Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Anime Wolken > Website Nieuws
Deze pagina opnieuw laden [Pokemon] Pokémon Platinum

Antwoord

Onderwerptools Weergave
Onno
Mega Moderator

Onno's avatar
Standaard geplaatst op 21 september 2008 @ 14:42
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door iTeruri Bekijk bericht
Niemand hier heeft het spel gekocht en haalt dus alle informatie van Joe's site.
Er bestaan ook roms hč? En er zijn meerdere sites dan alleen Serebii.

Yonowaaru
Schrijver extraordinnaire

Yonowaaru's avatar
Standaard geplaatst op 21 september 2008 @ 15:03
Met quote antwoorden

Indd, je hebt ook Pokebeach, Psypokes, Filb.de, en waarschijnlijk tientallen andere onbekendere sites...

How does it feel, dying?
I dunno, I never died before.
pokeforce tm
Pokeforce Resque Team

Standaard geplaatst op 21 september 2008 @ 17:14
Met quote antwoorden

inderdaat ja maar die kopieren niks van andere site,s

iTeruri
Nerdfighter

iTeruri's avatar
Standaard geplaatst op 21 september 2008 @ 17:24
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Onno Bekijk bericht
Er bestaan ook roms hč? En er zijn meerdere sites dan alleen Serebii.
Ja maar het lijkt me toch logisch dat als een forum als dit geen support levert aan roms ze die ook niet gebruiken om informatie uit te halen. Dat zou nogal tegenspreken :P

Ja kan Serebii vervangen door een andere site, want die gebruiken meestal ook de spellen die ze hebben gekocht. Maar omdat deze site veel kleiner is is het makkelijker om andere sites te gebruiken als bronnen, dat is ook geen misdaad.

DFTBA - Don't Forget To Be Awesome!
Onno
Mega Moderator

Onno's avatar
Standaard geplaatst op 21 september 2008 @ 17:34
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door iTeruri Bekijk bericht
Ja maar het lijkt me toch logisch dat als een forum als dit geen support levert aan roms ze die ook niet gebruiken om informatie uit te halen. Dat zou nogal tegenspreken :P
*zucht even vanwege de duur van deze discussie* Op de site wordt toch ook het gebruik van roms niet gepromoot, dan kan het nog wel - achter de schermen - gebruikt zijn. Een politieagent rijdt zelf ook wel eens over het snelheidslimiet. Welkom op de wereld.

pokeforce tm
Pokeforce Resque Team

Standaard geplaatst op 21 september 2008 @ 17:34
Met quote antwoorden

je hebt gelijk

iTeruri
Nerdfighter

iTeruri's avatar
Standaard geplaatst op 21 september 2008 @ 17:55
Met quote antwoorden

Onno, ik probeer alleen maar te zeggen dat het helemaal niets uitmaakt de PW informatie haalt van serebii en of andere sites. :P

DFTBA - Don't Forget To Be Awesome!
Portgas D. Ace
nubcake

Portgas D. Ace's avatar
Standaard geplaatst op 21 september 2008 @ 18:15
Met quote antwoorden

Degene die nu niet met iets nuttigs komt krijgt een waarschuwing. Een voorbeeld van een nuttige reactie kan ik niet geven, die heb ik de laatste pagina's nog niet voorbij zien komen.

Geen geouwehoer meer over Serebii, Rom's, diefstal zonder bewijs enz. hier .

Ik ben tegenwoordig geen moderator meer. Als je een vraag hebt moet je die dus niet via PM aan mij stellen, PM naar een andere Pokémon-Games mod =) Thnx
pokeforce tm
Pokeforce Resque Team

Standaard geplaatst op 21 september 2008 @ 18:29
Met quote antwoorden

komen er nog meer rubrieken in de platinum rubriek

Portgas D. Ace
nubcake

Portgas D. Ace's avatar
Standaard geplaatst op 21 september 2008 @ 18:33
Met quote antwoorden

Dat is wel de bedoeling ja.

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Portgas D. Ace Bekijk bericht
Zoals jullie misschien al hadden vernomen is deze week een nieuw Pokémon spel uitgekomen in Japan. De naam is Pokémon Platinum en het is een re-make van Diamond & Pearl. Het spel is totaal vernieuwd en er zijn een groot aantal nieuwe elementen toegevoegd. Denk aan nieuwe gebouwen, gym leaders, aanvallen, Battle Frontier en zelfs nieuwe Pokémon.

Als je meer te weten wilt komen over Pokémon Platinum raad ik je aan de site(klik) goed in de gaten te houden. We proberen de site zo up-to-date mogelijk te houden!

Ik wil Onno en Ichiro Kazuki alvast bedanken voor hun medewerking. Als je zelf mee wilt helpen met het up-to-date houden van de site kun je dat hier(klik) melden.

Ik ben tegenwoordig geen moderator meer. Als je een vraag hebt moet je die dus niet via PM aan mij stellen, PM naar een andere Pokémon-Games mod =) Thnx
ditomaso
shiny hunter

ditomaso's avatar
Thumbs down geplaatst op 22 september 2008 @ 17:02
Met quote antwoorden

is dit nie een forum over pokemon platinum

Portgas D. Ace
nubcake

Portgas D. Ace's avatar
Standaard geplaatst op 22 september 2008 @ 17:12
Met quote antwoorden

Jawel. Voor vragen of discussies over Platinum ben je op het juiste adres. Ze horen wel in het sub-forum Pokémon - Games.

Λιοντάρι
Liontari

Λιοντάρι's avatar
Standaard geplaatst op 22 september 2008 @ 17:55
Met quote antwoorden

1 dingetje mijn vermelding is verkeerd want Λιοντάρι. staat daar als Liontari terijl mijn forum naam Λιοντάρι. is dus kunnen jullie dat dan varandere daarnaar to als dat niet lukt dan maar Lion.

[SIGPIC]http://i282.photobucket.com/albums/kk252/JordiHuls/Aanvraag-signature.png[/SIGPIC]
Maverick
KANSOKU!

Maverick's avatar
Standaard geplaatst op 22 september 2008 @ 18:52
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Λιοντάρι Bekijk bericht
1 dingetje mijn vermelding is verkeerd want Λιοντάρι. staat daar als Liontari terijl mijn forum naam Λιοντάρι. is dus kunnen jullie dat dan varandere daarnaar to als dat niet lukt dan maar Lion.
Zulke tekens zijn niet voor iedere browser even goed leesbaar enzo, dus dan zal het gewoon Lion worden.

Persoonlijk vind ik het mooier als er gewoon de echte namen bij staan.

[SIGPIC][/SIGPIC]
Onno
Mega Moderator

Onno's avatar
Standaard geplaatst op 22 september 2008 @ 19:46
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Maverick Bekijk bericht
Persoonlijk vind ik het mooier als er gewoon de echte namen bij staan.
Ik kan me voorstellen dat sommige mensen niet hun naam op internet willen hebben staan. Er is maar een Onno, maar voor een Bas of een Tom zou een achternaam noodzakelijk zijn om uit elkaar te houden. Daar staat tegenover dat het wel vervelend worden als mensen hun nickname veranderen =/

Antwoord

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten