik dat nou goed? 0.o (let vooral op de gezichten)

Opening en ending vond ik beide prima, vooral de opening is catchy. Naja FT heeft eigenlijk altijd wel leuke (openings) liedjes IMO

Mooie eerste episode, keep the good work up 8.5/10

Cursed_snorlax
Anime Forum Lid

Cursed_snorlax's avatar
Standaard geplaatst op 05 april 2014 @ 11:50

De ending is altijd iemand die rent Weet niet of het nu ook zo is hoor
UPDATE:

Net even gekeken. Ending is niet iemand die rent. Is luc-nat een dingetje ? Zo worden ze wel afgebeeld in de ending. Leuk dat fairy tail weer terug is. Was net klaar met rewatchen van de hele vorige arc

[ Laatst gewijzigd door Cursed_snorlax; 05 april 2014 om 12:00 ]

Mijn Animelijst!
Lets Facebook!
Cursed_snorlax 0619-4428-4720 pokemon x
Chef
Veni, Vidi, Vici

Chef's avatar
Standaard geplaatst op 05 april 2014 @ 13:53

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Cursed_snorlax Bekijk bericht
De ending is altijd iemand die rent Weet niet of het nu ook zo is hoor
UPDATE:

Net even gekeken. Ending is niet iemand die rent. Is luc-nat een dingetje ? Zo worden ze wel afgebeeld in de ending. Leuk dat fairy tail weer terug is. Was net klaar met rewatchen van de hele vorige arc
Klopt! in het 'eerste seizoen' Fairy tail moest er altijd gerend worden (in goedkopen mini 'poppetjes' animatie. Ze stappen er zo te zien nu van af, een mooi moment lijkt me haha!

Ik houd me nooit zo bezig met 'stelletjes'. Ik weet niet hoe belangrijk dat voor Japan is in Shounens, maar als je Engelstalige forums leest is het creëren van stelletjes en elkaar te lijf gaan met 'wie past het best bij wie' serious business Xd

Henduluin
た~る!

Henduluin's avatar
Standaard geplaatst op 05 april 2014 @ 15:35

To be fair, ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik kijk/lees Fairy Tail voornamelijk voor de personages en de situaties die uit hun voortvloeien. Het plot is namelijk niet echt heel boeiend Vandaar dat shipping zo serious business is, gok ik.

Maar woep! Meer geanimeerde Wendy. Mijn leven is compleet. (Naja, als die aankomende Mavis spin-off ook z'n eigen anime krijgt...)

Chef
Veni, Vidi, Vici

Chef's avatar
Standaard geplaatst op 05 april 2014 @ 17:17

Plot verdiend misschien geen status 'meesterstuk'. Slecht is het zeer zeker niet. Vooral de opbouw naar een arc en (vaak mooie emotionele) eindes maakt het voor mij zeer vermakelijk. Helaas gaat dit wel vaak gepaard met 'nakama power' en voorspelbaarheid. Personages kijk ik het niet echt voor. De meeste zijn erg oppervlakkig, vooral Natsu ook. Humor en (een van de beste shounen music) OSTs zijn wel een dikke plus. Secondaire personages vind ik dan weer wel interessant.

N3TM@SK
私は非常に投石してい

N3TM@SK's avatar
Standaard geplaatst op 05 april 2014 @ 21:49

ik heb me even kapot gelachen om het stuk waar de draak zegt "I have nothing to say to humans, Go away"
en dan Happy "i'm a cat"
Okey then, ......................

goed/geweldige episode.

Fc 3DS:3952 6994 0365
05-12-2005 De dag die geen enkele PSV-er ooit zal vergeten
Cursed_snorlax
Anime Forum Lid

Cursed_snorlax's avatar
Standaard geplaatst op 05 april 2014 @ 22:19

Dat stukje dat lector voor Sting op wou komen. En dat die guild leider gewoon lector kapot schoot WTF ?

Mijn Animelijst!
Lets Facebook!
Chopstick
(`_´)ゞ

Chopstick's avatar
Standaard geplaatst op 06 april 2014 @ 00:33

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Henduluin Bekijk bericht
To be fair, ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik kijk/lees Fairy Tail voornamelijk voor de personages en de situaties die uit hun voortvloeien.
Agreed, er zijn (teveel?) toffe personages en hun relaties met elkaar zorgt gewoon voor een goede show. En je kunt natuurlijk de humor niet vergeten. De gevechten zijn wel wat voorspelbaar, doordat er eigenlijk geen good guys doodgaan, maar dat weerhoudt de gevechten er niet van om er lekker episch uit te zien, gecombineerd met een geweldige OST.

Denk dat sommigen wel een probleem hebben met het plot, omdat er geen 'overkoepelende doel' is om naar toe te werken, zoals in andere Shounens (Naruto die Hokage wilt worden, Bleach euh.. fill me in?, One Piece natuurlijk de One Piece vinden). Vind het zelf niet echt een probleem, aangezien FT gewoon vaak toffe arcs heeft (Phantom Lord arc, Tower of Heaven arc, Tenrou Island arc en de 'huidige' Grand Magic Games arc zijn stuk voor stuk interessant).

Anyway, de episode was prima. Animatie is mooi, al mis ik wel veel detail in de personages (ben ik de enige?). Pacing was top, zonder saaie momenten en de OST weer geweldig. Vooral bij de meer emotionele stukken, zoals bij Sting en Lector. Denk dat het wel goed gaat komen met de rest van de arc.

ಠ‿ಠ
Cursed_snorlax
Anime Forum Lid

Cursed_snorlax's avatar
Standaard geplaatst op 12 april 2014 @ 23:32

Season 2 episode 2

Wat een slechte animatie. Waarom zijn hun hoofden zo raar getekend ? Soms lijkt het echt nergens op. Of de ogen zijn heel erg vreemd. Ik dacht na episode 1 dat het beter werd. Maar dit is toriko kwaliteit. Zo heel erg jammer dit

Mijn Animelijst!
Lets Facebook!
Chopstick
(`_´)ゞ

Chopstick's avatar
Standaard geplaatst op 13 april 2014 @ 00:07

Yea, ik hoop dat ze het gefixed hebben tegen de tijd dat de battles aanbreken.

ಠ‿ಠ
Chef
Veni, Vidi, Vici

Chef's avatar
Standaard geplaatst op 13 april 2014 @ 13:12

Episode twee gezien.

zoals ik in de preview al zag is de animatie flink verslechterd. Het interesseert me weinig, de animatie is IMO nog 10x beter dan het eerste seizoen. Af en toe is het extra mooi (vooral gebouwen zien er mooi uit) en af en toe erg slordig. Seizoen twee animatie zal over het algemeen meer op deze episode gaan lijken dan op de eerste. zolang ze wat extra moeite doen tijdens de momenten dat het moet, ben ik zeer tevreden.

Muziek is weer perfect. 10/10 ik wil die OST cd nu al hebben!!
Goede episode weer, im fired up voor de volgende tig afleveringen!

Chef
Veni, Vidi, Vici

Chef's avatar
Standaard geplaatst op 14 april 2014 @ 16:58

Heeft iemand enig idee waar ik de kijkcijfers (house hold ranking) van fairy tail kan zien? Ben benieuwd hoe de eerste 2 episodes hebben gescoord in tegenstelling oude serie. Alvast dank

Cursed_snorlax
Anime Forum Lid

Cursed_snorlax's avatar
Standaard geplaatst op 19 april 2014 @ 16:46

Animatie was weer slecht. Volgende week ziet de animatie er een stuk beter uit

Mijn Animelijst!
Lets Facebook!
Chopstick
(`_´)ゞ

Chopstick's avatar
Standaard geplaatst op 19 april 2014 @ 18:47

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Chef Bekijk bericht
Heeft iemand enig idee waar ik de kijkcijfers (house hold ranking) van fairy tail kan zien? Ben benieuwd hoe de eerste 2 episodes hebben gescoord in tegenstelling oude serie. Alvast dank
Meh, FT had als het goed is geen top 10 ranking, dus er is nogal weinig info over de viewer ratings van de serie.

ಠ‿ಠ
Onderwerp gesloten

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten